Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-ESP מתבטל לחלוטין גם בגרסת ה-RS הרגילה, ויש לי תמונה שמוכיחה את זה (כרגע לצערי לא לפירסום).

 

סקירה טובה - תודה!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ה-ESP מתבטל לחלוטין גם בגרסת ה-RS הרגילה, ויש לי תמונה שמוכיחה את זה (כרגע לצערי לא לפירסום).

 

סקירה טובה - תודה!

 

נווו, ואיך האוטו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברכות ותהנה, אני רק שוב לא מבין את ההסברים שלך (פסלת קליאו בגלל האינטריור אבל לקחת מגאן? לאון 1.8T הוא רכב ספורטיבי? שמחת שקרסו הורידו מחיר אבל לפני זה שקלת שירוקו R שעולה 60K יותר מלכתחילה?), אבל הם לא חשובים במיוחד, כי לא צריך להצטדק ברכישת רכב שאתה כל כך רוצה... פשוט תגיד: רציתי CUP וקניתי :-) תתחדש. בלי כל התירוצים האחרים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האינטריור של המגאן טוב משמעותית מזה של הקליאו.

לאון 1.8T של הדור הקודם הוא הגרסה הספורטיבית, עם 180 כ"ס ויותר...

שמח שקרסו הוריד מחיר - כי מי יקנה רנו במחיר כזה? (עם כל הכבוד...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הייתה לו לאון MK2 ולא דור קודם, ובנהיגה קצרה על אחת אתמול (שמצויידת בצ'יפ) היא בהחלט לא ספורטובית אבל פשרה מצויינת בין משפחתית לאוטו עם ערך נוסף, במיוחד במחיר בו היא נמכרת.

 

אגב, במיוחד עם מצב הכבישים עכשיו אחרי החודש הגשום שהיה לנו אני מאוד סובל מההתרסקיות של הגולף, האם המצב במגאן יותר טוב?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

תודה רובי... איך האוטו בשיוט מבחינת רעשים לעומת הגולף 5 שהייתה לך?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
התכנים היחידים שהפורום לא סובל הם כהאניסטים, קומיניסטים, שוביניסטים (ואם זה היה תלוי בי גם אלפיסטים, אבל יש מנהלים שהפטישיסטים הללו מקובלים עליהם...).

 

אני חושב שהמדינה אמורה לספק מכוניות לתושבים (אבל לא לנשים או ערבים) ואלפא זה האוטו הכי הכי בעולם.

 

 

*הכל בהומור, אני ערבי ומחובר מאוד לצד הנשי שלי....

 

ועכשיו ברצינות, הרכב נראה טוב, תתחדש ותהנה.

haters will hate

פורסם
ברכות ותהנה, אני רק שוב לא מבין את ההסברים שלך (פסלת קליאו בגלל האינטריור אבל לקחת מגאן? לאון 1.8T הוא רכב ספורטיבי? שמחת שקרסו הורידו מחיר אבל לפני זה שקלת שירוקו R שעולה 60K יותר מלכתחילה?), אבל הם לא חשובים במיוחד, כי לא צריך להצטדק ברכישת רכב שאתה כל כך רוצה... פשוט תגיד: רציתי CUP וקניתי :-) תתחדש. בלי כל התירוצים האחרים...

הפער הכספי בין השירוקו למגאן גדל והקל על הבחירה,לאון 1.8 הדגם הקודם שהיה לי {ושלי לפחות}היתה משופרת ב40 אלף שח...האחרון רק ברבע מזה.

 

בהשוואה לגולף הרכב לא פחות שקט בשיוט, בהשוואה לקופה הרבה יותר שקטה,ובכלל הקופה עדיין חוויה מרגשת ומהירה מאד ,ההיגוי משלה רגיש קל יותר אך טבעי יותר ועם הרבה רגש,השילוב של המנוע-גיר-מצמד מושלם וחלק יותר אבל ימים יגידו אני עדיין לומד את המגאן.

 

הESP ספורט במגאן {מצב 2} מאפשר שינוי מפות ההצתה ומשחק גדול יותר עם השילדה ,הוא אינו פולשני ומסרס כמו בVAGS

פורסם

אחלה סקירה, אגב הברקסים המחורצים מגיעים כסטנדרט?

איך שהוא אני מתחיל להתרגל לצורה של ה rs cup והיא נראית טוב יותר מפעם לפעם, במיוחד בצבע הלבן עם הגאנטים השחורים.

אגב קצת קשה להשוואת את הניסן לרנו, לפי דעתי הz מנצחת ולו בגלל ההנעה האחורית, העיצוב המדהים, והמנוע הבשרני, אך אם השמועות נכונות ואפשר להוציא cup ב190 אז אין פה בכלל השוואה כי הz עולה כמעט כפול

תתחדש ותהנה


×
×
  • תוכן חדש...