Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC - ראלי פורטוגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראלי יוזק ביום שישי הקרוב

 

ההישג של לטבלה במירוץ הקודם נתן זריקת עידוד לקבוצת פורד בכך שרשמה שבירת שיא בנצחונות 75!! השיא הקודם(74) היה של קבוצת לנצ'יה האגדית !

 

לגבי המשך המאבק , יהיה מעניין , מה שפורסם להמשך הוא שבראלי ספרד, שהוא אספלט, נוספו קטעי עפר שישנו את יחסי הכוחות אולי !

 

דובי , עדכן לקראת הזינוק.

 

מישל

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי סוף כל סוף דני סורדו יחזור לעצמו ויהיה בחזית (גם אם לא ראשון)

אני מתגעגע אליו בשלשה הראשונה :-(

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

שלום לכולנו

 

ראלי פורטוגל יוצא לדרך כעת, יום חמישי בערב בקטע הסופר-מיוחד של 2 ק"מ אספלט בתוך איצטדיון אלגרב, איצטדיון כדורגל שנבנה לפני מספר שנים בזמן שהיורו, אליפות אירופה בכדורגל נערכה בפורטוגל.

30 אלף צופים הבטיחו את הכסאות ביציעים בכדי לראות את מכוניות ה-WRC מחליקות ונאבקות באין-אחיזה באספלט הפורטוגזי. למה אין אחיזה ? כי המכוניות "נעולות" בצמיגי עפר...

 

בינתיים, בשביל האוירה , קטע וידאו מראלי פורטוגל 1985, הקטע המפורסם של וולטר רוהל כמובן -

http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תהנו

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

הראלי החל אתמול כפי שציין דובי והתוצאות של אותו קטע מיוחד וקצר באיצטדיון לא ישקפו את מה שעומד לקרות כמובן .

 

המנצח של אתמול היה הירבונן ואחריו לפי הסדר בהפרשים צמודים (עשיריות)ווילאגרה,זלמן :-D סולברג,סורדו,ה. סולברג,אוג'ייר,

ווילסון ולאוב שמפגר ב-1.5 שניות מהירבונן !!

 

היום מתוכננים 6 סטייג'ים באורכים של 20 עד 22 קמ' , הזינוק ב09.30 שעון מקומי -( 11.30 אצלנו)

 

!!!!!!ALLEZ SEBASTIEN

 

מישל

פורסם
שלום לכולנו

 

ראלי פורטוגל יוצא לדרך כעת, יום חמישי בערב בקטע הסופר-מיוחד של 2 ק"מ אספלט בתוך איצטדיון אלגרב, איצטדיון כדורגל שנבנה לפני מספר שנים בזמן שהיורו, אליפות אירופה בכדורגל נערכה בפורטוגל.

30 אלף צופים הבטיחו את הכסאות ביציעים בכדי לראות את מכוניות ה-WRC מחליקות ונאבקות באין-אחיזה באספלט הפורטוגזי. למה אין אחיזה ? כי המכוניות "נעולות" בצמיגי עפר...

 

בינתיים, בשביל האוירה , קטע וידאו מראלי פורטוגל 1985, הקטע המפורסם של וולטר רוהל כמובן -

yyVHj3sHVHQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תהנו

דובי

 

מה זאת הדוושה שם משמאל? :twisted:

כל פעם מחדש הסרטון הזה מדהים אותי ... הימים הטובים

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

שלום לכולם. יום לפני תחילת המרוץ בפורטוגל פטר סולברג הודיע שהוא מעביר את קבוצת הראלי שלו מצרפת שבה היא נמצאת כיום לשוודיה ולתחיל להתארגן לשנה הבאה. אולהההההה מישל:shock:

 

 

המשיכו לנהוג בזהירות המטיףף

פורסם
לסלי , לסלי , אתה בטח מתכוון לדוושה השמאלית הרביעית ?????????????

 

מישל

 

לא כל כך הבנתי אותך, מישל

אני התכוונתי לקלאץ', בעקיצה לגירים החצי אוטומטיים של היום

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
לא כל כך הבנתי אותך, מישל

אני התכוונתי לקלאץ', בעקיצה לגירים החצי אוטומטיים של היום

 

לסלי

 

ואני לתומי חשבתי שהתכוונת לתושבת הרגל השמאלית (שנועדה לייצוב תנוחת הנהיגה) שהיא רביעת במספר !! :lol:

 

 

וכעת למה שמתרחש במירוץ לאחר 5 קטעים של היום השני :

 

הנה עוד הוכחה ששיטת סדר הזינוק מענישה את הנהגים המהירים והמובילים באליפות !

 

כרגע מוביל את הראלי סבסטיאן אוג'ייר כשהוא מנצח ב-4 קטעים מתוך ה-5 שכבר הסתיימו .

