Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הלאון לא פחות פרקטית ...איך בדיוק ? ובטיחותית-אם 4 כוכבים זה סוף העולם אז - 75% מהמכוניות על הכביש הן אסון מתנייד על 4.

 

אווי לנו אם 4 כוכבי בטיחות היה 'סוף העולם'...

 

מעבר לזאת,

 

בל נשכח שהלאון עברה מאז מתיחת פנים ויתכן והיא כבר תקבל כוכב נוסף...

 

פחות כ"א,

 

לא יודע כמה יש לך בGTI אבל לי יש 6 כ"א בלאון וזה די והותר...

 

מעבר לזאת -

 

הלאון פרקטית באותה הרמה - אם לא יותר...

בעלת אבזור גבוה פי כמה ולדעתי האישית גם נראת הרבה יותר טוב.

 

אבל מה אני מבין...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
וגם מושבים אחרים, ואל תשכח Renaultsport Monitor on-board performance tracking, שהוא לדעתי גימיק מעולה.

 

 

 

לא מבין מה אתה רוצה, כבר כתבתי כמה פעמים שלרווקים ה- RS מתאימה יותר, ושאהבתי אותה. אבל יש הורים לילדים, שצריכים להסיע אותם כל בוקר לגן ו/או לטיולים ו/או לסבתא, שאז ה- RS היא קצת סיוט (נראה אותך מסיע ילד במושב האחורי שם מידי יום...).

 

לי יש מגאן קופה חדשה ו-2 ילדות קטנות שאוהבות כל רגע מהנסיעה. ואני הרבה יותר רגוע שהן לא תצאנה לבד מהרכב אלא רק כשאשגיח.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

 

איפה הסמיילי הזה שוב? אה - הנה: :screwy:

נכון שאתה מנהל פה, אבל אולי כדאי שתקים לעצמך גם מועדון GTIownerssuck.com. אני אתן לך חוות דעת שזה חוקי ;-)

אין לי מושג לאיזו מפלגה אתה חושב שאני מצביע או אצביע, או למה אתה חושב שאני רואה ב- GTI מכונית ספורט. וסליחה שאין לי תקציב להחזיק גם רכב לאישה וגם רכב מהנה עבורי. בפעם הבאה שאני רוכש רכב אבקש את אישורך.

 

שכחתי להוסיף לפרופיל, שכמו תומכי מפלגות מיינסטרים קיצוניות, בעלי GTI לוקחים את עצמם הרבה יותר מדי ברצינות, ומזדהים יותר מדי עם הבחירות שלהם...

 

ברצינות, אני מסכים איתך, לאוטו אין שום פוזה ורק מבינים מבדילים בינו לבין גולף רגילה. לא מבין למה אתה כל כך רגיש לתדמית הרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לי יש מגאן קופה חדשה ו-2 ילדות קטנות שאוהבות כל רגע מהנסיעה. ואני הרבה יותר רגוע שהן לא תצאנה לבד מהרכב אלא רק כשאשגיח.

 

כמעט כל רכב היום מגיע עם child lock ככה שאני לא יודע על מה אתה מדבר...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
לי יש מגאן קופה חדשה ו-2 ילדות קטנות שאוהבות כל רגע מהנסיעה. ואני הרבה יותר רגוע שהן לא תצאנה לבד מהרכב אלא רק כשאשגיח.

 

יחי ההבדל במנוע, בין הקופה החלבית משהו ל- RS/CUP הבשרנית. נסה להסיע במרץ את הילדות שלך בעליה של פרויד עם ה- RS/CUP.

לגבי פתיחת דלתות - כבר ענו לך, אבל רבאק, הילדות שלך לא אוהבות להציץ מידי פעם מהחלון? הן מסתפקות בחרכי ירי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הלו!!!!!!!!!!!!!

אתם מהוויכוח המשעמם על ה GTI והלאון והשד יודע מה, אתם משעממים...

אנשים נכנסים לפוסט הזה בגלל הכותרת ומה מוצאים ? משועממים שמתווכחים על אוטו משעמם..

 

צאו לנו מהפוסט ...

בבקשה

:-P

פורסם
לא יודע כמה יש לך בGTI אבל לי יש 6 כ"א בלאון וזה די והותר...

מעבר לזאת - לאון פרקטית באותה הרמה - אם לא יותר...

בעלת אבזור גבוה פי כמה ולדעתי האישית גם נראת הרבה יותר טוב.

אבל מה אני מבין...

גיא

 

הדגשתי לך את המקום שבו אני חושב שאתה טועה, וכבר כתבתי בעבר למה.

