Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יחי ההבדל במנוע, בין הקופה החלבית משהו ל- RS/CUP הבשרנית. נסה להסיע במרץ את הילדות שלך בעליה של פרויד עם ה- RS/CUP.

לגבי פתיחת דלתות - כבר ענו לך, אבל רבאק, הילדות שלך לא אוהבות להציץ מידי פעם מהחלון? הן מסתפקות בחרכי ירי?

 

 

אל תשכח שיש לי בבית גם טיגואן שעושה מאפס למאה בפחות מ-7 שניות...

 

והילדות מתות על המגאן. יותר מאשר על הטיגואן. והכי הן אוהבות לנסוע בגולף הישנה עם הגג הפתוח. לך תבין אותן... :)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל בעלי ה RS, רציתי לדעת, האם לאחר סיום 1000 ק"מ נהגתם בצורה חופשית עם הרכב ואף הבאתם אותו למחוזות סל"ד של 6000? או שמא עשיתם זאת בהדרגה? למשל כל כמה מאות קילומטרים עליתם בסל"ד וכד'.

תודה מראש לכל העונים...

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם
לכל בעלי ה RS, רציתי לדעת, האם לאחר סיום 1000 ק"מ נהגתם בצורה חופשית עם הרכב ואף הבאתם אותו למחוזות סל"ד של 6000? או שמא עשיתם זאת בהדרגה? למשל כל כמה מאות קילומטרים עליתם בסל"ד וכד'.

תודה מראש לכל העונים...

 

:twisted::twisted::twisted:ברור שכן :twisted::twisted::twisted:

 

הייתי חייב להרגיש את הרכב, ועוד הייתי במצפה רמון!

ואיזו הרגשה!

 

באותה תקופה (לפני שבועיים:twisted:) עוד לא ידעתי שכאשר אני במצב רגיל "sport off" תגובת הדבשות היא במצב progresive

(תודה רובי!) ועדיין התפרצות הכח הייתה משכרת.

 

אם תעביר למצב "Sport Mode" ותעביר לתגובת SPORT הרכב יגיב הרבה יותר מהר והתגובות.

 

משיחה שלי עם נציג המכירות בקרסו תל אביב נאמר לי שאין שום בעיה להגיע עם הרכב למחוזות הסל"ד הגבוהים ואף רצוי.

כמו כן, כל הכח יגיע אחרי 3K ק"מ.

 

תהנה.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

על נציג המכירות אני לא כל כך סומך היות ואמרו לי שאינני צריך בכלל לבצע הרצה.

בהתייחס ל Sport Mode, מלבד שינוי התנהגות הדוושה מדובר בעוד 15כ"ס ו 2 קג"מ מומנט :lol: וסאונד אחר מהאגזוז, אז כך שברור שאעביר לשם...

בנוגע ל 3000 ק"מ, אכן כתוב בספר הרכב:

You may only expect top performance from your vehicle after approximately 1,800 miles (3000km) t

האם הסבירו לך מדוע כדאי למשוך את הרכב מיד לאחר הרצה?

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

אגב, eph, ניסיתי לחזור אליך בהודעה פרטית אולם משום מה אינני מצליח (לטענת מערכת הפורום טרם פירסמתי מספיק הודעות :?), מבטיח שאגיב כשאוכל.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

אין הבדל בין סיום ההרצה בRS לבין כל רכב ספורטיבי אחר...

 

יש היגידו כי הרצה כשלעצמה - מיותרת לחלוטין.

מעניין שברנו אמרו לך שאין צורך כי - כל פעם שהוצאתי רכב חדש מהחברה (3 פעמים סה"כ (שלושתם סיאט) אמרו לי מפורשות לבצע...

 

גם בספר הרכב שלי כתוב כי יש לבצע הרצה ב-1500 ק"מ הראשונים.

 

למיטב הבנתי, בתום תקופות ההרצה מומלץ (בהדרגתיות) למשוך את ההילוכים לסל"ד גבוה יותר וגם כמובן להגיע לגזרה האדומה אבל באופן אישי הייתי ממליץ לעלות סל"ד באופן הדרגתי ולא בבת אחת...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

RS172,

גם אני קיבלתי הודעה כזו שהייתי חדש בפורום :-D

 

מעניין אותי לדעת:

1. מה נתוני צריכת הדלק לפי יצרן בגרסה שלך?

2. קיבלת Manual של RS CUP 265 (כי אני לא קיבלתי :cry:)?

 

מה שאני יכול להגיד לך הוא שאם קנית רכב ספורט, תהנה מימנו!

הרכב בנוי לנסיעות כאילו, מה גם שאם קנית רכב כזה אני מניח שלקחת בחשבון את הבלאי והטיפולים "הדחופים יותר".

