Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לעידן - בדיקה שעשיתי ב- LFS. במסלול רגיל שהקוים מאד מוגדרים בו ההפרש אצלי בין שתי ידיים ליד אחת ב- 9 הוא יחסית זניח אבל קיים. יד אחת ב- 12 - מתחיל לפתוח פער אבל לא משמעותי. עברתי ל- auto cross. שם כבר אין על מה לדבר. אחרי כמה ספינים מביכים וקונוסים דרוסים ויתרתי.

 

 

כמו שאומרים- אני את הטיעונים שלי סיימתי :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת, שכשקיבלתי רשיון הייתי "לפי הספר". נוהג ב-2 ידיים ב-2 ו-11 כפי שמורה הנהיגה לימד והכל היה טוב, עד שאחרי כמה זמן "נדבקתי" בסובבים אותי והתחלתי לנהוג ברוב הזמן עם יד אחת על ההגה ואחת על תה"ל (עד שהבנתי שזה מזיק).

"חזרתי למוטב" אחרי קורס נהיגה מתקדמת שעשיתי לפני כ-3 שנים, עם 2 ידיים על ההגה.

 

מה שאני מנסה להעביר פה זה שהרגלים אפשר לשנות (כמה פעמים אפילו - לרע ולטוב), הכל זה עניין של רצון (וראש פתוח).

 

אגב, נהיגה ב-3 ו-9 סיגלתי לעצמי רק כשעברתי ל-FR. כנראה שגם סיאט מאמינים בזה ו"עזרו" לי להתרגל לכך עם השקעים המיוחדים בהגה - אחלה "פיצ'ר" :wink:

 

ibiza_dash1.jpg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
Ahh yes. But part of understanding English is understanding the context. I did not say that "professional drivers" use one hand - that would also be almost impossible considering the wheel spin and drifts on turns, your hand cannot physically make it around the wheel without twisting an elbow - but I did say that each driver had different positioning on the wheel. Some were "10 and 2" "3 and 9" and some even had weird positions (11 and 6, and so forth). My point is: there is no "proper" position to place your hands on the wheel. Each person has his own way of controlling a vehicle. That is not to say that I used one hand when driving the M on the track, I , of course, used 2. But in day to day driving, where my car is not experiencing any "road stress" - there is more than enough control using one hand. In fact, many cannot drive using 2 hands because it hurts the shoulders, back, and arms. You may attribute this to the fact that I am not sitting in the, so called, "right " position. But then again, I do sit in the car for comfort. I do not have to torture myself by sitting 5 inches from the wheel - it makes me feel insecure and unsafe. Half of the "Safe driving experience" is being calm and confident, and if you have this down, you will be able to handle many situations better than you thought - better than you would with 2, 3, or 4 hands on the wheel, if you are not confident, you WILL get into an accident regardless of how many hands you have on the wheel.

 

-I'm glad you understood what I wrote 8)

 

מזה, שרשור משוויצים באנגלית?

 

In regards to hand positioning on the wheel, I do not see a reason to grip it anywhere other than 9 and 3. Clearly, higher positions might induce increased comfort to the arms and upper body, but will end up decreasing the driver's control over the car in a potentially hazardous way. Additionally, benefiting in any way from such postures, would suggest incorrect seat positioning, which can further limit control and possibly be dangerous retroactively, should a crash occur anyhow.



 

No right position, you say? be sure that there is only one correct seating position, supposed to provide you with both a comfortable position, yet none-the-less with good control over the steering wheel, a posture that has you too nigh the steering wheel might suggest that you are having problems in revolving it, or otherwise will generate such problems for you. For the sake of increased comfort, one might indeed change his seating position, but such adjustments will be at most slim (a single step of the seat backwards at most), and usually the result of extremly long limbs.

 

In relation to competitive driving, drifting in particular is one form of motorsport where the driver often finds himself working one handed or simply letting the wheel go, while operating the handbrake or the regulated stickshift used in professional drifting competitions

 





ועכשיו בשפת הקודש:


 

קורסים לנהיגה מתקדמת (ולאו דווקא במובן הספורטיבי של המלה) מתבססים על העובדה שקיימת תנוחת ישיבה ואחיזת הגה אחת ויחידה, דבר שנאמר מפורשות כאן: http://www.drive-art.co.il/courses/sport/control/index.html.

