Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הכל בהומור ואף אחד לא מנסה לחטוף לאף אחד כלום.

אנחנו סך הכל מועדון חברים בעלי תחביב מדהים.

אז בואו נהנה, נפגש ונשויץ ברכבים המדהימים שלנו.

עידית בן הרוש

 

 

עידית, חיכינו לך שתשוויצי יחד איתנו ב-4 המפגשים, מיולי עד נובמבר, במפגש כרמיאל והגליל.

התחביב מדהים, מדוע בהודעת מועדון החברים המכובד (בתמונה) לא נכלל מפגש כרמיאל והגליל ?

למרות זאת, במפגש כרמיאל והגליל בספטמבר, התקיים כמנהג המועדון במפגשים ברכות, הרמת כוסית ותפוח בדבש כמיטב המסורת, גם ללא תמיכת מועדון החברים המכובד. ולברכות הצטרפו מכובדים ונכבדים מהצפון.

 

עידית, למועדון החברים הסטוריה בהתנגדות למפגשים חדשים ביוזמת החברים, מצרף לעיונך הודעת נבחר ציבור (ועדת ביקורת) מהשבוע האחרון,

קמפיין הבחירות בהנהלת המועדון החל.

כל המפגשים במועדון התחילו וצמחו ע"י החברים במפגשים למרות התנגדויות ההנהלה. ההנהלה מתנהלת והחברים בונים.

 

נשמח לראותך בכל מפגשי המפגש החדש בצפון ובוודאי גם במפגש החינדלך להנהלת המועדון בדצמבר.

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

 

 

ווידוי אישי-- הייתי ממתנגדי הקמת מפגש השפלה

 

 

5-5.gif

5-5.gif

פורסם
עידית, חיכינו לך שתשוויצי יחד איתנו ב-4 המפגשים, מיולי עד נובמבר, במפגש כרמיאל והגליל.

התחביב מדהים, מדוע בהודעת מועדון החברים המכובד (בתמונה) לא נכלל מפגש כרמיאל והגליל ?

למרות זאת, במפגש כרמיאל והגליל בספטמבר, התקיים כמנהג המועדון במפגשים ברכות, הרמת כוסית ותפוח בדבש כמיטב המסורת, גם ללא תמיכת מועדון החברים המכובד. ולברכות הצטרפו מכובדים ונכבדים מהצפון.

 

עידית, למועדון החברים הסטוריה בהתנגדות למפגשים חדשים ביוזמת החברים, מצרף לעיונך הודעת נבחר ציבור (ועדת ביקורת) מהשבוע האחרון,

קמפיין הבחירות בהנהלת המועדון החל.

כל המפגשים במועדון התחילו וצמחו ע"י החברים במפגשים למרות התנגדויות ההנהלה. ההנהלה מתנהלת והחברים בונים.

 

נשמח לראותך בכל מפגשי המפגש החדש בצפון ובוודאי גם במפגש החינדלך להנהלת המועדון בדצמבר.

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

 

 

 

 

 

5-5.gif

 

 

נעים מאוד אלי.

ואוו הודעה ראשונה והיא מכוונת אליי....

...אימלללללה

ויו אתה מאוד מזכיר לי, באופן הכתיבה, מישהו.

חיכיתם רק לי? ואוו. כבוד הוא לי.

אני מאוד אוהבת להגיע עם פג'ו שלי. היו פעמים שלא יכולתי, היתה פעם שבכלל לא ידעתי, אבל בגדול...

יש "מישפחה מצומצמת" ויש "משפחה מורחבת" וכש"המשפחת המצומצמת" נוסעת לאן שהוא אני נוסעת איתם. (בכל אופן מאוד מאוד משתדלת)

ואוו השאלה גדולה עליי. באמת שאני לא אלופה בפוליטיקה ואין לי מושג למה לא כתבו גם את סניף כרמיאל בהודעה להרמת הכוסית לראש השנה.

ואני אציע ל"משפחה המצומצמת" שלי להגיע.

וכן זה מה שאני אומרת: העיקר הוא התחביב.

