Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהשוואה לגולף הרכב לא פחות שקט בשיוט

 

נו באמת, ה- RS רועשת יותר משמעותית (וזה מה שאהבתי בה), אז ה- CUP לא? הבנו, יאללה, מצאת את הרכב המושלם. גם לרווק וגם למשפחה, גם לנהג וגם לנוסעים. וגם למטען. דחילק, כבר אמרתי לך - רצית, התלהבת, קנית = לגיטימי. אחלה רכב. אוהב RS בעצמי. אבל קצת פרופורציות לא יזיקו ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נו באמת, ה- RS רועשת יותר משמעותית (וזה מה שאהבתי בה), אז ה- CUP לא? הבנו, יאללה, מצאת את הרכב המושלם. גם לרווק וגם למשפחה, גם לנהג וגם לנוסעים. וגם למטען. דחילק, כבר אמרתי לך - רצית, התלהבת, קנית = לגיטימי. אחלה רכב. אוהב RS בעצמי. אבל קצת פרופורציות לא יזיקו ;-)

 

שאלתי ספציפית על הגולף 5, לא ה6. ה6 שקטה משמעותית מה5, זה אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
נו באמת, ה- RS רועשת יותר משמעותית (וזה מה שאהבתי בה), אז ה- CUP לא? הבנו, יאללה, מצאת את הרכב המושלם. גם לרווק וגם למשפחה, גם לנהג וגם לנוסעים. וגם למטען. דחילק, כבר אמרתי לך - רצית, התלהבת, קנית = לגיטימי. אחלה רכב. אוהב RS בעצמי. אבל קצת פרופורציות לא יזיקו ;-)

 

לי היתה גולף 5 וזה מה שאני זוכר...וזה למה לא קניתי שוב ,למרות שנהגתי על ה6 שבלי הESP תיפגוש מעקה בטיחות מהר מהצפוי .

 

חוץ מזה מה אוכל אותך בדיוק ? שהוד מעלתה הגולף שלך ,מכונית העם הנחשקת- לדעת מישהו אחר פחות טובה ? אז סע לדרכך שמח ומאושר ...על כל RS נמכרות 10 GTI רק ש9 מתוך אלה שקונים כאלה נהיגה אמיתית היא הערך האחרון בסולם הדרישות שלהם או שאינם יודעים נהיגה אמיתית מהי.

 

יאלללה תתקדם.

פורסם

לטרופי משקל נמוך יותר מהגירסאות הרגילות.

רובי מצאת כבר שיפורים לקאפ שאפשרי להשיג?

תוכנות כבר יש להשיג בארץ,יותר מבחינת שילדה והתנהגות.

פורסם
15 כס+ 2 קגמים,צמיגים אחרים וחישוקים 19....אה וגג שחור

 

וגם מושבים אחרים, ואל תשכח Renaultsport Monitor on-board performance tracking, שהוא לדעתי גימיק מעולה.

 

חוץ מזה מה אוכל אותך בדיוק ? שהוד מעלתה הגולף שלך ,מכונית העם הנחשקת- לדעת מישהו אחר פחות טובה ? אז סע לדרכך שמח ומאושר ...על כל RS נמכרות 10 GTI רק ש9 מתוך אלה שקונים כאלה נהיגה אמיתית היא הערך האחרון בסולם הדרישות שלהם או שאינם יודעים נהיגה אמיתית מהי.

יאלללה תתקדם.

 

לא מבין מה אתה רוצה, כבר כתבתי כמה פעמים שלרווקים ה- RS מתאימה יותר, ושאהבתי אותה. אבל יש הורים לילדים, שצריכים להסיע אותם כל בוקר לגן ו/או לטיולים ו/או לסבתא, שאז ה- RS היא קצת סיוט (נראה אותך מסיע ילד במושב האחורי שם מידי יום...).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נו באמת, ה- RS רועשת יותר משמעותית (וזה מה שאהבתי בה), אז ה- CUP לא? הבנו, יאללה, מצאת את הרכב המושלם. גם לרווק וגם למשפחה, גם לנהג וגם לנוסעים. וגם למטען. דחילק, כבר אמרתי לך - רצית, התלהבת, קנית = לגיטימי. אחלה רכב. אוהב RS בעצמי. אבל קצת פרופורציות לא יזיקו ;-)

 

 

 

וגם מושבים אחרים, ואל תשכח Renaultsport Monitor on-board performance tracking, שהוא לדעתי גימיק מעולה.

 

 

 

לא מבין מה אתה רוצה, כבר כתבתי כמה פעמים שלרווקים ה- RS מתאימה יותר, ושאהבתי אותה. אבל יש הורים לילדים, שצריכים להסיע אותם כל בוקר לגן ו/או לטיולים ו/או לסבתא, שאז ה- RS היא קצת סיוט (נראה אותך מסיע ילד במושב האחורי שם מידי יום...).

