Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נקסוס 4 שרד 4 שנים וקצת עד אשר מסך המגע התחרפן. היום אני עם שיומי רדמי 4A מחכה לירידת מחירים של האייפון 8 בכדי לחזור לעולם טוב ובטוח יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

HTC One החזיק אצלי כמעט 4 שנים. עיקר הבעיה הייתה הסוללה שכבר לא סחבה.

הוא שוחזר להגדרות יצרן פעם אחת, בערך באמצע חייו, בשביל שיסכים לקבל שדרוג לאנדרואיד 5.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

האחרון שלי היה LG G2 שהחזיק מעולה 3 שנים ואז נהרסה המצלמה והרטט והחלפתי אותו. (ד"א אני חושב שאף פעם לא פירמטתי אותו)

אייפון עולה פי 2 מאנדרואיד איכותי באותה הרמה, מעדיף לקנות 2 פלאפונים של אנדרואיד (השני אחרי שנמאס מהראשון נניח אחרי שנתיים). וזה חוץ מזה שאני לא סובל את השימוש באייפון.

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

לא היו לי תקלות תוכנה באף טלפון, לא שיחזרתי ולא פירמטתי אף טלפון בגלל תקלות תוכנה.

 

מחליף כשמתקלקל ואי אפשר לתקן. אם אפשר לתקן אז מתקן, מחליף מסך, רמקול, בקר טעינה וכו'.

 

 

פורסם

היה לי גלקסי S2 משומש של העבודה שהגיע אליי בן שנה וחצי והיה אצלי עוד יותר משנתיים.

לבן הצעיר שלי יש cubot סיני יותר משנתיים והוא הורג אותו עם משחקים וכו', לא מזיז לו.

 

העניין שבעולם האנדרואיד הטלפונים כל כך זולים היום, שהרבה יותר קל להעיף ולשדרג כל שנה-שנתיים, הטלפון לא עולה אלפים רבים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

Mi5 בן שנה וחצי. עדיין טיל בליסטי.

 

לכל גלאקסי שהיה לי (6, 3, 1) הייתה בעיה זהה - כעבור זמן מסוים המכשיר מתעייף וFactory Reset's הופכים תכופים יותר ויותר עד שגם הם לא עוזרים.

כרגע, לMi5 אין בעיה של האטה. סביר להניח שמדובר בניהול זכרון טוב יותר תוכנתית, מה שידוע שלא מדהים בגזרת סאמסונג, בלשון המעטה.

ממהנדס אלקטרוניקה הבנתי שגם יש איזה שהוא אפקט של "עייפות החומר" מבחינה חומרתית שכן משפיע על ביצועי המכשיר, אבל אני דיי מסופק.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אתה מדבר על הגרסה הסינית.

נכון מאוד, בכוונה תחילה.

יש לי את שני המכשירים, אחד הסיני אחד הבינלאומי. המכשיר עם המדיהטק משמעותית מהיר יותר. לא בא יותר מדי לידי ביטוי בסוללה, הסוללה גם ככה Overkill.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אין אפקט של עייפות החומר. כל עוד אין תקלה, החומרה (מעבד, זכרון, ערוצי תקשורת וכו') עובדת בדיוק באותם ביצועים בהם עבדה כחדשה.

 

תדר השעון הוא קבוע (אלא אם כן התוכנה משנה אותו, ע"ע אפל :roll:). מספר מחזורי השעון שלוקחת כל פעולה גם הוא קבוע.

 

לאחרונה עברתי ממוטו-G2 בן 4+ אחרי שהתקלקל (בעיית מיקרופון). לפניו HTC כלשהו - גם כ-4 שנים. כרגע שיומי 3S.

:turn-l:
פורסם

לא מסכים עם האמור כאן.

גם אם התוכנה נשארת באותה גרסא שימוש במכשיר עדיין גורם לעייפות החומרה.