עידית בן הרוש

פורסם

מפגש כרמיאל הוא מפגש חודשיי.

גם מפגש רופין והמפגש ביד מרדכי לא הוזכרו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עידית שלום

לא לדאוג, אנחנו אוהבים אותך ומכירים גם .את מוזמנת יחד עם כול החברה מנשר

להגיע ב 4.12 למפגש שלנו עם נוכחות של נחום אנד קומפני

יהיה נחמד וגם חגיגי.

 

הנוכחות שלך גם תיתרום לנוצצות המפגש :-)

בי בי

אסתי-ברלה-אנריקה

 

מועדון 5 כרמיאל והגליל.

 

 

ואוו הודעה ראשונה והיא מכוונת אליי....

...אימלללללה

ויו אתה מאוד מזכיר לי, באופן הכתיבה, מישהו.

חיכיתם רק לי? ואוו. כבוד הוא לי.

אני מאוד אוהבת להגיע עם פג'ו שלי. היו פעמים שלא יכולתי, היתה פעם שבכלל לא ידעתי, אבל בגדול...

יש "מישפחה מצומצמת" ויש "משפחה מורחבת" וכש"המשפחת המצומצמת" נוסעת לאן שהוא אני נוסעת איתם. (בכל אופן מאוד מאוד משתדלת)

ואוו השאלה גדולה עליי. באמת שאני לא אלופה בפוליטיקה ואין לי מושג למה לא כתבו גם את סניף כרמיאל בהודעה להרמת הכוסית לראש השנה.

ואני אציע ל"משפחה המצומצמת" שלי להגיע.

וכן זה מה שאני אומרת: העיקר הוא התחביב.

עידית בן הרוש

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם
עידית, חיכינו לך שתשוויצי יחד איתנו ב-4 המפגשים, מיולי עד נובמבר, במפגש כרמיאל והגליל.

התחביב מדהים, מדוע בהודעת מועדון החברים המכובד (בתמונה) לא נכלל מפגש כרמיאל והגליל ?

למרות זאת, במפגש כרמיאל והגליל בספטמבר, התקיים כמנהג המועדון במפגשים ברכות, הרמת כוסית ותפוח בדבש כמיטב המסורת, גם ללא תמיכת מועדון החברים המכובד. ולברכות הצטרפו מכובדים ונכבדים מהצפון.

 

עידית, למועדון החברים הסטוריה בהתנגדות למפגשים חדשים ביוזמת החברים, מצרף לעיונך הודעת נבחר ציבור (ועדת ביקורת) מהשבוע האחרון,

קמפיין הבחירות בהנהלת המועדון החל.

כל המפגשים במועדון התחילו וצמחו ע"י החברים במפגשים למרות התנגדויות ההנהלה. ההנהלה מתנהלת והחברים בונים.

 

נשמח לראותך בכל מפגשי המפגש החדש בצפון ובוודאי גם במפגש החינדלך להנהלת המועדון בדצמבר.

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

 

 

zvika52 כתב:

ווידוי אישי-- הייתי ממתנגדי הקמת מפגש השפלה

 

 

 

 

 

 

 

אלי מיכאלוב היקר!

חוצפה לקחת חלקי דברים ואמיתות ולנפנף בהם לנוחותך, ואז הם מקבלים משמעות אחרת ומסולפת.

נכון שהייתי ממתנגדי הקמת מפגש השפלה.

לא הייתי אז חבר בוועדת ביקורת. מאיפה לך התעוזה לשייך את הדברים?

הייתה סיבה להתנגדותי להקמת אותו המפגש ע"פ תקנון הקמת מפגש חדש בקריטוריון המרחק הגיאוגרפי ממפגש נוקיה.

הייתה דעת רוב והיא זו שקובעת , ומרגע זה זו עובדה קיימת.

אינך יודע כנראה אבל הייתי מתומכי הקמת מפגש נסיוני בצפון לפני מספר שנים, שהיה מיועד לתת מענה גם לחברים הצפוניים במיוחד ,כולל רמת הגולן.