אני מניח שאם תסע כל הדרך על 5K סל"ד, תכנס לתוקף תדמית ה"מוסך" של רנו (:cry:) אבל אם אתה משלב נסיעה יום יומית עם לחיצות קטנות וקפיצות למסלולים מדיי פעם אתה תהיה בסדר.

לא הסבירו לי למה רק ב 3K מקבלים את כל הכח.

 

אני מתחיל ללחוץ רק כשאני רואה במחשב הרכב שטמפ' השמן היא מעל 80 מעלות.

נכון להיום אני ממלא דלק 98 (המלצת הסוכן בסוכנות), ממה שהבנתי הרוב מתדלקים 95 ואין אם זה שום בעיה.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

קראתי את מה שכתבת לפני מספר ימים באשר למילוי 98 בהמלצת סוכן המכירות בת"א ואכן כך עשיתי במילוי הדלק האחרון, אולם אינני מתכוון להמשיך בזה, להבנתי הרכב אכן נוסע מצוין ומותאם ל 95 אוקטן.

בהתייחס לManual, קיבלתי חוברת קטנה ודלה המתייחסת ל Renault Sport Monitor ועוד כמה מתגים באיזור לוח השעונים.

על מנת לדעת כל מה שצריך לגבי הרכב פשוט נכנסתי לאתר Renault.co.uk הבריטי ומשם ניתן לבצע הורדה של Owner's Manual, או לחילופין לצפות בהסברים על כלל מכלולי הרכב On-line על ישי שימוש במה שהם קוראים לו: E-guide. אם לא עשית זאת, מומלץ. אני גיליתי כמה דברים נחמדים שם.

צריכת הדלק המוצהרת היא:

11.3 ליטר לכל 100 ק"מ בעיר.

6.5 ליטר לכל 100 ק"מ בנסיעה מחוץ לעיר

8.2 ליטר לכל 100 ק"מ בנסיעה משולבת

 

ובתרגום לשפה שלנו: 8.85 ק"מ לליטר בעיר

15.38 ק"מ לליטר מחוץ לעיר

12.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

והאמת שאני קצת מתקשה להאמין למספרים האלה ולא על סמך ניסיון כי בינתיים אני מאוד רגוע בנסיעה, אבל בהמשך לא כל כך נראה לי...

ובכל מקרה, מי שקונה רכב כזה לא כל כך בונה על חיסכון בדלק אם אתה מבין למה אני מתכוון...

בנוגע לחדש בפורום, אני כאן כבר משנת 2003, אבל ביתה תקופה ארוכה בה לא כתבתי, אולי איפסו לי את מספר ההודעות הרשומות:-(, אין לי מושג, לא נורא, שאלה יהיו הבעיות שלי, הגבתי לך בפורום אחר אליו אתה משתייך בינתיים.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

קודם כל אציין שהרצה לא יכולה להזיק,מנסיון היא רק מועילה.

במגאן גם לא צריך למשוך כל הילוך כדי להיות מהיר מהתנועה, גם צריכת הדלק משתנה מאד.

אני עשיתי את ה200 קמ הראשונים ממש בעדינות{גם עם הברקסים} ועוד 800 בנהיגה יחסית רגועה בלי ללחוץ דוושה מלאה,לדוושה יש סטופר שאחריו עדיין יש לאן ללחוץ אז אל תתבלבל.

 

בכל אופן תבדוק אם יש לך את המוניטור שמשנה את תגובת השוושה מלבד כפתור הESP שמשנה את ההספק, אם כן אני ממליץ לנסוע על המצב האמצעי LINER ביום יום ולעבור לSPORT ויותר רק בנהיגה חזקה או כביש פתוח.

 

דלק אני עד עכשיו על ממוצע משוקלל של 1\9 ומחשב הרכב מאד מדוייק.

 

תהנה

נ.ב-דלק 95 זה בדר גמור ,לא חשתי בכל הבדל בביצועים

פורסם

הרצה טובה לא עושים בסל"ד נמוך או קבוע, המנוע צריך לרוץ על קשת רחבה של סל"ד כדי לקבל BREAK IN והתאמת רינגים לדפנות הצילנדרים.

עדינות לא תמיד רצויה.

פורסם

רק שתדעו הרנו מצילה חיים,חבר אתמול נכנס בחמור בכביש מהיר.

האוטו הגן עליו ברמה מטורפת!פשוט הציל לו את החיים.

תורידו CUP אחת פחות:-(

פורסם
רק שתדעו הרנו מצילה חיים,חבר אתמול נכנס בחמור בכביש מהיר.

האוטו הגן עליו ברמה מטורפת!פשוט הציל לו את החיים.

תורידו CUP אחת פחות:-(

 

:shock::-(:cry:

 

החבר בסדר?

יש תמונות של הרכב והחמור אחרי התאונה?

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L


×
×
  • תוכן חדש...