Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - Audi A4 + S4 2013


Alex_b
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל כך הרבה יופי ועידון יש ברכבים של אאודי

מדהימה!!!

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

החלק הפנימי פשוט מדהים, האסטטיקה של אאודי ממכרת!

לגבי העיצוב החיצוני, לדעתי באופן אישי, העיצוב יותר מדיי דומה לA6, ובכל מקרה מהווה מתיחת פנים ותו לא. קצת נמאס מהעיצוב הזה. הפנסים מדהימים!

פורסם

הפנים של הS4 נראה מעולה.

בניגוד לדעת הכותבים כאן, אני דווקא חושב שהעיצוב של אאודי מתחיל להיות באנלי, בעיקר בחלק האנאלי.

הישבן של הרכב נראה פחות טוב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הישבן נראה מאכזב,אותו דבר כמו הקודמת.משעמם.

התחת של ה-a5 הראשונות היה הכי יפה,וגם יצר בידול בינה לבין ה-a4/a5 sportback.

היום כולן נראות אותו דבר,קצת יצירתיות מה נסגר?

 

turboy

פורסם

בשנים האחרונות הA4 נראית לא משהו מבחינה חיצונית.

הקו החדש שלהם בהחלט משפר הכל.

 

אהבתי גם את החישוקים.

!AWDSOME

פורסם

אם את העיצוב של 2013 היו משווקים ב-2008, ואת העיצוב של 2008 היו משווקים ב-2013, ספק אם הייתי מבחין בהבדל גדול.

היא מאוד, אבל מאוד דומה לדור הקודם.

הדור הקודם לא היה מכוער בכלל, אבל זה כבר מאוד בנאלי, מתי כבר יוצג ליין חדש ומרענן מאיזושהי יצרנית רכב מכובדת.

הבוז לך.

 

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תתפלאו , אני מאד רציתי את ה A4 , לקחתי את אשתי ( האובייקטיבית ) וגיסי , ונסענו נסיעת מבחן באודי הקודמת

( מרץ 2012 ) 1.8 בנזין טורבו , רכב חדש של היבואן .

 

אין הערות לעיצוב פנים , אך בנסיעה , הרכב מרעיש , רעש המנוע מפריע לנהג , וסיבוב הגלגלים האחוריים ליושבים מאחור .

 

נראה לי כאילו הרכב מין סוג ב' ולא יאה לשאת את הסמל המכובד בגריל הקדמי .

 

רכב יוקרתי שכזה לא מתנהג כך .

 

גם גיסי היה ברכב , וכולנו פה אחד עם אותה הערה ללא תיאום בינינו .

פורסם

בסדר אבל פה מדובר בדגם חדש, עם מתלים שונים, מנוע שונה, בידוד רעשים שונה...

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

מוזר, אני נהגתי בקודם ולא הייתי עד לתופעות האלה. אולי סוג הצמיגים משפיע, אולי הרכב לא ממש חדש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...