טרחתי לנסוע מאשקלון עם חבר הוועד מתניה למפגש הראשון, ע"מ לתת כתף להצלחת המפגש(יום שישי בערב-- אני מאשקלון)

אני מבקר בכל המפגשים בארץ נוסע להשקות גם בנשר, והגעתי גם למפגש בכרמיאל , ומתכונן להגיע גם למפגש הקרוב לכרמיאל.

בהודעתי ציינתי את שצתת אבל היה לזה המשך פירגון .

מאוד לא מכובד לקחת חלקי אמיתות (במיוחד שאינך יודע את ההיסטוריה)ולנפנף בהם כנשק תוך כדי שאתה משתמש בשמי,

ומדביק לי תארים שלא קשורים לאותה תקופה.

אי לכך אני דורש ממך התנצלות !!!

צביקה מרגלית

פורסם
נעים מאוד אלי.

ואוו הודעה ראשונה והיא מכוונת אליי....

...אימלללללה

ויו אתה מאוד מזכיר לי, באופן הכתיבה, מישהו.

חיכיתם רק לי? ואוו. כבוד הוא לי.

אני מאוד אוהבת להגיע עם פג'ו שלי. היו פעמים שלא יכולתי, היתה פעם שבכלל לא ידעתי, אבל בגדול...

יש "מישפחה מצומצמת" ויש "משפחה מורחבת" וכש"המשפחת המצומצמת" נוסעת לאן שהוא אני נוסעת איתם. (בכל אופן מאוד מאוד משתדלת)

ואוו השאלה גדולה עליי. באמת שאני לא אלופה בפוליטיקה ואין לי מושג למה לא כתבו גם את סניף כרמיאל בהודעה להרמת הכוסית לראש השנה.

ואני אציע ל"משפחה המצומצמת" שלי להגיע.

וכן זה מה שאני אומרת: העיקר הוא התחביב.

עידית בן הרוש

 

עידית, נפגשנו ביום העצמאות בטבעון, אצל בני, אני בדו-גלגלי ואת עם כל המשפחה המצומצמת בפג'ו הכחול.

אצלנו, בניתוח מידע תקשורתי, משפחות זה רוזנשטיין, אברג'יל, בר מוחא, אלפרון, אבוטבול ועוד.

לא צריך להיות אלוף בפוליטיקה רק לקרוא עיתונים.....ההצעה לתיקון חוק ההשתקה השנוי במחלוקת עבר בקריאה ראשונה, ואם יאושר בקריאות הבאות יתקשו כלי התקשורת לפרסם תחקירים וכל פרסום בפיסבוק יוביל לתביעות, אולם ראש הממשלה לא מודאג "אנו דמוקרטיה למופת".

תגיעי עם כל המשפחה המורחבת ולא רק המצומצמת. אנריקה כתב "מפגש שלנו עם נוכחות של נחום אנד קומפני".

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

Resize of הריסות בעמ - שומרים על הדמוקרטיה.jpg

פורסם
מפגש כרמיאל הוא מפגש חודשיי.

גם מפגש רופין והמפגש ביד מרדכי לא הוזכרו.

 

בני, ראה הודעת המועדון, "סניף כרמיאל והגליל" ולא מפגש כרמיאל".

בני, ראה הודעה לעיתונות, "סניף כרמיאל והגליל" ולא מפגש כרמיאל".

קמפיין הבחירות החל.

 

סניף = מפגש שבועי אזורי בימי שישי.

מפגש = מפגש חד-חודשי בימי שבת.

מה השם למפגש חד-חודשי בימי שישי ? סניפון.

 

למה רק כרמיאל, מה רע בכרמיאל והגליל - כרמיאל זו בירת הגליל.

 

 

 

מועדון החמש

 

 

אירוע הפתיחה ביום שישי ה- 1.7.2011 משעה 16:30



במרכז "העירה"-בכרמיאל

 

עיריית כרמיאל בראשות ראש העיר עדי אלדר העניקו חסות להקמת סניף חדש בצפון של מועדון החמש לרכבי האספנות מאזור כרמיאל והגליל. העירייה הקצתה שטח סגור בצמוד למרכז "העירה" (המרכז הישן ליד קניון כיכר העיר).

