Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם גם אתם תופסים שתי חניות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן. אחרי שחוויתי על "בשרי"(במקרה הזה על רכבי) שיפשופים בפגושים ומכות מדלתות(דברים שאף אחד לא רוצה שיעשו לו ברכב חדש) אני חונה בשתי חניות והפלא ופלא אין יותר מכות ושיפשופים.

 

אני משתדל להחנות בחנייה פינתית, טורית או מרוחקת - במידה וזה אפשרי.

 

ולבחור עם הפיאסטה - שיהיה לך רכב חדש (או רכב שמור להחריד) וישפשפו/יפתחו דלתות על רכבך כל פעם כשאתה חונה כחוק, גם אתה תתחיל להחנות על קצת יותר מחנייה אחת - וכן, זה פתרון לא משהו להתגאות בו אך זה בהחלט פותר את תופעת הפגיעה ברכב.

 

ולבחור החכמולוג - פגעת ברכוש של אחר כי הוא חנה כפול (וזה כי נמאס לו שפוגעים לו ברכושו...).

מה עשית בזה - איבר מינך גדל משמעותית והרגשת גברגבר? הרגשת שהענשת את אותו האדם?

במקום לפגוע ברכושו ולנסות לחנך אותו - תנסה להעיר לכל המזלזלים שפותחים דלתות, דופקים, שורטים וזורקים עגלות סופר על הרכבים שלנו.

 

בפסח האחרון נשלחתי לבצע קניות לחג :wink:

אני מגיע לרכבי - מעמיס את הקניות, שם את העגלה בצד (בין רכבי לרכב ה"שכן") - כדי שלא תפריע לאף אחד.

כמה שניות לאחר מכן אני שומע "בום..."

גברת "נחמדה" שפשוט השליכה את העגלה לעבר רכב שחנה באיזור - ניגשתי לגברת והערתי לה.

כמובן שהיא לא קיבלה זאת בהבנה, הרמתי מעט את קולי והבהרתי לה שאני ארשום פתק לבעל הרכב ובו מצויין מספר הרכב שלה.

היא נבהלה והתנצלה.

לא יודע אם זה עזר, רק נותר לי לקוות שבפעם הבאה היא תחשוב פעמיים לפני שהיא מבצעת מעשה זדוני ובהמתי שכזה.

כמובן שלא אחנך אותה או את שאר הטינופות הקיימות כאן אך בהחלט כדי להעיר - אולי זה כן יעזור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הצטרפתי אליו למסע הדבקות כזה, אם כי במבט לאחור אני חושב שזה מוגזם ולא יעיל.

לפי דעתי זה מעולה, זה גם לא פוגע ברכב וגם מעצבן מספיק. צריך להדפיס מדבקות כאלה ביצור המוני.

 

ולבחור החכמולוג - פגעת ברכוש של אחר כי הוא חנה כפול (וזה כי נמאס לו שפוגעים לו ברכושו...).

מה עשית בזה - איבר מינך גדל משמעותית והרגשת גברגבר? הרגשת שהענשת את אותו האדם?

במקום לפגוע ברכושו ולנסות לחנך אותו - תנסה להעיר לכל המזלזלים שפותחים דלתות, דופקים, שורטים וזורקים עגלות סופר על הרכבים שלנו.

לא, זה לא הגדיל לי את האיבר וגם זה לא עושה אותי גבר. אבל לפחות אני לא אדיש כמו 99 אחוז מהישראלים שרואים משהו שמפריע להם, מתעצבים ובולעים!

להעיר ולחנך? אני אמא שלו? אני המורה שלו? כשהשוטר תופס אותך נוסע על 150 הוא לא מעיר לך ולא מחנך, הוא מביא לך עונש.

כן, אני לא שוטר, לא שהשוטרים באמת עושים משהו עם התופעה המדוברת.

פורסם

הסוגיה הזאת מזכירה לי סיפור משעשע ששמעתי מזמן:

אדם יושב בבית-קפה ושותה מהצד של ידית הספל. ניגש המלצר ושואל אותו מדוע הוא שותה כך והלקוח מסביר שהוא חולה שחפת והוא יודע שלא שוטפים הכי טוב ספלים, אז הוא מעדיף לשתות מהצד של הידית כי אף אחד לא שותה משם ובכך הוא מונע הדבקה.

