Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנחנו חוזרים לאותה נקודה שהיא עדיפות אישית,בשבילך 2 דלתות זה לא כזה סיפור גדול,בשביל מישהו אחר יכול להיות שכן,אי אפשר להתווכח על זה כי כל אחד ומה שנוח לו ומה שהוא מעדיף שהרכב שלו יתן לו בתמורה למחיר.

יכול להיות שהמושג "לא פרקטי" לא מדוייק,אז נשתמש במושג "נוחות בעת פריקת זאטוטים קטנים לגן הילדים בבוקר". :-D

 

 

 

גילוי נאות-אין לי ילדים.

 

אז לי יש, וגם היו לי מכוניות עם דלתות מאחור ובלי, ואני אומר לך שאין שום בעיית נוחות עם שתי דלתות (עם ילדים), להיפך, וזה לא עניין של עדיפות אישית, זה עניין של דעה קדומה.

דעה קדומה כמו "פח עבה זה בטיחותי" או "אגזוז לחץ מוסיף 50 כ'ס".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי צריך כאן קצת יותר הסבר מדוע שתי דלתות זה לא פחות נוח מבחינת שינוע ילדים קטנים, מאשר מכונית עם דלתות מאחור:

 

1. בטיחותית - זאטוט לא אמור לפתוח דלת בעצמו בכל מקרה. במכונית עם שתי דלתות אין מצב שזה ייקרה...

 

2.זאטוט מעולם לא יוצא מהרכב לבד ולא פותח דלת לבד, כך שבכל מקרה על מנת להוציא אותו מהרכב, הנהג או הנוסע צריך לצאת גם.

 

3. להכניס לכסא בטיחות יותר קל עם מכונית שתי דלתות.

מסיטים את המושב הקדמי קדימה, משעינים את הגב אל גב המושב הפנימי, עם הפנים כלפי מושב הבטיחות. מרימים את הילד פנימה, שמים אותו במושב הבטיחות וסוגרים את הרצועות, כאשר אתה יושב ישר מול הילד. הרבה יותר נוח מלהיות כפוף אל המושב מבחוץ במכונית 4 דלתות

 

4. כאשר הילד כבר הולך, ילד, בניגוד למבוגר, לא צריך להשתחל למושב אחורי. הוא מטפס אליו באותה קלות שהוא מטפס במכונית עם ארבע דלתות.

 

כאשר הילדים כבר גדולים יותר, בגיל שהם נכנסים ו/או יוצאים לבד מהרכב, אכן שתי דלתות מתחילות להיות טרטור קל. הנוסע צריך לצאת כדי לאפשר יציאה ולא קל לפתוח את הדלת מבפנים, כשיושבים מאחור.

 

אבל כל זמן שמדובר בפעוט במושב בטיחות... יותר נוח ובטוח עם שתי דלתות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
היתה לי קליאו עם שתי דלתות ופיז'ו עם 4, בו"ז, עם תינוקת.

 

לאמי יש A3 עם שתי דלתות והיא מסיעה את הנכדים תכופות.

 

ה-רבה יותר קל עם שתי דלתות ארוכות ורחבות מאשר עם ארבע. עם שתי דלתות לא צריך לכופף את הגב, אפשר לכופף ברכיים, להשעין את הגב על גב המשענת של המושב הקדמי, וכך להכניס/להוציא את התינוקת ולתפעל את הסלקל/כסא בטיחות.

לא רק יותר קל, גם יותר בריא.

 

אין שום דבר "לא פרקטי" במגאן, ברמה שהופך גולף לעדיפה משמעותית, להוציא עניין ה-DSG (למי שרלוונטי).

אם היא אכן מכונית נהיגה עדיפה, וגם זולה יותר... אזי היא קנייה עדיפה.

 

אני גם אהבתי את היישום של ניהול מנוע/ESP שונה. אני מכיר את התכונות הללו מפורשה, ושם זה מאוד מאוד אפקטיבי. ביומיום אתה נוהג עם תגובת דוושה רגועה, כשצריך אתה יכול להגביר את הקצב. אם זה עובד טוב במגאן, זה יופי של דבר.

