Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראה לפיגו 206 CC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

שברו לי את הזרוע הימנית של המראה הימנית של הרכב שלי 206 CC שנת 06

 

כרגע זה תפוס בעזרת אזיקון .

 

חדש עולה במוסך מורשה כ-1000 שח

 

מצאתי משומש אבל של שנת 01-02 שאלתי היא האם יש הבדלים בצורה של המראה בגלל שהבנתי שב-04 החליפו גירסה

 

יש טעם לנסוע ולקנות את זה אם יש למישהו מושג אני אודה לו מאוד

 

תודה רבה

אסף

קשה באימונים קל בים

פורסם
אתה יכול לשים ולנסוע בשלום :)

 

נ.ב נראה לי שכל מראה של 206 מתאימה לCC

 

לא ולא ולא!

ל-CC יש זוית אחרת לחלוטין בשימשה הקידמית.

מראה של 206 רגילה לא תתאים!

 

אם אני זוכר נכון, המראות מ-2004 זהות חיצונית אך החיווט למנוע החשמלי שונה וצריך לעשות קצת ניסויים כדי למצוא את

החיווט הנכון ואז להלחים ולבודד כראוי.

כמו כן,

קח בחשבון שהמראה החדשה תגיע עם הפלסטיק העליון לא צבוע ויש לצבוע אותו לצבע הרכב (אם אם יתלבש לקחת מהמראה הישנה).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קניתי היום את המראה המשומשת של מודל 02 ושלי 06

 

כמו שיוגב אמר אכן המראה חיצנוית מתאימה אבל הקונקטר של המראה לא מתאים וצריך לעשות התאמה

 

ראיתי שבשני המראות יוצא 7 חוטי חשמל

 

שאלתי האם לעשות את ההתאמה במוסך מורשה או שאני יכול בכל חשמלאי רכב?

 

תודה

קשה באימונים קל בים

פורסם

כל חשמלאי רכב יכול לעשות את זה ואין צורך במורשה.

 

בעיקרון,

אם יש לך ידיים טובות, סבלנות, מלחם+בדיל ואיזולירבנד אתה יכול לעשות לבד.

פשוט אתה מחבר את המראה החדשה ומשחק עם כפתור הכיוון.

אתה תראה שלמשל למעלה בכפתור יתן ימינה במראה, פשוט צריך למצוא את סדר החוטים הנכון ולהצליב.

 

אם אתה רוצה להעלות תמונה של שני החיווטים, אולי זה יעורר משהו ואני אזכר (אל תבנה על זה :wink:)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה,לא רציתי לפתוח אשכול חדש כי יש לי בעיה דומה .

 

יש לי CC 2003 קניתי את האוטו ומראה חשמלית ימין לא עבדה (בעקבות כך גם המד טמפ' לא עובד).

שפתחתי את הקופסא של המראה ראיתי שהראש שיש למראה לא תואם לראש שיוצא מתוך הדלת .

כנראה שהמראה נהרסה והרכיבו מראה שלא תואמת את הדגם/השנה

 

אלו החוטים שיוצאים מהמראה:

img0229to.jpg

 

2 שחור

2 חום

אדום

כחול

ירוק

(סה"כ 7)

 

 

 

אלו החוטים שיוצאים מהדלת של האוטו :

 

img0232mh.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

 

3 ירוק-צהוב

2 אפור

2 ורוד

1 כתום

1 אדום

(סה"כ 9)

 

כל נסיון לחבר את אחד מה-7 החוטים לכל אחד מ9 החוטים שיוצאים מהדלת לא צלח (כמובן תוך כדי נסיון להזיז את המראה החשמלית).

 

מישהו יודע אולי מה ניתן לעשות אם ניתן בכלל ?

פורסם

תנסה לברר בלובינסקי.

כשאני החלפתי מראה ל-CC הם היחידים שהביאו מראות ולא היו תחליפיות בשוק.

גם אני קניתי אצלם אחת עם ראש לא תואם ומאוד יכול להיות שהם הסבירו לי איך לחבר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

דיברתי עם לובינסקי והם לא הביאו לי תשובה.

 

אני כמעט בטוח שמדובר על מראה של 206 רגילה שהרכיבו על הCC שלי ,לכן אם למישהו יש פתרון איך המראה החשמלית יכולה לפעול אשמח לשמוע .

 

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...