Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ל GTI פוזה מהסוג הנכון, מישהו מתורבת, כנראה גם מלומד כזה, עם כסף אבל צנוע, שאוהב נהיגה. יש יותר טוב מזה ?

 

תרגום: מישהו מרובע, שמרן, גר בצפון ת"א, לבנבן, מצביע למפלגות מיינסטרים קיצוניות.

 

ולשאלתך, כן...כל דבר.

פורסם
מה זה "מפלגות מיינסטרים קיצוניות" ?

 

זה כמו "מכונית ספורט משפחתית", פוזה של הארד-קור, אבל בלי כיסוי במציאות.

 

אתה יודע, מפלגה עם רעיונות בורגנים בנאלים שרותה להציג עצמה כמהפכנית. כמו מכונית עם ארבע דלתות, מנוע גמיש, גיר אוטומטי, הגה מחושמל, ESP לא מתנתק, מתלים לא קשים מדי לאישה ולילדים - אבל שעדיין אוהבים לחשוב שהיא "מכונית ספורט".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הלו יחסית לאורך השרשור אתם די קמצנים בתמונות, פנקו אותנו קצת.

אם איזה אוקטן אתם מתדלקים 95 או 98? מה היצרן ממליץ ומה אומר הניסיון של מי שיש לו את הרכב?

 

אני מתדלק 98 בתקופת ההרצה (בינתיים עברתי 2K ק"מ, ב 3K ק"מ המנוע אמור להפתח :twisted::twisted::twisted: - לא שחסר כח עכשיו! האוטו ברוטלי בכח שהוא מוציא כמעט בכל סל"ד וכל הילוך.) לפי המלצתו של סוכן המכירות בקרסו ת"א.

 

תמונות וחווית קנייה/נסיעה יתפרסמו בהמשך...

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
ל GTI פוזה מהסוג הנכון, מישהו מתורבת, כנראה גם מלומד כזה, עם כסף אבל צנוע, שאוהב נהיגה. יש יותר טוב מזה ?

 

ראשית, ל- GTI כמעט ואין פוזה. עד היום, רק בכפרים ערביים ידעו לזהות אותה, ואולי במפגשים למיניהם. אף אחד מאלה ש"צריך" (לכאורה) להרשים אותו, לא מבין שזו GTI או מה זה בכלל אומר. לא גברים ולא נשים, לא שכנים, לא לקוחות ולא משפחה. קצת מצחיק מה ש- CX כתב, שיש ל- GTI פוזה. הרי המגאן נראית הרבה יותר קרבית, כמעט מכל פינה.

 

בזמנו עשיתי בדיקה, ובאמת הגעתי למסקנה דומה לשל רועי, שמתחת ל- 200K אין משהו שמקביל ל- GTI בחבילה שהיא מעניקה. לא שזה אומר שאני מתורבת או שיש לי הרבה כסף (וכל מה שיש לי הרווחתי בעמל, ולא קיבלתי מהורי, למשל), אבל אני בהחלט נהנה מהרכב. לגבי אוהב נהיגה, אני מקווה שמנהלים פה מתירים גם למי שלא מתנסה ב- BRZ על מסלול להנות מנהיגה, ואני מודה שכישוריי בג'ימיקנות כנראה נופלים משלהם (כי מעולם לא ניסיתי את זה), אבל בדרך היום-יומית המשעממת שלי, ברכב השגרתי-משפחתי שלי, יש כמה פניות שאני די מתרגש מהן. נכון, ESP כנראה לא מתנתק עד הסוף, אבל גם במצבו המופעל יש חופש מסוים, מהנה מאוד עבור אנשים מוגבלים כמוני.

 

תרגום: מישהו מרובע, שמרן, גר בצפון ת"א, לבנבן, מצביע למפלגות מיינסטרים קיצוניות.

ולשאלתך, כן...כל דבר.

 

איפה הסמיילי הזה? אה - הנה: :screwy:

אני חושב שהתגובה שלך, מעבר לעובדה שהיא מטופשת (ביחס ל"כן, כל דבר"), היא גם פוגעת שלא לצורך. מרובע, שמרן ולבנבן? מפלגות קיצונייות? WTF? בן-אדם... אולי תקים איזו משרפה ותשלח אותי לשם?

 

זה כמו "מכונית ספורט משפחתית", פוזה של הארד-קור, אבל בלי כיסוי במציאות.

אתה יודע, מפלגה עם רעיונות בורגנים בנאלים שרותה להציג עצמה כמהפכנית. כמו מכונית עם ארבע דלתות, מנוע גמיש, גיר אוטומטי, הגה מחושמל, ESP לא מתנתק, מתלים לא קשים מדי לאישה ולילדים - אבל שעדיין אוהבים לחשוב שהיא "מכונית ספורט".