 

תנוחת תשע ורבע אולי לא נוחה כמו עשרה לעשר במובן זה שמשקל הידיים בתנוחה השנייה נח חלקית על ההגה, אך כאשר אנו מדברים על נסיעה שאינה כביש מהיר ישר כמו פלס, תנוחת תשע ורבע תהיה נוחה יותר עקב הגברת היכולת להפנות את ההגה בשתי הידיים וגישה נוחה יותר לאמצעי השליטה האחרים ברכב (לא רק האיתות, אפילו מוט ההילוכים קרוב יותר ליד שלך במצב הזה, הדבר היחיד שקצת יותר רחוק ממך הוא סך השמש). בנוסף, בתשע ורבע לרוב אפשר לאחוז בהגה על גבי הזרועות, מה שמאפשר אחיזה עם האצבעות וגם שימוש בקצות האצבעות (והמשך אחיזת ההגה עם האגודלים) ואז שימוש בדברים כמו האיתות והאורות מבלי הסרת ידיים מההגה, או סתם שחרור האצבעות כדי לעשות קצת מתיחות ליד.

 

בקשר לתנוחת ישיבה, תנוחה נכונה נותנת לך גם שליטה וגם נוחות, כאשר לרוב אין סתירה בין השתיים: נהג נינוח הוא נהג מרוכז המסוגל להרגיש את הרכב ולשלוט בו. אני, למשל, גליתי שישבתי מעט קרוב מידי להגה, ועם הרחקת הכסא שן בודדת אחורה, מצאתי שסיבוב ההגה, והנהיגה בכלל, הפכו לקלים באופן משמעותי. עם הייתי נוסע עכשיו לאילת, אולי הייתי מזיז את הכסא עוד שן אחורנית, ונוהג באופן עוד יותר נינוח אבל בזה זה מתמצה. לדעתי, אפילו אחיזת ההגה וסיבובו, חשובים פחות מתנוחת ישיבה נכונה.

פורסם

אני לא רואה טעם להמשיך לבלבל את ה"מומחים" עם ... עובודת.

 

מי שחושב שאפשר לנהוג ביום יום בתנוחת נהיגה שמטרתה נוחות, ותוך אחיזת ההגה בצורה שמאפשרת שליטה חלקית ברכב (כי זו "סתם" נסיעה רגילה ולא על מסלול), כנראה מאמין שכאשר יתפתח מצב חירום הוא יוכל לשלוף מתוך עצמו את ה"שומאכר" החבוי ולתפקד בצורה מיטבית. יש רק בעיה אחת - אם זה היה נכון, אז גם ערסים שיושבית ברכב בתנוחת שכיבה, היו בעלי שליטה מצוינת... והם לא !

 

כל ענייני ה- לא נוח = מסוכן, מעייף ושאר השטויות ניתנים בקלות לביטול על ידי הבנה בסיסית של משמעות המילה הרגל מההיבט הפסיכולוגי. ממליץ לכם לחקור את העניין לעומק ולגלות את גודל הבורות בעניין.

 

ועוד עובדה קטנה (מתנצל בפני אלה שזה מבלבל אותם), נהיגה נכונה בכביש אינה שונה מנהיגת מירוצים בכל הנוגע לבסיס וליסודות השליטה ברכב. למעשה, נהיגת מרוצים נשענת על - יכולות תפעול של הרכב, נהיגה מתקדמת, וטכניקות נהיגה נוספות שמתווספות לצורך התחרותיות וההתאמה למסלול. נהיגה על המגבלות היא פונקציה של דרישה מהרכב ברגע נתון, ולכן מצב חירום אינו אלא דרישה רגעית כזו ומכאן שבחירום - גם נהג ממוצע יעשה שימוש באותה נהיגה על המגבלות כך שתנוחת הישיבה ואחיזת ההגה יהוו תנאי יסוד להצלחה.

 

דני G.

פורסם
מזה, שרשור משוויצים באנגלית?

