Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את הפולו החדשה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש איביזה, ואני יכול לומר באופן חד משמעי שהרכב מצוין, מהיר חזק וחסכוני.

 

זה בדיוק מה שאמרתי, לטעמי האיביזה רכב מצויין וחבל שהיבואן מעלה מחירים בשביל לעשות מבצעים ולהרוג את המותג.

 

מה שקורה זה שרכב חדש עלה בזמנו פחות כסף מרכב יד 2 מה שהביא להמון אנשים שקנו איביזה ב-87K שח ואחרי זה ניסו עוד למכור אותה ברווח, אחרי שהם לא הצליחו הם נסעו עם הרכב שנה ועכשיו הם מנסים למכור אותה ב-80-85K שח (ויש כאלה שמבקשים אפילו יותר).

 

זה בדיוק מה שאין בפולו ואפילו בסקודה אין כמעט הנחות חוץ מ-1500 שח על מזומן מה שלא הורג את שוק יד 2.

ולראיה תראה שאין כמעט פולו ופאביות ביד 2.

 

ודרך אגב לגבי ההשוואה שלך למאזדה 2. אם תעשה חיפוש ביד 2 למאזדה 2 2009 ומעלה תקבל בערך 15 מודעות רלוונטיות (מהימים האחרונים) אם תעשה חיפוש על האיביזות תקבל כמה עשרות .

  • תגובות 222
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עלית עלי יניב, אין לי רישיון נהיגה אני סתם ילד בן 16 שמשעמם לו ורוצה לרדת על איביזה .



למה אתה כועס? זו דעתי האישית ושל כל מי שאני מכיר בערך .

יש לי חברים בעלי איביזה חדשה שמצטערים על היום שקנו את הרכב, דרך אגב לא רק מגן מנוע הם הורידו בכלל ההרגשה הפנימית בפולקסווגן עולה בהרבה על האיביזה והאמת שבכל רכב בסגמנט בזה .

אל תתעצבן ידידי עניין של דעה , שמח שאתה נהנה מבאיביזה שלך :)

פורסם

עלית עלי יניב, אין לי רישיון נהיגה אני סתם ילד בן 16 שמשעמם לו ורוצה לרדת על איביזה .



למה אתה כועס? זו דעתי האישית ושל כל מי שאני מכיר בערך .

יש לי חברים בעלי איביזה חדשה שמצטערים על היום שקנו את הרכב, דרך אגב לא רק מגן מנוע הם הורידו בכלל ההרגשה הפנימית בפולקסווגן עולה בהרבה על האיביזה והאמת שבכל רכב בסגמנט בזה .

אל תתעצבן ידידי עניין של דעה , שמח שאתה נהנה מבאיביזה שלך :)

 

מדוע הם מצטערים....

תגבה את תשובותיך בהוכחות, עובדות, תיאורים ....

ואם זו דעתך, תכתוב לדעתי.

אתה סתם הורס לאנשים אחרים שרוצים לקנות את הרכב.

הם לבטח, קוראים ומפחדים כי אנשים כמוך כתבו שחברים שלהם הצטערו....

אם יש אמת בדבריך והם מבוססים על עובדות וסיבות מוצקות, אז תציג אותם על גבי הפורום שכולם יידעו.

 

בגלל אנשים כמוך, ימשיכו כאן בארץ לקנות רק מאזדה.

מעניין שבאירופה הרכב נמכר יפה מאוד ( אגב, לקיה סיד יש סיפור דומה- בארץ לא הולך לה) והפרשי המחירים דומים !

פורסם

יניב, בלמי תוף יש רק באיביזה 1.4 - וכמו שעופר אמר, זה רק בעיקר נראה פחות טוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
סיקרנת אותי, מה הכיוון? 8)

 

טוב,

אנחנו מבטלים את ההזמנה למי שרוצה לבנות על כחולה עם אינטריור בהיר במשלוח הקרוב (1.2TSI)

 

נרכשה היום גולף דור 5 מודל 2008 עם 13 אלף ק"מ עדיין עם ריח של חדש בפנים. :)

כשקופצת לך כזאת מציאה, אתה הולך עליה בלי לחשוב פעמיים.

 

החסכון הכספי גם הוא עצום : כ30 אלף ש"ח וזה רכב מקטגוריה מעל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
טוב,

אנחנו מבטלים את ההזמנה למי שרוצה לבנות על כחולה עם אינטריור בהיר במשלוח הקרוב (1.2TSI)

 

נרכשה היום גולף דור 5 מודל 2008 עם 13 אלף ק"מ עדיין עם ריח של חדש בפנים. :)

כשקופצת לך כזאת מציאה, אתה הולך עליה בלי לחשוב פעמיים.

 

החסכון הכספי גם הוא עצום : כ30 אלף ש"ח וזה רכב מקטגוריה מעל.

 

אהבתי, אתה דופק מציאות - שתהיה לי בריא 8)

 

מה שכן, מבחינת צריכת דלק יש הפרשים - גם מבחינת עלות החזקה.

 

אם זה לא קריטי, אז בכלל מה טוב.

 

בכל מקרה - תתחדשו!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אהבתי, אתה דופק מציאות - שתהיה לי בריא 8)

 

מה שכן, מבחינת צריכת דלק יש הפרשים - גם מבחינת עלות החזקה.

 

אם זה לא קריטי, אז בכלל מה טוב.

 

בכל מקרה - תתחדשו!

 

 

אני מכיר את עלויות האחזקה של הרכבים הללו, אם העלות שלה תהיה זהה לעלות אחזקה של GTI - דיינו.

אני בטוח שהיא תהיה יותר זולה כי זה רכב שפשוט לא נסע [ריח של חדש עדיין בפנים] עם מכלולים הרבה יותר פשוטים.

 

מבחינת צריכת דלק - לא נורא. נראה לי שזה יתקזז עם ה30K הפרש במחיר מול ה TSI ובנוסף זמן האספקה הארוך של הפולו היה בלתי נסבל מאחר והרכב הקודם נגנב וצריכים תחליף במיידי.

 

למי ששאל : הרכב הוא 1.6 טיפטרוניק 6 הילוכים. סה"כ המטרה רכב סולידי ,אמין ופשוט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...