 

כעבור זמן מזדמן אותו אדם חולה לבית-קפה כלשהו ומבחין כי אלמוני שותה מהצד של הידית. ניגש חולה השחפת לאלמוני ושאל אותו מדוע הוא שותה מהצד של הידית? הסביר האלמוני שהוא יודע שלא שוטפים ספלים היטב ומצד הידית אף אחד לא שותה אז הוא מקטין את הסיכוי להידבק במחלות מאחרים.

 

ובמה זה קשור לשירשור זה?

אני מציע שכל אלה שעד היום פגעו במכוניות, יתחילו להתחשב בזולת ולשמור על רכושו. אני מציע לפוגעים לאמץ מנהג טוב ולחנות תמיד על שתי חניות - באופן כזה הם מרחיקים אחרים מלחנות על ידם וחסים על רכוש הזולת.

ובא לציון גואל.

:idea:

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עכשיו נפל לי האסימון, למה פעמים רבות (מדיי) אני רואה רכבים שתופסים שני חניות. מילא אם יש הרבה מקומות פנויים אך לפעמים יש מגרשי חנייה עמוסים שבהם כל מקום פנוי שווה לזכייה בלוטו.

 

אם כך הדבר, אני מבין את ה"נוקמים" שכתבו כאן.

פורסם

מה פסול בלהעיר בנימוס. זה יוריד מכבודך?

לחנך אותו אתה לא תחנך, אבל אולי הוא יבין שבסופו של דבר הוא יענש בדרך זו או אחרת (אני רק רוצה לראות אידיוט שכזה נופל על איזה ערס חסר סבלנות, פוגע ברכושו ואח"כ סופג ממנו מכות עד דם. אז הוא ילמד לקח).

 

אם הייתי אדיש - לא הייתי ניגש לגברת ומעיר לה. נגשתי אליה מעצם העובדה שזה מציק לי וזאת פגיעה מעצבנת ברכוש של הזולת.

היום היא זורקת עגלה על רכב של X ומחר היא תזרוק את העגלה לכיוון רכבך.

 

אינך שוטר - אז מדוע הינך לוקח את החוק לידייך ומעניש בדרכים זדוניות?

 

אין לך את הזכות לפגוע ברכוש של אחר - מסיבות כאלה ואחרות.

מה הופך אותך לטוב יותר מאותן הנבלות?

הרי אתה מודה שאתה לוקח את החוק לידיים שלך ופוגע במכוון ברכוש של אחר.

 

אני לא מתגאה במקרי חניות כפולות ומשתדל להמנע מהן ככל האפשר.

קורים מקרים (חריגים) שבהם אין לך את האפשרות להמנע מכך וזאת על מנת לשמור על רכושך - ואם אתה לא תשמור על רכושך הרי שאף אחד לא יעשה זאת.

 

מסכים איתך שיש אנשים שעושים זאת בדרך קבע וזה בהחלט מעשה נבזי.

הם מאלצים אותך (ואת השאר) להחנות כך מכוון שהם כבר עלו על חנייה + ואינך יכול להחנות בין הקווים אלא מחוץ להם בהתאמה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לי זה פשוט לא מזיז כבר.

ברגע שעשיתי את הסוויצ' בראש כבר לא מזיזה לי כל שריטה או חרישה בדלתות.

 

גילוי נאות הכותב לא רחץ את הרכב כבר למעלה משלושה חודשים :oops:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
עכשיו נפל לי האסימון, למה פעמים רבות (מדיי) אני רואה רכבים שתופסים שני חניות. מילא אם יש הרבה מקומות פנויים אך לפעמים יש מגרשי חנייה עמוסים שבהם כל מקום פנוי שווה לזכייה בלוטו.

 

אם כך הדבר, אני מבין את ה"נוקמים" שכתבו כאן.

 

לא בגלל זה. אותם נהגים לא יודעים לחנות ולא אכפת להם מאחרים.

פורסם

יש חארות שדופקים רכבים, ויש חארות שתופסים שתי חניות. יש כל מיני חארות בעולם, צריך ללמוד לחיות עם זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא מתגאה במקרי חניות כפולות ומשתדל להמנע מהן ככל האפשר.

קורים מקרים (חריגים) שבהם אין לך את האפשרות להמנע מכך וזאת על מנת לשמור על רכושך - ואם אתה לא תשמור על רכושך הרי שאף אחד לא יעשה זאת.