 

In regards to hand positioning on the wheel, I do not see a reason to grip it anywhere other than 9 and 3. Clearly, higher positions might induce increased comfort to the arms and upper body, but will end up decreasing the driver's control over the car in a potentially hazardous way. Additionally, benefiting in any way from such postures, would suggest incorrect seat positioning, which can further limit control and possibly be dangerous retroactively, should a crash occur anyhow.



 

No right position, you say? be sure that there is only one correct seating position, supposed to provide you with both a comfortable position, yet none-the-less with good control over the steering wheel, a posture that has you too nigh the steering wheel might suggest that you are having problems in revolving it, or otherwise will generate such problems for you. For the sake of increased comfort, one might indeed change his seating position, but such adjustments will be at most slim (a single step of the seat backwards at most), and usually the result of extremly long limbs.

 

In relation to competitive driving, drifting in particular is one form of motorsport where the driver often finds himself working one handed or simply letting the wheel go, while operating the handbrake or the regulated stickshift used in professional drifting competitions

 





ועכשיו בשפת הקודש:


 

קורסים לנהיגה מתקדמת (ולאו דווקא במובן הספורטיבי של המלה) מתבססים על העובדה שקיימת תנוחת ישיבה ואחיזת הגה אחת ויחידה, דבר שנאמר מפורשות כאן: http://www.drive-art.co.il/courses/sport/control/index.html.

 

תנוחת תשע ורבע אולי לא נוחה כמו עשרה לעשר במובן זה שמשקל הידיים בתנוחה השנייה נח חלקית על ההגה, אך כאשר אנו מדברים על נסיעה שאינה כביש מהיר ישר כמו פלס, תנוחת תשע ורבע תהיה נוחה יותר עקב הגברת היכולת להפנות את ההגה בשתי הידיים וגישה נוחה יותר לאמצעי השליטה האחרים ברכב (לא רק האיתות, אפילו מוט ההילוכים קרוב יותר ליד שלך במצב הזה, הדבר היחיד שקצת יותר רחוק ממך הוא סך השמש). בנוסף, בתשע ורבע לרוב אפשר לאחוז בהגה על גבי הזרועות, מה שמאפשר אחיזה עם האצבעות וגם שימוש בקצות האצבעות (והמשך אחיזת ההגה עם האגודלים) ואז שימוש בדברים כמו האיתות והאורות מבלי הסרת ידיים מההגה, או סתם שחרור האצבעות כדי לעשות קצת מתיחות ליד.

 

בקשר לתנוחת ישיבה, תנוחה נכונה נותנת לך גם שליטה וגם נוחות, כאשר לרוב אין סתירה בין השתיים: נהג נינוח הוא נהג מרוכז המסוגל להרגיש את הרכב ולשלוט בו. אני, למשל, גליתי שישבתי מעט קרוב מידי להגה, ועם הרחקת הכסא שן בודדת אחורה, מצאתי שסיבוב ההגה, והנהיגה בכלל, הפכו לקלים באופן משמעותי. עם הייתי נוסע עכשיו לאילת, אולי הייתי מזיז את הכסא עוד שן אחורנית, ונוהג באופן עוד יותר נינוח אבל בזה זה מתמצה. לדעתי, אפילו אחיזת ההגה וסיבובו, חשובים פחות מתנוחת ישיבה נכונה.

 

Well said--

 

It's not that I disagree with you, it's that this idea of "2 is better than one" isn't concrete. The fact that people have been doing it and taught that way since who knows when, doesn't necessarily make it right. Logic would say: I have 2 hands to physically control an object, so if I use 2, 2>1. But it is not the case in many different sports or functions of life. We don't write with 2 hands, play football with 2 hands - in fact, trying to throw a ball with 2 hands makes it very difficult to transfer your hand and coordination senses to the ball.

All I'm saying is: the argument we're having is like arguing over religion:

"Just because 2 billion people believe in something that's been 'settled on' for ages, and there is some truth to it - does not make it the final answer."

I would be really interested to see a test done on an obstacle course. Drivers who have been using both hands for years vs. drivers who use one hand. Let them drive on a course with different, unexpected obstacles being thrown at them and see how they react (just like studies have been done on drunk drivers).

