Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את הפולו החדשה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הזמנתי משם, יש לי משענת יד. חיפשתי מהם משהו אחר, אבל בסוף לא הזמנתי.

אין סיבה שלא יתאים. זה המקורי!

ההתקנה רוב הסיכויים לא נוראית, מה יכול להיות? כמה פלסטיקים..מקסימום תלך למתקין.

גם בלינק ששמתי קודם, היה שם איורים כאלה שהמחישו איך להתקין

  • תגובות 222
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא הזמנתי משם, יש לי משענת יד. חיפשתי מהם משהו אחר, אבל בסוף לא הזמנתי.

אין סיבה שלא יתאים. זה המקורי!

ההתקנה רוב הסיכויים לא נוראית, מה יכול להיות? כמה פלסטיקים..מקסימום תלך למתקין.

גם בלינק ששמתי קודם, היה שם איורים כאלה שהמחישו איך להתקין

 

תודה על העזרה... אתה יודע כמה חלקים רכשתי "מקוריים" שלא התאימו בעליל.

למדתי שיש לרכוש רק על פי מק"ט- מתוך ניסיון כואב ויקר בכלים אחרים.

תגיד מה צריכת הדלק שלך ? וכמה זמן עשית הרצה ? ואיך

פורסם

אני עם ה 1.4, לא ה TSI למניהן.

לגבי צריכת דלק, נע בין 10.5-11 בעיר ל 15.5-16 בינעירוני.

נסיעות בעיר ירושלים...ככה שאני מאמין שיכלתי להפיק מעט יותר. גם בדר"כ נסיעות קצרות למדי של 4ק"מ בין התנעה להתנעה.

נוסע דיי רגוע, אבל נותן לעצמי ללחוץ קצת כשמתחשק.

הרצה עשיתי ב1500ק"מ הראשונים אבל גם לאחריהם המשכתי יחסית רגוע,

פשוט לא לחצתי יותר מדי ולא עברתי את ה- 3000סל"ד, ולא עברתי את ה100 מחוץ לעיר.

פורסם
אני עם ה 1.4, לא ה TSI למניהן.

לגבי צריכת דלק, נע בין 10.5-11 בעיר ל 15.5-16 בינעירוני.

נסיעות בעיר ירושלים...ככה שאני מאמין שיכלתי להפיק מעט יותר. גם בדר"כ נסיעות קצרות למדי של 4ק"מ בין התנעה להתנעה.

נוסע דיי רגוע, אבל נותן לעצמי ללחוץ קצת כשמתחשק.

הרצה עשיתי ב1500ק"מ הראשונים אבל גם לאחריהם המשכתי יחסית רגוע,

פשוט לא לחצתי יותר מדי ולא עברתי את ה- 3000סל"ד, ולא עברתי את ה100 מחוץ לעיר.

 

לי יש פולו בת 7 חודשים, עם פחות מ- 10,000 ק"מ. ואני חייב לציין את הרכב לטובה, יושב טוב על הכביש, מזנק ברמזור, יחסית אוכל פחות דלק (לי יוצא ליטר דלק אחד ל-14 ק"מ) אבל:

משהו בארודינמיקה שלה לוקה בחסר, שאתה נוסע עם חלון פתוח, הרוח שוברת חזק פנימה (משהו שאין למשל בסיאט החדשה) ויוצא שאי אפשר כל כך לנסוע עם חלון פתוח במהירות של יותר מ-10 קמ"ש.

כחודש לאחר שקניתי אותה, במהלך נסיעה, ההגה כוח הפסיק לעבוד ונדלקה נורה, במוסך בוצע עידכון לתוכנת המחשב שפתרה את הבעיה, מדאיג אם זה היה קורה בכביש החוף במהירות של 100 קמ"ש!

היו לה ועדין יש לה רעשים של "רעידות מטרידות" מריצפת הרכב מהמושב שלי הנהג, הרכב ביקר במוסך, והתברר שישנה איזה שהיא צנרת שהיא לא מחוזקת/מחוברת לשילדת הרכב וגורמת לרעש, חיזקו/הבריגו, נסעתי ואז התברר שהרעש ממשיך, בבדיקה במוסך התברר שהמשך הצנרת גם לא היה מחובר טוב והנושא תוקן. עד שלפני שבוע שוב הרעשים חזרו והפעם יותר חזק מלפני זה! מצריך ביקור חוזר במוסך, שוב!

