Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנאדם שואל שאלות, יש לכם תשובה עניינית - תענו.

אין לכם - לא חייבים להגיב.

 

ברכב "מספחתי" שעולה 20,000 שקלים - לא יכולות להיות תקלות ששוות שליש משווי הרכב?

מה ההבדל האמיתי בין אחת המשפחתיות השגרתיות שעולות 25,000 שקלים לבין רכב "גדול" שעולה סכום זהה? כל ההבדל הוא שנתיים או שלוש בשנתון + צריכת דלק מעט יותר גבוהה.

זהו. לא יותר, לא פחות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברכב "מספחתי" .

 

כמובן "משפחתי". ככה זה כשכותבים באינטרנט עם שני ילדים שרוצים 'דונלד דאק' ביוטיוב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפחות יש להם טעם:-D

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

discoTD5 אתה אומר דברים נכונים.זה מה שאני מנסה להגיד שמשפחתית אפשר לקנות במחיר של 20K ואפשר לוותר על שנתון שתיים ולקנות רכב מנהלים עם שוק. חחחח.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
הבנאדם שואל שאלות, יש לכם תשובה עניינית - תענו.

אין לכם - לא חייבים להגיב.

לא מדויק. הבנאדם שואל שאלות, הבנאדם מקבל תשובות ענייניות והבנאדם מתעלם מהן לחלוטין.

ברכב "מספחתי" שעולה 20,000 שקלים - לא יכולות להיות תקלות ששוות שליש משווי הרכב?

רק שתיים ששוות שליש משווי הרכב, מנוע ותה"ל, אך ברכב יוקרה הרבה יותר. אצלי לדוגמה, סליל הצתה מקורי 2500 ש"ח (וישנם 6 כאלה ברכב), ראדיוטור חדש עולה 5K, סט שני מפתחות עם עבודה גם 5K, ועוד לא דיברנו על מחיר מחשבים/מערכות אלקטרוניקה, להמשיך?

מה ההבדל האמיתי בין אחת המשפחתיות השגרתיות שעולות 25,000 שקלים לבין רכב "גדול" שעולה סכום זהה? כל ההבדל הוא שנתיים או שלוש בשנתון + צריכת דלק מעט יותר גבוהה.

זהו. לא יותר, לא פחות.

לא מדויק. ביטוחים, טסטים ומחיר חלקים מתכלים (מצבר, צמיגים וכו') יקר יותר.

חיים, דווקא אתה מהיחידים שאמר כן (גם לגברת עם הS80).:smile:

נכון, כי היא שאלה שאלה רצינית ויצאה (כלכלית) מנקודת מוצא הרבה יותר נורמלית (אאל"ט, תקציבה היה 100K+). הדילמה שלה הייתה בן משפחתומטית חדשה לוולוו מפוארת משומשת. לדעתי, רכב יוקרה ישן עולה על משפחתומטית חדשה כמעט בכל הפרמטרים (למעט בטיחות) ומחירו הכולל זהה או נמוך משפחתומטית חדשה. לה ספציפית, המלצתי על מרצדס.

כאן הבנאדם בא עם דרישה יוצאת דופן "רכב מנהלים עד 26,000 ש"ח", מי שיכול להשקיע ברכישת רכב רק את הסכום הזה צריך לשאול "משפחתית אמינה עד 26,000 ש"ח".

 

discoTD5 אתה אומר דברים נכונים.זה מה שאני מנסה להגיד שמשפחתית אפשר לקנות במחיר של 20K ואפשר לוותר על שנתון שתיים ולקנות רכב מנהלים עם שוק. חחחח.
נא הגדר "רכב מנהלים עם שוק".
פורסם

בשנים האחרונות, ובמיוחד ברמת המחיר המבוקשת ע"י פותח השרשור קשה לומר שיש למשהו "שוק" כל כלי הרכב כולל אילו המוגדרים עם "שוק" נמכרים בד"כ בעשרות אחוזים פחות ממחיר המחירון שלהם = קשה מאד להגדיר סחירות ברמת המחיר המבוקשת.

 

כפי שכבר כתבתי בעבר מה שחשוב ברכב בגיל המדובר הוא זמינות החלפים - ולכן הונדה אקורד יכולה להיות מועמדת טובה (בגרסאות 4 צילינדרים (ה-6 צילינדרים נדריות יותר וזמינות החלפים נמוכה יותר)

 

אם אמריקאיות "עושות לך את זה" ואתה בכל זאת רוצה שש צילינדרים - שקול את הביואיק לה-סייבר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

"מתעלם מהן לחלוטין"', קודם כל אני לא מתעלם משום הודעה אני קורא את כל ההודעות.וחוץ מזה רציתי לשאול על ההונדה אקורד אז אתה עונה לי על אה ודע. תענה על מה שאני שואל ולא תעביר עליי ביקורת אני שואל בשביל לדעת ,26K זה לא סכום קטן בשבילי אני בן אדם בן 49 . אני שואל שאלות בשביל לדעת כמה שיותר על אותו אוטו , אני לא שואל שאלות סתם. רכב מנהלים עם שוק זה רכב שאני יוכל למכור אותו במהירות המרבית.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

אתה יכול לקנות רכב כזה בכיף בלי בעיות, אם לא מפריע לך הדלק, הפחד מתיקונים לא צפויים ויקרים, אז בכיף, לאף אחד לא מפריע, מה שמפריע זה שאתה מחפש רכב מנהלים, ועוד לא סתם 2 ליטר ישנה, אלה בגירסת הV6 עם נפח מנוע שמן וגדול עם שוק כדי שתוכל למכור בלי בעיות.

