Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC - ראלי פורטוגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולנו

ל- fia יש בהחלט אמירה בעניין, ז׳אן טוד התבטא היום ואמר שהוא לא רואה שום בעיה בעניין סדר הזינוק וההאטה המכוונת של הנהגים. מבחינת הנשיא הצרפתי (האיש והסוודר) הבעיה היא בענישה המכוונת בכניסה לנקודו

הביקורת ולא בטקטיקה, מוזר ומעניין.

 

בפורטוגל הצליח אוג׳ייר לשמור על פער של 21 שניות בסוף היום השני לקראת ארבעת הקטעים האחרונים שיסיימו את הראלי מחר. בבוקר הוא עוד איבד זמן כי ניקה שבילים אבל כאשר כולם עברו בפעם השנייה על השבילים, הוא הצליח לשמור על היתרון שלו ואפילו לקבוע את הזמן המהיר ביותר בקטע 11.

 

עכשיו נותר לראות אם זה יספיק לו או לא. מכיוון שאין שום חשש מקבוצת פורד המגמגמת נותר רק להניח שקסנל ״ישתדל״ לא להתערב וייתן לצמד הסבסטיאנים לנהוג פול- גז עד הסוף. ניצחון של אוג׳ייר יכול בהחלט לסמן את תחילת המהפכה הצרפתית החדשה, עוד נהג צרפתי שלא חושש ממשטח שלא בצבע שחור.

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, משהו קטן ששכחתי.

יש לי פיתרון לטקטיקה.

נקודת אליפות לזמן המהיר בכל סטייג׳.

 

כמובן שכל שיטת הניקוד תצטרך להשתנות אבל זה לפחות עשוי לגרום לכולם לתת בגז עד הסוף, נקודה יכולה להכריע אליפות...

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ג'אן טוד פוליטיקאי

אף אחד מהמומחים בFIA לא מתבטא נחרצות בנושא לא בעד ולא נגד.

להגיד אין לי בעיה עם השיטה זה לא אומר את דעתו המקצועית

יש פה עוד גורם שאנחנו לא מבינים כנראה.

לגבי המירוץ מחר?

כל עוד הירבונן מחוץ לתמונה לא יהיו טקטיקות.

בסה"כ אפשר לסכם ,עם טקטיקה בלי טקטיקה סיטרואן ונהגיהם טובים יותר מפורד.

מירוצי מכוניות

פורסם

לילה טוב

 

פוליטיקאי או לא , הנה הדברים שאמר בראיון היום ל"אוטוספורט" -

 

".."It's one problem which we have addressed immediately after Jordan," said Todt. "I was quite shocked to see some crews clock-in early and so we addressed this point.

 

 

"Considering the starting order, we don't have the intention to change. That's definitely the situation which creates some teams to decide some strategy, but again there is nothing in the rules that doesn't allow the teams to do so. It's the way it is. It's the interpretation of the teams and we can only accept it."

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

בציטוט הזה הוא מתחמק כמו נקניק!

הוא ממש לא אומר דעה נחרצת או עמדה כלשהיא, הוא רק אומר "זה מה יש וזה מה הקבוצות החליטו לעשות עם זה"...

ממש מקומם! :evil:

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

כמו שדני אמר - פוליטיקאי..

אבל הוא היה תמיד כזה, גם כשהיה מנהל הקבוצה של פיז'ו (בתקריות ב-86 בראלי סן-רמו ואולימפוס) וגם כמובן שהיה מנהל קבוצת פרארי (אגב, אז, אין לי שום טענה אליו, הוא עשה את תפקדיו על הצד הטוב ביותר) .

 

העניין הוא שהיה ברור שהוא לא יהיה יותר מזה, ככה הוא .

ארי ואטנן לעומתו טיפוס אחר לחלוטין אבל זה כבר ויכוח לא רלבנטי.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שבוע טוב

 

לקראת היום האחרון של הראלי לאוב מעלה חששות שאולי הפער שנוצר בינו לבין אוג'ייר ,21 שנ', יהיה קשה לסגירה אפילו שהוא מזנק שני ואוג'ייר הוא המטאטא של היום האחרון והקובע. לאוב מציין שאוג'ייר אכן מהיר מאוד ומפרגן לו .

הוא סבור שאתמול הוא לא לקח סיכונים מיותרים ו,שמר על הצמיגים ואף היה זהיר מידי ומאידך לא חשב שאוג'ייר יחזיק בקצב מהיר כל כך.