בנוסף, לאחרונה בהילוך ראשון/שני האוטו לפעמים רועד.. כאילו אין לו כוח והוא "נחנק".. משהו שצריך לבדוק את המקור שלו.

ואתמול היה לי משהו מעניין, אני מתדלק, הרכב כבוי, ואחרי שסיימתי תידלוק, ואני מניע את הרכב, והוא עומד ככה דקה.. פתאום, ללא סיבה, הוא כבה! שוב, מדאיג אם כזה דבר היה קורה לי בנסיעה..

אז נכון, הרכב קטן וחסכוני אבל סובל ממגוון בעיות שלא הייתי מצפה להיתקל בהם ברכב חדש שעלה 115,000 ש"ח! עם כל כך מעט ק"מ ובגילו הצעיר. תתארו לעצמכם את מחלות הרכב שהוא יהיה בוגר יותר?

פורסם
לי יש פולו בת 7 חודשים, עם פחות מ- 10,000 ק"מ. ואני חייב לציין את הרכב לטובה, יושב טוב על הכביש, מזנק ברמזור, יחסית אוכל פחות דלק (לי יוצא ליטר דלק אחד ל-14 ק"מ) אבל:

משהו בארודינמיקה שלה לוקה בחסר, שאתה נוסע עם חלון פתוח, הרוח שוברת חזק פנימה (משהו שאין למשל בסיאט החדשה) ויוצא שאי אפשר כל כך לנסוע עם חלון פתוח במהירות של יותר מ-10 קמ"ש.

כחודש לאחר שקניתי אותה, במהלך נסיעה, ההגה כוח הפסיק לעבוד ונדלקה נורה, במוסך בוצע עידכון לתוכנת המחשב שפתרה את הבעיה, מדאיג אם זה היה קורה בכביש החוף במהירות של 100 קמ"ש!

היו לה ועדין יש לה רעשים של "רעידות מטרידות" מריצפת הרכב מהמושב שלי הנהג, הרכב ביקר במוסך, והתברר שישנה איזה שהיא צנרת שהיא לא מחוזקת/מחוברת לשילדת הרכב וגורמת לרעש, חיזקו/הבריגו, נסעתי ואז התברר שהרעש ממשיך, בבדיקה במוסך התברר שהמשך הצנרת גם לא היה מחובר טוב והנושא תוקן. עד שלפני שבוע שוב הרעשים חזרו והפעם יותר חזק מלפני זה! מצריך ביקור חוזר במוסך, שוב!

בנוסף, לאחרונה בהילוך ראשון/שני האוטו לפעמים רועד.. כאילו אין לו כוח והוא "נחנק".. משהו שצריך לבדוק את המקור שלו.

ואתמול היה לי משהו מעניין, אני מתדלק, הרכב כבוי, ואחרי שסיימתי תידלוק, ואני מניע את הרכב, והוא עומד ככה דקה.. פתאום, ללא סיבה, הוא כבה! שוב, מדאיג אם כזה דבר היה קורה לי בנסיעה..

אז נכון, הרכב קטן וחסכוני אבל סובל ממגוון בעיות שלא הייתי מצפה להיתקל בהם ברכב חדש שעלה 115,000 ש"ח! עם כל כך מעט ק"מ ובגילו הצעיר. תתארו לעצמכם את מחלות הרכב שהוא יהיה בוגר יותר?

 

שלנו על הכביש מאוקטובר ועם 8500 ק"מ על השעון, עובדת כמו שעון שוויצרי.

 

אנחנו הוצאנו את הקודן מתנה בהזמנת הרכב, וחיכינו משהו כמו 3 חודשים בכדי לקבל את ה TSI. אני חושב שהיה שווה.

 

כאשר הזמנו את הTSI נאמר שאין הנחות כלל על הרכב ואת ה 1.4 איבזרו על חשבונם בחיישנים ותוספת צבע וכו'.