גם למכוניות כאלה מהשנים האחרונות קשה להימכר, וקרוב לודאי שהמוכר שימכור לך את המכונית יהיה כל כך שמח להפטר ממנה כי לא התקשר אליו אף בן אדם בחודשים האחרונים, ככה גם אתה תהיה, מתי שתרצה להפטר מהאוטו, אתה קונה בזול ותמכור בעוד יותר זול...

פורסם

מחזק את דברי קודמי ומבהיר: עקב התרחבות השוק בשנים האחרונות יש היצע מאד גדול של מכוניות בשוק המשומשות גם לדגמים שנחשבים מבוקשים (לכאורה) בשוק. לפיכך ההנחה שיש דגם של מכוניות מנהלים/יוקרה שתמכר מהר ביום שתרצה למכרה היא שגויה בבסיסה. יתרה מזאת - אני מטיל ספק ביכולת למכור רכב מנהלים/יוקרה שנרכש בסכום של כ-26000 ש"ח אחרי שלוש-ארבע שנות שימוש בסכום משמעותי כלשהו. בדיוק מהסיבה אני מחשיב את הוולוו S70 שנת 1999 בה אני נוסע כערך 0.

 

ר"ל: כל סכום שאקבל עבורה כשארצה למכור אותה בעוד מס' שנים מבחינתי - יהיה בונוס. ואני חושב - שכך אתה צריך להסתכל על זה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בלי קשר לנושא השרשור, ואני לא יודע איזה אינטרס יש למשתמשים לא לגלות את גילם האמיתי אבל זה נראה לי הזוי שבן אדם בן 49 כותב עם חחחחחחח קורא לעצמו matroox ושם מלא סמיילים צבעוניים קופצים בחתימה שלו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
ראיתי הונדה אקורד דגם EX , נפח 3000 עם 175,00 קילומטר שנת 1999. איך הדגם והנתונים של האוטו הנ"ל?

 

זה רכב מצויין, דגם אמריקאי ולא יפני כמו שמישהו ציין פה. חלק מהם תוצרת יפן, חלק תוצרת ארה"ב אך הרכב עצמו לשוק האמריקאי. אני נוסע באקורד 2001 קופה והוא תוצרת ארה"ב.

 

בעצם, אם טסת לארה"ב היום, היית רואה הרבה כאלה עוד על הכבש בשימוש יומיומי.

 

רק הדבר היחיד שתבדוק טוב-טוב הוא הגיר! בדגמי אקורד 98-02, ובעיקר בדגמי V6, יש נטייה לבעיות בו.

 

אבל אם מצאת אחד במצב טוב ושמור, לך על זה!

http://www.iherb.com?rcode=EGE170

$5-$10 הנחה על ההזמנה הראשונה. $4 עלות משלוח בלבד לישראל לחבילות עד 1.814 ק"ג!

פורסם

הדגמים של 2003 עד 2006 הם העתקת עיצוב של יגוואר S TYPE



אני לא רואה מבחינה עיצובית שום דבר משותף. החזית של סונטה לא לטעמי, במיוחד הפנסים המחוברים של בימבה. גם מהצד וגם מאחור זה קוים אחרים לגמרי, פרופורציות אחרות. זה כמו להגיד שלנטרה שנת 96 לקחה את העיצוב של וייפר.

סונטה:

02-05_Hyundai_Sonata_.jpg

יגואר (לא יודע מאיפה לקחת שהם העתיקו את העיצוב, אבל אני לא מצליח למצוא שום דימיון. אולי אתה מתקוון פס כרום על הפגוש?):

Jaguar_S-Type_front_20090128.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

החזית שונה, אבל מאחורה ומהצד יש דמיון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה רכב מצויין, דגם אמריקאי ולא יפני כמו שמישהו ציין פה. חלק מהם תוצרת יפן, חלק תוצרת ארה"ב אך הרכב עצמו לשוק האמריקאי. אני נוסע באקורד 2001 קופה והוא תוצרת ארה"ב.

 

בעצם, אם טסת לארה"ב היום, היית רואה הרבה כאלה עוד על הכבש בשימוש יומיומי.

 

רק הדבר היחיד שתבדוק טוב-טוב הוא הגיר! בדגמי אקורד 98-02, ובעיקר בדגמי V6, יש נטייה לבעיות בו.

 

אבל אם מצאת אחד במצב טוב ושמור, לך על זה!

 

אז איזה דגם טוב יותר הV6 או הרגיל עם המנוע 2.0 ?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!


×
×
  • תוכן חדש...