החלטת העירייה הינה פועל יוצא מהצלחת האירוע בחג השבועות, פרי יוזמת סניף חיפה והצפון, שהתקיים בשיתוף "מועדון ה-5", הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, ופרויקט עיר ללא אלימות.

חברי סניף חיפה והצפון מצטרפים לאירוע הפתיחה בכרמיאל בשישי הקרוב !!!

 

 

 

בברכה,

סמדר- מועדון החמש

טל' 7318818- 03

הודעת המועדון על סניף כרמיאל והגליל ביולי-כותרת.JPG

הודעת המועדון על סניף כרמיאל והגליל ביולי.JPG

הודעה לעיתונות מטעם עריית כרמיאל.jpg

פורסם
אלי מיכאלוב היקר!

חוצפה לקחת חלקי דברים ואמיתות ולנפנף בהם לנוחותך, ואז הם מקבלים משמעות אחרת ומסולפת.

נכון שהייתי ממתנגדי הקמת מפגש השפלה.

לא הייתי אז חבר בוועדת ביקורת. מאיפה לך התעוזה לשייך את הדברים?

הייתה סיבה להתנגדותי להקמת אותו המפגש ע"פ תקנון הקמת מפגש חדש בקריטוריון המרחק הגיאוגרפי ממפגש נוקיה.

הייתה דעת רוב והיא זו שקובעת , ומרגע זה זו עובדה קיימת.

אינך יודע כנראה אבל הייתי מתומכי הקמת מפגש נסיוני בצפון לפני מספר שנים, שהיה מיועד לתת מענה גם לחברים הצפוניים במיוחד ,כולל רמת הגולן.

טרחתי לנסוע מאשקלון עם חבר הוועד מתניה למפגש הראשון, ע"מ לתת כתף להצלחת המפגש(יום שישי בערב-- אני מאשקלון)

אני מבקר בכל המפגשים בארץ נוסע להשקות גם בנשר, והגעתי גם למפגש בכרמיאל , ומתכונן להגיע גם למפגש הקרוב לכרמיאל.

בהודעתי ציינתי את שצתת אבל היה לזה המשך פירגון .

מאוד לא מכובד לקחת חלקי אמיתות (במיוחד שאינך יודע את ההיסטוריה)ולנפנף בהם כנשק תוך כדי שאתה משתמש בשמי,

ומדביק לי תארים שלא קשורים לאותה תקופה.

אי לכך אני דורש ממך התנצלות !!!

 

לא נכתב שבתקופה המדוברת שימשת בתפקיד ועדת הביקורת. קרא טוב.

במפגש הראשון ביולי, לא נכח נבחר ציבור כלשהו מהמועדון המכובד. גם לא מתניה. דייק בנתונים.

נבחרי ציבור השתתפו באירוע שבועות, זה לא מפגש אזורי, אלא חגיגה מוטורית בהשתתפות המועדון ורשויות לאומיות. שמחנו לפגוש ולשוחח עם חברים רבים ובני משפחתם, זו אכן היתה חגיגה מוטורית כמיטבה ראשונה בצפון, ואנו בצפון נברך ונכבד חגיגות כאלו בכל שנה בצפון לתפארת תרבות האספנות ושימור הרכבים.

הצלחת המפגש השני באוגוסט ללא השתתפות נבחר ציבור כלשהו מהמועדון, זכתה לחיצי ביקורת מצד נבחרי הציבור במועדון ובעלי תפקידים לקראת המפגש השלישי בספטמבר ברכות לקראת השנה החדשה.

עכשיו כנראה או לכאורה כחלק מקמפיין הבחירות , מתוכנן המפגש החמישי ב"נוכחות של נחום אנד קומפני" כפי שכתב כאן חברינו המכובד אנריקה.

במסגרת ניתוח מידע תקשורתי, נעלה כאן בפורום את חיצי הביקורת ותגובות חברים להקמת סניף כרמיאל והגליל.