 

אייל

 

למה כחול? לרכב הזה זה הצבע הכי פחות מתאים לדעתי (ראיתי רק אחת כחולה 1.4)

 

אני חושב שבלבן הרכב הזה נראה מדהים. (במיוחד מהחזית)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

שלום לכולם, עדכון למתעניינים אחרי שבועיים שהאוטו ברשותי:

סה"כ נסעתי בינתיים 1,200 ק"מ. הרכב מדהים!!! אין דברים כאלה, אני מרוצה ממנו בטירוף והוא הולך ומשתפר מיום ליום (-:

 

השוס הוא צריכת הדלק, אני לא מבינה איך אנשים העלו לפה נתונים שונים משלי לגבי אותו רכב, אבל הממוצע של ה-1200 ק"מ שנסעתי הוא 1 ליטר ל-16.75 ק"מ. אני נוסעת בעיקר בינעירוני (בעיקר זה מעל 90%) אבל נסעתי הרבה בפסח ונתקעתי שעות בפקקים.

עשיתי בדיקה נפרדת לתדלוק אחד אחרי 450 ק"מ של נסיעות בינעירוניות ארוכות בלבד בלי פקקים ועל כביש פתוח ופנוי - הייתי בהלם מהתוצאה תקשיבו טוב 1 ליטר ל-18.75 ק"מ ! בערך 300 ק"מ מתוך המרחק הזה עשיתי על 120 קמ"ש (ביננו, קצת יותר מזה..), את היתר עשיתי על 100 קמ"ש.

 

עוד לא סיימתי את תקופת ההרצה, אבל נגמרה לי הסבלנות אחרי ה-500-600 ק"מ הראשונים, כשאין פקקים בכבישים ללא תנועה אני נוסעת על 120-130 קמש, לא נראה שהמנוע מתאמץ, הרכב פשוט מדהים.

מבחינת סחיבה בעליות שחששתי שהמנוע 1400 לא יספק את הסחורה אז הפולו חזקה פי שתיים מהגולף הישנה שלי לשעבר, שאומנם עקפה את כולם בעליות אבל מספיק שנהג מעצבן נתקע לי באמצע עלייה והיה הורס לי את התנופה. בפולו זה פשוט לא קורה, ברגע שהנודניק הקרציה שחוסם נתיב זז משם, הפולו מאיצה ושומרת על מהירות גבוהה גם בעליות הכי קשות. מדהים!!

 

חסרונות:

המזגן לא משהו לדעתי. קצת חלש.

 

הבלמים. מקווה מאוד שזה בגלל שהצמיגים חדשים כי הבלימה על הפנים. אני חייבת בבינעירוני לשמור מרחק גדול מהרכב לפני כי לוקח לרכב הרבה זמן לבלום (אם פתאום יש פקק או משהו כזה). בלימה פשוט גרועה ולא בטיחותית כלל. הבעיה כרגע היא בבינעירוני, במהירות נמוכה הוא בולם טוב לדעתי. יתכן ויש לי בעיה ברכב (היתה לי בהתחלה את הבעיה עם האנדברקס שטרם טופלה ולא בדקתי שוב אם זה חוזר על עצמו, אני פשוט מחנה במישור בלבד, אבל ברגע שתגמר ההרצה אני אקפוץ למוסך לבדוק).

 

בקיצור אני מאוד מאוד ממליצה על הפולו הידנית, 87 אלף שקל - בהחלט מספקת את התמורה.

 

אשמח לשמוע התרשמות של האחרים שסיפרו שקנו לאחרונה פולו ידנית כולל מי שכתב לפני שבוע ומשהו שבדיוק קיבל אותה וביום הראשון היה מאוכזב.

 

אני עם ה 1.4, לא ה TSI למניהן.

לגבי צריכת דלק, נע בין 10.5-11 בעיר ל 15.5-16 בינעירוני.

נסיעות בעיר ירושלים...ככה שאני מאמין שיכלתי להפיק מעט יותר. גם בדר"כ נסיעות קצרות למדי של 4ק"מ בין התנעה להתנעה.

נוסע דיי רגוע, אבל נותן לעצמי ללחוץ קצת כשמתחשק.

הרצה עשיתי ב1500ק"מ הראשונים אבל גם לאחריהם המשכתי יחסית רגוע,

פשוט לא לחצתי יותר מדי ולא עברתי את ה- 3000סל"ד, ולא עברתי את ה100 מחוץ לעיר.

 

לא מבינה את הנתון שאתה מציג לגבי בינעירוני. אני השגתי כמעט 1 ל-19, עברתי את ה-100 קמש ולחצתי גז בטירוף בחלק מהדרך (מיהרתי...). איך אתה מציג נתון נמוך יחסית לרכב זהה?

