Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכל אופן תבדוק אם יש לך את המוניטור שמשנה את תגובת השוושה מלבד כפתור הESP שמשנה את ההספק, אם כן אני ממליץ לנסוע על המצב האמצעי LINER ביום יום ולעבור לSPORT ויותר רק בנהיגה חזקה או כביש פתוח.

 

 

בהמשך לאותו עניין שרובי ציין, מגוון האפשרויות למצערת בא לידי ביטוי בצורה טובה מאד כשאתה על המסלול..

את כל האימונים במסלול אני מבצע על מצב ספורט ומה שמשתנה זה מצב המצערת בהתאם למבנה המסלול באותו אימון.

אם המסלול הוא טכני עם הרבה פניות ופרסות , משתמש בעיקר עם מצערת פרוגרסיב או ליניאר. מצב אקסטים פשוט גורם לך להיות רב הזמן בתת היגוי..

אם המסלול מאפשר לייצור מהירויות אז אקסטרים זו המצערת הנכונה.

 

בפעם האחרונה עשינו ניסוי : עשיתי כמה laps עם מצב ספורט והייתי על אותה תוצאה.. לאחר מכן ניתקתי את ה ESP לגמרי ! זמני ההקפה ירדו בכשניה שלמה ( זה הרבה בהקפה של 50 שניות) .. לאחר מכן חזרתי למצב ספורט וזמני ההקפה ירדו בכחצי שניה מהזמנים המקוריים.

מה שהבנתי מהתרגיל הזה.. שניתוק ה ESP דורש ממך להיות מדוייק יותר. מצבים שה ESP פשוט מתקן לך שגיאות קטנות שאתה אפילו לא מרגיש שאתה עושה אותם.

לאחר שאתה חוזר ממצב מנותק למצב ספורט. תה פשוט מדוייק יותר.

פורסם

למה שלא תהיה אפשרות לשפר את מגאן RS?,הרכב מוגדש טורבו כך ההיגיון אומר שבשינוי קל בניהול מנוע ההספק והמומנט קופצים גבוהה בקלות ואח''כ זה כבר תלוי במכלולים ובחוזקם ,זה כבר תחום המומחים בעניין המגאן.

פורסם
למה שלא תהיה אפשרות לשפר את מגאן RS?,הרכב מוגדש טורבו כך ההיגיון אומר שבשינוי קל בניהול מנוע ההספק והמומנט קופצים גבוהה בקלות ואח''כ זה כבר תלוי במכלולים ובחוזקם ,זה כבר תחום המומחים בעניין המגאן.

 

אם אני לא טועה , אחת המגאנים כאן משופרת קלות..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ספר רכב יש? לקרוא, אני יוצא מהנחה שאתה יודע.

 

ככלל אצבע מנועי טורבו ומנועים בעלי יחס דחיסה גבוה (אופנועי ספורט לרוב, אבל גם סיוויק R ו-S2000 לדוגמא) צריכים דלק 98 אוקטן, למרות שברוב המקרים מחשב הרכב יכול לשנות תיזמונים כך שהרכב יוכל לעבוד גם עם דלק 95 אוקטן.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86


×
×
  • תוכן חדש...