בתחום העבודה שלי אנחנו טוחנים מכשירים סלולריים (מחוברים סטטית למטען כל הזמן ולא מעדכנים בהם תוכנה) ואני יכול להגיד לך שגם אצל האייפונים יש ירידה בביצועים לאחר תקופה מסויימת שאנחנו מעמיסים עליהם.

 

אין אפקט של עייפות החומר. כל עוד אין תקלה, החומרה (מעבד, זכרון, ערוצי תקשורת וכו') עובדת בדיוק באותם ביצועים בהם עבדה כחדשה.

 

תדר השעון הוא קבוע (אלא אם כן התוכנה משנה אותו, ע"ע אפל :roll:). מספר מחזורי השעון שלוקחת כל פעולה גם הוא קבוע.

 

לאחרונה עברתי ממוטו-G2 בן 4+ אחרי שהתקלקל (בעיית מיקרופון). לפניו HTC כלשהו - גם כ-4 שנים. כרגע שיומי 3S.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)
לא מסכים עם האמור כאן.

גם אם התוכנה נשארת באותה גרסא שימוש במכשיר עדיין גורם לעייפות החומרה.

בתחום העבודה שלי אנחנו טוחנים מכשירים סלולריים (מחוברים סטטית למטען כל הזמן ולא מעדכנים בהם תוכנה) ואני יכול להגיד לך שגם אצל האייפונים יש ירידה בביצועים לאחר תקופה מסויימת שאנחנו מעמיסים עליהם.

אין דבר כזה "עייפות החומרה". וזה אני אומר לך בתור מהנדס חומרה עם תואר שני ביד ו9 שנות נסיון בפיתוח חומרה (עוד שנתיים בפיתוח תוכנה).

או שהחומרה עובדת או שהחומרה לא עובדת. הכי כיף עולם בינארי :wink:

ישנם רכיבים שידועים כבעלי אורך חיים סופי וידוע, דוגמת סוללות, רכיבי זיכרון בטכנולוגיות מסויימות. אבל בזה הסיפור מסתיים.

לכל מערכת הפעלה אפליקטיבית יש נטייה לצבור הררי זבל מתכת למכסה מנוע, זו לרוב הסיבה להאטה שאתה חש בשימוש במכשירים שלך. תן להם פירמוט מידי פעם ותראה איך פתאום "החומרה מבריאה"

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

נוט מקורי החזיק מעמד כשלוש שנים, היה על גבול הבלתי נסבל בשנה האחרונה (נקנה אחרי שיצא נוט 2).

הנפילות עקב זיכרון דליל והגרסה המיושנת (4.4) לא הפריעו כל כך כמו המצלמה שהייתה שרוטה לגמרי.

 

סוגר שנתיים עם G3 שנקנה קצת אחרי יציאת ה-G5. טלפון כל כך מוצלח שקניתי בדיוק כזה לאשתי לפני שנה.

להבדיל מהנוט, שהיה שייך לתקופה בה טלפונים התיישנו במהירות, אין לי שום סיבה ביקום לשדרג, חוץ מאנדרויד שמתחיל להתיישן וכנראה לא ישודרג יותר - 6.0.

זז באותה מהירות כמו ביום שנקנה (שדרגתי ביום הקנייה ל-6.0),

מצלמה מעולה, רזולוציית מסך מופרכת, מריץ כל משחק שהוא (פחות מעניין אותי לאחרונה).

עוד לא החלפתי סוללה.

 

האבסורד הוא שהנוט עלה איזה 2700 ש״ח ואילו ה-G3 עלו כ-1500 ש״ח כ״א.

 

נ.ב.:

עד היום, כשאיזה אייפוניסט מצוי מתהדר במסך המדהים של הקשקוש המופרך שקנה במחיר הזוי,

אני מפהק ושואל ״כמה ppi? אהההה, פחות מ-538? חבל...״

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שנתיים מקסימום כל פלאפון, אחרי זה קיים בי הצורך להתחדש.