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

פורסם
לא נכתב שבתקופה המדוברת שימשת בתפקיד ועדת הביקורת. קרא טוב.

במפגש הראשון ביולי, לא נכח נבחר ציבור כלשהו מהמועדון המכובד. גם לא מתניה. דייק בנתונים.

נבחרי ציבור השתתפו באירוע שבועות, זה לא מפגש אזורי, אלא חגיגה מוטורית בהשתתפות המועדון ורשויות לאומיות. שמחנו לפגוש ולשוחח עם חברים רבים ובני משפחתם, זו אכן היתה חגיגה מוטורית כמיטבה ראשונה בצפון, ואנו בצפון נברך ונכבד חגיגות כאלו בכל שנה בצפון לתפארת תרבות האספנות ושימור הרכבים.

הצלחת המפגש השני באוגוסט ללא השתתפות נבחר ציבור כלשהו מהמועדון, זכתה לחיצי ביקורת מצד נבחרי הציבור במועדון ובעלי תפקידים לקראת המפגש השלישי בספטמבר ברכות לקראת השנה החדשה.

עכשיו כנראה או לכאורה כחלק מקמפיין הבחירות , מתוכנן המפגש החמישי ב"נוכחות של נחום אנד קומפני" כפי שכתב כאן חברינו המכובד אנריקה.

במסגרת ניתוח מידע תקשורתי, נעלה כאן בפורום את חיצי הביקורת ותגובות חברים להקמת סניף כרמיאל והגליל.

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

הבנתי את המחשבות המעווותות שלך.

חבל רק שאתה לא שומר אותן לעצמך.

אני לא יודע מי אתה וכנראה שטוב שזה כך.

עידית כתבה , ואני שותף לאמרתה :תן לי להתעסק ולהינות מהתחביב שאני אוהב , ולא לעסוק במלחמות של אנשים שזה כנראה תחביבם ועיסוקם האישי.

לא אגרר יותר להמשך השרשור(אין לי כוונה לרדת לרמתך)

רק בקשה אחת לי:אם אינכם רוצים שנגיע , רק תגידו ולא נגיע . לא אכפה את עצמי על אף אחד שלא רוצה בנכחותי (אז אני לא אזכה בבחירות בגלל זה , מה לעשות?)

צביקה מרגלית

פורסם

מר מיכאלוב היקר והאלמוני

היות ואתה לא חבר מועדוןו והחלטת להשמיץ

אז אולי תזדהה רק לידע אותך אנחנו נחום וחבורתו

המלצנו ותמכנו בהקמת מפגש בכרמיאל אבל יש אי

אלו אנשים שמשום מה שוכחים זאת ומנסים לקחת את

היוזמה לכוון אחר חבל שכך המפגש הוא מפגש בהקמה

והלואי שיצליח ואולי הוא יביא עוד קולות בבחירות

התינוק הוא של כולנו

בברכה מתניה

פורסם

צביקה אני באמת לא מבין למה אתה כל כך רציני בתגובות.

משכו אותך בלשונך, גם את עידית, חיכו שתענו על מנת להתנצח, זה מיותר.

יוזר עם הודעה אחת שמטרתה לעורר סערה תוך שהיא מלווה בציטוטים מן העבר, לא נראה לך תמוה?

 

יש מפגש חדשי של מועדון החמש בכרמיאל וזה נהדר, ממי אתה צריך אישור הזמנה או התנצלות?

 

את מה שאתה תרמת אף אחד לא יקח ממך.

פורסם

אנריקקקקקקקקקקה אתה כבר מזמן יודע, שאני "חולה" עליך נכון? אני בלי נדר מגיעה.

להכין את השטיח האדום כן? חחח

 

צביקה / מתניה / נחום ובכלל כל החבר'ה שנוסעים ומגיעים אלינו מרחוק. תודה. אני מעריכה את זה מאוד ושמחה כל פעם מחדש לראות אותם. תבואו עוד...

