Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן, הם יגידו לך שזה בגלל ה"ביטוח", אז אני אגלה לך סוד קטן - בולשיט. כשהם רוצים, הם יכולים.

 

בזמנו לקחתי את היטי 2.0TDI-DSG-4X4 הביתה ל-24 שעות, הם פשוט הודיעו מראש לחברת ביטוח שהנהג מתחת לגיל 24 ויש הצורך בביטוח מיוחד. אז כפי שציינתי, אם הם רוצים - הם יכולים. הכל תלוי ברצון שלהם. והיטי הזאת (על שלל התוספות המקוריות שהיו בה) עולה כמו GTI ידנית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בגיל שלך, שעשיתי נסיעה לא שאלו אותי כלום.

כנראה מדובר בנציג עלוב שחשב שהבונוס לא יגיע מנהג צעיר.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

ובהמשך לנאמר, הכול עניין של מה בראש שלהם. נסיעות מבחן זו הגדרה ממש רחבה...

 

חבר טוב שלי, הוא בנו של איש מוכר.

הוא בעצמו לומד בחו"ל, וכשמגיע לארץ נזקק לרכב. הסוכנויות האלו, שמכירות את אביו

מתוקף היותו "סלב" מעניקות לו את הרכב ל"נסיעת מבחן" של שבועיים ואפילו יותר...

עד כה זכיתי במסגרת זו לחוות ג'יפים של ב.מ.וו , כמה אלפא רומיאו חמודות, קשקאי,

ועכשיו גם סוזוקי SX4 ...

פורסם
איזה מזל שיש אותנו :-)

 

הנה לך כמה רעיונות לרכבים גודשים ומתנהגים:

1) פיאט פונטו אבארט' - 175K ש"ח.

2) מיני קופר S - החל מ-180K ש"ח.

3) מיני קופה S - החל מ-190K ש"ח.

4) רנו מגאן RS - מחיר רשמי 220K ש"ח, אבל יש על מה לדבר :lol:

5) פיג'ו RCZ - מחיר רשמי 240K ש"ח, אני בטוח שגם 10% הנחה זו לא מילה גסה בלובינסקי.

 

בהצלחה.

 

מיני-מדהימה אבל קטנה לי מידי בגלל הגובה.

Rcz-ממש לא הסגנון שלי.

Rs-לא מתחבר לעיצוב. ידוע שנוסעת מדהים!

Got To love It

פורסם

אתה חייב לנהוג על אחת דרך הסוכנות? אין יותר גולפים בעולם?

למה שלא תעשה נסיעת מבחן על MK6 של חבר פורום?

נראה לך - תקנה חדשה, לא נראה לך - תמשיך הלאה.

פורסם

התשובה היא ביטוח. נקודה. לא שום דבר אחר.

 

לצערנו, אין חברת ביטוח שמוכנה לבטח את רכבי המבחן שלנו או את הרכב החלופי שלנו לנהגים צעירים מתחת לגיל 24.

לקוחות צעירים הם קהל יעד מועדף למגוון הרכב המעוצב לגיל הצעיר ו/או בעל מאפייני ביצוע ספורטיביים. לצערנו, אכן נהגים אלה חייבים להתרשם מהרכב המבוקש באמצעות הצטרפות לנהג מבוגר יותר, על פי בחירתם.

פורסם
מיני-מדהימה אבל קטנה לי מידי בגלל הגובה.

Rcz-ממש לא הסגנון שלי.

Rs-לא מתחבר לעיצוב. ידוע שנוסעת מדהים!

 

סע על הפונטו אבארת' אם כך. תבין למה אנשים חוזרים עם המילה "נעקצתי" אחרי נסיעה על הרכב הזה

ביליתי איתה חצי יום, ואני חייב להגיד שאני מעדיף אותה בהרבה על המיטו תלתן ירוק. בעודף תאבזר את הרכב בכל טוב (למרות שהוא כבר מגיע עם סאנרוף כפול מקורי ועוד כמה פיצ'יפקעסים)

הכי חשוב, אתה גם נכנס שם בלי בעיה.

פורסם

אין לכם מה להתרגש, לא שאני חסיד של פולקסווגן אבל גם במרצדס למשל לא הסכימו שאני אנהג ברכב מכיון שאני מתחת לגיל 24. ( שבועים לפני), בסופו של דבר חיכיתי וקיבלתי את הרכב לסופש שלם

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
התשובה היא ביטוח. נקודה. לא שום דבר אחר.

 

לצערנו, אין חברת ביטוח שמוכנה לבטח את רכבי המבחן שלנו או את הרכב החלופי שלנו לנהגים צעירים מתחת לגיל 24.

לקוחות צעירים הם קהל יעד מועדף למגוון הרכב המעוצב לגיל הצעיר ו/או בעל מאפייני ביצוע ספורטיביים. לצערנו, אכן נהגים אלה חייבים להתרשם מהרכב המבוקש באמצעות הצטרפות לנהג מבוגר יותר, על פי בחירתם.

 

 

 

ואתה חושב שמלשבת על יד הנהג אני אתרשם?

לא זכור לי שביום יום יש לי נהג צמוד שאני יושב לידו וזאת צריכה להיות הבדיקה שלי.

 

 

אני לא אמור לבקש מחבר פורום שיתן לי לעשות נסיעה, נסעתי כבר על gti אבל היא היתה סטייג' 2 אז זה לא מדד.

 

בכל אופן, עדיין זה תמוהה שבאלפא אין בעיה לביטוח ובפולקסווגן כן.

Got To love It

פורסם

בסיאט שהיא גם מבית צ'מפיון אין את הבעיה הזאת.

 

הקופרה R יותר חזקה מה-GTI אז אני ממש לא מבין את פשר העניין כאן. עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה עוד שהייתי חייל.

פורסם

אני לא אמור לבקש מחבר פורום שיתן לי לעשות נסיעה.

 

נכון, אתה צודק, אבל בכל זאת יש פתרון, זה לא סוף העולם.

קח דברים בפרופורציות.

פורסם

כתבתי שנסעתי על gti אבל היא היתה עם תוספת של איזה 60 כ"ס.

זה כבר לא בדיוק נסיעת מבחן. ואני גם לא אבקש מחבר בפורום שיתן לי לנהוג ושאני "אקרע" לו את האוטו.

 

לא לעניין.

 

אדבר עם הסוכן שרכשתי ממנו את השירוקו, נראה לאן זה מוביל.

Got To love It

פורסם

באותו הנושא, התקשרו אליי שלשום מסיאט. ביקשו את ה-FR שלי לנסיעת מבחן(אין להם ידנית למבחן).

 

נראה להם הגיוני שאני אתן למישהו לקרוע לי את הרכב?


×
×
  • תוכן חדש...