Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין Seat Ibiza לבין Polo TSI 1.2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו מתכננים לקנות מכונית חדשה וההתלבטות הגדולה היא בין שתי המכוניות האלו.

 

האיביזה עולה 113,000 בדגם הספורט עם 3 דלתות

והפולו עולה גם 113,000 בדגם TSI 1.2.

 

איזה מכונית יותר מומלצת מבינהים מבחינת יופי, ביצועים, חיסכון בדלק וכו'

 

ואם כן אחת מהם, באיזה צבע אתם ממליצים

 

אשמח לשמוע חוות דעת עליהם או על עוד מכוניות בקטגוריה שלהם ובתקציב של עד 120,000

 

תודה רבה

פורסם

יופי שאתה מעלה את הסוגיה כי הזמנתי את הפולו אבל אני עדיין מתלבט.

מה אנשים אומרים?

אולי חברים שיש להם את הרכבים הללו...

POLO TSI 2010

פורסם

לפי דעתי הPolo TSI נראת טוב מאוד בעיצוב החדש והיא נראת בדיוק כמו ה Golf TSI וזה יכול להיות רק דבר טוב...

פורסם

קיבלתי לפני כמה שבועות איביזה SC 1.6 שלוש דלתות ידנית בצבע כתום - נהדרת בהרבה מובנים .(ממש מסובבת ראשים !)

 

לפני ההחלטה שקלתי , בדקתי והתרשמתי מהפולו 1.2 TSI .

 

מדובר בשתי מכוניות מצויינות אך שונות באופיין. ההעדפה היא אישית ולפי הצרכים.

 

הסיאט איביזה SC יותר ספורטיבית ומוחצנת , ולדעתי , אין ספק שמבחינת יופי ורושם לוקחת את הפולו. היא גם יותר

 

מאובזרת מהפולו - לדוגמא ג'אנטים סגסוגת קלה (מגנזיום) , צמיגים רחבים 215/45/16 (לעומת 185/60/15 בפולו),

 

גג שמש נפתח (קלות) ועוד. המתלים והצמיגים שונים ובעלי אופי ואחיזה ספורטיביים לעומת הפולו - יותר אחיזה ומעט פחות נוחות

 

נסיעה.

 

יתרונות הפולו לעומתה - מנוע וגיר מעולים ומהזן המודרני - מנוע TSI וגיר DSG - נותנים התנהגות מצויינת בתפעול ועדיפות

 

מספרית בביצועים - תאוצה ל 100 בפולו 9.7 שנ' לעומת 10.4 באיביזה , מהירות סופית זהה.

 

מבחינת תצרוכת דלק - הפולו יותר חסכונית בכ - 10עד 15 אחוז.

 

הפולו שונה , כמובן , בהיותה בעלת 5 דלתות ועדיפה להסעת נוסעים מרובים בנוחות. יש לה כמובן גיר דמוי "אוטומטי" - רובוטי

 

כפול מצמדים - נותן יתרונות של אוטומט ואופציה לתפעול כמעט ידני.

 

עניין נוסף - אם כוונתך להחזיק הרכב לשנים רבות - האיביזה בעלת מכלולים מוכחים , פשוטים וזולים לתיקון ( מנוע 1.6 שגרתי

 

ואמין מאוד וגיר ידני) , הפולו בעלת מכלולים מורכבים ומודרניים יותר - קשה לנבא אמינות עתידית לאורך זמן רב , ורוב הסיכויים

 

שלא יהיו כלל בעיות אמינות גם לאורך שנים , אבל אם איתרע המזל ואם יהיה כשל במנוע ו/או גיר בוודאי עלויות התיקון ירקיעו

 

שחקים בהשוואה לאיביזה.

 

לא מצאתי הבדל ברמת הגימור והאיכות . החומרים והמראה בפולו מעט יותר אלגנטיים.

 

צבע - כמובן עניין של טעם.

 

המלצתי לסיכום - בחירה אישית לפי הטעם והצרכים , וכמובן , נסיעת מבחן בשתיהן להשוואה.

DSC01661.JPG

פורסם

יש לי שתי מלים בשבילך- נסיעת מבחן.

 

אל תקנה לעולם רכב חדש שלא נהגת עליו. יכולים להיות כלכך הרבה דברים שיפיריעו לך

אפילו האבזור הכי קטן בפנים. קח בחשבון ששניהם רכבים חדשים, ולכן ניתן להשוות ביניהם

לפי הנתונים היבשים. הפולו יותר חסכונית, 5 דלתות, וגיר הTSI יטיב עמך אם קצת קשה לך עם ידני.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

יופי - בעיני המתבונן.

חסכון - פולו עדיפה, הודות למנוע מודרני וחסכוני במיוחד, ניתן אף לקרוא לו פאר ההנדסה הגרמנית, לעומת מנוע מיושן של הסיאט מסוף המאה הקודמת.

ביצועים - פולו עדיפה גם בכלל טורבו קטנטן שמזניק אותה מהמקום בצורה די מרשימה, ועוד פעם בגלל המנוע החדש שמספק זמינות כוח גם בסל"ד נמוך - אפשר לנסוע בה ב70-80 קמ"ש על הילוך 3.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אין כאן התלבטות

פולו עולה בכל הבחינות

 

הייתי ממליץ גם להסתכל עתידית על אופצית המכירה, הפולו תתעופף אחרי שעתיים בלוח יד 2

ואילו את הסיאט תצליח למכור רק בטרייד אין

Golf 2008 MK5

פורסם
אין כאן התלבטות

פולו עולה בכל הבחינות

 

הייתי ממליץ גם להסתכל עתידית על אופצית המכירה, הפולו תתעופף אחרי שעתיים בלוח יד 2

ואילו את הסיאט תצליח למכור רק בטרייד אין

 

כמה שטויות בפוסט אחד.

יש פה מישהו שמתלבט - לכן יש התלבטות.

הפולו לא יותר טובה מכל הבחינות. היא פחות מאובזרת למשל.

אין שום בעיה למכור איביזה, מכרתי את הקודמת שלי תוך 3 שעות. הטלפונים לא הפסיקו לזרום.

emotion of motion

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות.

 

אני תיכננתי לקבוע נסיעות מבחן על שתיהן אך רציתי ללמוד קצת עליהם לפני.

 

עוד דבר,

אין מכוניות באותו תקציב שעולות על אלו?

 

 

תודה שוב!

פורסם
כמה שטויות בפוסט אחד.

יש פה מישהו שמתלבט - לכן יש התלבטות.

הפולו לא יותר טובה מכל הבחינות. היא פחות מאובזרת למשל.

אין שום בעיה למכור איביזה, מכרתי את הקודמת שלי תוך 3 שעות. הטלפונים לא הפסיקו לזרום.

 

צעירים קופצים אכן כן, אבל לא בסכומים האלה. אולי שהרכב יהיה בן 6 אז יקפצו עליו

בטח שלא אחרי שנתיים שנתיים וחצי

Golf 2008 MK5

פורסם

בתור בעלים של איביזה SC 1600 DSG החדשה אני יכול לומר לך שאני מאוד מרוצה מהביצועים והאבזור המושלם שיש לרכב אבל הייתי מוכן לוותר על האבזור והעיצוב המרשיםלעומת הפולו שהיא סחירה ביותר ובעלת מכלולים טכניים טובים בהרבה.

×
×
  • תוכן חדש...