 

פה איבדת אותי.

 

אני משתמש לסירוגין ברכב 4 דלתות משפחתי וברכב 3 דלתות קטן. בשלב שהילדה שלי היתה בסלקל זה היה לא פחות מסיוט וכל להכניס אותי לסל הייתי מוציא את הסלקל מהבסיס שלו, רותם אותה אליו מחוץ לרכב ורק אז מכניס את הסלקל יחד עם הילדה לתוך הרכב ומחבר לבסיס. זה לא נוח, לא בריא לגב ויש לזה פוטנציאל תאונה גבוה (הפלת הסלקל תוך כדי הכנסה לרכב).

 

הילדה היו גם בכסא בטיחות אבל עדיין לא נכנסת לרכב בעצמה. עכשיו זה כבר יותר נוח כי היא עם הפנים לכיוון הנסיעה אבל אני עדיין שובר את הגב כשאני נכנס לקשור אותה למושב. זה גם מאוד לא נוח להכניס ילד ברכב 3 דלתות בחניה צפופה כי הדלת לא נפתחת עד הסוף.

 

אולי כשהילדים נכנסים בעצם לרכב זה פרקטי יותר, אבל נכון להיום אם הייתי צריך לרכוש רכב לעצמי אז אין לי ספק ש- 90% שהייתי הולך על 4/5 דלתות. למי שיש ילדים קטנים ובוחר ברכב 3 דלתות צריך שיהיה רכב נוסף "משפחתי" בבית או שרכב השלוש דלתות יהיה כל כך מיוחד ויתן לו כזה ערך מוסף שזה יהיה שווה את המחיר בנוחות.

 

אייל, אבל למה אתה צריך להזכיר את זה בכל שרשור שבו מישהו בחר ברכב שהוא לא גולף או חושב לקנות רכב כזה? לפותח השירשור אין ילדים קטנים, הוא בחר את הרכב כי הוא מתאים לו, אתה בחרת בשלך כי הוא מתאים לך ולמשפחה שלך, זהו, אין צורך כל פעם להצדיק את הבחירה שלך (שהיא בחירה ממש ממש לא רעה).

 

ואני אגלה לך סוד, רוב מערכות השמע המקוריות הן לא משהו בלשון המעטה, כן כן גם בגולף האלוהית עם ה RCD-משהו.

 

מסכים לגמרי. איך דיון על מגאן ספורט מדליקה הופך לדיון על פרקטיות של רכב כזה עם ילדים. מי שיש לו ילדים יבחר בתבונה בגולף. השיקול העיקרי ברכישת רכב כמו המגאן זה כמו שההיא מ"מעושרות" ניסחה נכונה..."פאן לי, פאן לי....פשוט פאן לי".

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אולי כשהילדים נכנסים בעצם לרכב זה פרקטי יותר, אבל נכון להיום אם הייתי צריך לרכוש רכב לעצמי אז אין לי ספק ש- 90% שהייתי הולך על 4/5 דלתות. למי שיש ילדים קטנים ובוחר ברכב 3 דלתות צריך שיהיה רכב נוסף "משפחתי" בבית או שרכב השלוש דלתות יהיה כל כך מיוחד ויתן לו כזה ערך מוסף שזה יהיה שווה את המחיר בנוחות.

 

זה המצב אצלי , אני נוסע על רכב קופה ולאשתי יש רכב עם 4 דלתות.

 

אין איזו מגבלה רצינית להכניס את הילד לרכב שלי. (לפחות כך אני מרגיש)

 

במידה ואני נוסע איתו לבד, אז הוא יושב בכסא הקדמי נגד כיוון הנסיעה (אל חשש הכרית מבוטלת). מאוד נוח להכניסו עם הכסא.

