Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הגלקסי נקסוס האהוב שלי כבר מתחיל לעצבן מדי פעם.

 

חשבתי להחליפו עם LETV X800 ב-180 דולר. יש לו מתחרים במחיר הזה?

גם אני חושב לשדרג כי הNUBIA שלי כבר נפל אין ספור פעמים ללא מגנים ורמקול האוזניה כניראה השתחרר קצת והוא מזמזן בווליום גבוה בשיחה.

אבל פשוט לא מסוגל לצאת מהמחשבה של "אם זה טוב מידי בכדי ליהיות אמיתי.." כי המיפרט מטורך יחסית למכשירים אחרים שלהם עצמם ועדיין הוא עולה זול בהרבה, אז מדוע דווקא הדגם הזה LEECO מוכרת בזול מליין המוצרים האחר(X600/X500 וכו')?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הגלקסי נקסוס האהוב שלי כבר מתחיל לעצבן מדי פעם.

 

חשבתי להחליפו עם LETV X800 ב-180 דולר. יש לו מתחרים במחיר הזה?

 

ד"א, יש חשש לבעיות עם ה-GPS במכשיר הזה? אני קורא שזו בעיה בכמה מכשירים סיניים.

 

 

פורסם

ציפסט SD810 - לא אמור להיות בעייתי מבחינת GPS (הבעיה היא עם ציפסטים של MTK).

בתקווה שמכיל את הציפסט המעודכן שאינו נוטה לחימום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אייל חשבתי שאתה מדבר על הדגם הראשון, ה1+1...

בקישור אתה בכלל מדבר על הדגם השני ה1+2 שהמחיר מחירון שלו בארץ 1800 ש"ח או 1700 ש"ח באילת.

 

אני משתמש ב1+2 עכשיו וכבר כתבתי כמה תגובות אחורה שהוא סבהה.

 

אופס סורי , אכן מדובר על ה 1+2 , אם כך המחיר ממש מעולה ב1450 שח עד הבית.

פורסם
אחלה, תודה.

ומה לגבי אופציות נוספות במחירים האלה? יש משהו ששווה לבדוק בנוסף ל-X800?

 

טוב יאללה, הזמנתי. נקווה שיעבור חלק.

 

 

פורסם

היום הגיע ה redmi 3 שהזמנתי לחמי. מכמה שעות מאוד

אינטנסיביות איתו, אני יכול להגיד שהוא בנוי מאוד איכותי,

מסך טוב, מצלמה מצויינת. לא ניסיתי בחושך, אבל בתוך

חדר ובחוץ מצלמת תמונות חדות וטובות. יש אפשרות לשני

סימים, או סים וכרטיס זכרון, שלי זה היה חשוב. המכשיר

רץ מהר מאוד, לא נתקע בכלום, וגם לא התחמם.

הוא נמכר עכשיו בבנגוד סביב 550 שקל, תלוי בצבע

שרוצים: http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-3-5-Inch-2GB-RAM-16GB-ROM-Snapdragon616-Octa-core-1_5GHz-4G-Smartphone-p-1029236.html?p=WL0304514623201404D5

לי גם היה מזל, ולא חויבו מיסים, למרות הצהרה תקינה

ומלאה.

פורסם

לחובבי מוטו g - הוכרזו וכבר ניתן לרכוש בחול שני מכשירים חדשים ( moto g4 ו moto g4 plus ) בעלי מפרט משופר

http://www.expertreviews.co.uk/mobile-phones/1404444/moto-g4-2016-review-hands-on-with-motorolas-brand-new-moto-g-price-release

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא.

 

עוד דגם הפך גדול מדי.

עוד מעט לא יהיה מה לקנות.

 

כוסומו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מי שאוהב מכשירים קטנים אז בטח ישמח לישמוע על השמועות ששיומי מכינה מכשיר קטן מבוסס 820 :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מישהו יודע איפה אפשר לקנות סוללה "אוריגינל" פנימית ל-4 LG Nexus. לא בא לי לתת לרונלייט למעבדה את הטלפון לשבוע ולשלם 200 שקלים. מעדיף להחליף לבד ולא סוללות מזויפות מאיביי.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...