You may be right in most situations, but I honestly believe that I cannot handle my car with 2 hands - my hands always seem to go in 2 different positions! And it scares the crap out of me

:-D

פורסם

יצא לי הרבה פעמים לראות אנשים שנוהגים עם 2 הידיים בשעה 12 (אחת על השניה) אנשים שיושבים כלכך קרוב שהם יכולים לסובב את ההגה עם הבטן\חזה. ואנשים שיושבים כלכך נמוך ורחוק שצריכים מראה בשביל להסתכל קדימה.

אני אישית נוהג עם יד אחת במהירות שיות בכביש שהוא יחסית פנוי (מקסימום יד אחת ואצבע ביד השנייה). אבל כאשר התנועה מתחילה להיות צפופה או הכביש מפותל מדי אני עובר לשתי ידיים.

אני לא מאמין שבאמת יש צורך לנהוג בפוזה של מרוץ כל הזמן!

כאשר אני נוסע עם 2 ידיים על ההגה אז אני גם יותר דרוך בנהיגה, אני חושב שעם לנסוע 3 שעות במצב כזה זה מעייף, ויותר מסוכנת העייפות במקרה הזה.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

נו שווין, אם כבר משוויצים באנגלית :)

 

Liel, unlike religion, the benefits of grasping the steering wheel with two hands are not subjective. They relate solely to the physical qualities of the human body. It's imminent that a driver with two hands on the wheel can better control the car in extreme situations. Take your car to a slalom course, and I challenge you to complete it - safely - with one hand.

 

The thing is that we often violate 'on paper' laws. You're not supposed to take your hands off the road - but you do adjust the radio from time to time, don't you? You're supposed to drive at the legal speed limit, but sometimes you don't. And yes, you're supposed to hold the steering wheel with both hands firmly at 9 and 3 o'clock, and the benefits of this position cannot be overlooked. Driving with one hand increases your chances of getting into an accident and dying, but so does speeding. Even breathing does.

 

So, I don't advocate driving with one hand, but I find it to be acceptable if you're a reasonable and safe driver that can spot risks. And yes, I admit - I sometimes drive with one hand on the steering wheel, in various different postures that driving instructors probably wouldn't approve of. But I do it rarely enough to say that the vast majority of my driving is done with two hands solidly on the steering wheel - when there's traffic, busy streets or unfamiliar roads. I find driving with two hands tiring after a while, and I need a couple of minutes of rest - after which I instantly go back to the 9 and 3 position.

פורסם
הרבה פחות. לא טענתי שנהיגה עם יד אחת הצילה אותי. טענתי שהנהיגה עם יד אחת לא פוגעת בתפקוד בעת חירום. יש הבדל.

 

 

לא יקירי, טענתך מפגרת בהרבה משלי היות ואני התבדחתי ואילו אתה ממש מאמין במה שאתה אומר. אני מאחל לך שלעולם לא תגיע למצב חירום אמיתי שבו תווכח עד כמה אתה באמת טועה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
נו שווין, אם כבר משוויצים באנגלית :)

 

Liel, unlike religion, the benefits of grasping the steering wheel with two hands are not subjective. They relate solely to the physical qualities of the human body. It's imminent that a driver with two hands on the wheel can better control the car in extreme situations. Take your car to a slalom course, and I challenge you to complete it - safely - with one hand.

 

The thing is that we often violate 'on paper' laws. You're not supposed to take your hands off the road - but you do adjust the radio from time to time, don't you? You're supposed to drive at the legal speed limit, but sometimes you don't. And yes, you're supposed to hold the steering wheel with both hands firmly at 9 and 3 o'clock, and the benefits of this position cannot be overlooked. Driving with one hand increases your chances of getting into an accident and dying, but so does speeding. Even breathing does.

 

So, I don't advocate driving with one hand, but I find it to be acceptable if you're a reasonable and safe driver that can spot risks. And yes, I admit - I sometimes drive with one hand on the steering wheel, in various different postures that driving instructors probably wouldn't approve of. But I do it rarely enough to say that the vast majority of my driving is done with two hands solidly on the steering wheel - when there's traffic, busy streets or unfamiliar roads. I find driving with two hands tiring after a while, and I need a couple of minutes of rest - after which I instantly go back to the 9 and 3 position.