 

במידה ואני נוסע איתו ועם עוד מישהו ברכב, הגזרה לא כל כך קשה, המושב גם ככה מתקפל עד הסוף קדימה , הדלת מאוד רחבה,ויש המון מקום מאחור.

 

חוץ מזה זה גם טוב קצת לכושר, לשמור על גמישות.

 

כמובן שבמידה והיינו רק עם רכב אחד בבית, אזי הוא לא היה בעל 2 דלתות.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
פה איבדת אותי.

 

אני משתמש לסירוגין ברכב 4 דלתות משפחתי וברכב 3 דלתות קטן. בשלב שהילדה שלי היתה בסלקל זה היה לא פחות מסיוט וכל להכניס אותי לסל הייתי מוציא את הסלקל מהבסיס שלו, רותם אותה אליו מחוץ לרכב ורק אז מכניס את הסלקל יחד עם הילדה לתוך הרכב ומחבר לבסיס. זה לא נוח, לא בריא לגב ויש לזה פוטנציאל תאונה גבוה (הפלת הסלקל תוך כדי הכנסה לרכב).

 

רגע, צריך שנייה להזכר...

כן.

הסלקל שלנו לא היה ממותקן למושב, כך שהייתי מרים אותו ושם מאחור עם הילדה, בכל מקרה.

אצלי גם הילדה היתה יושב באמצע, שזה בכלל סיוט לנסות לקשור במכונית עם ארבע דלתות, כי צריך ממש לרדת על ארבע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה המצב אצלי , אני נוסע על רכב קופה ולאשתי יש רכב עם 4 דלתות.

 

אין איזו מגבלה רצינית להכניס את הילד לרכב שלי. (לפחות כך אני מרגיש)

 

במידה ואני נוסע איתו לבד, אז הוא יושב בכסא הקדמי נגד כיוון הנסיעה (אל חשש הכרית מבוטלת). מאוד נוח להכניסו עם הכסא.

 

במידה ואני נוסע איתו ועם עוד מישהו ברכב, הגזרה לא כל כך קשה, המושב גם ככה מתקפל עד הסוף קדימה , הדלת מאוד רחבה,ויש המון מקום מאחור.

 

חוץ מזה זה גם טוב קצת לכושר, לשמור על גמישות.

 

כמובן שבמידה והיינו רק עם רכב אחד בבית, אזי הוא לא היה בעל 2 דלתות.

 

אתה עושה פשרה על בטיחות הילד וזאת זכותך כמובן (כי זה חוקי), אבל בשרשור הזה מדובר על שימושיות של רכב 2 דלתות והושבת הילד מאחור.

 

רגע, צריך שנייה להזכר...

כן.

הסלקל שלנו לא היה ממותקן למושב, כך שהייתי מרים אותו ושם מאחור עם הילדה, בכל מקרה.

אצלי גם הילדה היתה יושב באמצע, שזה בכלל סיוט לנסות לקשור במכונית עם ארבע דלתות, כי צריך ממש לרדת על ארבע.

 

גם ברכב 3 הדלתות שאני משתמש בו המושב שלה באמצע, זה נותן זוית נוחה יותר.

ברכב השני וגם אצל אישתי (גם משפחתי) המושב מותקן בצד ימין.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

rubycoupe,

קראתי את החוויה שלך ובנוסף, את התרשמותך לאחר נסיעה של 10000 ק"מ. ממש נהניתי לקרוא!

אני הזמנתי את הרכב (בגרסת ה-CUP) לפני כשבוע ו"מתוסכל" מהעובדה שהוא כבר מוכן בבונדד (יש לי חבר שעובד שם) אולם היות ומדובר על רכב לאחר מתיחת פנים, עדיין לא קיים אישור רשמי של משרד התחבורה ותיאום מול מחירון לוי יצחק ויתכן ואוכל לשחררו ביום ג' הקרוב.

גם אני הזמנתי צבע לבן (מטאלי) עם תוספת של Red Stripes.

