Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היום חבר טוב קיבל את הדגם המחודש, מבחינת נהיגה זה אותה חוויה של שליטה ותגובה , את תוספת ה15 כס לא יכולתי ממש להרגיש כי האוטו עוד בתול.

מה שכן הפנים של האוטו שודרג מאד עם ריפוד מזמין ואיכותי יותר כולל חגורות בטיחות אדומות ותפירה אדומה להגה ולכסאות,דיפון דמוי קרבון לדלתות וציפוי שחור מבריק לידיות ולקונסלה,גם הסטראו אחר ומשודרג .

מבחוץ מלבד הצבע בגוון לבן פנינה {חדש}הרכב הגיע עם פנסי קסנון ולדים שמוסיפים הרבה יוקרה לפרונט וגאנטים שחורים בעיצוב מרהיב.

 

טוב.....אולי צריך לחשוב על שדרוג בסוף השנה ...:|

 

רובי הדגם המחודש מגיע עם הגאנטים האלה?

meganealloys.jpg

פורסם
כן...וגם כניסה והתנעה ללא מפתח..מחשב דרך קצת יותר מפורט

 

בקיצור , קיבל Troophy ללא ה Recaro..

 

אני כבר מקנא:oops:

 

אנחנו כבר ארבעה :

רובי, אורון, ערן, יוסי

יש את החבר של רובי - זה חמש.

כמה עוד נשארו?

פורסם

אז זהו שגם אני קבילתי את שלי וכמו שפירט רובי, אכן פנים הרכב לא רע בכלל בעיקר החומרים.

סוף סוף יצא לי לראות איך נראה הרכב בצבע לבן היות ומדובר ברכב מתוח פנים שתמונות שלו באינטרנט מצאתי בשחור וצהוב אולם לא בלבן פנינה.

אכן בהילוך שישי במהירות 80, כל לחיצה על הדוושה העירה את החיה הישנה מקדימה, מחכה כבר לסיים עם 1000 הק"מ הראשונים...

לסיכום, נראה כמו מכונת נהיגה משובחת ולא עוד רכב ספורטיבי.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם
אז זהו שגם אני קבילתי את שלי וכמו שפירט רובי, אכן פנים הרכב לא רע בכלל בעיקר החומרים.

סוף סוף יצא לי לראות איך נראה הרכב בצבע לבן היות ומדובר ברכב מתוח פנים שתמונות שלו באינטרנט מצאתי בשחור וצהוב אולם לא בלבן פנינה.

אכן בהילוך שישי במהירות 80, כל לחיצה על הדוושה העירה את החיה הישנה מקדימה, מחכה כבר לסיים עם 1000 הק"מ הראשונים...

לסיכום, נראה כמו מכונת נהיגה משובחת ולא עוד רכב ספורטיבי.

לא ראיתי אןתך מתפקד..

פורסם

מה זה, שרשור רנו של שבעה עמודים ועדיין לא ראיתי אותו :oops:

שאפו לכם שלא הלכתם עם הזרם, ואף על פי תג המחיר - קניתם מכונות נהיגה שכאלה.

רק תשתדלו לשמור עליהן בשבילינו, הבעלים העתידיים (והתפרנים שלא יכלו לרכוש אחת כזאת כחדשה) של הבובות המדהימות שלכם :wink:

יוצא לי לראות מדי פעם באיזור המרכז, ליד מכללה מסויימת, די הרבה את אחת השחורות - פשוט מדהימה.

 

בנוסף, מדוע להתבדל? ישנו אחלה מועדון צרפתיות שאני בטוח שתמצאו בו בית חם ואוהב.

פורסם

אשמח להתפקד לכל מועדון...גם של מגאן וגם צרפתיות בכלל, לא כזה חשוב לי, אני נהנה בכל מצב.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם

בנוסף, מדוע להתבדל? ישנו אחלה מועדון צרפתיות שאני בטוח שתמצאו בו בית חם ואוהב.

 

זה לא מועדון.. זו התארגנות קטנה לאנשים שאוהבים לנהוג והלכו נגד הזרם וקנו רנו..

אני מתכנן משהו עבור הקבוצה הזו.. מקווה שיצא לפועל.

 

אז אנחנו כבר חמישה..

 

דרך אגב אני שייך למועדון אלפא (המקורי) מאחר שהיו שתי אלפות בארבע שנים האחרונות.. אז הם הרשו לי להשאר עם הצרפתיה.. עד האלפא הבאה.

פורסם

הלו יחסית לאורך השרשור אתם די קמצנים בתמונות, פנקו אותנו קצת.

אם איזה אוקטן אתם מתדלקים 95 או 98? מה היצרן ממליץ ומה אומר הניסיון של מי שיש לו את הרכב?

פורסם
הלו יחסית לאורך השרשור אתם די קמצנים בתמונות, פנקו אותנו קצת.

אם איזה אוקטן אתם מתדלקים 95 או 98? מה היצרן ממליץ ומה אומר הניסיון של מי שיש לו את הרכב?

 

 

מתדלק ב 95 . לאחר סבב התעניינות עם אנשים בתחום - הבנתי שזה לא ישנה כל כך..

פורסם
הלו יחסית לאורך השרשור אתם די קמצנים בתמונות, פנקו אותנו קצת.

אם איזה אוקטן אתם מתדלקים 95 או 98? מה היצרן ממליץ ומה אומר הניסיון של מי שיש לו את הרכב?

 

קבל קישור, סרטו שלי מיום הדרכה מועדון אלפא:

לגבי איכות הנהיגה, תתעלמו.. זה היה לפני כ 4 חודשים , שלאחר מכן עשיתי כבר כ 20 שעות אימון.. היום זה נראה אחרת..

 

http://www.youtube.com/watch?v=kNLt7dLWPhU

 

יוסי

פורסם
הלו יחסית לאורך השרשור אתם די קמצנים בתמונות, פנקו אותנו קצת.

אם איזה אוקטן אתם מתדלקים 95 או 98? מה היצרן ממליץ ומה אומר הניסיון של מי שיש לו את הרכב?

 

 

הנה שלי...מתדלק 95 אבל כמובן אפשר גם 98

198410_10150944135614192_2029531514_n.jpg

פורסם

רובי, אהבתי לקרוא את החוויות - תמשיך להנות. [הצטרפתי קצת באיחור לשרשור]

פחות התחברתי למראות האדומות לדעתי השחורות היו מתאימות יותר.

 

מי שקונה את ה RS לא חושב על הסעת ילדים לגן, הוא קונה מכונת נהיגה, מי שרוצה פוזה ולהסיע ילדים לגן קונה GTI.

 

נו באמת, איזו פוזה בדיוק יש ברנו מגאן ? ... :)

אף אחד מרוכשי הרכבים הללו לא מחפש פוזה.

ב200K וצפונה אפשר למצוא דברים הרבה יותר פוזאיסטים אבל שאינם מספקים את הסחורה לנהג...

אפילו כל מיני תפלצות תוצרת יונדאי (ולוסטר) בחצי מחיר כבר כוללות יותר פוזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...