Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה יותר גרוע, היחס שאתה מקבל מצ'מפיון או שכמו אישה מוכה אתה חוזר לבעל המכה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סע על הפונטו אבארת' אם כך. תבין למה אנשים חוזרים עם המילה "נעקצתי" אחרי נסיעה על הרכב הזה

ביליתי איתה חצי יום, ואני חייב להגיד שאני מעדיף אותה בהרבה על המיטו תלתן ירוק. בעודף תאבזר את הרכב בכל טוב (למרות שהוא כבר מגיע עם סאנרוף כפול מקורי ועוד כמה פיצ'יפקעסים)

הכי חשוב, אתה גם נכנס שם בלי בעיה.

 

הפונטו סבבה והכל, אבל לבן אדם יש שירוקו. קשה לי להאמין שהוא יתלהב מהפונטו.

אם כבר תבדוק את הקורסה OPC.

emotion of motion

פורסם
באותו הנושא, התקשרו אליי שלשום מסיאט. ביקשו את ה-FR שלי לנסיעת מבחן(אין להם ידנית למבחן).

 

נראה להם הגיוני שאני אתן למישהו לקרוע לי את הרכב?

 

איזה חצופים!

מה הם הציעו בתמורה?

פורסם

לקחת כסף - אין בעיה, בכל יום.

לעשות ביטוח נסיעת מבחן ללקוח פוטנציאלי - לא.

 

הנציג ציין שאין חברת ביטוח המוכנה לבטח נהגים מתחת לגיל 24, אוראל מצד שני ציין שהיה מקרה.

מישהו כאן עושה עבודה בעיניים, ואני יודע מי מהשניים לא.

פורסם

הציעו טיפול חינם ואת זה כבר קיבלתי במעמד מסירת הרכב בגלל כל מיני שריטות קטנות.

 

אז הציעו לי טיפול שני חינם וסירבתי.

 

הביטוח על הרכב מכסה רק אותי אז אני לא מבין כאן משהו, הם רצו לעבור על החוק?

פורסם

אם הם היו משלמים את ההרחבה לביטוח אז אולי זה משתלם.

טיפול זה באיזור ה-1000 ש״ח, נראה לי שווה בשביל שמישהו ינהג לך באוטו לעשרים דקות

כשאתה יושב ליד ומשגיח.

הרי בכל זאת, לא מדובר על נהיגת מסלול של יום שלם, הבלאי פה הוא באמת מינימלי.

פורסם

ואם אתה היית רוצה לקנות רכב שלא היה בהדגמה? לא היית מעריך את זה שהיבואן עושה מאמצים בשבילך ומנסה לארגן לך רכב של לקוח?! אף אחד לא חייב אותך, הציעו לך טיפול שהוא שווה ערך להרבה כסף תמורת כמה דקות מזמנך. זכותך לסרב אבל להגיד שהם חוצפנים?! אם היו מבקשים את ה-GTI שלי הייתי נותן בשמחה תמורת הנחה של אלף שקלים וידיעה שאם יקרה משהו לרכב זה באחריותם. אני מכיר יבואנים שבכלל לא מדברים איתך - אומרים "זה הרכב, תראה בקטלוג - רוצה לקנות, טוב, לא רוצה - תצא מאולם התצוגה". גישה כזו יותר טובה לדעתך?

We are the Human Race

פורסם

1. לא יצאה לי מהפה המילה "חוצפנים". קניתי מהם כבר ארבעה רכבים, וכל שאר הרכבים במשפחה שלנו הם מבית צ'מפיון(מלבד מרצדס אחת) אז ככה שאני ביחסים טובים עם כל ההנהלה של צ'מפיון.

 

2. טיפול שני זה עוד הרבה זמן. אני לא יודע מה יהיה עד אז ואיזה רכב יהיה לי.

 

3. אני לא יודע מי ינהג על הרכב. אתה תעשה עם הרכב שלך מה שאתה רוצה, הרכב שלי זה לא טקסי ואני לא אתן לכל אדם מהרחוב סיבוב, גם לא תמורת אלף שקל!

יתרה מכך, הצעתי לעשות לו סיבוב כאשר אני נוהג ללא תמורה.

 

4. כל הכבוד להם שהם מנסים לארגן רכב מבחן ללקוח.

 

5. הרכב שלי סטייג' 1. נציג המכירות יודע את זה ואמר: " עוד יותר טוב, לא נגלה לו". אמרתי לו יש לי רעיון עוד יותר טוב, שיסע על ה-R ותגיד לו שזה אותו הדבר.