אולי אתה נוהג עצבני (נדבק לנהג לפניך ועוקף מימין ומזגזג בין נתיבים? לא מוצאת הסבר אחר להבדל)

פורסם
שלנו על הכביש מאוקטובר ועם 8500 ק"מ על השעון, עובדת כמו שעון שוויצרי.

 

אנחנו הוצאנו את הקודן מתנה בהזמנת הרכב, וחיכינו משהו כמו 3 חודשים בכדי לקבל את ה TSI. אני חושב שהיה שווה.

 

כאשר הזמנו את הTSI נאמר שאין הנחות כלל על הרכב ואת ה 1.4 איבזרו על חשבונם בחיישנים ותוספת צבע וכו'.

 

אייל

 

למה כחול? לרכב הזה זה הצבע הכי פחות מתאים לדעתי (ראיתי רק אחת כחולה 1.4)

 

אני חושב שבלבן הרכב הזה נראה מדהים. (במיוחד מהחזית)

הצבע שנבחר זה כחול כהה מטאלי. לא כחול פסטל מכוער.

 

לבן זה צבע משעמם ובאופן כללי צבע בהיר הולך לא טוב עם ריבוי החלקים השחורים בפגוש הקדמי שמשווים לרכב מראה זול. חוצמזה הרכב לא בשבילי אז לא אני בחרתי . [בשביל עצמי הייתי בוחר אפור עכבר מטאלי]

 

הכחול כהה מטאלי בשילוב עם אינטריור בהיר זה שילוב מנצח והוא נבחר מכיוון שהפולו שהרכב הזה עתיד היה להחליף (ונגנב) היה באותו שילוב צבעים.

היה רצון עז לאינטריור בהיר ורק הצבעים הכהים באים בשילוב עם בהיר.

 

בכל מקרה, בינתיים מתבשל משהו אחר ויש סיכוי גבוה שההזמנה תבוטל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שלום לכולם, עדכון למתעניינים אחרי שבועיים שהאוטו ברשותי:

השוס הוא צריכת הדלק, אני לא מבינה איך אנשים העלו לפה נתונים שונים משלי לגבי אותו רכב, אבל הממוצע של ה-1200 ק"מ שנסעתי הוא 1 ליטר ל-16.75 ק"מ. אני נוסעת בעיקר בינעירוני (בעיקר זה מעל 90%) אבל נסעתי הרבה בפסח ונתקעתי שעות בפקקים.

עשיתי בדיקה נפרדת לתדלוק אחד אחרי 450 ק"מ של נסיעות בינעירוניות ארוכות בלבד בלי פקקים ועל כביש פתוח ופנוי - הייתי בהלם מהתוצאה תקשיבו טוב 1 ליטר ל-18.75 ק"מ ! בערך 300 ק"מ מתוך המרחק הזה עשיתי על 120 קמ"ש (ביננו, קצת יותר מזה..), את היתר עשיתי על 100 קמ"ש.

 

בנסיעה משולבת, אני כרגע עומד על בערך 1:14 (כנראה שאני נהג "עצבני" יותר?)

מה שכן, לחלוטין לא נתקלתי בשום בעיה עם הבלמים...

פורסם
עצבים.

לאנשים אין כבוד לרכוש !

 

הדפיקה הזאת היא השניה ברכב הראשונה זה מישהו נדפק בצד של הרכב בכביש בעיר.

 

ובשדרות לחצי מהפולו אין אנטנות.

Volkswagen POLO 6R

פורסם

 

בכל מקרה, בינתיים מתבשל משהו אחר ויש סיכוי גבוה שההזמנה תבוטל.

 

סיקרנת אותי, מה הכיוון? 8)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יש כמה מועמדים, רכבים "בתולים" שאיתרתי והלכתי לראות. מדובר על : פולו 1.4 קומפורט או גולף 1.6 אוטומטיות, בני פחות משנתיים (2008-2009סוף) . אף אחד לא חצה את ה20K ק"מ.

לא מתאים לחכות חודשיים-שלושה לרכב ועוד במחיר כזה , רכישת גולף או פולו משומשים בגילאים האלה תחסוך בין 30 ל50 אלף ש"ח !

 

בכל מקרה, ההזמנה ממשיכה להתגלגל עד שתהיה סגירה אם וכאשר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...