Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמיד יהיה את פולקסווגן שיזכיר לנו נשכחות!

:-)

כתבה על הדגמים החדשים של ה-C5 שנחתו בארץ :

http://highrpm.wek.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=18

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הרגשתי העקה שכזו בפאסאט, אאודי או סקודה, המצויידות במנועי T. הבעיה היא, בשידוך המנוע+גיר.

 

או במליבו החדשה ,1600 ק"ג שמעיף אותך בנגיעה קלה,עם קולות של פריוס. (אע"פ שהגאונים פסקו שהגיר עם 4 ההילוכים הוא חרפה. גם המנוע הוא מכונת קיטור,עם מוטות שסתומים, ובכל זאת הוא עושה אצל רוב המשתמשים ממוצע של 9 ק"מ לליטר.)

פורסם

חיימי המנוע של המאליבו החדשה יחסית מתקדם למנועים של רכבים אמריקאיים. עם 220 כ"ס ומשהו כמו 35 קג"מ מכונת קיטור הוא לא.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

הכותרת של השירשור קצת דרמטית , אבל בסופו של דבר לא מחזיקה מים.

 

אז פותח השירשור לא התרשם מהגירסא שהיבואן הישראלי מביא לארץ , אני בטוח שהיצרן נכנס לכוננות ספיגה .

סה"כ מדובר על יבוא של כמות זניחה אם בכלל של רכב אשר כלל לא נמכר באירופה ואם נמכר בכמויות זעירות בתצורה הספציפית הזו.

רובם המכריע של המכירות יהיו ברכבים אשר מצוידים במנועי סולר עם תיבה רובוטית \ ידנית , ומבחני הדרכים של אילו בחו"ל דווקא מניבים תוצאות לא רעות בכלל.

 

מכאן עד הספדים ליצרן הדרך עוד ארוכה, מאוד.

קצת פרופורציה לא תזיק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מחזק את דבריו של CX25GTI, קצת פחות הגזמה היה מעולה. הC5 רכב מעולה, גם הגרסא שנמכרת פה בארץ. אז מה, לא אהבת את הביצועים, זהו ? מספידים את היצרן ? מובן שמשהו בPSI לא בסדר כשמשתמשים עדיין בAL4, אבל הלו, קצת פרופורציות, הC5 רכב טוב כמעט בכל מובן לעומת הC5 הקודמת.

אני כל כך לא אוהב שאנשים אומרים שלרכבים ישנים יש אופי בניגוד לרכבים חדשים. אז מה ? יש לרכב הישן אופי, אבל הוא לא מרגיש טוב בפנים, הוא לא מפנק, הוא מרעיש ונראה מיושן יותר. אני רוצה מכונה מוצלחת ולא לב, הC5 עושה את זה בצורה מעולה. יותר גרוע - יש אנשים שמחשיבים את השיפור באיכות הפנים ובעיצוב כדבר רע שגורם לנשמה שהייתה ברכב (ברור שלא הייתה) להיעלם.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
דווקא לא. מרבית היצרנים מתגאים היום בכך שדגמים חדשים שוקלים כמעט אותו משקל לעומת קודמיהם(גולף 6) וחלקם אף קלים יותר(ראה מקרה פיאסטה, איביזה ופולו החדשה). למרבה הצער, כחלק מהסטגנציה המאפיינת את התעשיה הצרפתית בשנים האחרונות, משקל עודף הוא חלק מהרפרטואר של מה שאני מכנה תכנון מרושל. דיברנו על C5? בדוק את משקלם של דגמי פיז'ו הנוכחיים ותבהל(ולא שרנו הפכו ליצרני נוצות :wink:).

 

הגיר הזה ומנוע בעל הספק מאוד דומה הופיעו בקסנטיה, 3 דורות אחורה. כבר אז הביצועים לא היו מרטיטים.

6 כריות אוויר, קורות חיזוק לשילדה, מושבים כבדים ומגינים יותר, ריפוד ובידוד עבים יותר למניעת רעשים, מנועים חשמליים כאלה ואחרים ועוד - כולם תוספת משקל שמגיעה בגלל הדרישה לעוד בטיחות ועוד נוחות.

 

נכון שלא מעט יצרנים הפנימו את זה ומנסים לחסוך במשקל בדרכים שונות - אבל באופן עקרוני - כל אביזר נוחות ובטיחות יפגע בביצועים (בהנחה שיח' ההינע נשארת זהה), ב-C5 הנוכחית זה כנראה בולט במיוחד.

פורסם

מנוע ה-2.0 ליטר הוא אותו מנוע שהיה בקסנטיה? אתה בטוח?

אני חושב שהוא הופיע ב-C5 דור ראשון בצורה הנוכחית ולא השתנה הרבה מאז (אם בכלל).

 

בכל אופן אני מאמין שבסיטרואן העולמית יחליפו בקרוב את המנוע הוותיק הזה לטובת מנוע 1.6 טורבו 150 כ"ס חדש ויעיל (כנראה יגיע כאשר תגיע תיבה אוטו' 6 הילוכים- זו דעתי), כמו שהם כבר החלו לעשות בשאר הדגמים שלהם (שם של פיג'ו).

פורסם

בקסנטיה היו 137 כ"ס, בC5 אם אני לא טועה 143 ותזמון שסתומים משתנה.