 

להזכירכם סדר הזינוק הבקר היה כך - לאוב , לטבלה , הירבונן , אוג'ייר ,פ.סולברג ,סורדו וכו'.....

ונחשו את הדירוג בפועל נכון לסיום הקטע החמישי של היום - אוג'ייר ,סורדו +8ש' ,פ. סולברג +30 ,הירבונן +36 ,לאוב +42 ,לטבלה +49 !!!

 

שלושת הנהגים המובילים נדחקו מעבר ל פודיום הווירטואלי של היום , נראה לכם הגיוני ? מזל שמחר הסדר מתהפך ואוג'ייר יזנק ראשון ואחריו (כנראה ,אם לא יהיו הפתעות בהמשך הקטע האחרון) סורדו וסולברג .

 

מניתוח התוצאות עד כה , ברור שאוג'ייר מתגלה ככוכב עולה ומפגין רמה נאותה ,(וכך גם סורדו) ומי שלא מרשים במיוחד הם סולברג ולטבלה . (האחרון זינק למסלול נקי יותר משל לאוב ואולם מדורג אחריו !)

לפי התוצאות של היום ,אני סבור שלאוב (מעל לכולם בביצועיו}והירבונןן יחזרו מחר למקומות 1-3 אם לא תופעל טקטיקה וחישובים לקראת היום השלישי והאחרון !

 

נחיה ונראה !!

 

שבת שלום

 

מישל

פורסם

ממש לא מענישה ,כולם וביחוד לואב עובדים לפי הספר

לתחילת מחר 3 הסיטרואנים בראש (הסדר בלאו הכי לא משנה) ואם לא יהיו הפתעות כולם ישתמשו בטקטיקה הקיימת לשפר ביצועים

אני מוכרח לספר לכם שכל מי שאני שואל מאנשי המירוצים בראלי העולמי אין לאף אחד תתמונה או פתרון לנושא ההזנקות

אין לי שמץ של מושג מה מתחולל בתוך הFIA בנושא.

מירוצי מכוניות

פורסם
ממש לא מענישה ,כולם וביחוד לואב עובדים לפי הספר

לתחילת מחר 3 הסיטרואנים בראש (הסדר בלאו הכי לא משנה) ואם לא יהיו הפתעות כולם ישתמשו בטקטיקה הקיימת לשפר ביצועים

אני מוכרח לספר לכם שכל מי שאני שואל מאנשי המירוצים בראלי העולמי אין לאף אחד תתמונה או פתרון לנושא ההזנקות

אין לי שמץ של מושג מה מתחולל בתוך הFIA בנושא.

 

אשמח לשמוע את ההגיון מאחורי האמירה "ממש לא מענישה" כשבשטח התוצאות מצביעות אחרת !!

 

כל הנהגים המובילים הביעו דעה דומה והתלוננו על השיטה, וזאת באתר הרשמי של ה-WRC!! מעניין איזה אנשי המירוצים בראלי העולמי טוענים אחרת ?

 

שבת שלום

 

מישל

פורסם

התוצאות לא מראות שום דבר אחרת

המובילים ליום השני בייחוד בפורטוגל הגיעו לזינוק כפי שהקבוצות תיכננו

הקיטורים מהנהגים ידועים,אישית לא טענתי מעולם שהשיטה טובה או לא או לחילופין מעולם לא ציינתי שאנשי המירוצים טוענים אחרת

מה שציינתי וזה תמוה שאנשי הFIA לא מגיבים לטענות.

ומכיוון שהמומחים בFIA לא מדברים אינני יכול להביע דיעה עד שלא נשמע את ה"צד השני"

מירוצי מכוניות

פורסם

כנסו ללינק ותראו את הסרטון...

 

http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=300&featureid=1613&desc=Portugal 2010: Porto roadshow

 

דמיינו לכם את זה בת"א ביום חמישי שלפני מירוץ ה-WRC אי שם בנגב...8)

 

כמה מדהים דבר כזה יכול להיות

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי , תמשיך לחלום !!!!!!!!!!!

 

כצפוי , לאוב מצליח לסיים שני בסטייג' האחרון של אתמול ועולה למקום השלישי בכללי :

 

ראשון אוג'ייר ,סורדו +27 שנ', לאוב +45,הירבונן +47 וסולברג +50 ש'.......

 

לטבלה מלטף איזה עץ בקטע ה-9 ויוצא מהתחרות , הוא כנראה ימשיך מחר בסופר ראלי .

 

היום לאחר חצי הדרך (3 קטעים) לאוב מצליח לקזז 22 ש' ולעלות למקום השני בכללי .!!

 

כעת נמתין לסוף היום ונראה אם תופעל טקטיקת החישובים על מנת להמנע להוביל את הזינוק מחר !!

 

הדירוג כעת - אוג'ייר ,לאוב +23,סורדו +24, ז.סולברד +34 והירבונן +44ש' !!

 

 

מישל


×
×
  • תוכן חדש...