 

You are right, but you are still missing the point I am trying to bring out. The idea of two hands not being "subjective," or being a physical quality = is not proven. The reason I keep stressing this point is because I have difficulty using BOTH of my hands simultaneously (not just with driving). I've actually discussed this

idea' with one of my Bio. professors and he explained that sometimes our motor skills are more fine-tuned in one part of the brain, over the other (as you know, the left controls the right part of the body, etc.) What happens at this point, I would assume, is that since the "balance" is not there, it makes it more difficult to use both hands at the same time to act upon a neurological sequence that the brain - the "me" - would like to carry out.

Think about it this way: One hand functions at 70% stability (relative to the other hand), and the other functions at 100% - but when using both at the same time, conflicting interpretations carried out by the brain would cause them to function at a rate LESS than the weaker function = the rate of 70%.

I'm not trying to make it sound more confusing than it is, I am just interested in seeing a study being carried out one day.

I don't disagree with you on the fact that you need both hands to carry out a track drive - there is much spinning involved, so passing the wheel from hand to hand makes it possible, as it would in an accident. But overall, on a day-to-day basis, swerving in and out of lanes is MUCH easier using one hand. Atleast it is for me.

*sigh*

פורסם

ותגובה שלי:

יד ימין על ההגה, תמיד (הרגל ישן) בשעה 12 או 6(יש סיבות, מייד הסבר), לפי רמת הקריזה באותה שנייה.

גם כשכבר שתי הידיים על ההגה, יש שמאל בשעה 12 ויד ימין בשעה 3.

ההסבר לחלק הראשון הוא שכשנוהגים ברכב כמו ג'ימני, יכולת התימרון של ההגה מזכירה קצת את המכוניות המתנגשות של הילדים, סיבוב קטן (גם ב- 140 קמ"ש) וזהו, יצאת מכלל סכנה.

אני מניח שמה שניתן לעשות עם ג'ימני, קשה לעשות עם משאית.....

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
זה מאוד מטעה, תאמין לי.

הנה משהו שלא משאיר מקום להטעיה:

 

אם אתה יודע שאתה כנראה טועה, אולי תעשה משהו בנידון?

למשל תתחיל להחזיק את ההגה נכון, סה"כ זה ישפר את רמת הנהיגה שלך ויעשה אותך נהג טוב יותר ומהיר יותר בעת הצורך, הרי זה מה שבעצם מעניין אותך כרגע.

מה נהיגת מרוצים קשורה ליום יום?

 

אני נוהג בכל מיני אחיזות. יד שמאל ב9, יד שמאל מחזיק עם 2 אצבעות בשעה 6, 12, שתי ידיים, יד ימין ב3.. כל מיני. אני לא רגיל בתנוחה אחת להחזיק, תלוי עד כמה אני עייף(לפעמים אני עובד לילות ונוסע בבוקר לבית)

פורסם

קראת את השירוש או רק תגובות מובחרות?

דני כבר עלה על זה בתשובה יפה ומנומקת:

 

אני לא רואה טעם להמשיך לבלבל את ה"מומחים" עם ... עובודת.

 

מי שחושב שאפשר לנהוג ביום יום בתנוחת נהיגה שמטרתה נוחות, ותוך אחיזת ההגה בצורה שמאפשרת שליטה חלקית ברכב (כי זו "סתם" נסיעה רגילה ולא על מסלול), כנראה מאמין שכאשר יתפתח מצב חירום הוא יוכל לשלוף מתוך עצמו את ה"שומאכר" החבוי ולתפקד בצורה מיטבית. יש רק בעיה אחת - אם זה היה נכון, אז גם ערסים שיושבית ברכב בתנוחת שכיבה, היו בעלי שליטה מצוינת... והם לא !

 

כל ענייני ה- לא נוח = מסוכן, מעייף ושאר השטויות ניתנים בקלות לביטול על ידי הבנה בסיסית של משמעות המילה הרגל מההיבט הפסיכולוגי. ממליץ לכם לחקור את העניין לעומק ולגלות את גודל הבורות בעניין.

