Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי כל סקודה / ג'טה 1.2/1.4 טורבו או פוקוס עם מנוע אקובוסט 1.6/2.0 עדיפות, אני אמנה מספר יתרונות של הפוקוס:

 

אבזור: שמת לב איזה מע' שמע ובקרת אקלים מפגרת טכנולוגית יש באופל, מסך בעל שורה אחת, אפילו מחשב דרך אין באופל 1.4

 

בפוקוס יש : (*רמת גימור טיטניום/ספורט)

 

מע' שמע (מצויינת) עם יכולת להשמיע מוסיקה דרך הבלוטוס של הטלפון

דיבורית בלוטוס מובנית במע'

*מע' של סוני 9 רמקולים, USB AUX

בקרת אקלים דיגיטלית עם הפרדה בין נהג לנוסע (עד 4 מעלות)

חיישן גשם

חיישן אורות

חיישן סינוור למראה מרכזית

*בקרת שיוט

*מגביל מהירות

פקודות קוליות (לא שמיש אבל גימיק שעובד)

הגה עבה ונוח עם כפתורי שליטה על אודיו, תפריטים

היגוי מצויין

חלונות אחוריים כהים (סטיישן)

פנסי ערפל

*פנסי לד אחוריים

*סאנרוף

*מע' עצור וסע

*הנעה ללא מפתח

 

בסקודה וג'טה יש מזגן למושבים אחוריים.

 

עדיין חושב על אופל?

https:// picasaweb.google.com/103239518712758698160/FocusTrend

*יש להוריד את הרווח בין ה // ל PICASA

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנוע האקובוסט בפוקוס זה רק ב-1.6 עם גיר ידני, והיא עולה 149K.

ה-1.6 וה-2 ליטר הרגילים הם לא אקובוסט, אלא אטמוספרי רגיל (ללא טורבו).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ב-130 אש"ח שברולט קרוז עדיפה משמעותית על פולקסווגן ג'טה 1.4 122 כ"ס (על דגם ה-160 כ"ס אני בכלל לא מדבר).

בזמן שאצל הג'טה מדובר בגירסת כניסה, בקרוז מדובר בגירסה הגבוהה ביותר. במקרה נהגתי בשתי אלה ובהתמודדות בינהן אני לחלוטין מצדד בקרוז.

לזכות פולקסווגן עומד בעיקר סמל ו... כלום, בערך. לזכות שברולט עומד כל השאר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לדעתי כל סקודה / ג'טה 1.2/1.4 טורבו או פוקוס עם מנוע אקובוסט 1.6/2.0 עדיפות, אני אמנה מספר יתרונות של הפוקוס:

 

אבזור: שמת לב איזה מע' שמע ובקרת אקלים מפגרת טכנולוגית יש באופל, מסך בעל שורה אחת, אפילו מחשב דרך אין באופל 1.4

טעות בידך ידידי, הרכב היום מגיע עם מחשב דרך

פורסם
מנוע האקובוסט בפוקוס זה רק ב-1.6 עם גיר ידני, והיא עולה 149K.

ה-1.6 וה-2 ליטר הרגילים הם לא אקובוסט, אלא אטמוספרי רגיל (ללא טורבו).

 

צודק, לא הוספתי "/"

בכל מקרה המנועים החדשים של פורד עדיפים בהרבה על הישנים.

 

שיבחר לפי התקציב.

 

לטעמי הטורבו בקרוז/אסטרה 1.4 נכנס בסל"ד גבוה מדי,

 

זה גורם להשהייה ארוכה מדי כאשר מבצעים האצת ביניים לאחר האטה קלה (בניסיון עקיפה)

 

היתרון ב WV ואוקטביה זה הטורבו הכפול - תמיד יש כח זמין.

 

וקרוז תמיד תזכיר לי דייהו 8)

פורסם

אני מסכים, כל פעם שאני רואה שברולט, בראש שלי זה דייהולט, במיוחד אחרי שהייתה לי אפיקה, זה דייהו שנקנה על ידי GM, בקנדה זה שברולט אפיקה, בארצות הברית זה סוזוקי וורונה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
טעות בידך ידידי, הרכב היום מגיע עם מחשב דרך

 

ב 1.6 ENJOY/Essential יש מחשב דרך

 

ב 1.4 טורבו, מגיע משום מה רק כ Essential, אותו מסך עם מצב בורר הילוכים אבל בלי שום מידע אחר,

אין תאורה אדומה סביב בורר ההילוכים, אין בלם חניה חשמלי וכו'..

 

דווקא ב 2011 הטורבו כן הגיע כ ENJOY.

 

בארץ היבואן עשה סלט ברמות הגימור.

 

opel.co.za/vehicles/opel-range/cars/astra-ng/features-specs/equipment.html

 

opel.co.il/content/dam/Opel/MiddleEast/israel/nscwebsite/iw/04_Owners/02_Manuals/Astra_dec_2011.pdf

פורסם
צודק, לא הוספתי "/"

בכל מקרה המנועים החדשים של פורד עדיפים בהרבה על הישנים.

 

שיבחר לפי התקציב.

 

לטעמי הטורבו בקרוז/אסטרה 1.4 נכנס בסל"ד גבוה מדי,

 

זה גורם להשהייה ארוכה מדי כאשר מבצעים האצת ביניים לאחר האטה קלה (בניסיון עקיפה)

 

היתרון ב WV ואוקטביה זה הטורבו הכפול - תמיד יש כח זמין.

 

וקרוז תמיד תזכיר לי דייהו 8)

 

ב-1.2 122 ו-1.2 TSI יש טורבו יחיד, גם ב-1.8 רק ב-1.2 160 יש טורבו וסופרצ'ארג'ר.

 

אני חושב שהקרוז טורבו במבצע של שברולט היא בחירה לא רעה בכלל, רכב נאה מאוד לטעמי, יש לא מעט אבזור בגירסת הקצה וכמו שזה נראה תנאי הרכישה מאוד גמישים שם ב-UMI.


×
×
  • תוכן חדש...