 

הקטעים של היום מתפרסים לאורך 89 קמ', בחלקם מהירים מאוד ובחלקם טכניים מאוד ,וכל זה משולב בעליות ומורדות עם סכנות שונות בצידי המסלול , קפיצות ואבנים גדולות מוסתרות בשלולית מים.

 

ב-2009 לטבלה סיים את הראלי בקטע ה-14 בתאונה לא נעימה , כך שהמתחרים מאוד לחוצים ביודעם על הסכנות של היום ויחד עם זאת חייבים שלא להרפות את הלחץ על הדוושה אחרת הניצחון יברח להם ,ולאוב לא יכול להרשות לעצמו שלא לנצח את הראלי הזה !!

 

בקיצור יהיה קרב ס. נגד ס. - סיטרואן וסבסטיאן מעל לכולם , ואולי כמו שדובי ציין - יש סימנים של המהפכה הצרפתית !!

 

מישל

פורסם

ולשאלה הגדולה, האם תיכנס כאן הטקטיקה?

האם סיטרואן תאט את אוג'ייר?

 

אני מקווה שלא, ואת האמת מקום שני לא יעשה נזק גדול מדי ללואב כי הירבונן הרבה אחריו...

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

"המהפכה הצרפתית בפתח"

 

הנה אנו עדים לתחילת התהליך של חילוף דור !!

 

לאחר 4 הקטעים של היום האחרון סבסטיאן אוג'ייר שומר על פער מבטיח של 7.7 שניות מהמאסטרו לאוב ואם לא יקרה משהו יוצא דופן ב"ספיישל סטייג'" שאמור להתקיים אח'הצ ב- Estadio Algarve (שאורכו 2 קמ' בלבד) ,אוג'ייר יוכרז כמנצח ראלי פורטוגל !!!

 

בקיצור , לא היתה שום טקטיקה בקבוצת סיטרואן , ואוג'ייר לא אולץ להוריד את הלחץ מעל לאוב וניצח בזכות כשרונו המדהים שלא מטיל שום ספק מי מאיים על שליטתו של לאוב במירוצי הראלי בשנים הבאות !!

 

עוד נשמע פרשנויות על ההישג הבלתי רגיל של הנהג הצעיר !!

אוג'ייר כבר הוכיח שטמון בו פוטנציאל של אלוף , מקווה שזה לא היה מקרי !!

 

מישל

פורסם

לאחד שהיה אלוף עולם 6 פעמים ואולי יוכתר בפעם ה7 אלוף עולם אין עליו שום איום

כבוד לקבוצת סיטרואן שהשכילה להבין שסורדו לא היורש אלא אוג'ייר

כבוד לקבוצת סיטרואן (בניגוד לפורד) שידעה לבחור נהגי עתיד (שהם לא סקנדינבים)

בואו נבדוק שוב את ה"מקריות" במירוץ הבא.

מירוצי מכוניות

פורסם

שאלה מעניינת...

האם לואב מוריד קצת מהלחץ כדי לאפשר לאוג'ייר להוביל?

יש סיכוי או שאני סתם מפנטז בגלל הערצת יתר ללואב?:twisted:

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

חברים, המהפכה פה! (?)

אוג'ייר ניצח את ראלי פורטוגל בכ-8 שניות לפני סב"המלך"לואב!

הישג מדהים בעונה השניה של הצעיר הזה שבקושי סיים מירוצים בעונה הקודמת (בגלל צעירות, לא מהירות), בהחלט מראה יכולות מדהימות

במקום השלישי סורדו, מה שאומר - (דני לוי, זה בשבילך) שלושה סיטרואנים על הפודיום!!!

 

כל הכבוד לאוג'ייר

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

ועכשיו שאלה מקצועית למבינים

האם אוג'ייר מתחיל להתעלות על יכולותיו של לואב או שלואב מתחיל להתעייף/להזדקן?

האם הגיל משפיע? או שזה השיעמום אחרי כל כך הרבה הישגים?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

האם אוג'ייר מתחיל להתעלות על יכולותיו של לואב או שלואב מתחיל להתעייף/להזדקן?

האם הגיל משפיע? או שזה השיעמום אחרי כל כך הרבה הישגים?

את התשובה הזו נקבל בהמשך הליגה

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...