לגבי יתר הנושאים, שוב, אתה מתפרץ בדלת פתוחה. יש יותר אבזור, ברור. אני מוכן אף להסכים שהיא נראית יותר טוב, למעט בשחור, למרות שזה עניין של טעם, אבל זה גם לא חוכמה גדולה כי רוב הרכבים בסגמנט הזה נראים יותר טוב מהגולף, וזה כולל את הג'ולייטה ואת האאודי A3. גם המחיר הוא סופר אטרקטיבי. זה לא קשור לדברים האחרים.

 

ואף אחד לא אמר שאתה לא מבין, כפי שכתבתי - לנו כחבילה זה פחות התאים, זה הכל. אני בעד שנקשיב ליוסי ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זה כמו "מכונית ספורט משפחתית", פוזה של הארד-קור, אבל בלי כיסוי במציאות.

 

אתה יודע, מפלגה עם רעיונות בורגנים בנאלים שרותה להציג עצמה כמהפכנית. כמו מכונית עם ארבע דלתות, מנוע גמיש, גיר אוטומטי, הגה מחושמל, ESP לא מתנתק, מתלים לא קשים מדי לאישה ולילדים - אבל שעדיין אוהבים לחשוב שהיא "מכונית ספורט".

 

השאלה שלי היתה רטורית, שכן מדובר באוקסימורון.

פורסם

אני מתכנן משהו עבור הקבוצה הזו.. מקווה שיצא לפועל.

 

אז אנחנו כבר חמישה..

 

אם תאפשרו גם לבעלי קליאו ומגאן ספורט מדובר קודם להגיע, אני בטוח שיהיו יותר מ-1 שישמחו. :)

 

מספר דומה של בעלי קליאו ספורט מעוניינים להצטרף.

משכנתא זה קל

פורסם
אולי צריך כאן קצת יותר הסבר מדוע שתי דלתות זה לא פחות נוח מבחינת שינוע ילדים קטנים, מאשר מכונית עם דלתות מאחור:

 

1. בטיחותית - זאטוט לא אמור לפתוח דלת בעצמו בכל מקרה. במכונית עם שתי דלתות אין מצב שזה ייקרה...

 

2.זאטוט מעולם לא יוצא מהרכב לבד ולא פותח דלת לבד, כך שבכל מקרה על מנת להוציא אותו מהרכב, הנהג או הנוסע צריך לצאת גם.

 

3. להכניס לכסא בטיחות יותר קל עם מכונית שתי דלתות.

מסיטים את המושב הקדמי קדימה, משעינים את הגב אל גב המושב הפנימי, עם הפנים כלפי מושב הבטיחות. מרימים את הילד פנימה, שמים אותו במושב הבטיחות וסוגרים את הרצועות, כאשר אתה יושב ישר מול הילד. הרבה יותר נוח מלהיות כפוף אל המושב מבחוץ במכונית 4 דלתות

 

4. כאשר הילד כבר הולך, ילד, בניגוד למבוגר, לא צריך להשתחל למושב אחורי. הוא מטפס אליו באותה קלות שהוא מטפס במכונית עם ארבע דלתות.

 

כאשר הילדים כבר גדולים יותר, בגיל שהם נכנסים ו/או יוצאים לבד מהרכב, אכן שתי דלתות מתחילות להיות טרטור קל. הנוסע צריך לצאת כדי לאפשר יציאה ולא קל לפתוח את הדלת מבפנים, כשיושבים מאחור.

 

אבל כל זמן שמדובר בפעוט במושב בטיחות... יותר נוח ובטוח עם שתי דלתות.

 

יכול להיות שמה שאתה כותב נכון עבורך, זה לא אוניברסלי.

 

לפני רכישת הרכב הנוכחי רציתי לקנות בכלל M3 E46, רק שאלה מגיעות רק בקבריולט או קופה.

 

בכל ווריאציה שניסיתי להכניס את הילד היה לא נוח, ניסיתי להכניס לקבריולט עם גג מורם, ניסיתי עם גג מופשל, ניסיתי להשתחל פנימה בקופה עם הילד רתום למושב, ניסיתי להשתחל פנימה כשהילד על הידיים.

 

בקיצור, נוח זה ממש לא ואפילו מסוכן, כדי להכניס את הילד לקופה אני צריך רגל אחת מחוץ לרכב, השניה על השטיח האחורי, יד אחת מחזיקה בילד, יד שניה מחזיקה במשהו בתוך הרכב כדי לשמור על שיווי משקל, זה בסדר כשהילד שוקל 3.5 קילו לאחר לידה, זה לא נוח ומסוכן כשהילד מתחיל להיות קצת כבד.

 

מעבר לזה, בהרבה רכבי קופה\קבריולט המושב האחורי צר יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כל החברה עם ה CUP בא לכם להקים איזה מועדון קטן ולעשות איזה יום מסלול עם אחד המדריכים?

נא להתפקד!

 

ערן, רובי, אורון , RS172 , יש לכם הודעה בפרטי.. נא התייחסותכם.


×
×
  • תוכן חדש...