Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הייתי גר בארץ הייתי מוכן להריץ "ניסוי" כדלקמן:

 

בית+מחשב+G25/7+LFS ומדידת זמנים לאלה שנוהגים ב-2 ידיים ולאלה שנוהגים ביד אחת.

 

אני מוכן להתערב על כך שהזמנים שיציגו אלה שנוהגים ב-2 ידיים יהיו טובים משמעותית מאלה שנוהגים (מצויין) עם יד אחת.

 

יתרה מכך,אני מוכן להתערב גם שמספר הספין שיבוצעו על ידי הנוהגים ביד אחת יהיה כנראה כפול לפחות מאלה שנוהגים ב-2 ידיים.

 

מישהו מרים את הכפפה לטובת הניסוי ?

 

יסכימו איתי אלה שהתנסו ב-LFS עם G25 או 27 שזו אמת מידה לא רעה בכלל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מבין שמעולם לא היית במצב חרום אמיתי או אפילו התנסתה בנהיגה ספורטיבית אמיתית (כיכרות עם המזדה של אמא לא נחשב).

יהיה מעניין לראות מישהו עושה את נס הרים (כמו שצריך!) עם יד אחת. :roll:

 

לכל מי שכתב שמדי פעם נוסע עם יד אחת ושם שניה בהתאם למצב בכביש, כמו ברווז, אני מסכים.

למרות שבגלל כוחו של הרגל אני מוצא את עצמי עם שתי ידיים על ההגה גם בנסיעה מנהלתית בכביש ריק לחלוטין.

 

 

נתחיל מזה שלהורים שלי אין רכב, כל הרכבים שהיו בבית היו שלי8)

דבר שני אני עושה תחרויות עם אנשים חלקם בתוך העיר ויש הרבה הפתעות בדרך, דבר שלישי נהגתי עד אילת וחזרה

אז אתה יכול להגיד לי שלא היתי במצבי חירום ולא התנסתי בנהיגה ספורטיבית?:shock:

אומנם אני בן 18 עם שנה וכמה חודשים רישיון אבל הספקתי בכביש מה שאנשים עושים ב5-6 שנים

פורסם

תגיד, אתה רציני?!

אתה ממש מביא פה להנחתות "נהגתי עד אילת וחזרה אז אתה יכול להגיד לי שלא היתי במצבי חירום ולא התנסתי בנהיגה ספורטיבית?", "אני עושה תחרויות עם אנשים חלקם בתוך העיר" אני מתאר לעצמי שעקב גילך הצעיר ונסיונך המזערי בשימוש ברכב אתה עדיין לא כל כך מבין במה מדובר.

אני ממליץ לך בחום לשכוח את מה שאתה חושב שאתה יודע ולנסות ללמוד על נהיגה נכונה, נהיגה ספורטיבית (ממש לא בכיוון של אילת) ולעבור איזה קורס נהיגה מתקדמת.

ה"תחרויות" האלה שאתה עושה בסופו של דבר יגרמו לתאונה, זה וודאי, אני רק מקווה שתלמד ותבין לפני שזה יקרה או לחלופין תהרוג רק את עצמך בלי לסכן עוד חיים סביב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ממש לא נכון לי לנהוג עם 2 הידיים על השעות 3,9,קודם כל זה לא נוח-אחרי 10 שניות אני מוריד מהחוסר נוחות.

אם אני נוהג ב-2 הידיים זה בערך על שעות 10 ו-2.

פורסם

פתיחות ברמזורים אני לא מחשיב כתחרות, תחרות אני מחשיב משהו שהוא כמה קילומטרים 2 הנהגים מתאמים מראש על זה ויש גם כמה צופים

פורסם
פתיחות ברמזורים אני לא מחשיב כתחרות, תחרות אני מחשיב משהו שהוא כמה קילומטרים 2 הנהגים מתאמים מראש על זה ויש גם כמה צופים

 

לזה קוראים "תחקיר תאונת דרכים".

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
אני נוהג כמעט ותמיד עם יד אחת, או בשעה 12 או בשעה 9. .

כשהיה מונחת על ההגה בשעה 12 הסכנה בעת תאונה עם פתיחת כריות האויר, שהיד האוחזת בהגה תתעופף בדיוק לכיוון הפנים, טרם שמעתי על הרוג ממצב כזה, אבל הספקתי לראות פעם אחת בתאונה כזו את הפנים של אותו נהג ("פנסים" בעיניים).

