Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

אני מבקש המלצה לרכב כבישטח.

רוב הנסיעות יהיו בכביש וזה בעצם יהיה הרכב המשפחתי העיקרי בבית.

אבל אני מאוד רוצה להתחיל ולרדת לשטח , בשלב הראשון טיולים למתחילים/חוף ים.

 

צריך להיות אוטומטי ( שאשתי תוכל לנהוג )

5 דלתות

 

מה שמצא חן בעיני עד כה ( ונכנס בתקציב ) :

פורד אקספלורר 2005

שברולט טרייל בלייזר 2005-2006

איסוזו רודיאו 2002-2004

קינג 2002

 

 

התקציב : 100,000 ש"ח

 

אשמח לחוו"ד על הדגמים הנ"ל , מה מומלץ או לא מומלץ .. אמינות פינוק , עבירות וכו

ואם יש משהו אחר שמומלץ , אשמח לשמוע !

 

תודה רבה,

עדי

פורסם

נתחיל בזה שאסור לרדת לחוף הים, למעשה 100 מ' מקו המים ולא משנה איזה חוף.

 

אם רוכשים רכב שטח, אז הכוונה היא לרדת באמת לשטח, ורכב שיתן לך קצת יותר משבילים נוחים מחייב תוספות נחוצות של גובה נורמלי, צמיגים, והילוך כח.

 

את 2 האופציות הראשונות שלך הייתי פוסל על הסף, אלו רכבי כביש יותר משטח.

האיסוזו והקינג כן יתקדמו בשטח אך עדיין יש אלטרנטיבות עדיפות מבחינת נוחות ואיבזור.

אמריקאי נוח - גראנד צ'רוקי.

יפני - לנדקרוזר\פראדו , מצויינים לשטח.

איסוזו טרופר בדגמי בנזין בלבד יעשו היטב את העבודה.

סורנטו , ויונדאי טראקן הקוריאנים גם ראויים.

 

כל השאר בד"כ ג'יפונים חסרי יכולת.

פורסם

grand, אשמח אם תסביר למה את הטרייל בלייזר אתה פוסל על הסף? יש לו הילוך כוח, שלדת סולם, סרן חי מאחור, לאומת פג'רו קינג וגרנד שאין להם למשל שלדת סולם (קשה לי לדמיין כמה זמן שורד הגרנד שבסמלון שלך נסיעות כאלה).

 

אם אתם קוראים ברוסית, אתם מוזמנים לקרוא השוואה בין הטרייל בלייזר לגרנד:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n11/jeeps/1.htm

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

grand

תודה על התשובה.

אבל כפי שכתבתי רוב הנסיעות יהיו בכביש (כל השבוע נסיעות מנהלתיות , עבודה סידורים וכו' )

בסופי שבוע טיולי שטח למתחילים וגם חול ים.

 

ומבחינה זאת איך האופציות ?

 

תודה

עדי

פורסם
grand, אשמח אם תסביר למה את הטרייל בלייזר אתה פוסל על הסף? יש לו הילוך כוח, שלדת סולם, סרן חי מאחור, לאומת פג'רו קינג וגרנד שאין להם למשל שלדת סולם (קשה לי לדמיין כמה זמן שורד הגרנד שבסמלון שלך נסיעות כאלה).

 

אם אתם קוראים ברוסית, אתם מוזמנים לקרוא השוואה בין הטרייל בלייזר לגרנד:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n11/jeeps/1.htm

 

תשמע... הקינג הוא רכב שבילים מעולה, פחות לסלעים אך בעל נעילות יעילות שמעבירות אותו מקומות השטרייל בלייזר יתרסק בהם.

 

הטרייל בלייזר נמוך מדי, כבד מדי, בעל זוויות גישה ונטישה בעייתיות לשטח. גם לא פשוט לשפר אותו לביצועי שטח סבירים. הספיק לי טיול אחד בנגב בחברת אחד כזה לראות בדיוק מהב הוא שווה, לעומת אחיו הגדול ההאמר H3 שכן בנוי לשטח, ובשבילי שטח זה לעבור מסלולים רגילים בנגב שלנו.

מה שכן.. בתור רכב כביש מפנק וחזק הוא באמת אחלה..

 

להשוות אותו לגראנד צ'רוקי? חוץ מזה שהם מאותה מדינה ודומים אולי ממרחק רב, זה חילול הקודש.

גראנד צ'רוקי בסכום הנקוב הוא מדגם WJ, בסיס נהדר להתחיל איתו, בעל 2 סרנים חיים, מערכת הנעה נחמדה ויעילה, מנוע חזק, נוחות ופאר והכי חשוב.. הוא ממשפחת JEEP מהתקופה הטובה, רכב שאפשר לגדול איתו, לשפר אותו ללא סוף ובהתאם לאופי הטיולים, עד לרמת רכב עבירות אקסטרים.

