Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן,

 

מחליפים בקרוב את הגולף GTI אז כנראה שזהו לא דבר אשר מרתיע אותך מלקנות את הרכב.

 

שלקת לאון קופרה R ? יצא לך זול יותר ותקבל מושבים הרבה יותר אוחזים עם יותר כוח :lol:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומבחינת איכות חומרים באינטריור, המצב זהה בגולף ובלאון? כי הוא כבר רגיל לשירוקו... אלא אם כן זה לא חלק מרכזי בהחלטה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אומנם המנוע בקופרה הרבה יותר חזק, לא מסוגל לקנות רכב עם אינטריור כזה.

 

אומנם המושבים חובקים אבל להסתכל על הדש בורד של הרכב ורק לנסות להבין מי הצליח לתכנן אותו כזה זוועתי (זאת דעתי האישית, לא במטרה לפגוע באנשים שיש להם את הרכב).

 

מתי מחליפים את הגולף?

 

האמת שאני אוהב את הנוכחית, ככה שיכול להיות מצב שהבאה תהיה מכוערת ואז אני בבעיה :wink:

Got To love It

פורסם

^^

 

כמו גם הלאון קופרה שתצא לשוק ב-2014 בבריטניה. אזי נראה מתי היא תגיע ארצה.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
לא הצלחתי להבין מהפוסט שלך למה אתה ממליץ על מכונית לא כל כך גרועה... אבארט? סופרקאר? לא נסחפת?! כולה 500 ופונטו על סטרואידים (וגם לא במינון מספיק...) עם כל האיכויות המשתמעות מהשם פיאט. אני חושב שכדאי לך לנהוג על גולף GTI חדשה לפני שאתה משמיץ ככה את הגולף ומהלל את האבארט. גרסאות הספורט של פיאט נחמדות - אבל בזה זה מסתכם. ו... שלא יעבדו עליך!

 

אין לי שום ספק שלא נהגת בחייך באבארט, לא ב500 ולא באיבו

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
לגבי הפונטו וה500 אבארט', אני לא מחפש לנסוע ברכב שנראה כמו צעצוע. יותר מידי צבע/תגים וכ'ו.

 

מוקצן מידי.

 

ב500 אני לא נכנס בכלל בגלל הגובה, בפונטו לא יצא לי לשבת.

 

היתי שוקל ג'ולייטה תלתן אבל עם תג מחיר של 230 כדאי שתשאר בבונדד של אלפא.

 

אני 1.85 ונכנס בלי בעיה באבארט 500

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אומנם המנוע בקופרה הרבה יותר חזק, לא מסוגל לקנות רכב עם אינטריור כזה.

 

אומנם המושבים חובקים אבל להסתכל על הדש בורד של הרכב ורק לנסות להבין מי הצליח לתכנן אותו כזה זוועתי (זאת דעתי האישית, לא במטרה לפגוע באנשים שיש להם את הרכב).

 

מתי מחליפים את הגולף?

 

האמת שאני אוהב את הנוכחית, ככה שיכול להיות מצב שהבאה תהיה מכוערת ואז אני בבעיה :wink:

 

אגב,

אני מכבד את דעתך ומסכים כמובן שהשירוקו / גולף יותר איכותיות מהלאון קופרה.

 

יחד עם זאת -

אני חושב שהדעה הרווחת בפורום היא שהאינטיריור של הלאון הוא פח אשפה ולאו דווקא בצדק.

אז הוא קצת אפרורי. אז מה?

איכות החומרים לא כזו גרועה כמו שאומרים. המושבים מדהימים (!) אוחזים ונראים מצוין!

 

:lol:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני עד עכשיו לא מצליח להבין איך בכלל המליצו לו פה על אבארט.

זה סך הכל רכב מצועצע שדחפו לו מנוע נחמד זה הכל.

גם אחרי שאני אנהג על הרכב הזה (ונניח הוא עושה מ0-100 ב2 שניות) הוא פשוט לא יירגש אותי.

זה רכב חמוד למישהי מצפון תל אביב זה הכל.

פורסם
אני עד עכשיו לא מצליח להבין איך בכלל המליצו לו פה על אבארט.

זה סך הכל רכב מצועצע שדחפו לו מנוע נחמד זה הכל.

גם אחרי שאני אנהג על הרכב הזה (ונניח הוא עושה מ0-100 ב2 שניות) הוא פשוט לא יירגש אותי.

זה רכב חמוד למישהי מצפון תל אביב זה הכל.

 

אין ספק שגם אתה לא נהגת בה.

 

אני מעדיף אבארט 500 שעושה 0-100 ב7.8

מקופרה עם התנהגות גרועה שלא יודעת לפנות עם הגה חסר תקשורת לחלוטין שעושה 0-100 ב6.4

וכל זה לפני שהגעתי לעיצוב (שלא נדבר על הפנימי)

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

ויפר היקר, נהגת ב-500 שאתה מתלהם כל כך לגביה?

