Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה אהבתי, בטירוף. את הרוח והמחשבה ואת האופי היחודי. את הנוחות שלא היתה שניה לה ואת הניהוג המוזר והמרתק, שהיה יכול להיות רק לרכב שיוצריו היו מרוכזים בעיקר בשגיונותיהם הם.

 

אהבתי את הדה-שבו ואת ה-GS, התענגתי על DS ו-CX חצי אוטומטיות. מעולם לא נהניתי מהנהיגה המונוטונית לאילת כמו מאחורי הגה ה-XM...

 

נהניתי מהתנהגות הכביש המבריקה של כל גרסאות ה-ZX וסימפטתי גם את הקסנטיה. מה הפלא? כל מה שבא מאז...

 

אז לפני שכולם נזעקים, קחו אויר. תרגעו. C5 הקודמת, מכוערת ולא איכותית עד כמה שהיתה, שמרה על האופי ועל הליבה. לא הייתי קונה אותה, אך עדיין זכורה לי אותה נהיגת בוקר מוקדמת מהצפון לת"א, אותו שיוט מהיר, קצר ונינוח. הגעתי רגוע ומחויך כאילו טסתי במחלקת עסקים טובה.

 

C5 החדשה היא מכונית יפה, אפילו יפה מאד. אני מוכן לסלוח לה על הפנסים האחוריים הגנריים למול הנוכחות הכללית. איכותה משופרת, עיצוב הפנים מאתגר ומענג. המושבים הם בין הנוחים בהם ישבתי בשנים האחרונות, בכל קבוצת מחיר.

 

למי שקונה את הסיטרואן שלו על פי רשמי אולם התצוגה, זה מספיק. בדומה ל-C4, סיטרואן C5 החדשה היא מיליון דולר כשהיא סטטית...

 

על הכביש, זו אופרה אחרת. המכונית כבדה כחזיר מפוטם(מעל טון וחצי), מונעת ע"י מנוע 2 ליטר בינוני ומסורסת ע"י גיר אוטומטי גרוע. נוחות הנסיעה העירונית בינונית ומטה, עם רגישות לפסי האטה גבוהים וחדים ולשיבושי אספלט קלים. מתלים הידרופנאומטיים תמיד "נתפסו עם התחתונים למטה" בשיבושים רוחביים חדים, אלא שכאן, התחתונים רוב הזמן מופשלים...

 

במהירויות גבוהות, מוכיחה C5 שהדבר היחידי שהיא מסוגלת לעשות כמו שצריך הוא לשייט. ההגה מקבל משקל נכון, המתלים נרגעים. רק אל תבקשו קיקדאון, בבקשה. היא תמחה על כך, בקול.

 

מעבר לכך, היא אינה מהנה בשום דרך ואופן. בכל מהירות שאינה גבוהה, ההגה מחפיר - ובמהירויות נמוכות אף לוקה בחוסר מיחזור למרכז(בדיוק ההיפך מסיטרואן של פעם). התנהגות הכביש לא מבריקה, גם הבלמים כבר לא מרגישים כמו פעם.

 

טרם נהגתי ב-C6. אחרי החויה ב-C5 החדשה, אני כבר לא בטוח עד כמה בא לי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תמהר להספיד אותה לפני שנהגת בגרסאות הדיזל הידניות.

העולם לא מתחיל ונגמר בישראל, במיוחד בשביל סיטרואן. :rolleyes:

 

על פי רוב, מנועים לא היו הצד החזק של סיטרואן. DS ו-CX המשיכו להשתמש במנוע שהיו במקורו של הטרקסיון. מנועי הבוקסר קפאו על שמריהם יותר מדי זמן, למרות שאני עדיין אוהב אותם. ועדיין, יחידות ההינע היו נסבלות לזמנן ביחס למה שיש כאן.

 

דיזל ידניות? ידני בשמחה, דיזל? לא תודה. לא אוהב. ומה לעשות שנסיעת המבחן נעשתה בישראל, בדגם שאמור להיות רב המכר(עד כמה שמחיר מנופח של 169,000 ש"ח יסייע לכך :roll:)...

 

יודע מה, דווקא כבישי ישראל מאתגרים מערכות מתלים כהלכה - ובמבחן הזה, מה לעשות, יצאה המכונית הזו מושפלת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא נהגתי, כך שאני לא יכול להתייחס לביקורת על האוטו, אבל קח בחשבון שכמעט כל המכוניות היום הופכות לבהמות כבדות משקל שמעיקות על מערכות ההנעה שלהן.

