Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי את המפרט של נוזל קירור ורוד של פורד LLC (שימוש ארוך יותר).שמתאים למספר דגמים של פורד.

:Ford M 97B44-D .

הנוזל שנמכר ומומלץ ע"י היבואן ומה שקיבלתי במוסך

 

http://www.delkol.co.il/subs_info.asp?sid=205&sname=דלקור%20%20LLC

 

בחיפוש שעשיתי הגעתי למפרט זהה ,בנוזל של פריסטון אדום הנ"ל:

http://www.shamrockchicago.com/PrestELAf.html

היות שהוא עונה בדיוק למפרט של פורד האם ניתן להשתמש בו בצורה בטוחה ,כלומר הוא איכותי כמעט כמו זה שמיוצר ע"י דלקול ?

פורסם

ההודעה נחתכה,ואני לא מצליח לערוך .

המשך..

בחיפוש שעשיתי הגעתי למפרט זהה ,בנוזל של פריסטון אדום הנ"ל:

http://www.shamrockchicago.com/PrestELAf.html

היות שהוא עונה בדיוק למפרט של פורד האם ניתן להשתמש בו בצורה בטוחה ,כלומר הוא איכותי כמעט כמו זה שמיוצר ע"י דלקול ?

פורסם

כעקרון יש 2 סוגים של נוזל לרדיאטור .

הירוק שצריך להחליפו אחרי שנתיים והורוד שצריך 5 שנים .

(בספר הרכב של הפורד שלי כתוב 10 שנים)

 

בהתחלה גם אני חפשתי תחליפים של חברות שונות אך לבסוף קניתי את האורגינל מהחברה .

נכון ששלמתי הרבה יותר אבל עם נוזלים כאלה לא כדאי לחפש חלופות .

חג שמח

פורסם
ההודעה נחתכה,ואני לא מצליח לערוך .

המשך..

בחיפוש שעשיתי הגעתי למפרט זהה ,בנוזל של פריסטון אדום הנ"ל:

http://www.shamrockchicago.com/PrestELAf.html

היות שהוא עונה בדיוק למפרט של פורד האם ניתן להשתמש בו בצורה בטוחה ,כלומר הוא איכותי כמעט כמו זה שמיוצר ע"י דלקול ?

 

כן ניתן להיתמש בנוזל פרסטון לפורד .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

נקודה נוספת הנוזל של היבואן מיוצר ע"י דלקול ולא ע"י פורד .מילא אם זה היה נוזל של מוטוקראפט או פורד מקורי הייתי מוכן לשלם יותר מפי 2. כדי להבין את העניין .המפרט של פורד מועבר בחסוי (או לא) לפרסטון /דלקול והם אמורים לייצר בדיוק לפי המפרט

פורסם
נקודה נוספת הנוזל של היבואן מיוצר ע"י דלקול ולא ע"י פורד .מילא אם זה היה נוזל של מוטוקראפט או פורד מקורי הייתי מוכן לשלם יותר מפי 2. כדי להבין את העניין .המפרט של פורד מועבר בחסוי (או לא) לפרסטון /דלקול והם אמורים לייצר בדיוק לפי המפרט

 

אם היבואן היה סוגר דיל עם מגה או שופרסל אז היה ממליץ על נוזל קירור שלהם כמתאים לפורד .

ניתן לראות בספר רכב לנהג איזה חומרים מומלצים שיהיו בנוזל הקירור (לפחות כך זה במאזדה) ולמצוא נוזל מתאים לפי זה, חשוב שיהיה של חברה מוכרת .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...