שנתיים אייפון 4, נמכר למאבטח במכללה שלמדתי בה תמורת 300 ש''ח.

שנתיים נקסוס 5, החלפתי בו כל חלק אפשרי ועד היום אמא שלי איתו , כבר 4 שנים בבית.

עכשיו עוד מעט שנתיים עם וואן פלאס 3, הפלאפון הכי אמין שלי עד כה. כנראה אשתדרג עוד חצי שנה לעוד איזה סיני. בא לי וואווי הונור.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
נוט מקורי החזיק מעמד כשלוש שנים, היה על גבול הבלתי נסבל בשנה האחרונה (נקנה אחרי שיצא נוט 2).

הנפילות עקב זיכרון דליל והגרסה המיושנת (4.4) לא הפריעו כל כך כמו המצלמה שהייתה שרוטה לגמרי.

 

סוגר שנתיים עם G3 שנקנה קצת אחרי יציאת ה-G5. טלפון כל כך מוצלח שקניתי בדיוק כזה לאשתי לפני שנה.

להבדיל מהנוט, שהיה שייך לתקופה בה טלפונים התיישנו במהירות, אין לי שום סיבה ביקום לשדרג, חוץ מאנדרויד שמתחיל להתיישן וכנראה לא ישודרג יותר - 6.0.

זז באותה מהירות כמו ביום שנקנה (שדרגתי ביום הקנייה ל-6.0),

מצלמה מעולה, רזולוציית מסך מופרכת, מריץ כל משחק שהוא (פחות מעניין אותי לאחרונה).

עוד לא החלפתי סוללה.

 

האבסורד הוא שהנוט עלה איזה 2700 ש״ח ואילו ה-G3 עלו כ-1500 ש״ח כ״א.

 

נ.ב.:

עד היום, כשאיזה אייפוניסט מצוי מתהדר במסך המדהים של הקשקוש המופרך שקנה במחיר הזוי,

אני מפהק ושואל ״כמה ppi? אהההה, פחות מ-538? חבל...״

 

תאכלס? לא מעניין ppi, בגודל כזה מעל 400ppi קשה מאוד לראות הבדל.

דוגרי? בצבעים ובבהירות (במיוחד בבהירות), כל אייפון אוכל את הG3 עוד לפני שהגיע לבהירות מקסימאלית. וזה, הרבה הרבה יותר משנה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אין דבר כזה "עייפות החומרה". וזה אני אומר לך בתור מהנדס חומרה עם תואר שני ביד ו9 שנות נסיון בפיתוח חומרה (עוד שנתיים בפיתוח תוכנה).

או שהחומרה עובדת או שהחומרה לא עובדת. הכי כיף עולם בינארי :wink:

ישנם רכיבים שידועים כבעלי אורך חיים סופי וידוע, דוגמת סוללות, רכיבי זיכרון בטכנולוגיות מסויימות. אבל בזה הסיפור מסתיים.

לכל מערכת הפעלה אפליקטיבית יש נטייה לצבור הררי זבל מתכת למכסה מנוע, זו לרוב הסיבה להאטה שאתה חש בשימוש במכשירים שלך. תן להם פירמוט מידי פעם ותראה איך פתאום "החומרה מבריאה"

אתם כלכלך טועים.

כן יש עייפות חומרה במיוחד במוליכים/נגדים/קבלים/שבבים.

 

החומרים מתבלים בחום, סופגים לחות, קורוזיה, דיפוזיה מחומרים אחרים בקרבתם במיוחד אם הם מכילים מתכות רכות.

 

מיותר לציין איך שהדברים האלו משפיעים על הרכיבים כולל זיכרון ועיבוד ולא רק מוליכים, מתחים וכו',

 

כך שאם עשית בנצמארק לאיזה מכשיר לפני 3/5/10 שנים ועכשיו התקנת עליו מחדש את אותה מערכת של אז - לא תקבל את אותו ציון בבנצמארק.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...