 

אתם אשכרה לא נורמלים, איך לעזעזל אתם מצדיקים חניה כפולה אלוהים יודע.

 

מה זה "מקרים חריגים שאין אפשרות להימנע מחניה כפולה"? כאשר החניון צפוף ומלא ואתה חושש שאנשים אחרים (שיחנו כחוק) ישאירו סימן על רכבך?

דווקא במקרים כאלה, כשהחניון צפוף ומלא, אתה מכריח אנשים לבזבז זמן, עצבים ודלק על מנת למצוא חניה אחרת ואחר כך גם כניראה ללכת הרבה יותר ברגל.

וכל זה כי "אין אפשרות להימנע" עקב חשש שלך שישאירו לך סימן?

יש אפשרות. תחנו רחוק מאוד איפה שלא צפוף ותלכו אתם ברגל. או שתבואו באוטובוס. את המקומות הצפופים תשאירו למי שמוכן "לשאת בסיכון".

 

חוצפה, טמטום, בושה וחרפה. אין לי מילה אחרת.

(לגבי אלה שפותחים את הדלת שלהם על הדלת שליד - לפחות הם עושים זאת בשוגג. החונים בחניה כפולה עושים זאת במכוון!).

Back to the original - NC again.

פורסם

בן, התכוונתי לחניות של הסופר, בהן יש עשרות מקומות חנייה (לפחות במקרה שלנו) ותמיד יהיה איזה נבלה שיפתח דלת וישאיר לך "בונוס" לא רצוי - במכוון.

 

מאז ומעולם אני משתדל להחנות מחוץ לכל הבאלגן רק שלא תמיד זה אפשרי ואז צריך "להסתכן" ולהכנס להחנות יחד עם כל בהמה ישראלית מצויה.

כנראה שלך לא אכפת מכל הנגיעות, דפיקות ושפשופים שעושים אנשים "טובים".

סוריי, לי זה מציק ואותי זה מעצבן - ואני משתדל להמנע ממצבים כאלה.

 

ואגב, אני לא צריך להתנייד באוטובוס או מונית כי חיים במדינתנו אנשים חסרי תרבות, חסרי חינוך וחסרי ערכים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חניה כזו (כמו בתמונה) באמת מושכת את העין ודורשת נזק לרכב החונה, יש דרכים לתפוס שתי חניות באלגנטיות :wink:

פורסם
נבלה שיפתח דלת וישאיר לך "בונוס" לא רצוי - במכוון.

 

.

 

 

אף אחד לא עושה לך בכוונה תחילה, אלא עם זה מישהו שיש לו משהו אישי נגדך שהסיכוי שזו הדרך שהוא יהקום בך קטנה עד מאוד.

 

זה פשוט חוסר התחשבות של הזולת, ולרוב שלבעלי הליסינג שלא אכפת להם מהרכב. בלי להכליל כמובן.

פורסם

ואתה עוד מחייך...

 

אין דרכים לתפוס שתי חניות באלגנטיות. אפשר לעשות את זה בבוטות מגעילה כמו התמונה כאן, ואפשר לחנות כאילו אין לך שום חוש אומדן מרחק או כיוון.

 

אלגנטי ככה או ככה זה לא יהיה, רק אידיוטי או חזירי. ואלה בדיוק האנשים החונים על שתי חניות - חזירים, או אדיוטים.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
בן, התכוונתי לחניות של הסופר, בהן יש עשרות מקומות חנייה (לפחות במקרה שלנו) ותמיד יהיה איזה נבלה שיפתח דלת וישאיר לך "בונוס" לא רצוי - במכוון.

 

מאז ומעולם אני משתדל להחנות מחוץ לכל הבאלגן רק שלא תמיד זה אפשרי ואז צריך "להסתכן" ולהכנס להחנות יחד עם כל בהמה ישראלית מצויה.

כנראה שלך לא אכפת מכל הנגיעות, דפיקות ושפשופים שעושים אנשים "טובים".

סוריי, לי זה מציק ואותי זה מעצבן - ואני משתדל להמנע ממצבים כאלה.

 

ואגב, אני לא צריך להתנייד באוטובוס או מונית כי חיים במדינתנו אנשים חסרי תרבות, חסרי חינוך וחסרי ערכים.

אולי די, ההתחסדות שלך באמת עושה כבר בחילה.


×
×
  • תוכן חדש...