Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיריון 2007 מהשכרה עם קילומטראז' סביר אמורה להימכר לכל היותר ב-60K אם היא שמורה וללא שום בעיות או ליקויים.

 

אוויס יקרנים אבל מבין כל החברות הגדולות הרכבים שלהם הם השמורים ביותר (בהכללה כמובן) ולמיטב ידיעתי כולם מטופלים במוסכים מורשים.

 

קחי את זה בחשבון ותעשי את החישובים שלך. הרכב לא נשמע מציאה. יש רכבים יותר טובים מליסינג/השכרה.

פורסם

תעשו בדיקה ותראו שכמעט לא קיימים רכבים בעלי 60000 ק"מ מהשכרה או ליסינג שמוצעים למכירה אלא אם כן הם עברו תאונות או ששיחקו להם בקילומטרז' (יצא לי כבר להיתקל ברכבים כאלה). וכן מורידים לי מהמחירון כמעט ב20 אחוז (מחירון = 71000 המחיר: 57000 ). אני לקוחת בחשבון את העובדה שהקילומטרז גבוה אבל הוא יצטמצם עם השנים בגלל שאני לא אסע הרבה, מצד שני מבחינת מנוע גיר שילדה הרכב 100 אחוז, אני מקבלת שנתיים אחריות על מנוע וגיר, מה שלא אקבל מבן אדם פרטי, ובנוסף אוויס מתקנים את האוטו במוסך מורשה ועושים פחחות וכל מה שצריך לפני שאני חותמת סופית על העיסקה.

פורסם

אם את סגורה על הרכב - אנחנו לא נעמוד בדרכך.

 

אבל - מס' הערות (חלק מהן חוזרות):

1. רכב שלא את בדקת מטעמך - לא הייתי קונה. אפילו עם שנתיים אחריות. אולי כשתמכרי את הרכב לאחר 5 שנים

ימצאו חו"ח פגיעה בשלדה, ולא תוכלי למכור, אלא רק בהורדת מחיר ניכרת ? איך את סומכת על בדיקת מכון שלא את

(כנראה) הזמנת, שהשלדה בסדר ? (אם היית את בודקת - הייתי עוד מבין).

2. חלודה ברכב מודל 2007 - לא סביר כלל! חלודה זה ה"סרטן" של הרכבים (והמתכות). קשה מאוד להפטר (אם כי

ניתן). צביעת רכב תכסה אולי את הפגמים, אך ייתכנו הבדלי צבע בעקבות הצביעה.

3. קילומטראז' גבוה מאוד - אפילו אם תסעי מעט במשך השנים הבאות (והממוצע השנתי יירד), בכל זאת יהיה בלאי

גבוה עקב זאת (המתבטא ברכיבים שיסיימו את חייהם), ולא ניתן להתעלם מכך.

 

מבן אדם פרטי אולי לא תקבלי אחריות, אך הסיכוי ל"התחרעות" על רכב מהשכרה, גבוה מהנ"ל ברכב מיד פרטית.

alfa 156 2.5.

פורסם
אם את סגורה על הרכב - אנחנו לא נעמוד בדרכך.

 

אבל - מס' הערות (חלק מהן חוזרות):

1. רכב שלא את בדקת מטעמך - לא הייתי קונה. אפילו עם שנתיים אחריות. אולי כשתמכרי את הרכב לאחר 5 שנים

ימצאו חו"ח פגיעה בשלדה, ולא תוכלי למכור, אלא רק בהורדת מחיר ניכרת ? איך את סומכת על בדיקת מכון שלא את

(כנראה) הזמנת, שהשלדה בסדר ? (אם היית את בודקת - הייתי עוד מבין).

2. חלודה ברכב מודל 2007 - לא סביר כלל! חלודה זה ה"סרטן" של הרכבים (והמתכות). קשה מאוד להפטר (אם כי

ניתן). צביעת רכב תכסה אולי את הפגמים, אך ייתכנו הבדלי צבע בעקבות הצביעה.

3. קילומטראז' גבוה מאוד - אפילו אם תסעי מעט במשך השנים הבאות (והממוצע השנתי יירד), בכל זאת יהיה בלאי

גבוה עקב זאת (המתבטא ברכיבים שיסיימו את חייהם), ולא ניתן להתעלם מכך.

 

מבן אדם פרטי אולי לא תקבלי אחריות, אך הסיכוי ל"התחרעות" על רכב מהשכרה, גבוה מהנ"ל ברכב מיד פרטית.

 

 

הרכב נלקח לבדיקה מטעמי כמו שציינתי קודם במכון דינמומטר ברעננה.

כל הנ"ל האחרים שציינת באו לידי ביטוי במחיר, החלודה תתוקן, והקילומטרז' נלקח בחשבון.

זה נשמע כאילו אני מנסה לשכנע את עצמי חח אבל לא כך הדבר.

בואו לא נשכח שהרכב כולו מקורי, לא עבר תאונות מלבד פגיעה בטמבון אחורי ועבר טיפולים בזמן.

רציתי את חוות דעתכם, אבל לפפי דעתי החלטה כמו: אל תקני, או לא כדאי , מוגזמת. אשמח לחוות דעת על מה להתעקש לתקן ברכב ?

פורסם

או קיי, סליחה. לא שמתי לב שבדקת הרכב בעצמך (כלומר מטעמך). זה יכול לשנות את מה שרשמתי בסעיף 1.

