Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי להזמין נסיעת מבחן על GTI, אני בשלבי התלבטות למה להחליף את השירוקו.

 

השאלה הראשונה: "בן כמה אתה?".

אני: "עוד חודשיים 24".

מצטער אבל נסיעות מבחן הם רק מגיל 24 ומעלה על כל רכבי פולקסווגן.

 

היתה לי נסיעת מבחן לפני חודש עם גולייטה תלתן ירוק, לא בדיוק שאלו אותי מה הגיל שלי.

אז מה הקטע? מחפשים רק לקוחות מבוגרים?

Got To love It

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כנראה אין להם ביטוח לנהגים צעירים על רכבי המבחן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לבחור יש שירוקו. לא שזה קריטי, הוא עדיין לקוח, אבל הוא לא הגיע לסוכנות בסובארו DL שנת 89. החלטה מטומטמת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הביטוח זאת הסיבה היחידה שנראית לי הגיונית, על זה שההחלטה מטומטמת אין ויכוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ישנה גם אפשרות שהסוכנים חושבים שאם אתה צעיר, אז אתה לא רציני ורוצה סתם לקחת סיבוב ברכב יקר. קרה לי מקרה דומה באחת הסוכנויות. ביקשתי לעשות נסיעת מבחן ברכב מסוים והסוכן עם יחס מאוד מזלזל ענה לי "שצריך להפקיד מקדמה של 2.5K לפני הנסיעה וזה בשביל להראות שאני רציני, כי יש הרבה אנשים שאין להם מה לעשות בחיים ובאים לכל הסוכנויות לעשות סיבוב על הרכבים". אחרי המילים האלה ויחס מזלזל שקיבלתי ממנו, כל הרצון לרכוש רכב בסוכנות הזאת נעלם אצלי.

מה שמעניין, שאחר כך סוכן אחר באותה הסוכנות אמר שאין דבר כזה לשלם כסף בשביל נסיעת מבחן ואני יכול פשוט להזמין אחת.

בקיצור, זה יכול להיות משהו בסגנון הזה.

בשביל לקבל יחס טוב בכמה סוכנויות, צריך לבוא לשם בחליפה עם עניבה ותכשיטי זהב. עדיף גם להראות מבוגר.

פורסם

אני מכיר מספיק אנשים צעירים ממך בכמה שנים טובות שקיבלו נסיעות מבחן .

 

השירוקו על שמך ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לא מפתיע. הדעה הרווחת במדינה היא שמבוגר הוא אחראי וצעיר לו ושכנראה צעירים צריכים לקנות רכב ב5 אש״ח כי אין להם כסף ליותר מזה.

לסוכן של פולקסווגן הייתי אומר ״תודה רבה על הדעות הקדומות אבל שירות כשלך לא מתאים לי.״ וניגש לסוכנות אחרת. אני בטוח שסוכן שמבין שאכן באת להתעניין לא צריך להשתכנע בדבר היותך רציני לפני שינסה לארגן סידור ביטוחי כלשהו (אם צריך)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
אני מכיר מספיק אנשים צעירים ממך בכמה שנים טובות שקיבלו נסיעות מבחן .

 

השירוקו על שמך ?

 

 

 

כן השירוקו על שמי.

 

אחרי שהוא שמע שירוקו לשאלה "איזה רכב יש לך כרגע?" הוא שינה את הדיבור קצת.

 

עדיין, מה זה משנה איזה אוטו יש לי?

אז הוא אמר לי "תשמע זה מנוע שונה לגמרי אתה יודע?" כנראה שאני יודע שזה מנוע שונה.

אז שאלתי אותו אם אני צריך לקנות רכב ב200 אלף בלי לנסוע עליו, להרגיש איך הוא מתנהג, נוחות, תנוחת נהיגה.

לקנות רכב על עיוור? עשיתי את זה כבר פעם אחת עם האיביזה, לא חוזר על הטעות הזאת.

 

אני 1.95, אני רוצה לראות שנוח לי עם המרחק בין הכסא לדוושות.

 

הוא נתן רעיון, שאני אבוא לנסיעת מבחן אבל אני לא זה שינהג, פה כבר אמרתי תודה ואני אברר בצורה אחרת מה ניתן לעשות.

Got To love It

פורסם

אני רואה שאתה מחפש לחזור על אותה טעות פעמיים.

המקרה הזה הוא בדיוק הסיבה ליחס הנוראי של היבואנים.

בשביל מה שישקיעו ביחס יותר טוב ללקוחות אם גם אחרי שירות גרוע אתה חוזר לקנות את המוצרים שלהם.

הם משתינים עלייך בקשת ואתה חושב שזה גשם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש לך רעיון אחר לגודשת, במחיר של 190-200 אלף?

 

התלתן עולה 235 אלף, לרנו אני לא מתחבר. לא מוצא עוד הרבה אופציות שעונות על מה שהgti נותנת.

אם או בלי קשר ליבואן.

 

הסוכנות שרכשתי דרכה את השירוקו בבית אמות בשיפוצים, אני אנסה להשיג את הסוכן אולי הוא יצליח לדאוג לי לנסיעת מבחן.

Got To love It

פורסם

איזה מזל שיש אותנו :-)

 

הנה לך כמה רעיונות לרכבים גודשים ומתנהגים:

1) פיאט פונטו אבארט' - 175K ש"ח.

2) מיני קופר S - החל מ-180K ש"ח.

3) מיני קופה S - החל מ-190K ש"ח.

4) רנו מגאן RS - מחיר רשמי 220K ש"ח, אבל יש על מה לדבר :lol:

5) פיג'ו RCZ - מחיר רשמי 240K ש"ח, אני בטוח שגם 10% הנחה זו לא מילה גסה בלובינסקי.

 

בהצלחה.

פורסם

1. הבעיה היא ביטוח

2. יש להם אפשרות לעשות ביטוח לנהג צעיר במיוחד עבורך

3. גש לדבר עם מישהו בכיר בסניף

 

גם במקרה שלי כולם חושבים שאני נוסע ברכב של אבא ובסוכנויות לא תמיד מתייחסים אליי ברצינות יתרה. כשהם רואים עם איזה רכב הגעתי, ואת כרטיס האשראי העיסקי, הטונים משתנים.

אני לא יכול להגיד שציך לשלוף את הלשון שלהם מהתחת שלי בהליך כירורגי, בכל זאת סקודה, אבל השרות משתפר מאוד.

אין בי גם טיפת כעס על היחס הלא נעים הזה, ברור לי כמה אנשים מבלבלים להם את המח ותורמים ליחס הזה.

 

מזכיר לי איך בשישי שעבר הלכתי למסעדה שמתמחה בבשרים. יש שם מקרר שבו בוחרים את הנתחים ומשם זה עף לגריל.

מי שעמד מאחורי הדלפק-מקרר הציע לי להיכנס לשטוף כלים כשביקשתי לשים לי גם כבד אווז...

אני עם החשבון הסתדרתי, ולגבי הכלים... סבירות גבוהה שהוא זה ששטף אותם בסוף.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

בינינו, כמה אנשים מתחת לגיל 24 אתה מכיר שבאים לקנות רכב חדש בעצמם? יכול להיות שלא שווה להם לעשות ביטוח לנהגים צעירים.

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari


×
×
  • תוכן חדש...