שמחתי לשמוע כי מערכת ה-Sound הפנימית השתפרה קלות היות ושמעתי כי הנוכחית לא משהו....

עד לפני כשבוע הייתי בעליה המאושר של Type R FN2 ושם הSound היה לא רע בכלל (שלא לדבר על Sound המנוע ב 8000 rpm).

מצפה בקוצר רוח "לחזק את דבריך"...

שבוע מצוין.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

ראשית אני חובב רנו מזה שנים, בעבר הייתי בעלים של רנו ספורט MK1 ואהבתי את הרכב נורא.

ביצעתי נסיעת מבחן על ה RS (ללא CUP Chassis) לפני מספר שבועות ועדיין נהניתי נורא. בהחלט מדובר במכונת נהיגה משובחת, זו הסיבה שלאחר הנסיעה לא עבר זמן רב עד לביצוע הזמנה בפועל. על ה- CUP טרם נהגתי אבל אני טיפוס יותר של Hard Core ולכן הזמנתי אותה.

מקווה לקבלה בקרוב, יש לי עוד 1000 ק"מ לעבור ברגוע :-( יש לי תחושה שעם רכב כזה, מדובר במשימה קשה במיוחד...

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

אכן משימה קשה.

 

לי לקח 3 ימים להשלים אותה :-D בנסיעות ארוכות עם סל"ד נמוך בהילוך 6.

 

תאמין לי שלרכב יש מספיק כח ותוכל להינות גם בהרצה בטווחים 1500-3000 סל"ד :twisted:.

 

אל תהיה לחוץ.

 

עדיף לקבל רכב אחרי שבועיים שעשו עליו עבודה טובה מאשר לקבל רכב אחרי יומייםפ שעבדו עליו מהר - התקלות לא יאחרו (לא מאחל לך כמובן).

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

תגידו אחרי 1000 ק"מ, מיד משכתם את הרכב או שמא עשיתם זאת בהדרגה? נראה לי שעדיף לתת ככה עוד כמה מאות ק"מ רגועים עם עליה הדרגתית בסל"ד לא?

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

אל תדאג, 1000 ק"מ יעברו מהר כי לא תרגיש שאתה נוסע ונוסע - אפילו במעגלים :-P

רק תזכרו , כל החברה של ה CUP , בעיקרון , היא נועדה למסלול ולכן היא קשיחה יותר.

יש מסלול בכוכב יאיר, נצלו אותו, קחו מדריך ותתגרזנו עליו.

למרות שהוא קטן, אפשר לבנות עליו קומבינציה שתתאים מאד ל CUP

בחודשיים האחרונים אני נמצא שם פעמיים בשבוע , כל פעם לשעה נטו של עבודה. אני מושך את האוטו לקצה שלו ותקרת הזכוכית שהיתה לי כנהג כבר לא קיימת.

בכל שבוע אני מגלה את האוטו מחדש.

 

מי שהשקיע כל כך הרבה ברכב הזה שישקיע עוד כמה גרושים לעלות למסלול הזה.

 

כל החברה עם ה CUP בא לכם להקים איזה מועדון קטן ולעשות איזה יום מסלול עם אחד המדריכים?

נא להתפקד!

פורסם

לא תוכל להתאפק :twisted:

 

הלחיצה הראשונה שלי הייתה במכתש רמון (לכיוון תל אביב).

לא לחצתי למוות כי היה יום חם מאוד, 45 מעלות בצל, אבל הייתי חייב! וזה היה מטורף!

בחיים שלי לא היה לי רכב כל כך חזק שאוכל כל עיקול וסיבוב בלי מאמץ!

 

וכל זה עם 2 אנשים ברכב ומזגן מקפיא...מ ט ו ר ף!

 

מצטער אם אני מבאס אותך בזמן שאתה מחכה אבל זו האמת, שלי לפחות.

 

אגב, כמו רובי, אני מתכוון לפרסם חווית רכישה/נסיעה על RS250. 

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L


×
×
  • תוכן חדש...