פורסם

  • מתנצל אם לא ציטטתי אותך במדויק.
  • כבר אמרתי - זכותך המלאה לסרב.
  • צריך לפטר את נציג המכירות שאמר לך דבר כזה.
  • אני עדיין חושב שכל הכבוד למחלקת נסיעות מבחן שמוכנה לעשות הכל כדי להמחיש ללקוחות שלה מה בדיוק הם יקבלו.
  • תמשיך ליהנות מהרכב - אני בטוח שלא תמכור אותו עד הטיפול הבא...:wink:

We are the Human Race

פורסם
  • מתנצל אם לא ציטטתי אותך במדויק.
  • כבר אמרתי - זכותך המלאה לסרב.
  • צריך לפטר את נציג המכירות שאמר לך דבר כזה.
  • אני עדיין חושב שכל הכבוד למחלקת נסיעות מבחן שמוכנה לעשות הכל כדי להמחיש ללקוחות שלה מה בדיוק הם יקבלו.
  • תמשיך ליהנות מהרכב - אני בטוח שלא תמכור אותו עד הטיפול הבא...:wink:

 

מסכים איתך שיפה שהם מתאמצים בכלל. באופן אישי אני חושב שהלקוח יכול להסתפק בנסיעת מבחן על ה-DSG, הגיר הידני קיים גם בדגמים אחרים של הלאון ככה שהוא יכול להתרשם גם ממנו.

אני לא נוסע הרבה, ככה שהטיפול השני יצא בערך עוד שנתיים. עד אז אני עלול להתפתות לרכב אחר:wink:

 

רכב ואישה לא נותנים, את שניהם אפשר לדפוק.

 

גדול:lol:

פורסם
באותו הנושא, התקשרו אליי שלשום מסיאט. ביקשו את ה-FR שלי לנסיעת מבחן(אין להם ידנית למבחן).

 

נראה להם הגיוני שאני אתן למישהו לקרוע לי את הרכב?

 

אירופה זה כאן!

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

ברור שמדובר כאן בשיקולי ביטוח. כמו כן, יתכן שהם חושבים שבחור צעיר לא מספיק רציני בשביל לקנות את הרכב.

 

לענין הביטוח, בזמנו לפני כ- 13 שנה, יבואן וולוו נתן נסיעות מבחן ללא מלווה.

 

 

הסתבר שנתנו לקרוב משפחה שלי בן 23 וולוו אס 80 2.9 ליטר, הוא לקח את החברה שלו לסיבוב, לעשות עליה פוזה.

 

הוא בחר לנסוע איתה לכביש חוצה שומרון, שם הוא דפק רייס ובשלב מסוים הם התהפכו עם הרכב.

 

מאז, הפיקו שם טוב טוב לקחים. באמת אותו בחור הגיע לסוכנות עם ז'קט ועניבה, דפק להם פוזה, הם באמת אכלו אותה.

 

 

למזלו של קרוב המשפחה, זה הסתיים רק במכות יבשות, כמובן שהרכב הלך טוטאל לוס.

 

מה שנקרא, הרכב הלך קאקען.

פורסם
מסכים איתך שיפה שהם מתאמצים בכלל. באופן אישי אני חושב שהלקוח יכול להסתפק בנסיעת מבחן על ה-DSG, הגיר הידני קיים גם בדגמים אחרים של הלאון ככה שהוא יכול להתרשם גם ממנו.

אני לא נוסע הרבה, ככה שהטיפול השני יצא בערך עוד שנתיים. עד אז אני עלול להתפתות לרכב אחר:wink:

 

 

 

גדול:lol:

 

ידידי, ברור שאתה לא חייב להסכים אבל תדע שזה מאוד מקובל אצל הרבה יבואנים ואלה יחסים של תן וקח. גם לי יצא פעם לנהוג ברכב של לקוח כשלא היה רכב הדגמה. יושב לידך נציג מכירות ודואג שלא תהפוך את הרכב לסימולטור של פורמולה 1. אפשר להבין את הרכב ואת הביצועים גם כשלא נכנסים לפניה ב200 קמ"ש או לעשות דריפטים בערד על חשבון צמיגי בעל הרכב. דווקא אצל יבואני הפרימיום זה מאוד מקובל להשאיל מכוניות של לקוחות ומדובר במכוניות מאוד מאוד יקרות וזה בגלל העובדה שלא תמיד יש רכבי הדגמה ברמות האלה. אמרו לך שחברות הביטוח מסרבות לבטח מתחת לגיל 24 ובסופו של דבר, אף יבואן לא יקח על עצמו את הצ'אנס ועדיף להם לוותר על מכירת רכב ולקוח מאשר להסתבך בפלילים ותביעות ענק. אישית אני מבין אותך שאתה לא רוצה לתת את הרכב ואתה באמת לא חייב, מניסיון, אתה יכול להיות רגוע כי אין דבר יותר בטוח מיבואן שלוקח על עצמו אחריות לרכב שלך.


×
×
  • תוכן חדש...