 

ועוד עובדה קטנה (מתנצל בפני אלה שזה מבלבל אותם), נהיגה נכונה בכביש אינה שונה מנהיגת מירוצים בכל הנוגע לבסיס וליסודות השליטה ברכב. למעשה, נהיגת מרוצים נשענת על - יכולות תפעול של הרכב, נהיגה מתקדמת, וטכניקות נהיגה נוספות שמתווספות לצורך התחרותיות וההתאמה למסלול. נהיגה על המגבלות היא פונקציה של דרישה מהרכב ברגע נתון, ולכן מצב חירום אינו אלא דרישה רגעית כזו ומכאן שבחירום - גם נהג ממוצע יעשה שימוש באותה נהיגה על המגבלות כך שתנוחת הישיבה ואחיזת ההגה יהוו תנאי יסוד להצלחה.

 

דני G.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא יקירי, טענתך מפגרת בהרבה משלי היות ואני התבדחתי ואילו אתה ממש מאמין במה שאתה אומר. אני מאחל לך שלעולם לא תגיע למצב חירום אמיתי שבו תווכח עד כמה אתה באמת טועה.

א, אני שמח שרק התבדחת.

ב, תודה על האיחולים הלבביים, אבל כבר הייתי בכמה מצבים מעניינים בחיי הקצרים, הרבה מעבר למה שסיפרתי פה, ואני מגיב מנסיוני האישי. כשצריך 2 ידיים, אני משתמש בשני ידיים. אני מספיק וותיק על הכביש כדי לצפות מראש "שיט-ואציות" כאלה, ולא להיכנס אליהם, וגם אם קרה ונכנסתי מחוסר ברירה, 2 הידיים כבר מזמן על ההגה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני לא רואה טעם להמשיך לבלבל את ה"מומחים" עם ... עובודת.

 

מי שחושב שאפשר לנהוג ביום יום בתנוחת נהיגה שמטרתה נוחות, ותוך אחיזת ההגה בצורה שמאפשרת שליטה חלקית ברכב (כי זו "סתם" נסיעה רגילה ולא על מסלול), כנראה מאמין שכאשר יתפתח מצב חירום הוא יוכל לשלוף מתוך עצמו את ה"שומאכר" החבוי ולתפקד בצורה מיטבית. יש רק בעיה אחת - אם זה היה נכון, אז גם ערסים שיושבית ברכב בתנוחת שכיבה, היו בעלי שליטה מצוינת... והם לא !

 

כל ענייני ה- לא נוח = מסוכן, מעייף ושאר השטויות ניתנים בקלות לביטול על ידי הבנה בסיסית של משמעות המילה הרגל מההיבט הפסיכולוגי. ממליץ לכם לחקור את העניין לעומק ולגלות את גודל הבורות בעניין.

 

ועוד עובדה קטנה (מתנצל בפני אלה שזה מבלבל אותם), נהיגה נכונה בכביש אינה שונה מנהיגת מירוצים בכל הנוגע לבסיס וליסודות השליטה ברכב. למעשה, נהיגת מרוצים נשענת על - יכולות תפעול של הרכב, נהיגה מתקדמת, וטכניקות נהיגה נוספות שמתווספות לצורך התחרותיות וההתאמה למסלול. נהיגה על המגבלות היא פונקציה של דרישה מהרכב ברגע נתון, ולכן מצב חירום אינו אלא דרישה רגעית כזו ומכאן שבחירום - גם נהג ממוצע יעשה שימוש באותה נהיגה על המגבלות כך שתנוחת הישיבה ואחיזת ההגה יהוו תנאי יסוד להצלחה.

 

דני G.

+1, לדעתי זה מסכם את כל הדיון.

פורסם

איזה תגובה חסרת ביסוס במציאות. כשתבוא לך מהנתיב הנגדי מכונית במהירות סגירה של 200 קמ"ש אחרי פניה עיוורת גם את זה אתה תוכל לראות? מה אם סתם יתפוצץ צמיג של מכונית שנוסעת לידך, גם את זה אתה יכול לצפות (התנצלותי מראש אם יש לך מד לחץ אוויר טלפתי במוח). אי אפשר לצפות הכל מראש.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D

×
×
  • תוכן חדש...