Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין שכל פעם שנגמרים לך הטעיונים אתה שולף את נשק יום הדין, הילדים. מי ישמע שכל מי שלא נסע על גולף לגן סובל מבעיות נפשיות ופיזיות בלתי הפיכות :roll:.

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
...

בכל מקרה, רואים שלא ישבת ב- RS מאחור. גם בתוך העיר זו חוויה מאוד לא נעימה,

 

חלאס.

ישבתי בתור ילד מאחור במכוניות הרבה יותר גרועות. "חוויה לא נעימה", נו שויין...

 

בתור ילד מה שעניין אותו זה שלרכב של אבא היו חלונות חשמליים. זה היה מ-גניב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל רכב והייעוד שלו,ויכוח מיותר לדעתי.

מי שיעדיף זוג דלתות ספייר ופרקטיות על פני חווית נהיגה יקח את הGTI,מי שיעדיף להשחיז אייפקסים בסופי שבוע,יאלץ לקחת בחשבון ילדים עם קלסטרופוביה ולהשאיר קצת קאש לטיפולים פסיכולוגים,לא מסובך.

פורסם

מי שרוצה פוזה ודלת לילדים מאחור שיקנה וולסטר, מי שרוצה לנהוג ולא לקנות "יוקרה" או מכוניות יקרות מאד המגאן CUP טובה מכולן -ומי שרוצה לקנות גולף GTI שיקנה-לי אין ילדים מתחת לגיל 18 כרגע ואם יהיו {ויהיה כנראה}אז יש אחלה אוטו לאישה או שבעצם כנראה נקנה לה GTI 5 דלתות עם DSG -מתאים בול !

 

נ.ב- בשנת 96 שקניתי את הקופה הראשונה שלי {140 אלף שח}התגובות היו -"מה ? איך לא קנית מרצדס או במוו ? והכי טובה היתה -"VR6 פי 10 יותר טובה -זה וולסוואגן אחי וגם יותר יפה".

מכייוון שיש לי קופה היום וכולם יודעים את מחירונה החסר קשר למחירה בפועל-נישאלת השאלה-כבמה אפשר לקנות היום VR6 והאם היא טובה לנהיגה או בכל תחום אחר מהפיאט ?

 

ולא לדאוג צמפיון מכרו מהן פי 10 ....אז האם ההיסטוריה חוזרת ?

פורסם
כל רכב והייעוד שלו,ויכוח מיותר לדעתי.

מי שיעדיף זוג דלתות ספייר ופרקטיות על פני חווית נהיגה יקח את הGTI,מי שיעדיף להשחיז אייפקסים בסופי שבוע,יאלץ לקחת בחשבון ילדים עם קלסטרופוביה ולהשאיר קצת קאש לטיפולים פסיכולוגים,לא מסובך.

 

זהו, שזוהי בדיוק לא האבחנה הנכונה.

 

שתי דלתות זו לא כזו הצקה לעומת ארבע, בטח שלא מספיקה על מנת לקבוע שרכב מסויים הוא "לא פרקטי".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אביאל צודק, וניסח בשפה שאולי סוף סוף תהיה נהירה גם לכם, את מה שאני אומר כבר בכמה שרשורים...

 

אני מבין שכל פעם שנגמרים לך הטעיונים אתה שולף את נשק יום הדין, הילדים. מי ישמע שכל מי שלא נסע על גולף לגן סובל מבעיות נפשיות ופיזיות בלתי הפיכות :roll:.

 

אני אקח את זה בתור חוסר הבנת הנקרא שלך, וחוסר ניסיון שלך עם ילדים ו/או במגאן המדוברת. לי, כמבוגר, היה קשה לשבת מאחור בגלל הרעש. חלונות לא ממש יש שם... עכשיו ניקח ילד בן 4. כדי שהוא ישמע את השירים שלו צריך להגביר את הווליום מאוד חזק (ואני לא מדבר בכלל על עליבות המערכת שהם שמים לך שם ב- 220K ש"ח, כי זה הרי רק רכב לגרזנים אמיתיים), וגם זה לא יעזור לטנטון שיהיה לו באזניים אחרי נסיעה ארוכה. על לישון בכלל אין מה לדבר. ילדים גם אוהבים לראות מה קורה בחוץ, אחרת הם מציקים לנהג. קפיש? וזה לא קשור לגולף. אבל זו כן הסיבה שאני חושב שגולף GTI מתאימה יותר למשפחה מאשר מגאן RS, בוודאי למשפחה עם 2 ילדים, שצריכה מקום לעגלה מאחור. זו גם הסיבה שכאשר ביקשתי לרכוש RS, זה היה שניה לאחר סיום נסיעת מבחן, מתוך הרגש, וללא התחשבות בגורמים אובייקטיביים. אבל כאמור, קרסו לא היטיבו לנצל את מצב הרוח שלי.

 

זהו, שזוהי בדיוק לא האבחנה הנכונה.

שתי דלתות זו לא כזו הצקה לעומת ארבע, בטח שלא מספיקה על מנת לקבוע שרכב מסויים הוא "לא פרקטי".

