Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

יש לי בעיה שמטרידה אותי מזה זמן רב.

באוטו מותקן אימובילייזר מקורי עם צ'יפ במפתח.

לפעמים האוטו מניע בנגיעה ולפעמים ממש אחרי הרבה נסיונות הרכב מניע.

הזמנתי מתקין אזעקות לבית והוא אמר שצריך לאפס את האימובילייזר בחברה ואין אפשרות להסירו.

רון כשהייתי אצלך בשביל משהו אחר התקלה הופיעה. ראית, ואמרת בעיית אימובילייזר וחייכת :?.

יש לציין שיש לי וואג קום עם חיבור לאוטו. פולו שנת 95 1600 סמ"ק דגם מנוע AEA .

 

עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי תשובה אודה לכל מי שיעזור.

פורסם
היי.

יש לי בעיה שמטרידה אותי מזה זמן רב.

באוטו מותקן אימובילייזר מקורי עם צ'יפ במפתח.

לפעמים האוטו מניע בנגיעה ולפעמים ממש אחרי הרבה נסיונות הרכב מניע.

הזמנתי מתקין אזעקות לבית והוא אמר שצריך לאפס את האימובילייזר בחברה ואין אפשרות להסירו.

רון כשהייתי אצלך בשביל משהו אחר התקלה הופיעה. ראית, ואמרת בעיית אימובילייזר וחייכת :?.

יש לציין שיש לי וואג קום עם חיבור לאוטו. פולו שנת 95 1600 סמ"ק דגם מנוע AEA .

 

עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי תשובה אודה לכל מי שיעזור.

 

תוריד מהמפתחות של הרכב עומס ממפתחות אחרים מכיוון שמרוב המשקל לפעמים זה מפריע למערכת.

פורסם

הייתה לי תקופה כזו עם האימובילייזר, היו דרושים הרבה נסיונות עד שהרכב היה מניע.

 

מה שפתר את הבעיה בסופו של דבר זה שניתקתי את הקונקטורים של האימובילייזר (מתחת ההגה) וחיברתי אותם שוב. מאז חלפו כבר כמה שנים והבעיה לא שבה.

 

אם יש לך VAG-COM כנס ללוג של האימובילייזר ותראה אם יש שם קודים שאומרים שפעולת המנוע הופסקה ע"י האימובילייזר.

  • ספונסר פורום
פורסם

דבר ראשון תנסה להניע עם המפתח הנוסף אם יש לך ותראה עם הבעיה

מתרחשת גם איתו .

אם לא אז כמו שאמר אביב, המחלה היא בעיקר התרופפות המגע שבין הכבל

שמתחבר לטבעת שסביב מתג ההנע, לבין המפענח שנמצא מתחת למוט ההגה ,

עליך לעקוב אחרי הכבל עד הכניסה למפענח ,לנתק אותו ולהזיז טיפה את הפינים

למגע טוב יותר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...