 

תראי, אנחנו מייעצים (או חולקים את דעתנו) כאן, לפי נסיונם של מומחים (בעלי מקצוע שחברים בפורום)/על סמך נסיוננו בקניה (או במוסכים).

אבל - ההחלטה הסופית היא שלך (אנחנו הגולשים יכולים להביע רק את דעתנו לפי האינפורמציה שמסרת, לכן תגובות בנוסח

"תקני" או "לא תקני" בצירוף נימוקים - הן רלוונטיות. את שאלת בראשית השרשור אם לקנות או לא).

אם החלטת לקנות - נסי להתעקש על החלפת הצמיגים, ותיקון/צביעת המקומות החלודים בצורה איכותית עד כמה שניתן.

alfa 156 2.5.

פורסם

תראי, אם הם נותנים שנתיים אחריות, ומבטיחים לתקן הכל, ולא מרתיע אתוך הק"מז', אין לי יותר מידיי מה להגיד לך מלבד תתחדשי.

רק תקפידי לדרוש קבלות לאחר התיקון ולראות שהחלקים שהוחלפו אכן מקוריים.

ובנוגע לחלודה על מכסה המנוע, רק תיקון, כלומר שיוף הצבע והחלודה עד המתכת ואז צביעה מחדש תמנע מהבעיה להופיע שוב, אם רק יצבעו את זה, זה יחזור שוב מאוד מהר ויותר גרוע, כי החלודה "תתבשל" ותתפשט מתחת לצבע, ואז יופיעו שלפוחיות והצבע יתחיל להתקלף.

ובכל מקרה, לראות שעושים את התיקונים והטיפולים ברמה גבוהה, ולא כדי להפטר מהרכב.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
בוודאי...!

 

תודה לכולם :roll:

 

היי יסמין. שמי מיכל ואני הספקתי לעשות מיני דוקטורט מקריאת השרשורים באתר... בהסתמך על "סקירת הספרות" אני מציעה לך - שתחשבי טוב טוב לפני שאת קונה. 80,000 ק"מ זה מאוד גבוה לשנתון - ורכבי השכרה לא זוכים ליחס טוב. אני אישית נסעתי ברכב שכזה לפני שבועיים, ובכייף שלי עליתי איתו ל 140 - בכדי לבדוק את ביצועיו... אם עוד כמה נהגים רצו רק לבדוק את גבול היכולת שלו, ונהגו בו כמו בג'יפ בטיולים וכוליי - את לוקחת כאן סיכון לא קטן שיהיו לך בעיות... אז אולי תעברי את השנתיים הראשונות בשקט יחסית, עם הביטוח של אוויס - ואז יתחיל הבלגאן - כמו אנשים שאוכלים מלא כולסטרול בגיל צעיר, ומעשנים וכו... הכל בסדר איתם, הם אפילו משחקים עם החבר'ה כדור סל.. אבל כשהם מתבגרים - אחת אחת המערכות קורסות... אל תתני למילים של המוכרים לסנוור אותך - שוק הליסינג היום מוצף ברכבים - שווה לחפש עוד קצת ולמצוא משהו יותר מוצלח - עדיף אפילו לשלם עוד 4000 היום בקניית רכב עם פחות ק"מ וכו - אבל לחסוך לך הוצאות גבוהות בעתיד וצורך בהורדת מחיר משמעותית במכירת הרכב. יש גם מבצעים מעולים בסוכנויות - תגלשי קצת בגוגל ואפילו כנסי ללינקים שיש ביד 2.

כמו כן, האימרה הזאת, של: "רכב מהשכרה מטופל יותר, אחרי כל נסיעה בודקים אותו" היא לא ממש נכונה. כשאני החזרתי את הרכב למשל, אחרי שנסעתי בו כמעט 400 ק"מ ביום וקצת - בדקו בו רק אם מילאתי דלק...

אני אישית - בתחילת חיפושיי אחרי רכב - בעקבות כל אוטו שנכנסתי אליו - מייד דימיניתי שהוא שלי וזרחתי כולי, תוך התעלמות ממצבו העכשווי של הרכב... באחת הפעמים באה איתי חברה ובזמן שאני עשיתי סיבוב על הרכב, היא ישבה בספסל האחורי. אחרי סיימנו את הסיבוב, היא אמרה בשקט שהאוטו כולו רועד מאחורה ושבעלת הרכב נוהגת זוועה, ואי לרכב... אך אני התעלמתי מדבריה מאחר והאוטו נראה נקי ונפלא בעיניי.. נזקקתי לשלם 420 ש"ח להבין שכדאי לסמוך על חוות דעת נוספות...  

לסיכום העניין - תבררי עם עצמך האם זה באמת האוטו הספציפי הזה שמוצא חן בעינייך, או אולי שיטת המכירה הנפלאה של המוכר "שרק לך הוא מציע הנחה", ההתלהבות מרכישת רכב שמעוורת אותך וכו...

בכל מקרה- שיהיה לך בהצלחה ורק טוב

פורסם

אני הייתי יותר מוטרד מהמעיכות במיכל הדלק ומהבעיות בבטנות הגלגלים והמגינים בתחתית. את ההערות האלה הייתי מצפה למצוא בדו"ח בדיקה של רכב שטח, לא סיריון. בלי לראות את הרכב נשמע שעשו איתו טיול שטח לא קטן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...