 

אתחיל מכך שנהגתי יותר מפעם אחת בלאון קופרה (לא R) ואמשיך בכך שנהגתי ב-500A וב-500A קבריו (האחרונה רובוטית) - צר לי לומר לך זאת, הן אומנם נראות מצועצעות ו"חמודות" ביחס ללאון, אך מהנות ממנו - למרות שהן חלשות ממנה.

 

אז כן, יש להן תנוחת נהיגה פחות טובה / חסרות את הפרקטיות והמרחב של הלאון / חסרות את התא הנוסעים הנעים והאיכותי יותר לשהייה המצוי בלאון, אבל בתחום בו הן אמורות להיות טובות - הן טובות יותר מהלאון. אז נכון שיקפצו ויגידו שה-ESP הבלתי מתנתק מעצבן וכדומה - לי הוא לא הפריע, יש להן זנב שובב ומעלות שלל חיוכים - שוב ושוב ושוב. קל וכיף לדחוק בה :-)

 

לאחר סיבוב בקבריו (רובוטית) - הצלחתי לשנות מעט דעתי על התיבה. היא אינה מהירה או נעימה כמו ה-DSG6. ההפך, היא מעיקה מעט בעיר עם התגובות האיטיות והעצלות שלה - ומשנה עורה ברגע שעוברת למוד הקרבי יותר (S), אז העברות הופכות מהירות ואגרסיביות, עם ליווי קולי נאה ומשעשע מצידה של מערכת הפליטה המשודרגת ("מונזה"). שכח מ"פלוצים" עדינים סטייל DSG, כאן מדובר בפיצוצים של ממש - כאלה הגורמים לעוברים ולשבים להכנס לרגעי לחץ קלים. חוויה משעשעת יותר כשהגג פתוח :lol:

 

בסופו של דבר - הקבריו רכה ונעימה יותר מהגרסה בעלת הגג הקבוע. מתבטא ביותר זוויות גלגול, התנהגות פחות מחודדת (אם כי עדיין כזאת שתספק לא מעט חיוכים) ונוחות נסיעה נעימה והגיונית יותר. לא הייתי מתנגד לידנית "רגילה" וקבריו רובוטית :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אגב,

אני מכבד את דעתך ומסכים כמובן שהשירוקו / גולף יותר איכותיות מהלאון קופרה.

 

יחד עם זאת -

אני חושב שהדעה הרווחת בפורום היא שהאינטיריור של הלאון הוא פח אשפה ולאו דווקא בצדק.

אז הוא קצת אפרורי. אז מה?

איכות החומרים לא כזו גרועה כמו שאומרים. המושבים מדהימים (!) אוחזים ונראים מצוין!

 

:lol:

 

רכב כזה אתה קונה כדי להנות ממנו ממה שאתה ציינת (כח מנוע, מושבים אוחזים), ולא בשביל תא נוסעים (אפרורי ככל שיהיה). לכן, במיוחד במחיר שאתה הבאת, היא עיסקה מעולה+. אבל יש כאלו שקונים רכב במחירים האלו ורוצים עוד פלוסים ( איכות חומרים, איבזור, גם התנהגות טובה יותר בין היתר).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אגב,

אני מכבד את דעתך ומסכים כמובן שהשירוקו / גולף יותר איכותיות מהלאון קופרה.

 

יחד עם זאת -

אני חושב שהדעה הרווחת בפורום היא שהאינטיריור של הלאון הוא פח אשפה ולאו דווקא בצדק.

אז הוא קצת אפרורי. אז מה?

איכות החומרים לא כזו גרועה כמו שאומרים. המושבים מדהימים (!) אוחזים ונראים מצוין!

 

:lol:

 

 

 

לא אמרתי שהוא פח אשפה, אבל כן הוא מאוד אפרורי.

אני נוסע המון, 30k+ בשנה ולשבת כל כך הרבה באוטו אפרורי לא יגרום לי לחייך.

 

שוב, זה עניין של טעם, יש כאלו שאומרים שהשירוקו אפרורית בפנים, אני לא חושב ככה.

 

לגבי ה500, ישבתי בסוכנות בחיפה ב500, לקחתי את הכסא עד הסוף ועדיין הרגליים שלי כמעט נגעו בהגה. היתי צריך להשעין את רגל שמאל על הדלת כדי שלא תפריע לי להחזיק את ההגה.

ושוב, אם כל הכבוד להתנהגות ולאיך שהאוטו נוסע, זה מצועצע מידי בשבילי.

Got To love It

פורסם

בן, נסה לעשות סיבוב בפונטו איבו אבארת'. היא פחות קיצונית מבחינת התנהגות, אבל נעימה משמעותית ביום יום.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...