Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,בירשותי פיגו 206 מודל 2001 1400 אוטומט , לפי מה שקראתי קצת בפורום והבנתי שהכיסוי הנכון של הרכב הוא: לחנות את הרכב , להמתין עד שהנוע מתקרר טיפה עד שהמאוורר מפסיק לעבוד ואז לכבות את הרכב?

אצלי אני עודה עד עכשיו את זה ממתין עד שמד החום מגיע בערך ל70 ואז מכבה את הרכב , זה בסדר ? לא גורם בלאי למנוע? או צריכת דלק מיותרת?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עוד משהו שכדאי לעשות- כשעצרת בחנייה והרכב עומד לפני הכיבוי, תעביר קודם לN, תחכה שניה, ואח"כ תעביר לP. זה עוזר בשמירה על הגיר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בעמידה עם מנוע מונע הרכב לא צריך להתקרר לטמפ' של 70 מעלות.... מעיד על בעיה. כמו כן המאוורר יוצא מפעולה ב92 מעלות אז מה שכתבת זה מוזר....

פורסם

תגיע, תמשוך בלם יד, תעזוב את דוושת הבלם, שלב ידית הילוכים ל P, כבה מנוע.

 

לא צריך להמתין לכלום.

 

אלא אם כן ממש ממש לפני הכניסה לחניה ביצעת נסיעה חזקה ומאומצת מאוד, ושעום חום מנוע מראה הרבה מעל 1/2.

 

 

פורסם

BUKI

האם זה לגיטימי שהרכב יהיה חם בנסיעה מאומת מעבר לנורמל? כלומר שעון חום בד"כ נמצא בין הרבע לחצי, בנסיעה ביום קיץ חם ושטוף שמש + נסיעה קצת חזקה, נורמלי שיהיה מעט מעבר לחצי או קרוב לחצי? האם ככה זה כמעט ברוב הרכבים? או במיוחד בצרפתיות.

Opel Adam S 2017

פורסם

ביום חם + מאמץ (למשל עליה תלולה וארוכה בסל"ד גבוה) לגיטימי לחלוטין ששעון חום מנוע יראה מעל 1/2.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...