Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני לא מופתע למה יש תאונות....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין מילים.... :?

 

מי רוצה כיוונים אחרים? :shock::lol:

 

שימו לב שתמרור ההכוונה עומד בדיוק על הפיצול כך שהרבה זמן להחליט אין :roll:

 

dsc00575.jpg

Dsc00575.jpg

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני לא מבין מה אתה מקטר? הצומת הזאת (וולפסון) נעשה באופן ממש לא רע!

הפיצול הזה, נמצא בתוך הכיס שאליו אתה נכנס. ז"א שכדי להכנס לכיס, אתה נוסע עפ"י השלט של " יפו ד' ".

עכשיו, לתוך הכיס הזה נכנסות עוד מכוניות, שלוא דווקא רוצות יפו ד', אז בשבילהן יש פיצול לכיוונים אחרים.

ומה גם, שבצומת המדובר לא היתה עדיין אף תאונה (לפחות אחד שאני שמעתי עליה)

 

 

כל הזכויות שמורות לאי-מאפ http://www.emap.co.il

untitled2.JPG

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
רגע , זה לא אמור להיות :

"יפו ד' שמאלה ,

הפעמונים תשע..." ? :roll::)

 

LOL!!!!

 

האויר בשפלת החוף עושה לך רק טוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
רגע , זה לא אמור להיות :

"יפו ד' שמאלה ,

הפעמונים תשע..." ? :roll::)

 

LOL!!!!

 

האויר בשפלת החוף עושה לך רק טוב.

 

זה בשטחים , חבל הארץ הזה ? :shock::lol:

פורסם
אני לא מבין מה אתה מקטר? הצומת הזאת (וולפסון) נעשה באופן ממש לא רע!

הפיצול הזה, נמצא בתוך הכיס שאליו אתה נכנס. ז"א שכדי להכנס לכיס, אתה נוסע עפ"י השלט של " יפו ד' ".

עכשיו, לתוך הכיס הזה נכנסות עוד מכוניות, שלוא דווקא רוצות יפו ד', אז בשבילהן יש פיצול לכיוונים אחרים.

ומה גם, שבצומת המדובר לא היתה עדיין אף תאונה (לפחות אחד שאני שמעתי עליה)

 

 

כל הזכויות שמורות לאי-מאפ http://www.emap.co.il

 

 

(ששש... אל תגלה לאף אחד - זאת בדיחה... :wink: )

וואלק אתתתתה

פורסם
אני לא מבין מה אתה מקטר? הצומת הזאת (וולפסון) נעשה באופן ממש לא רע!

הפיצול הזה, נמצא בתוך הכיס שאליו אתה נכנס. ז"א שכדי להכנס לכיס, אתה נוסע עפ"י השלט של " יפו ד' ".

עכשיו, לתוך הכיס הזה נכנסות עוד מכוניות, שלוא דווקא רוצות יפו ד', אז בשבילהן יש פיצול לכיוונים אחרים.

ומה גם, שבצומת המדובר לא היתה עדיין אף תאונה (לפחות אחד שאני שמעתי עליה)

 

 

כל הזכויות שמורות לאי-מאפ http://www.emap.co.il

 

 

(ששש... אל תגלה לאף אחד - זאת בדיחה... :wink: )

 

 

פאק... אם ככה, אז יצאתי דיי לא קשור... :oops:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
אני לא מבין מה אתה מקטר? הצומת הזאת (וולפסון) נעשה באופן ממש לא רע!

הפיצול הזה, נמצא בתוך הכיס שאליו אתה נכנס. ז"א שכדי להכנס לכיס, אתה נוסע עפ"י השלט של " יפו ד' ".

עכשיו, לתוך הכיס הזה נכנסות עוד מכוניות, שלוא דווקא רוצות יפו ד', אז בשבילהן יש פיצול לכיוונים אחרים.

ומה גם, שבצומת המדובר לא היתה עדיין אף תאונה (לפחות אחד שאני שמעתי עליה)

 

 

כל הזכויות שמורות לאי-מאפ http://www.emap.co.il

 

אתה טועה , הייתה שם תאונה קטלנית לפני חצי שנה שרכב נפל מהגשר

והיו הרוגים - אני לא זוכר בדיוק כמה .

בכל מקרה אם אתה מגיע מכיוון יפו ד' ו"שאר הכיוונים" , יש לך 3 נתיבים

עם פניה ימינה שלאחר מכן אתה יכול להשתלב להמשך כביש איילון שהוא מצד ימין

או לעלות על הגשר לכיוון וולפסון . אתה בטח לא מבין מה הבעיה , הבעיה היא

שיש שני נתיבים לכיוון איילון ואחד לעליה על הגשר , אבל אם אתה מגיע מכיוון יפו ג'

ורוצה לעלות על הגשר והגיע לוולפסון אתה צריך לחצות שני נתיבים של תנועה

תוך כדי צפצוף בלתי פוסק של המכוניות.

 

אבל ניתן למקום צ'אנס כי הבניה עדיין לא הסתיימה בו.

פורסם

נו אתה פשוט טועה!

קודם כל מהסיבה הפשוטה שהבנייה שם כן הסתיימה.

אם אתה מגיע מכיוון יפו ד', אתה מגיע לרמזור עם 3 נתיבים.

ומשם כאילו שאתה נכנס למעגל תנועה, בדיוק אותו הסיפור.

אם אתה מגיע מיפו ג' (רח' אד קוץ') אתה לא חייב לעבור שום נתיבים, כי 2 הנתיבים שיש שם מגיעים בדיוק לאותו הרמזור.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

הרמזורים האלה באמצע הכיכר הענקית מבלבלים מאוד , כמעט בכל יציאה שאני יוצא מהכיכר , אנשים מנתיב אחר חותכים אותי וכמעט דוקפים לי את האוטו

קיצר בלגאן הצומת הזאת

יוצא לריס?

פורסם
הרמזורים האלה באמצע הכיכר הענקית מבלבלים מאוד , כמעט בכל יציאה שאני יוצא מהכיכר , אנשים מנתיב אחר חותכים אותי וכמעט דוקפים לי את האוטו

קיצר בלגאן הצומת הזאת

 

באמת יש בעיה עם הפניה לוולפסון...

למה? כי לא לימדו פה אף אחד על כזה דבר שנקרא סימונים על הכביש !!! :mad:

אני משתגע מזה! יש קווים ברורים על הכביש, אבל אנשים נוסעים באופן שבו הטבע מורה להם ! :mad:

הקווים על הכביש הם לא ברדיוס סיבוב רגיל, אז אנשים חוצים נתיבים בלי להבין אפילו ! כל פעם שאני עובר שם אני מצפצף בזעם לנהג התורן שחותך אותי ומנסה להסביר לו שחייבים לנסוע לפי הקווים ! ואם אתה מחליף נתיב (באמצע פניה :mad: ), אז לפחות תאותת !!!

פאק! הבורות @!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...