 

חצי צודק. לא הדלתות הן ה- issue העיקרי, אם כי הן בכל זאת מפריעות להכניס לשם סלקל (אם ניסית אי פעם), שלא לדבר על לרכוס אותו עם החגורה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כשהייתי ילד קטן, למטפלת שלי (שני ההורים היו עובדים) היה אוטוביאנקי. היום אני מהנדס תוכנה ונוסע על MX-5.

 

 

nough said'

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אז מה שאתה אומר זה שבגלל ילדות באוטוביאנקי פיתחת טעם נשי ברכבים? ;-)

חבר'ה, עם ילדים קטנים, במיוחד ברמת הסלקל, 2 דלתות נוספות וקצת יותר מרחב מאחורה זה הבדל של שמיים וארץ.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

היתה לי קליאו עם שתי דלתות ופיז'ו עם 4, בו"ז, עם תינוקת.

 

לאמי יש A3 עם שתי דלתות והיא מסיעה את הנכדים תכופות.

 

ה-רבה יותר קל עם שתי דלתות ארוכות ורחבות מאשר עם ארבע. עם שתי דלתות לא צריך לכופף את הגב, אפשר לכופף ברכיים, להשעין את הגב על גב המשענת של המושב הקדמי, וכך להכניס/להוציא את התינוקת ולתפעל את הסלקל/כסא בטיחות.

לא רק יותר קל, גם יותר בריא.

 

אין שום דבר "לא פרקטי" במגאן, ברמה שהופך גולף לעדיפה משמעותית, להוציא עניין ה-DSG (למי שרלוונטי).

אם היא אכן מכונית נהיגה עדיפה, וגם זולה יותר... אזי היא קנייה עדיפה.

 

אני גם אהבתי את היישום של ניהול מנוע/ESP שונה. אני מכיר את התכונות הללו מפורשה, ושם זה מאוד מאוד אפקטיבי. ביומיום אתה נוהג עם תגובת דוושה רגועה, כשצריך אתה יכול להגביר את הקצב. אם זה עובד טוב במגאן, זה יופי של דבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הויכוח עקר מיסודו , מי שקונה RS מחפש בדיוק את מה שיש לה לתת , ילדים מאחורה ?

לזה יש את האוטו של אמא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אייל, אבל למה אתה צריך להזכיר את זה בכל שרשור שבו מישהו בחר ברכב שהוא לא גולף או חושב לקנות רכב כזה? לפותח השירשור אין ילדים קטנים, הוא בחר את הרכב כי הוא מתאים לו, אתה בחרת בשלך כי הוא מתאים לך ולמשפחה שלך, זהו, אין צורך כל פעם להצדיק את הבחירה שלך (שהיא בחירה ממש ממש לא רעה).

 

ואני אגלה לך סוד, רוב מערכות השמע המקוריות הן לא משהו בלשון המעטה, כן כן גם בגולף האלוהית עם ה RCD-משהו.

פורסם
אייל, אבל למה אתה צריך להזכיר את זה בכל שרשור שבו מישהו בחר ברכב שהוא לא גולף או חושב לקנות רכב כזה? לפותח השירשור אין ילדים קטנים, הוא בחר את הרכב כי הוא מתאים לו, אתה בחרת בשלך כי הוא מתאים לך ולמשפחה שלך, זהו, אין צורך כל פעם להצדיק את הבחירה שלך (שהיא בחירה ממש ממש לא רעה).

 

ואני אגלה לך סוד, רוב מערכות השמע המקוריות הן לא משהו בלשון המעטה, כן כן גם בגולף האלוהית עם ה RCD-משהו.

 

והוא צודק בבחירתו. אני בעצמי הייתי בוחר בה. HELL כבר בחרתי בה, רק שקרסו לא היו מעוניינים למכור באותה עת. אני רק אומר שצריך להיות מודעים בכל רכב גם לחסרונות (כמו שפירטתי בעבר על ה- GTI).

 

ולגבי מערכת השמע - ברור שהיא לא אלוהית, אבל לפחות אני לא צריך לעצור בצד כשהילד מבקש לשמוע פרפר נחמד במקום AND ONE שלי, או להיפך...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זהו, שזוהי בדיוק לא האבחנה הנכונה.

 

שתי דלתות זו לא כזו הצקה לעומת ארבע, בטח שלא מספיקה על מנת לקבוע שרכב מסויים הוא "לא פרקטי".

 

אנחנו חוזרים לאותה נקודה שהיא עדיפות אישית,בשבילך 2 דלתות זה לא כזה סיפור גדול,בשביל מישהו אחר יכול להיות שכן,אי אפשר להתווכח על זה כי כל אחד ומה שנוח לו ומה שהוא מעדיף שהרכב שלו יתן לו בתמורה למחיר.

יכול להיות שהמושג "לא פרקטי" לא מדוייק,אז נשתמש במושג "נוחות בעת פריקת זאטוטים קטנים לגן הילדים בבוקר". :-D

 

 

 

גילוי נאות-אין לי ילדים,ואני מעדיף אייפקסים על פני דלתות נוספות,לכן אם מישהו ממכם קנה בטעות RS ורוצה רכב פרקטי,אני מוכן לתת לו טויוטה אוונסיס בתמורה,יש הרבה מקום מאחור וגם אפשר להכניס 4 עגלות תינוק בתא מטען.

פורסם

וידוע שטויוטה שומרת על המחירון, אז שלא ישכחו להוסיף לך כמה אלפים למחירון :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...