מעניין כמה הבדל המשקל בין קסנטיה לC5 השונים.

כמובן שמדובר על קסנטיה דור שני.

גם בC4 וב307 זה אותו דבר ביחס לקסארה מנוע וגיר זהים ומשקל גבוה יותר.

וחוץ מפגיעה בביצועים זה גם משמעותי מאוד בצריכת דלק.

פורסם
הגיר הזה ומנוע בעל הספק מאוד דומה הופיעו בקסנטיה

 

מנוע ה-2.0 ליטר הוא אותו מנוע שהיה בקסנטיה? אתה בטוח?

אני חושב שהוא הופיע ב-C5 דור ראשון בצורה הנוכחית ולא השתנה הרבה מאז (אם בכלל).

 

לא אותו מנוע. בקסנטיה זה המנוע הישן (סדרת ה-XU, דגם RFV בד"כ) ב-C5 זה ה-EW, אאל"ט קוד דגם RFN.

למרות זאת - וחרף תזמון השסתומים המשתנה, אין הבדל משמעותי בין הספק שני המנועים וגם אופיים העצל יחסית - לכן הC5 עוד יותר עצלנית מהקסנטיה. שתיהן יכולות לשייט כל היום ב-150 ומעלה, אבל תאוצה זה לא החלק החזק.

פורסם
מחזק את דבריו של CX25GTI, קצת פחות הגזמה היה מעולה. הC5 רכב מעולה, גם הגרסא שנמכרת פה בארץ. אז מה, לא אהבת את הביצועים, זהו ? מספידים את היצרן ? מובן שמשהו בPSI לא בסדר כשמשתמשים עדיין בAL4, אבל הלו, קצת פרופורציות, הC5 רכב טוב כמעט בכל מובן לעומת הC5 הקודמת.

אני כל כך לא אוהב שאנשים אומרים שלרכבים ישנים יש אופי בניגוד לרכבים חדשים. אז מה ? יש לרכב הישן אופי, אבל הוא לא מרגיש טוב בפנים, הוא לא מפנק, הוא מרעיש ונראה מיושן יותר. אני רוצה מכונה מוצלחת ולא לב, הC5 עושה את זה בצורה מעולה. יותר גרוע - יש אנשים שמחשיבים את השיפור באיכות הפנים ובעיצוב כדבר רע שגורם לנשמה שהייתה ברכב (ברור שלא הייתה) להיעלם.

 

משום מה יש לי הרגשה שלא נהגת את המכונית לאור קביעותיך הקטגוריות. ציינתי את עניין הביצועים, אך גם תחומים נוספים. נוחות הנסיעה העירונית של C5 וההגה שלה אינם פחות מאכזבים מביצועיה. בתחומים אלה, C5 הקודמת היתה עדיפה על הנוכחית.

 

את העיצוב החיצוני והפנימי דווקא ציינתי, לטובה.

 

אגב, מספר מהמגיבים כתבו על גרסאות אחרות הנמכרות בחו"ל. לגרסאות ידניות אלו יש מתלים קונבנציונלייים ולא הידרופנאומטיים. בכתבות ההשקה של העתונות הזרה נכתב שנוחותם אינה נופלת מההידרופנאומטיים - והתנהגות המכונית המצויידת בהם עדיפה. אלא שזה הדגם המיובא לארץ - ובו עסקינן. ותתפלאו, גם באירופה יהיו מי שירכשו C5 שני ליטר אוטומטיות. הדגם הזה לא מיועד רק לישראל - ואירופה(לא הים-תיכונית), כבר מזמן החלה לרכוש מכוניות אוטומטיות.

 

הערה אחרונה לעניין תגובתך על המכוניות הישנות. מאחר וזכיתי לנהוג בכל הסיטרואן הקלאסיות שהזכרתי, תובנותיך לגבי רכב שלא מרגיש טוב בפנים, רועש וכו' אינן תופסות כאן. אילו היית נוהג ב-CX בת 30, היית מבין.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לגבי משקלי הרכב, הקסנטיה בזמנו נעה בטווח של בין 1170 - 1250 ק"ג כתלות בדגם, ה C5 החדשה מתחילה ב 1530 ק"ג..

 

קצת יותר מדי לטעמי, גם ב C6 סיטרואן הגזימו במשקל העצמי של הרכב, מיותר לציין שדיאטה נדרשת בשני המקרים הללו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

דיאטה זה טוב ונחמד, אבל במקרה של הC6 המאפרות החשמליות וכל שאר הגאדג'טים המיותרים (לדעתי כן?) לא ממש תורמים לעניין.

אני חושב שהמכוניות של היום בנויות בצורה לא נכונה הרבה מאד משקל מבוזבז על פלסטיק וגימיקים שלא נדרשים בכלי רכב, וכל זאת בנוסף לאביזרי בטיחות נדרשים שעושים את שלהם מבחינת המשקל.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

המכוניות של ימינו כבדות בעיקר מסיבה אחת - בטיחות, והשגת תוצאה גבוהה ככל האפשר במיבחני הריסוק התיקניים, שיש להם ערך שיווקי עצום, ולעיתים ללא פרופורצייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שתיהן יכולות לשייט כל היום ב-150 ומעלה, אבל תאוצה זה לא החלק החזק.

מי שקונה קסנטיה או C5 גם לא מחפש אוטו למירוצי דראג.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...