ההערצה העיוורת שלך ל"מותג" VW פשוט מעוררת בחילה.(אין לי משהו נגד vw פשוט אצלך זה אותיות קידוש לבנה)

ואת זה אני אומר אחרי עשרות הודעות דומות שלך שקראתי.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
וגם מושבים אחרים, ואל תשכח Renaultsport Monitor on-board performance tracking, שהוא לדעתי גימיק מעולה.

 

 

 

לא מבין מה אתה רוצה, כבר כתבתי כמה פעמים שלרווקים ה- RS מתאימה יותר, ושאהבתי אותה. אבל יש הורים לילדים, שצריכים להסיע אותם כל בוקר לגן ו/או לטיולים ו/או לסבתא, שאז ה- RS היא קצת סיוט (נראה אותך מסיע ילד במושב האחורי שם מידי יום...).

 

מי שקונה את ה RS לא חושב על הסעת ילדים לגן, הוא קונה מכונת נהיגה, מי שרוצה פוזה ולהסיע ילדים לגן קונה GTI.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מי שקונה את ה RS לא חושב על הסעת ילדים לגן, הוא קונה מכונת נהיגה, מי שרוצה פוזה ולהסיע ילדים לגן קונה GTI.

 

איפה בדיוק הפוזה בGTI ? תוריד את הכיתוב ורק מביני עניין יוכלו לדעת שזו GTI.

 

bar72 אני לא מצליח להבין אם לא נוח לך לקרוא את השירשורים על מכוניות שהם לא VAG ושמשבחים רכבים אחרים אף אחד לא מכריח אותך, למה לנסות לעשות שחור לבנאדם, הרי בסופו של דבר כול אחד מתחבר יותר/פחות לרכב כזה או אחר.

 

ולעניין השרשור אוטו מדהים לכול הדעות, הדבר היחיד שאני לא מתחבר אליו כול כך זה העיצוב החיצוני.

 

נ.ב את הפיאט קופה לא הייתי מוכר אף פעם פשוט משאיר אותה כדי להסתכל עלייה :wink:

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
ההערצה העיוורת שלך ל"מותג" VW פשוט מעוררת בחילה.(אין לי משהו נגד vw פשוט אצלך זה אותיות קידוש לבנה) ואת זה אני אומר אחרי עשרות הודעות דומות שלך שקראתי.

 

נדמה לי שאתה רק אומר שאתה קורא ולא קורא באמת... אם כבר הערצה אז לרובר (לפחות לחלק מהרכבים שלהם, אתה יכול לראות את הסמלון שלי).

 

יש בCUP :-)

 

אז מעולה, זה פיצ'ר מגניב.

 

מי שקונה את ה RS לא חושב על הסעת ילדים לגן, הוא קונה מכונת נהיגה, מי שרוצה פוזה ולהסיע ילדים לגן קונה GTI.

 

פוזה ל- GTI?

:lol::lol::lol:

 

וואללה את זה לא שמעתי עוד. אני גם לא מסכים איתך לגבי זה שכל מי שקונה RS בהכרח מחפש מכונת נהיגה, אבל זה באמת לא משנה. אני הרי רק מחפש רכב פוזה שאף אחד לא רואה את הפוזה שלו ;-) מילא אם הייתי קונה את ה- RS, זה אולי היה נכון. אבל מי בכלל שם לב לגולף GTI על הכביש (חוץ מבעלי הרכב)?

---

יאללה רובי - סע בבטחה ובדרכים טובות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גם קליאו ספורט Mk1 לקחה את הילדה לגן ואפילו לאילת.

אפשר לחשוב שאיכות הפלסטיקה של ה-Gimur Pnim מעניינת את הילד או שהרעש בשיוט מקשה עליו את החיים...

 

אני חושב שמה שמשחק לטובת הגולף באופן משמעותי היא, כמובן, ה-DSG, למי שזה מתאים לו.

 

אני גם חושב שהסקירה הזו מראה יפה מאוד איך מישהו קונה רכב שמתאים לו, מהסינון ראשוני ועד הבחינה המדוקדקת, בלי צורך לעשות רציונליזציה בדיעבד (או לקנות מחזיק מפתחות תיאום לחיזוק שביעות הרצון המותגיסטית לאחר הקנייה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

באמת שקלתי להזמין לי מחזיק מפתחות חדש ;-) אבל את זה הייתי עושה גם ברנו, ואפילו סקודה...

בכל מקרה, רואים שלא ישבת ב- RS מאחור. גם בתוך העיר זו חוויה מאוד לא נעימה, שלא לדבר על חרכי הירי שמשמשים שם בתור חלונות. אם תרצה לגרום לילד שלך קלסטרופוביה - זה מקום מתאים. הקליאו באמת היתה נסבלת יותר בהקשר זה מאחור.

בלי קשר - גם אני הייתי רוכש RS אילולא ילדיי, כפי שכבר כתבתי, על אף אבזור הפנים המעליב שלה (חיבורי RCA? באמת? מה זה פלייסטיישן דור 1?). או לאון FR במחיר המדהים שלה כיום.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...