 

איפה הסמיילי הזה שוב? אה - הנה: :screwy:

נכון שאתה מנהל פה, אבל אולי כדאי שתקים לעצמך גם מועדון GTIownerssuck.com. אני אתן לך חוות דעת שזה חוקי ;-)

אין לי מושג לאיזו מפלגה אתה חושב שאני מצביע או אצביע, או למה אתה חושב שאני רואה ב- GTI מכונית ספורט. וסליחה שאין לי תקציב להחזיק גם רכב לאישה וגם רכב מהנה עבורי. בפעם הבאה שאני רוכש רכב אבקש את אישורך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

[bAR72 כתב-

"בזמנו עשיתי בדיקה, ובאמת הגעתי למסקנה דומה לשל רועי, שמתחת ל- 200K אין משהו שמקביל ל- GTI בחבילה שהיא מעניקה."

 

יש ! מצאתי !סיאט לאון FR ֱ!

 

אותו מנוע,אותו גיר,אותה שילדה,אותם ברקסים,אותם מתגים,אותן מידות מינוס פלוס,אותם ביצועים הרבה יותר איבזור ופינוקים, הרבה פחות כסף תמורת באדג פחות "מתנשא"...

 

 

בימים אלה עמדתי מול אותה בחירה -

GTI 5 דלתות DSG בלי איבזור וחישוקי17-מבקשים 218000 שח לפני קנסות ואיתורן.

הוזמנה-לאון FR עם כל התוספות{קסנון,חישנים וכו} חישוקי 18 ,קנסות ואיתורן בעשרות אלפי שקלים פחות.

 

אז כן יש לGTI פוזה,לפחות בעיני אנשים מסוימים שמוכנים לשלם את הפער העצום כדי לנסוע על W.

 

ומי שיגיד שהGTI יותר טובה מהלאון יתכן וצודק במעט אבל לא בכזה פער כספי ואת שני הדגמים יחליפו דגמים חדשים בקרוב

פורסם

אני לא הייתי קונה את הלאון גם אם היתה עולה 50K פחות. משהו שם לא מתחבר לי טוב. אין לי שום בעיה עם הסמל, היתה לי סיאט.

הלאון גם פחות בטיחותית ופחות פרקטית.

emotion of motion

פורסם

הלאון לא פחות פרקטית ...איך בדיוק ? ובטיחותית-אם 4 כוכבים זה סוף העולם אז - 75% מהמכוניות על הכביש הן אסון מתנייד על 4.

פורסם

רובי עבודי מה המצב?

 

שכחת לציין שלפניי שנים היו לך אונו טורבו שאנשים רק חלמו על רכבים כאלה.

 

כיף לדעת שאתה עדיין במכוניות.

פורסם

זה מדהים איך כל שרשור רכב ומשווים אותו לGTI (בעיקר בעלי ה GTI) גם אם זו תהיה חללית אתם תמצאו השוואה לGTI ("אי אפשר לטוס לחלל עם הילדים!" , יש לF16 רק חלון שמשמש גם כדלת העגלת תינוק לא תכנס שם!)

האוטו הכי טוב (לדעתכם)- היבואן הכי מחורבן בארץ.

זה מתקזז קצת אני חושב

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
[bAR72 כתב-

"בזמנו עשיתי בדיקה, ובאמת הגעתי למסקנה דומה לשל רועי, שמתחת ל- 200K אין משהו שמקביל ל- GTI בחבילה שהיא מעניקה."

 

יש ! מצאתי !סיאט לאון FR ֱ!

אותו מנוע,אותו גיר,אותה שילדה,אותם ברקסים,אותם מתגים,אותן מידות מינוס פלוס,אותם ביצועים הרבה יותר איבזור ופינוקים, הרבה פחות כסף תמורת באדג פחות "מתנשא"...

בימים אלה עמדתי מול אותה בחירה -

GTI 5 דלתות DSG בלי איבזור וחישוקי17-מבקשים 218000 שח לפני קנסות ואיתורן.

הוזמנה-לאון FR עם כל התוספות{קסנון,חישנים וכו} חישוקי 18 ,קנסות ואיתורן בעשרות אלפי שקלים פחות.

אז כן יש לGTI פוזה,לפחות בעיני אנשים מסוימים שמוכנים לשלם את הפער העצום כדי לנסוע על W.

ומי שיגיד שהGTI יותר טובה מהלאון יתכן וצודק במעט אבל לא בכזה פער כספי ואת שני הדגמים יחליפו דגמים חדשים בקרוב

 

שכחת: הרבה פחות בטיחות (לפי מבחני ריסוק), פחות כ"א, ידיות חיצוניות של דלתות אחוריות שילדים לא מסוגלים לפתוח, תא כפפות לא שימושי בעליל, אין מיזוג ליושבים מאחור. ולמשפחה, הדברים האלה חשובים, במיוחד אם מתחשבים בדעת האישה (כאלה אנחנו הלבנבנים, מתחשבים). מה גם שה- FR הרבה יותר נוכחת על הכביש ו"מוחצנת".

