Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהראתי התעניינות והוא שאל לגילי, הוא שאל על מה אני נוהג כרגע.

אחרי התשובה הוא שינה קצת את הטון ואת סגנון הדיבור.

 

אני אגש לאחת הסוכנויות פיזית.

Got To love It

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בן, לדעתי אתה עושה טעות ענקית בעצם הפזילה שלך לכיוון הקונצרן ובפרט לגולף (!).

מה רע באלפא מיטו\ג'ולייטה\159 או אפילו איבו אברת' ??? ושוב ?

אם אתה מחפש כוח והתנהגות זו הכתובת ולא גולף שלטעמי הוא רכב אופרה שמתנהג כמו סלון, ובל נשכח את העובדה שנוהגות עליו הרבה מאוד כוסיות :shock:.

 

כמו שאמרתי, אני בגילך, ולפני כחודשיים התעניינתי ברכבי ספורט, טלפון לאברת' וקיבלתי אותה עד הבית - לנסיעת מבחן. הרכב הזה אמנם נראה מאוד אדיש, אבל מדובר לדעתי בפאקינג supercar שכל איבר בגוף שלך מסתנכרן איתה בשלמות מגוחכת.

בסוף אח שלי רכש אותה, ואני, החלטתי להשקיע את הכסף במקום אחר, יצא בסוף שרכשתי 1.4 אטמוספרית - שהאמת היא לא כזו גרועה.

 

היום דרך אגב, כשאחי אומר לכל "המבינים" ברכב ששואלים במה הוא נוהג - והוא עונה "אברת'", אתה רואה בעיניים שלהם את הניצוץ הזה של הקנאה\תשוקה\סגידה\או חשק מיני מתפרץ :)

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
בן, לדעתי אתה עושה טעות ענקית... יצא בסוף שרכשתי 1.4 אטמוספרית - שהאמת היא לא כזו גרועה... :)

 

לא הצלחתי להבין מהפוסט שלך למה אתה ממליץ על מכונית לא כל כך גרועה... אבארט? סופרקאר? לא נסחפת?! כולה 500 ופונטו על סטרואידים (וגם לא במינון מספיק...) עם כל האיכויות המשתמעות מהשם פיאט. אני חושב שכדאי לך לנהוג על גולף GTI חדשה לפני שאתה משמיץ ככה את הגולף ומהלל את האבארט. גרסאות הספורט של פיאט נחמדות - אבל בזה זה מסתכם. ו... שלא יעבדו עליך!

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari

פורסם

לגבי הפונטו וה500 אבארט', אני לא מחפש לנסוע ברכב שנראה כמו צעצוע. יותר מידי צבע/תגים וכ'ו.

 

מוקצן מידי.

 

ב500 אני לא נכנס בכלל בגלל הגובה, בפונטו לא יצא לי לשבת.

 

היתי שוקל ג'ולייטה תלתן אבל עם תג מחיר של 230 כדאי שתשאר בבונדד של אלפא.

Got To love It

פורסם
איזה מזל שיש אותנו :-)

 

הנה לך כמה רעיונות לרכבים גודשים ומתנהגים:

1) פיאט פונטו אבארט' - 175K ש"ח.

2) מיני קופר S - החל מ-180K ש"ח.

3) מיני קופה S - החל מ-190K ש"ח.

4) רנו מגאן RS - מחיר רשמי 220K ש"ח, אבל יש על מה לדבר :lol:

5) פיג'ו RCZ - מחיר רשמי 240K ש"ח, אני בטוח שגם 10% הנחה זו לא מילה גסה בלובינסקי.

 

בהצלחה.

 

נתת לו רשימה של כלי רכב שחלקם הגדול לא מתאימים בעליל.

כל מי שגבוה ואני מתכוון לגבוה !! (אני 196) יש לו בעייה עם נוחות במכוניות במיוחד בנסיעות ארוכות, שאתה פתאום מגלה שהדשבורד או ידית בדלת לוחצות לך על הרגל או הברך ואתה מקלל את הרכב ואת מי שעיצב אותו.

לכן לצערי לא כל רכב יכול להתאים לאדם גבוה (הוא 195) וצריך להרגיש בנוח.

מה שרשמת כאן - ישבתי בחלק מהן והן צפופות בטירוף ואם אני הייתי נאלץ לנסוע בהן לנסיעה ארוכה הייתי פשוט מוריד קיטונות של זעם על המעצבים.

קובי

:-)

פורסם

או שתחכה חודשיים ותעשה נסיעת מבחן

:-P

 

הצעירים של היום, רק קוצים יש לכם ב#@$ :-D

 

בן - אם אתה אוהב את המותג ואתה חושב להמשיך איתו הלאה וזאת כל הבעיה, חודשיים זה כזה נורא לחכות?

