Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יד אחת זה רק בפקקים/הזדחלות.

 

שאר הזמן 3 9.

 

אגב , רק לי יש את ההרגל המגונה להחזיק את ההגה לפעמים ב 3 ו 9 , אבל עו עם 2 אצבעות בכל יד בנקודות החיבור של הגלגל להגה עצמו ?

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא אפילו, במיוחד!

 

גם לסיבוב ההגה בשתי ידיים מתרגלים.

הנה לכם עוד דוגמה, אני חושב שהחבר'ה האלה יודעים מה הם עושים :)

 

זו לדעתי אחיזה מאוד נכונה, קלילה, טבעית ולא יקית מדי. היד יורדת להילוכים כשצריך וגם יורדת מהשעה 3\9 בהתאם לפניה.

 

את הדבר הזה ביד אחת אף אחת לא יכול.. זה הסרטון הכי ברור 8)

ואממ אני אנסה לנהוג ב2 ידיים נראה איך זה יהיה

פורסם
מעניין אם הגאונים שאומרים ששימוש ביד אחת על ההגה מחזק אותה, משתמשים ביד אחת גם בשביל פעולות אחרות שעדיף שיעשו שימוש בשתיהן, כמו משחק בציצים של החברה

 

שם אני צריך יד אחת, כדי להשאיר את השנייה פנוייה להצלפות.

טוב שלא הבאת דוגמאות יותר מפגרות.

 

In fact, most people who surf the forums and internet all day DO end up using one hand...

:mm_blush:

אחח- אכן כן.

יהיה מעניין לראות מישהו עושה את נס הרים (כמו שצריך!) עם יד אחת. :roll:

 

 

 

 

 

לא תודה. מוותר על התענוג. שם מן הסתם צריך 2 ידיים וערכת ציפוי פלדה לבי3ים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

השאלה היא אם זה מפגר יותר או פחות מהטענה שנהיגה ביד אחת היא שהצילה אותך מתאונה חזיתית, במקום סתם מזל.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

נתחיל מהתחלה,בשיעורי נהיגה המורה לימד אותי לשים את היד על שעה 2:30 ו8:30 בערך.

או שאתה לא יודע לקרוא שעון, או שהמורה שלך לא ידע ללמד.

הרי ככה נוהג כמעט כולם,רוב האנשים שהייתי רואה מהחלון של האוטובוס בפקקים.

זה הסבר פשוט... מטומטם. ישמרנו השם מכל מיני מפגרים שנוהגים כמו מפגרים רק בגלל מפגרים אחרים. במקום שתנסה לסגל לעצמך התנהגות נורמלית וחכמה, אתה הולך אחרי העדר המטומטם

ככה שעם הזמן במלווה התרגלתי לאט לאט לנסוע עם יד אחת על השעה 3:00(אוטומט).

מה הקשר בין מחט לתחת- בידני אתה נוהג עם שתי ידיים על ההגה? תיכף תענה שבידני אתה עם יד ימין על ידית ההילוכים כל הזמן

שנגמר המלווה הייתי רגיל כבר לנהוג בשעה 3:00,ומאז ועד היום(עברה שנה) כמעט תמיד היד מונחת בשעה 3:00.

זה מסביר הכל- אתה עדיין ילד מתלהב שבטוח שרק הוא צודק

לא מזמן נאלצתי להגיע למהירות של 140(נאלצתי ללמד בעל BMW לקח אחד ולתמיד-סיפור ארוך

"נאלצת"??? תגיד, אתה אמיתי?

צר לי על רמת הכתיבה, אבל יש דברים שאי אפשר להישאר אליהם אדיש.

לסיום, גם אליך אפנה בבקשה לסמן את רכבך בצורה כמה שיותר בולטת, כדי שנהגים נורמלים יוכלו להתרחק

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לעידן - בדיקה שעשיתי ב- LFS. במסלול רגיל שהקוים מאד מוגדרים בו ההפרש אצלי בין שתי ידיים ליד אחת ב- 9 הוא יחסית זניח אבל קיים. יד אחת ב- 12 - מתחיל לפתוח פער אבל לא משמעותי. עברתי ל- auto cross. שם כבר אין על מה לדבר. אחרי כמה ספינים מביכים וקונוסים דרוסים ויתרתי.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
השאלה היא אם זה מפגר יותר או פחות מהטענה שנהיגה ביד אחת היא שהצילה אותך מתאונה חזיתית, במקום סתם מזל.