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שכחת: הרבה פחות בטיחות (לפי מבחני ריסוק), פחות כ"א, ידיות חיצוניות של דלתות אחוריות שילדים לא מסוגלים לפתוח, תא כפפות לא שימושי בעליל, אין מיזוג ליושבים מאחור. ולמשפחה, הדברים האלה חשובים, במיוחד אם מתחשבים בדעת האישה (כאלה אנחנו הלבנבנים, מתחשבים). מה גם שה- FR הרבה יותר נוכחת על הכביש ו"מוחצנת".

 

אתה מדבר על בטיחות פסיבית-כמו שאמרתי-עם כוכב אחד הוא ההבדל שבתכלס כוכב יכול להיות מקוזז גם בגלל שאין נורית חווי לחגירת חגורה,אז אל תכנס לאף רכב שאינו בעל 5 כוכבים זה סוף העולם ,ההבדל בכריות הוא כרית אחת לברכי הנהג..נו שויין.

 

ידיות פתיחה פחות נוחות-צודק,תא כפפות-לא מעניין אני לא מחזיק בו כלום{ברנו הוא מגיע עד למנוע שצריך ארכאולוג למצוא מה שם}נו בגלל תא כפפות,ידיות ,פתח מיזוג מאחור תשלם עוד 50 אלף שח ?סה"כ לא מדובר ברכב משנות ה90.

 

אבל לא תסכים לקבל בחיסכון הזה בטיחות אקטיבית הכוללת -פנסי קסנון כפולים עוקבי פנייה{בטיחות אקטיבית ממעלה ראשונה}מראה מתכהה{כנל}חיישני תאורה,גשם רוורס מקורי{כנ"ל],צמיגים אוחזים יותר{כנ"ל} בלותות מקורי{כנ"ל].

 

אני חושב שבטיחות אקטיבית חשובה יותר -אני רואה כל יום ברלינגואים ומזדות 3 שנוסעות כמו במרוץ -זה למה תמיד תמיד מכונית ספורטיבית תהיה בטוחה יותר ,בסופו של היום.

פורסם
אתה מדבר על בטיחות פסיבית-כמו שאמרתי-עם כוכב אחד הוא ההבדל שבתכלס כוכב יכול להיות מקוזז גם בגלל שאין נורית חווי לחגירת חגורה,אז אל תכנס לאף רכב שאינו בעל 5 כוכבים זה סוף העולם ,ההבדל בכריות הוא כרית אחת לברכי הנהג..נו שויין.

 

ידיות פתיחה פחות נוחות-צודק,תא כפפות-לא מעניין אני לא מחזיק בו כלום{ברנו הוא מגיע עד למנוע שצריך ארכאולוג למצוא מה שם}נו בגלל תא כפפות,ידיות ,פתח מיזוג מאחור תשלם עוד 50 אלף שח ?סה"כ לא מדובר ברכב משנות ה90.

 

אבל לא תסכים לקבל בחיסכון הזה בטיחות אקטיבית הכוללת -פנסי קסנון כפולים עוקבי פנייה{בטיחות אקטיבית ממעלה ראשונה}מראה מתכהה{כנל}חיישני תאורה,גשם רוורס מקורי{כנ"ל],צמיגים אוחזים יותר{כנ"ל} בלותות מקורי{כנ"ל].

 

אני חושב שבטיחות אקטיבית חשובה יותר -אני רואה כל יום ברלינגואים ומזדות 3 שנוסעות כמו במרוץ -זה למה תמיד תמיד מכונית ספורטיבית תהיה בטוחה יותר ,בסופו של היום.

 

אתה מתייחס להבדלי ציון מבחיני הריסוק היום, בעוד שמבחן הריסוק של הלאון הוא מהקודמים, ואתה יודע - או שאתה צריך לדעת - שאת ארבעת הכוכבים קיבלה הסיאט (וגם ה- A3) לא בגלל נורית חיווי. זו סתם דמגוגיה זולה - ומטעה. ואגב, בעיני ארבעה או חמישה זה לא קריטי (אני מקווה שלא נצטרך לבדוק כמובן טפו טפו טפו), אבל בעיני אשתי כן. והעובדה שלך לא חשוב תא כפפות, לא לא אומרת שלאחרים הוא לא חשוב.

 

גם בעיני ה- FR הוא אחלה דיל היום, אבל לנו הוא לא מתאים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...