 

זה לא שאין לך שירוקו או משהו כזה להנות ממנו לבינתיים אה? :wink:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא מפתיע. הדעה הרווחת במדינה היא שמבוגר הוא אחראי וצעיר לו ושכנראה צעירים צריכים לקנות רכב ב5 אש״ח כי אין להם כסף ליותר מזה.

לסוכן של פולקסווגן הייתי אומר ״תודה רבה על הדעות הקדומות אבל שירות כשלך לא מתאים לי.״ וניגש לסוכנות אחרת. אני בטוח שסוכן שמבין שאכן באת להתעניין לא צריך להשתכנע בדבר היותך רציני לפני שינסה לארגן סידור ביטוחי כלשהו (אם צריך)

 

שמע, אלה בכלל לא דעות קדומות. במדינה שבה מרבית הצעירים משתחררים מהצבא בגיל 21-22, למעט מאוד בני 24 יש כסף לרכב נורמלי (אם בכלל).

פורסם
למה אני צריך לחכות חודשיים, ואז בעת הזמנה של הרכב יגידו לי "תשמע המשלוח הקרוב כבר מכור, תחכה עד ינואר למשלוח הבא.."

 

האמת שראיתי את גרסאות הדיזל, והיה דגם 2.0 טורבו, עם 50 קג"מ וצריכת דלק של 1:20, רכב אידיאלי עבורי כי אני נוסע 30K+ בשנה.

 

עדיין אין מחיר אבל.

כי גם הביטוח יעלה לך משמעותית פחות

פורסם

זה בסדר, גם עכשיו הביטוח זול משמעותית.

 

המשלוח הקרוב יגיע רק בתחילת אוקטובר, ואז אני כבר אהיה 24.

 

 

שלשום נסעתי על GTI של חבר, היא סטייג' 2+. אומנם זאת נסיעה קצרה אך המושבים מרגישים יותר חובקים מאשר בשירוקו.

הרכב מרגיש נוח מבחינת נסיעה בדיוק כמו בשירוקו (לא מרגיש לי יותר קשיח).

 

מבחינת מנוע, קשה לאמוד את ההבדל שנכון לכרגע זה היה הבדל של כמעט פי 2 בכ"ס, המנוע הרגיש כאילו אין לו מעצורים, בכל הילוך וכל סל"ד.

 

לא נהגתי לכן קשה לי לדעת אם מבחינת מרחק בין הדוושות לכסא יהיה לי נוח עם הרגליים הארוכות.

Got To love It

פורסם

אז ככה, היום התקשרתי לסוכן שרכשתי ממנו את השירוקו.

 

בלי שאלות מיותרות הוא קישר אותי לנציגה שקובעת נסיעות מבחן, שאלה באיזה תאריך נוח לי ובאיזו שעה.

 

חזרה אלי תוך עשר דקות והודיע שנקבעה נסיעה בתאריך שרציתי.

 

 

כנראה צריך לדעת לפנות לגורמים הנכונים.

 

עידכון אחרי הנסיעה (עוד שבוע).

Got To love It

פורסם

בהצלחה, ואני מאמין שתהיה לך GTI בקרוב בחניה (אבל אני כמו כל השאר, איך אתה מסוגל לחזור ליצרן הזה אחרי כל הצרות שיש לך עם הנוכחית).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בדיחה. יבואן בדיחה.

 

נכון, יש בעיות של ביטוח... אז? שיתחילו להתייחס ללקוחות שלהם ברצינות.

 

סיפור דומה עם סוף דומה:

 

לפני כשנתיים + נכנסתי לסוכנות ב.מ.וו בת"א ע"מ לרכוש סדרה 3 חדשה לאחי הקטן.

אני הייתי כבן 24 אבל קצת לפני.

 

בתחילה לא ממש התייחסו והראו יחס מזלזל ואף לא הסכימו לנסיעת מבחן בטענה ישירה שאין ביטוח לנהג צעיר.

 

מי שמכיר אותי יודע שאני אדם די רגוע וקשה לעצבן אותי אבל הם הצליחו להקפיץ לי פיוז.

 

ביקשתי בכבוד לדבר עם מנהל האולם וכשזה סירב לתת לי לנהוג על הרכב איימתי שאפתח בצעקות בתוך אולם התצוגה...

 

או אז שאל על איזה רכב אני נוהג היום ועניתי "לא שזה רלוונטי אבל אבא שלי נוהג על 530i 2010" ביקשו מספר רכב וכשראו במחשבים כי אמת לאמיתה, התנצלו ומיד נתנו רכב לנסיעת מבחן.

 

קשה לי מאוד להאמין, חבר הפורום היקר מפליקס, כי צ'מפיון (אשר מפעילה בעצמה/עובדת עם סוכנות ביטוח אלייד!) לא יכולה להשיג ביטוח לנהג צעיר. בדיחה.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...