Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

השבוע רכשתי את הרכב הנ"ל שנת 2000.

יש לי כמה טיפולים לעשות, טיימינג ויישור קו כללי.

אשמח להמלצות על מוסך טוב באיזור המרכז.

 

למישהו עם ניסיון בVW מה הפער במחירים לעומת מוסך מרכזי?

האם לא כדאי להיות שקט וללכת לצ'מפיון?

G-DUB מישהו מכיר? ממליץ?

 

תודה מראש,

GOLF GTI 1.8T

פורסם

G-DUB הם אנשים נחמדים וכנראה גם יודעים את העבודה ברובה..

השאלה היא האם אתה מוכן ללכת למוסך חצר במלוא ההגדרה שלו, בלי אישורים ותקינות של משרד התחבורה או איגוד המוסכים.

אני ממליץ בחום רב על רון. (וכשמכרתי את הגולף שלי לפני כחודש, היה שיקול רציני ללכת שוב על גרמניה ורק בגלל שאני יודע שיש מישהו אמין שיטפל בה).

בנוסף - גיא ושות' (G-DUB) לא ממש זולים יותר.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

תתחדש על הרכב ותן לי לתת לך כמה טיפים בתור בעלים של אחת כמעט 3 שנים :

 

הראשון שבהם : לך למוסך רון

השני: אל תבחר את המוסך שלך לפי כמה הוא זול.

השלישי: אין לך מה לחפש עם הרכב הזה בחברה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המלצה אישית שלי מנסיון על GI_DUB ,מוסך שחי ונושם VAG ממנו.

לא מוסך חצר ולא כלום! 5 ליפטים זה מוסך חצר?טיונר שעובד איתו זה מוסך חצר?מכוניות שיצאו ממנו עם 400+כ"ס זה חצר?

מחזיק חלקים מקורים של VW זה חצר?

ועוד..

פורסם

מחזק את ההמלצה על מוסךgi-dub

 

מניסיון בשני המוסכים , גם לתיקונים וגם לשיפורים רקgi-dub

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

לא יצא לי לעבוד עם GI DUB, אבל עלתה כאן שאלה מעניינת : האם GI DUB הוא מוסך מורשה איגוד המוסכים/משרד התחבורה או עדיין רשום כסדנת שיפורים כפי שהיה בעבר?

לדעתי זה מידע חשוב לאלו שרוצים לטפל ברכבים שעדיין תחת אחריות יצרן בלי לאבד אותה ובכלל באופן כללי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כנראה שעל האחריות לא תשמור אם תכנס לG-DUB אבל ע ל הרכב שלך כן.

המומחיות שלהם זה VAG והספורטביות בפרט.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חברים,

 

אני רוצה להביע את תודתי האישית למוסך רון ולרון עצמו של היחס הנהדר המקצועיות והאמינות.

וכמובן לכל מי שהממליץ לי על המוסך שלי מעתה והלאה.

 

עשיתי טיימינג, טיפול 10000, הוחלף צינור מים סדוק ועוד קטנות...

קיבלתי שירות מצויין ואישי מחיר צנוע והולם.

 

תודה לכולם, ממליץ בחום.

GOLF GTI 1.8T

פורסם

שמח שבסוף ביצעת טיימינג ואתה מרוצה.

אני יכול לחזק את הדברים על מוסך רון ממקורות אישיים שביצעו טיפולים שונים אצל רון,היחס האנושי האמינות והכנות זה מה שמאפיין את רון.

 

לגבי גי דאב,דבר ראשון אין כבר גי דאב הם התפרקו למי שלא מעודכן, גבי עובד בטיג,איציק עובד למיטב ידיעתי לבד.

בזמנו אני עשיתי אצליהם טיימינג שכלל שימוש ברכיבים מקוריים,ושימוש במשאבת מים מחוזקת[ברזל ולא פלסטיק].

במחיר שלא יכול להתחרות אצל שום מקום[1500 שח בזמנו לרצועה מקורית,מותחן מקורי,משאבת מים מחוזקת,G12+ עבודה]

 

בכ"א אין ספק שביצעת טיימינג במקום אמין ורציני.

גם אני לבעיות קטנות כניראה אגיע לשם כשאצטרך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יש לי שאלה: מוסך רון מטפל גם ברכבי סקודה? באתר שלו רשום:

 

מוסך רון מספק מגוון שירותים לרכב תחת קורת גג אחת' date=' בעיקר עבור דגמי קבוצת פולקסווגן: אאודי, סיאט ופולקסווגן.[/quote']

 

פשוט בפעם האחרונה שבדקתי, כל המכאניקה אצלי היא של VW...

 

תודה לעונים.

×
×
  • תוכן חדש...