היד פשוט פוגעת בפנים.

 

הגוף שלנו פועל מתוך הרגל, ברגע שהגוף מתרגל למצב מסויים הוא יפעל כך תמיד, כדאי לנסות לשנות זאת, צריך להקפיד ולחזור על הפעולה הזו תמיד.

במקרה הזה אחיזת הגה בשתיי ידיים ובמקום המיועד והנכון.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מר בחור,

 

כל ההגדרה שלך לנושא "נהיגה ספורטיבית" מוטעה מהיסוד.

 

אתה חושב שנהיגה ספורטיבית זה משהו סטייל "מהיר ועצבני",זה היה נכון אם היית וויין דיזל בתפקיד הכוכב הראשי בסרט הוליוודי.

 

אתה לא,החיים לא סרט,ובמירוצים בעיר נפצעים\נהרגים אנשים,וזה אפילו בלי שיהיה קהל\צופים.

 

נהיגה ספורטיבית זה למתוח את המגבלות שלך ושל הרכב (הספורטיבי) שלך בתנאים מבוקרים,כאשר אתה מודע ליכולות שלך וליכולת של הרכב שלך.

 

מה שאתה עושה זה ממש לא נהיגה ספורטיבית,זו במקרה הטוב נהיגה קלת דעת ומסוכנת,במקרה הרע זה מסע ההלוויה שלך או של אחד מהמשתמשים האחרים בדרך,או לחילופין,של אחד מהצופים במירוץ.

 

אתה מתהדר בכך שבשנה וקצת שיש לך רישיון "צברת נסיון שאנשים לא צוברים ב-5-6 שנים",איזה נסיון יש לך בדיוק ?

 

אם תיסע 50 מ' עם עיניים עצומות זה יהיה שקול לעוד שנה נסיון של נהג נורמלי ?

 

עם תיסע 200 מ' בלי לגעת בהגה זה שווה לעוד 3.5 שנים נסיון של נהג נורמלי ?

 

מהי אמת המידה שלך ?

 

סלח לי,

 

אתה כותב פה גיבובי שטויות, שבאורך פלא נשארת בחיים לאחר שביצעת אותם,וקורא לזה "נסיון".

 

זה לא נסיון,זה רק 2 האותיות הראשונות: נס.

 

רוצה לצבור נסיון אמיתי,כזה שבאמת שווה לספר עליו ושאולי בזכותו גם תוכל להשאר בחיים ולספר עליו ?

 

לך לקורס נהיגה מתקדמת ותצבור יידע שעם הזמן יתורגם לנסיון, לאחר מכן תגיע מדי פעם למפגשים בכל מיני מקומות מסודרים ששם תוכל להתאמן בצורה מבוקרת,לך לימי מסלול והדרכות נהיגה.

 

ככה צוברים נסיון אמיתי שבאמת יכול לסייע לך להפוך להיות נהג טוב יותר,גם בתור נהיגה אבסולוטית וגם בפן של נהיגה ספורטיבית בפרט.

 

לגבי ההפתעות שיש במירוצים בעיר,קח בחשבון שיום אחד אחת מההפתעות האלה:

 

1.תהרג בגללך=אתה תשב בכלא הרבה זמן ולאחר שתצא תצטרך לחיות עם המצפון שלך.

2.תהרוג אותך=כל המשפחה שלך תסבול בגלל שהיית מטומטם אמיתי.

3.תהרג בגללך ועל הדרך תיקח אותך איתה=ההורים שלך ייסבלו פעמיים,פעם ראשונה כי הבן שלהם היה מטומטם ונהרג ופעם שנייה כי הוא גם היה מספיק מטומטם להרוג על הדרך מישהו נוסף ועכשיו זה על המצפון שלהם.

4.תושיב אותך על כסא גלגלים=תזכורת לכל החיים לכמה מטומטם היית כשהיית צעיר.

 

אני מצטער שאני נשמע מאוד "קשה" עם ההודעה שלי,אבל כמו שאמרו לך,הרמת ל"אמא של ההנחתות".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ברמן היקר, אנא פרסם בפורום מתי ויאפה נערכות ה"תחרויות" האלה כדי שלפחות חברי הפורום יידעו להיזהר ולהזהיר מפניך ומפני שכמותך!

אתה מסכן את עצמך וחמור בהרבה - אתה מסכן אותי! גם ב 3 בבוקר בכביש "ריק" אתה מסכן.

