Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יצא לי לעבוד עם GI DUB, אבל עלתה כאן שאלה מעניינת : האם GI DUB הוא מוסך מורשה איגוד המוסכים/משרד התחבורה או עדיין רשום כסדנת שיפורים כפי שהיה בעבר?

לדעתי זה מידע חשוב לאלו שרוצים לטפל ברכבים שעדיין תחת אחריות יצרן בלי לאבד אותה ובכלל באופן כללי.

 

אחריות זה מה שמטריד אותך?

 

לא מטריד אותך שמוסך ללא פיקוח וללא תעודת הסמכה יטפל לך ברכב?

 

אני בטח לא צריך לספר לך מה קורה בחקירה שאחרי תאונה אם מגלים שהרכב טופל במוסך שלא הוסמך לטפל בשום רכב.

 

מה גם שאתה יכול לחפש בפורום על שלל אנשים שלא טיפלו בהם יפה במוסך ועשו להם בעיות והם נאלצו לפנות לאיגוד המוסכים כדי לטפל בבעיה. למי תפנה במקרה שאין למוסך הזה בכלל אישור לגעת ברכב?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
G-DUB הם אנשים נחמדים וכנראה גם יודעים את העבודה ברובה..

השאלה היא האם אתה מוכן ללכת למוסך חצר במלוא ההגדרה שלו, בלי אישורים ותקינות של משרד התחבורה או איגוד המוסכים.

אני ממליץ בחום רב על רון. (וכשמכרתי את הגולף שלי לפני כחודש, היה שיקול רציני ללכת שוב על גרמניה ורק בגלל שאני יודע שיש מישהו אמין שיטפל בה).

בנוסף - גיא ושות' (G-DUB) לא ממש זולים יותר.

מניסיון עם שניהם.

G-DUB זולים(יותר נכון זול) לטיפולים שוטפים ל-1.8T.

מצד שני רון מומחה רציני לאיתור תקלות וטיפול בבעיות לא שגרתיות/משימות מיוחדות.

ממליץ על שניהם בחום(אני טיפולים שגרתיים עושה אצל איציק ולתיקונים לא שגרתיים-במידה ויהיה צורך אפנה לרון).

 

כמובן שאין שום סיבה לטפל ברכב בן 6 ומעלה בצ'מפיון,אני "קיבלתי את הכאפה" אחרי הטיפול הראשון שעשיתי ומאז לא מתקרב לשם.

מה גם שלדעתי רון יותר מומחה ומקצועי ממוסכי צ'מפיון.

turboy

פורסם
כן, הוא גם מטפל ומתקן רכבי סקודה והאם אתה תיסע אליו מיוקנעם?.

בברכה - רפי לין

 

קרוב ליוקנעם יש את משארקה בעפולה- גם מורשה וגם נותן שירות מצויין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • ספונסר פורום
פורסם
חברים,

 

אני רוצה להביע את תודתי האישית למוסך רון ולרון עצמו של היחס הנהדר המקצועיות והאמינות.

וכמובן לכל מי שהממליץ לי על המוסך שלי מעתה והלאה.

 

עשיתי טיימינג, טיפול 10000, הוחלף צינור מים סדוק ועוד קטנות...

קיבלתי שירות מצויין ואישי מחיר צנוע והולם.

 

תודה לכולם, ממליץ בחום.

 

תודה רבה גם לך ולחברי הפורום שהפנו אותך אליי

נהננו לעבוד לך על הרכב .

 

תודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...