 

אלי שוב נעים מאוד, אבל אף דו גלגלי לא ניגש אליי בטבעון. ואם היתה כאן עקיצה שאף אחד ממשפחתי המצומצמת לא הגיע, אז אני הודעתי למשפחתי המצומצמת, שאני גרה בטבעון וזה הזמן שלי להשוויץ בפג'ו שלי בטבעון. משפחתי המצומצמת הבינה אותי והייתי הכי גאה שיש.

האמת המשפחות שציינת מתנצלת, אבל הם לא משפחתי המצומצמת.

מכאן האמת איבדתי אותך...

 

צביקה אני כן רוצה שתגיע. מאוד אפילו.

 

ג'ק אני לא עונה על מנת להתנצח. התגובה הראשונה שלי בכלל היתה בהומור ואפילו רשמתי את זה באותה בההודעה.

ואז "סורי" לא יכולתי שלא להגיב לדברים, שכוונו אליי.

ואני אוהבת אותכם משפחתי המורחבת ורוצה לראות אותכם.

 

ועכשיו...

בדיוק עכשיו...

השעה חמסה חמסה חמסה (5.55) אז שיהיה לכולנו אחלה של סופ"ש ואחלה של מפגשים ואחלה של חברים.

עידית בן הרוש

פורסם

שלום לכולם

אנחנו תמיד נופלים בפח,עונים ומתיחסים ברצינות לכול תגובה שנכתב בפורום.

אבל יש לשים לב מי כותב.

במיקרה,ורק במיקרה שימו לב.מר מיקו מיכאלוב אף אחד לא יודע מי זה,הוא מכיר אותנו כאילו אנחנו חברים טובים שלו,ומכיר כול ההיסטוריה של המועדון ,מפגשים וכו',מר מיקו אלי(גם אלי גם במיקרה)אותו דבר.שני הם כרטיסים חדשים נובמבר 2011 בפורום.שניהם עם דפוס כתיב דומה.

שכול אחת יעשה את החשבון שלו.

אני לא אומר, אבל חושב שמישהו עם כוונות לא כשרות נמצא מאחורי הם,או הוא.

שבת שלום לכול החברים

 

אנריקה (הפעם בלי אסתי וברלה ,המחשבות שלי פרטיים)

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם
צביקה אני באמת לא מבין למה אתה כל כך רציני בתגובות.

משכו אותך בלשונך, גם את עידית, חיכו שתענו על מנת להתנצח, זה מיותר.

יוזר עם הודעה אחת שמטרתה לעורר סערה תוך שהיא מלווה בציטוטים מן העבר, לא נראה לך תמוה?

 

יש מפגש חדשי של מועדון החמש בכרמיאל וזה נהדר, ממי אתה צריך אישור הזמנה או התנצלות?

 

את מה שאתה תרמת אף אחד לא יקח ממך.

 

ז'ק, קרא בעיון את הודעתך לאחר המפגש השני באוגוסט בסניף כרמיאל והגליל,

אני מניח שמועדון החמש מהווה קרש קפיצה לא רע' date=' קח את המוניטין, הלוגו והחברים - השתמש, תמנף ואחר כך הפוך [b']למיזם פרטי.[/b]

 

מהיכן שאבת את המידע והנתונים שסניף כרמיאל והגליל הפך למיזם פרטי ? מהיכן שאבת את האומץ לפגוע בנותני החסות ובעוסקים במלאכה ?

ראה התמונה המצורפת מהמפגש השני באוגוסט הכולל השלט עם לוגו המועדון שבוצע ע"י עיריית כרמיאל. הוספנו חץ אדום במיוחד בשבילך.

כמות ה"טוקבק" כאן איננה קריטריון לזכויות יתר. כשהבחירות להנהלת המועדון בפתח הכל לגיטימי, גם פגיעה בחברים.

מוניטין - האם ידעת שפניית מוסד חינוך בכרמיאל (נוער בסיכון) למועדון לפעילות למען הקהילה, לאחר מפגש ההתנעה ביולי, לא זכה לתגובה הולמת ?

סייג לחוכמה שתיקה.

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו.

שלט סניף כרמיאל והגליל עם חץ.JPG


×
×
  • תוכן חדש...