מה שהכי צריך להפריע לך זה שאתה עוד לא יודע כמה שאתה לא יודע לנהוג ולצערי מרבית הסיכויים שאת הלקח תלמד במקרה הטוב אחרי טוטל לוס +אשפוז ממושך בבית חולים ובמקרה הרע ...תחשוב לבד.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם

בשיעורי נהיגה מלמדים איך להחזיק את ההגה.

 

בכל מקרה, אני מחזיק בתוך העיר במהירויות נמוכות את ההגה בשעה 12 עם יד אחת ויד שניה על הידית הילוכים לבלימת מנוע מהירה במידת הצורך. כשאני בכביש המהיר או סתם נוסע מהר לפעמים בעיר כשריק אני עם 2 ידיים על ההגה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

עידן אני רגיל לדיבור ה"קשה" הזה הרבה אנשים אומרים לי כמו שאתה אומר, בכל מקרה כבר חודשיים בערך שלא עשיתי תחרות כזאת רוב האנשים שהיו עושים איתי תחרויות בצבא ואלה שגדולים יותר האישה לא מסכימה להם כבר,

וגם עם הזמן הנהיגה שלי ניהיית רגועה יותר

 

דביר בחדרה (בעיקר בדניה) ובאור עקיבא קרוב לאזור תעשיה, אלה המקומות שאתה צריך להתרחק מהם:wink:

פורסם
אז מה זה כן נהיגה ספורטיבית בעיניך?

 

בלי לנסות להעליב, אבל אתה ואנשים כמוך הם התוצאה של לימודי הנהיגה ותרבות הנהיגה בארץ.

שלא תקח את זה אישי, גם אני בגיל 17 עשיתי ספין עם האוטו של אבא ביום הראשון שנגמר לי המלווה, למה? כי הייתי בור לחלוטין בכל מה שקשור להתנהגות הרכב למרות נסיונות של אבי להסביר לי מי מו מה. פשוט הייתי חייב לנסות על עצמי, מזל שזה נגמר ללא נפגעים בנפש ורכוש. למדתי את הלקח ועכשיו אחרי שעברו כמעט 10 שנים מאותו אירוע אשמח אם אוכל לשנות דעתו של בחור צעיר כמוך.

דבר ראשון נהיגה ספורטיבית היא לא נהיגה מהירה, גם ג'מקאנה היא נהיגה ספורטיבית וניתן לעשות אותה בלי לעבור את ה50 קמ"ש. עדן הגדיר את זה יפה "נהיגה ספורטיבית זה למתוח את המגבלות שלך ושל הרכב (הספורטיבי) שלך בתנאים מבוקרים,כאשר אתה מודע ליכולות שלך וליכולת של הרכב שלך." שוב, למתוח את המגבלות לא אומר לבדוק את המהירות מהקסימלית באוטו האוטומטי שלך. הנה דוגמה קטנה להמחשה, זוהי קליאו ספורט קאפ במסלול סגור ומבוקר בגרמניה, אתה באמת חושב שאפשר לעשות את זה עם יד אחת?

אני אחסוך לך, התשובה היא "לא" זה רק נראה קל בסרטון, שים לב לפורשה שהסתחררה למרות שזה נראה כאילו היא נוסעת בקלי קלות.

ביום מן הימים הרכב שלך יביא לך ביס ואתה לא תבין מאיפה זה בא, האמן לי, אתה אפילו לא מבין רבע ממה שהרכב שלך יכול או ליתר דיוק לא יכול לעשות. אני מאוד ממליץ על קורס נהיגה מתקדמת ולימוד התחום אפילו מהפורום.

הנה מנוע החיפוש:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php

תתחיל לעבוד, חפש ערכים כמו "קורס נהיגה מתקדמת", "התנהגות רכב" "בלימת חרום" ושאר דברים שמעניינים אותך, רק תעשה טובה ותפנים שרוב הדברים שאתה חושב שאתה יודע מוטעים לחלוטין.

בהצלחה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

עידן - אני אעשה לך היום ניסוי ב- LFS. נראה כמה יותר גרועות התוצאות במסלול עם יד אחת מול שתי ידיים, בגריפ ובדריפט. בלי קשר - לדעתי מי שנוהג באופן קבוע עם יד אחת\יד בשעה 12\6 הוא מטומטם ומי שחושב אחרת מוזמן להסתכל על נהגי ראלי\פורמולה ושיראה לי כמה מהם נוהגים ביד אחת.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D

×
×
  • תוכן חדש...