פורסם

אני האמת לא נהגתי ברכב אבל בכל תכנית או מגזין רכב מfifth gear למבחנים שנערכו לרכב בארץ ציינו הבוחנים שאף רכב לא מדגדג לc5 בכל הקשור לנוחות-ספיגת מהמורות-ריחוף וההשוואה לא הייתה להונדה או פאסאט ההשוואה הייתה לרכבים יותר טובים.לגבי יחידת הכוח וההנעה למרות שלרכב ברמה כזאת מגיע גיר מרובה הילוכים המנוע חזק וצויין לטובה.למרות שסיטרואן מנסה היום להגיע ללקוחות שלא הגיעה אליהם בעבר וכתוצאה מכך יש דגש גדול ברכבים על איכות, עיצוב,איבזור הרכב[מה שלא היה בעבר] לא איבד מהאופי המיוחד של הנסיעה בו וזה הניתוק-ריחוף המוחלט מהסביבה ועל זה אין עוררין.בכל מקרה תןך שנה יוחלף המנוע 2.0, המנוע 2.0 טורבו החדש שbmw מפתחת עם psa שיוציא קרוב ל200 כ"ס בשילוב עם גיר 6 הילוכים של אייסין.

פורסם

בכלל לא מזמן היתה כתבה שעוד כשנה גיר ה-AL4 יצא לגמלאות וגיר 6 הילוכים של איסין יתפוס את מקומו בכל קשת הדגמים (כנראה בהתחלה רק במכוניות היקרות ואז ירד גם ל-207, C3 ושאר הקטנות).

פורסם
אבל קח בחשבון שכמעט כל המכוניות היום הופכות לבהמות כבדות משקל שמעיקות על מערכות ההנעה שלהן.

 

לא הרגשתי העקה שכזו בפאסאט, אאודי או סקודה, המצויידות במנועי T. הבעיה היא, בשידוך המנוע+גיר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ותשמעו סיפור מצחיק.

אבא של חבר שלי עשה טוטאלוס לC5 שלו. נתנו לו מאזדה 6 חדשה או פורד מונדיאו לבחירה,אבל הוא התעקש לחכות חצי שנה למשלוח של C5.

פורסם
לא נהגתי, כך שאני לא יכול להתייחס לביקורת על האוטו, אבל קח בחשבון שכמעט כל המכוניות היום הופכות לבהמות כבדות משקל שמעיקות על מערכות ההנעה שלהן.

 

דווקא לא. מרבית היצרנים מתגאים היום בכך שדגמים חדשים שוקלים כמעט אותו משקל לעומת קודמיהם(גולף 6) וחלקם אף קלים יותר(ראה מקרה פיאסטה, איביזה ופולו החדשה). למרבה הצער, כחלק מהסטגנציה המאפיינת את התעשיה הצרפתית בשנים האחרונות, משקל עודף הוא חלק מהרפרטואר של מה שאני מכנה תכנון מרושל. דיברנו על C5? בדוק את משקלם של דגמי פיז'ו הנוכחיים ותבהל(ולא שרנו הפכו ליצרני נוצות :wink:).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
דווקא לא. מרבית היצרנים מתגאים היום בכך שדגמים חדשים שוקלים כמעט אותו משקל לעומת קודמיהם(גולף 6)

 

רק בשביל לחזק את דבריך:

 

הרכבים לא הופכים לכבדים יותר .

נהפוכו - קלים יותר..

גולף 6 לצורך הדוגמא ירדה ב20 ק"ג..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
בכלל לא מזמן היתה כתבה שעוד כשנה גיר ה-AL4 יצא לגמלאות וגיר 6 הילוכים של איסין יתפוס את מקומו בכל קשת הדגמים (כנראה בהתחלה רק במכוניות היקרות ואז ירד גם ל-207, C3 ושאר הקטנות).

אם באמת יהיה שימוש בגיר של אייסין אז בעיות הגיר של הצרפתיות ייעלמו לעולם.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

אם הגיר באמת יהיה של אייסין אז אני מאמין שהסיפורים על צרפתיות והגיר שלהן ייעלם, וכמו שנאמר תמיד תהיה את פולקסווגן שתזכיר לכולם איך פעם מכוניות היו נתקעות בגלל הגיר.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.


×
×
  • תוכן חדש...