הרבה פחות. לא טענתי שנהיגה עם יד אחת הצילה אותי. טענתי שהנהיגה עם יד אחת לא פוגעת בתפקוד בעת חירום. יש הבדל.

האם גם בקטע הבא עדיף להחזיק את ההגה ביד אחת ?

 

כלומר, האם תושג שליטה טובה יותר על-ידי עזיבת יד אחת מההגה ?

 

דני G.

לא יודע, ולא הולך לנסות.

ראבק,

אפשר לחשוב שאני שומאכר, עושה רייסים כל יום בצ'כונה עם משה "היו-יו", רונית התמהונית, זבינאמו הנביא שטס לחול ודבר לא הביא, יוסוף יוסוף הפסיכופת שנוסע מהר ולועס גת ורבי יוחנן בן-זונן שחוץ מכאב ראש דבר לא נתן.

 

ראבק, אני נוסע כל יום כמה ק"מ מסכנים (12 בסך הכל- הלוך וגם חזור, ביחד!!!) מהבית לעבודה, רגוע וטוב לב, ופה ושם גם מסתובב קצת להנאתי. אני לא נהג מרוצים, לא נהג מקצועי (עובד בנהיגה לפרנסתי), לא מדריך נהיגה ולא זבינאמו ענבים. אני נוהג בזהירות ובצורה הזו שבה אני נוהג לא צריך להיות זן-מאסטר בשליטה בחפצים עגולים שמסתובבים, דהיינו הגה.

 

עשיתם ממני אכבר-זובור הנורא, שהולך כל רגע לאבד שליטה ולעלות על עמוד תאורה, שבכביש משתולל, גם ביום גם בליל, או משהו דומה.

לא הגזמתם.:evil:

 

האם בנהיגה יום-יומית, רגועה, חייבים שליטה מוחלטת של 50948569 אחוז בהגה?

מספיק 100%. וזה יש לי גם עם יד אחת, כשניתן.

כשצריך, או אני מרגיש שאני אצטרך, השניה כבר עולה להגה לבד.

 

קחו את זה בפרופורציות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
נתחיל מזה שלהורים שלי אין רכב, כל הרכבים שהיו בבית היו שלי8)

דבר שני אני עושה תחרויות עם אנשים חלקם בתוך העיר ויש הרבה הפתעות בדרך, דבר שלישי נהגתי עד אילת וחזרה

אז אתה יכול להגיד לי שלא היתי במצבי חירום ולא התנסתי בנהיגה ספורטיבית?:shock:

אומנם אני בן 18 עם שנה וכמה חודשים רישיון אבל הספקתי בכביש מה שאנשים עושים ב5-6 שנים

כשקראתי את ההודעה שלך, חשבתי רק על כל אלו שאומרים כמה שנהגים צעירים טיפשים.

אני לא יכול שלא להסכים איתם.

אני בן 17 ואת הטסט שלי עברתי לפני 7 חודשים.

פורסם
צר לי על רמת הכתיבה, אבל יש דברים שאי אפשר להישאר אליהם אדיש.

לסיום, גם אליך אפנה בבקשה לסמן את רכבך בצורה כמה שיותר בולטת, כדי שנהגים נורמלים יוכלו להתרחק

 

מהתחלה אמרתי לעצמי שלא ממש אתייחס לתגובות מהסוג האלה,תגובות שמטרתם להתעצבן מהדברים שאמרתי ולא להסביר,אז זה בשבילך ובשביל אלה שיבואו אחריך,שידעו למה אני לא אתייחס אליהם.(ויש לי תשובה לכל מה שכתבת).

אני כן רוצה ללמוד עוד ופתוח ללמוד דברים חדשים/לתקן דברים לקויים,הדרך שאתה עושה את זה,זו לא הדרך הנכונה.

אם תקרא שוב תבין שרשמתי עובדות לגביי,ולא ניסיתי לשכנע אנשים בדברים לקויים.

פורסם

צודק. לקחתי דברי בחזרה. קבל את התנצלותי. האמת שזה היה הוצאת קיטור. עכשיו ברצינות-

 

נתחיל מהתחלה,בשיעורי נהיגה המורה לימד אותי לשים את היד על שעה 2:30 ו8:30 בערך.

יד ב2 וחצי זה טוב, אבל ב8 וחצי זה קצת יותר מידי למטה. ידיים ב3 וב9 מאפשרות מקסימום סיבוב ההגה בלי להוריד את הידיים ממנו, במקרה חירום

הרי ככה נוהג כמעט כולם,רוב האנשים שהייתי רואה מהחלון של האוטובוס בפקקים.

