Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם גם אתם תופסים שתי חניות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש חניה ליד רכבים מעל הממוצע כשאני מוצא רכב כמו BMW סדרה 7 אוו איזו רכב ספורטיבי אני מניח שהנהג של הרכב אוהב את האוטו שלו ולא ירצה שיהיו לו סימנים אז הוא נזהר כשהוא יוצא ונכנס לרכבו . לכן זהו מקום אידיאלי לחנות בו !

במידה ואין נסה למצוא רכבי מנהלים וכו לעולם לא לחנות ליד כל המכוניות "הפגועות" גם אם הן קטנות אפשר להכנס ביותר מקום שם והחניה קרובה למקום אליו אתה רוצה להגיע !.

 

ושוב לחנות בשתי חניות זה מנהג שאני במקומך הייתי יורד ממנו מהר מאוד . חבל על הכאב בלב אחרי שמשהוא לא ראה לנכון את הצורה שבה חנית .

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מחפש חניה ליד רכבים מעל הממוצע כשאני מוצא רכב כמו BMW סדרה 7 אוו איזו רכב ספורטיבי אני מניח שהנהג של הרכב אוהב את האוטו שלו ולא ירצה שיהיו לו סימנים אז הוא נזהר כשהוא יוצא ונכנס לרכבו . לכן זהו מקום אידיאלי לחנות בו !

במידה ואין נסה למצוא רכבי מנהלים וכו לעולם לא לחנות ליד כל המכוניות "הפגועות" גם אם הן קטנות אפשר להכנס ביותר מקום שם והחניה קרובה למקום אליו אתה רוצה להגיע !.

 

ושוב לחנות בשתי חניות זה מנהג שאני במקומך הייתי יורד ממנו מהר מאוד . חבל על הכאב בלב אחרי שמשהוא לא ראה לנכון את הצורה שבה חנית .

 

כבר יצא לי לראות איזו פאקאצה שירדה מה X5 שלה ובנון שלנטיות פתחה את הדלת שלה על הרכב ליסינג שלי בלי למצמץ ועוד כשאני בתוך הרכב.

יצאתי מהרכב ושאלתי אותה עם מבט אדום בעיניים מה נסגר איתה, היא הסתכלה עליי ואמרה סליחה לא ראיתי שאתה ברכב. :shock:

טוב שם טוב משמן טוב


×
×
  • תוכן חדש...