לא בטוח שזה מה שהשואל צריך ורוצה, זה רכב נישה שבד"כ מי שרוכש אותו יש לו עבר ונסיון ברכבי שטח.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הטרייל בלייזר לא בקטגורייה של פראדו טרופר או קינג

זה רכב שבילים נטו (שזה אולי מה שהוא מחפש)

לגביי הסוזוקי בסימלון שמיתפרקת לפי הערכתך.

אתה מוזמן להגיע לבור יום שישי ולראות מה יכולתיה של הסוזוקי.(לא יצא לי לראות שם טרייל בלייזר)

ואם כבר רכב מישפחתי שטח למתחיל אז אני ממליץ על גראנד ויטרה החדשה שנתון 2007

זה הוא רכב מישפחתי נוח אך גם בעל יכולות שטח לא מבוטלות.

בהשקעה לא גדולה יחסית ניתן להגביהו בין 4-5 ס"מ ולמגן את חלקו התחתון

פורסם

הטרייל-בלייזר עדיפה על הקינג בשטח,

לקינג שלדה אחודה ומתלים נפרדים, וגם הגחון נמוך משל הטרייל,וזווית בטן מחורבנת,

מנגד, לטרייל יש סרן אחורי חי, הילוך כוח שלדה נפרדת, ואינסוף אפטר מרקט, ואפשר להתחיל מנעילת דיטרוייט

שיתן לו עליונות בשטח לגבי הגראנד, אני אוהב את האלו ממודל עד 2001 עם הסרן החי מלפנים, זה באמת רכב שטח אמיתי!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הטרייל-בלייזר עדיפה על הקינג בשטח,

אתה אמיתי?

 

לשאלה המקורית - פנק את עצמך בקיאה סורנטו ותהנה הנאה מרובה. הוא יספק אותך לצרכים, ויאפשר לך "בעדה בעדה" למה שאתה מדמיין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בטח שאני אמיתי! שים לב שהקינג עדין ליד הטרייל,

הטרייל בנוי עם שלדת סולם חסונה, לטרייל יש סרן אחורי חי,

נכון שבמקורי הצמיגים שלו סופר מחורבנים, נכון שהוא רכב שבנוי בצורה מיושנת והקינג יותר מפנק ממנו,

אך מבחינה טכנית בשטח יש לו עליונות על הקינג, ושוב - יש לו אפטר-מרקט מטורף

והינה נגיעה קטנה,

attachment.php?attachmentid=8073&stc=1&d=1258637265

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אל תיעלב אבל תמונה כמו שהבאת היא חירטוט אחד גדול.

בשתי שנית של חיפוש בגוגל אני מוציא לך תמונה של הקינג ממרוצי הדקר. מה זה אומר?

כאן, פה, ועכשיו - אין אפשרות לשפר טריילבלייזר לרמה סבירה (ע"ע משרד התחבורע) - וזה שיש אפטר מקרט גדול בארה"ב לא רלוונטי לארץ.

דווקא קינג, בשיפור מאוד מינורי (צמיגים, מיגון, בולמים+קפיצים), הופך לרכב שלמעט מחמל - יעלה כל מקום בארץ.

על מנת לשפר טריילבלייזר לרמה של הקינג אתה תוציא עשרות אלפי שקלים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם השיפורים של הקינג לא כאלו זולים, והדקאר זאת לא דוגמא, כל מערכות הפנים של הרכב שונות הוא רק

נראה כמו מוצר מיצור סדרתי, יש בטרייל אופציה לנעליה אוחרית שמוסיפה המון (מניסיון!) מה שלא קיים בקינג

היות ויש שם מתלים נפרדים, אני מסכים איתך שגם הקינג וגם הטרייל הם לא בדיוק רכבי שטח, לשניהם גחון נמוך

גם הטרייל אם תשים לו צמיגים, מיגון, בולמים, וקפיצים הוא ישתדרג בשטח, הייתרון שלו הוא הנעילה האחורית

שאפשר להרכיב לו, חוץ מהאמרH1 מהמילואים וג'פ"ס (M151) קשה לי לחשוב על רכב שטח אמיתי עם מתלים נפרדים

 

וסתם תזכורת מה זה רכבי שטח אמיתיים (לפני אפטר מרקט)

1981%20Chevy%20Blazer-01_jpg.jpg

lrbdsmyy.JPG

 

33786700001_large.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לקינג יש כבר נעילה אחורית מקורית.

במיבחני שטח שעשו בינו לבין הטרופר הפראדו והפטרול הוא הגיע שני.

אין ספק שהבעיה של הקינג הוא הגובה

ומהלך מיתלה די קצר אך הוא מחפה על זה

במיתלים ובולמים רכים וסלחניים ונעילה אחורית .

אני סבור שבשביל רכב ראשון הקינג הוא רכב ניפלא בעל יכולות לא מבוטלות

×
×
  • תוכן חדש...