עדיף לך לסגל מנהגים חיוביים ונכונים, מאשר את אלה השגויים

ככה שעם הזמן במלווה התרגלתי לאט לאט לנסוע עם יד אחת על השעה 3:00(אוטומט).

אדרבא- ברכב אוטומט 2 הידיים צריכות להיות 100% מהזמן על ההגה.

שנגמר המלווה הייתי רגיל כבר לנהוג בשעה 3:00,ומאז ועד היום(עברה שנה) כמעט תמיד היד מונחת בשעה 3:00.

הזמן והניסיון עושה את שלהם. עדיף לנסות לשנות הרגלים מוטעים

לא מזמן נאלצתי להגיע למהירות של 140(נאלצתי ללמד בעל BMW לקח אחד ולתמיד-סיפור ארוך

הכביש הוא מקום ציבורי. עדיף שלא תעשה בו שטויות. גם כדי לא לפגוע בך ובסובבים אותך, וגם לא ממש כדאי להרגיז חבר'ה שאתה לא מכיר, כי מי יודע איך הם יגיבו ומה הם עלולים לעשות

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

האחיזה שלי בהגה היא תשע-שלוש, מלבד הזמן הדרוש למיקום ידיים בזמן סיבוב. ברכב ללא הגה כוח, מרגישים בקלות עד כמה עבודה ביד אחת אינה נכונה. אחד המקרים הטובים ביותר הם בתמרונים האטיים יותר (בהם לכאורה אין בעיה בתמרון ביד אחת), לגביהם, אגב, אני נוקט בשיטה הזאת (העושה שימוש בשתי הידיים ואז ממקמת מחדש יד אחת):

 

 

למישהו יש השגות על השיטה?

פורסם
since your wrote so nice and everything you said are sold facts, I find myself speachless and therefor decided you must be right.

So, I've decieded take it one more step and I've sent urgend letters to all the racing driviers I know, including - Michael Schoumacher, Fernanado Alonso, Louise Hammilton, Filippe Massa, and some of theire friends who share the same professionality, to update them about this because I'm sure they stil use the less proven system of - 2 hands on the wheel.

 

ולמאותגרים אנגלית -

מאחר והדברים נשמעים כ"כ משכנעים, החלטתי לשלוח מכתבים דחופים למספר נהגי מרוצים ובינהם - מייקל שומאכר, פרננדו אלונסו, לואיס המילטון, פיליפה מאסה, וחבריהם השותפים למקצוע, כדי לעדכן אותם בחדשות הללו משום שאני בטוח שהם עדיין משתמשים בשיטה הישנה והפחות מוכחת של - החזקת ההגה ב-2 ידיים.

 

ועכשיו רגע של רצינות.

נראה לך ?????

בכל העולם מלמדים נהיגה, נהיגה מתקדמת, נהיגה ספורטיבית וכו', בכדי שבסופו של יום הדבר הנכון לעשותו יהיה להחזיק ביד אחת ?

 

דני G.

Ahh yes. But part of understanding English is understanding the context. I did not say that "professional drivers" use one hand - that would also be almost impossible considering the wheel spin and drifts on turns, your hand cannot physically make it around the wheel without twisting an elbow - but I did say that each driver had different positioning on the wheel. Some were "10 and 2" "3 and 9" and some even had weird positions (11 and 6, and so forth). My point is: there is no "proper" position to place your hands on the wheel. Each person has his own way of controlling a vehicle. That is not to say that I used one hand when driving the M on the track, I , of course, used 2. But in day to day driving, where my car is not experiencing any "road stress" - there is more than enough control using one hand. In fact, many cannot drive using 2 hands because it hurts the shoulders, back, and arms. You may attribute this to the fact that I am not sitting in the, so called, "right " position. But then again, I do sit in the car for comfort. I do not have to torture myself by sitting 5 inches from the wheel - it makes me feel insecure and unsafe. Half of the "Safe driving experience" is being calm and confident, and if you have this down, you will be able to handle many situations better than you thought - better than you would with 2, 3, or 4 hands on the wheel, if you are not confident, you WILL get into an accident regardless of how many hands you have on the wheel.

 

-I'm glad you understood what I wrote 8)

פורסם

יש פה כמה אנשים עם בעיות קשות במתמטיקה בסיסית.

אין יותר מ 100%!

100% שליטה מושג אך ורק ע"י שימוש בשתי הידיים.

שימוש ביד אחת גורם לשליטה פחות טובה, כלומר פחות מ 100%.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...