Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מצד אחד, באמת כל הכבוד על ההשקעה והעבודה היפה כולל הסטנד. (נבנה במיוחד?)

 

מצד שני, אני חייב לציין שכשראיתי את התמונות עלו אצלי אותן השאלות ששאל קודמי.

 

ממה שזה נראה (למרות שזה לא לגמרי ברור) התמונה מראה כאילו הפחח מלחים על הקורות הרקובות, ובמיוחד על הימנית שנראתה במצב קשה, כיסוי פח.

 

אם זה המצב התוצאה עלולה להיות בעייתית בלשון המעטה.

 

קורה רקובה כזו צריך לחתוך ולבנות מחדש מחומר מתאים, אין פתרון אחר. כל פיתרון אחר יהיה מלכודת רקבון שלא תראה בעיין בגלל הכיסוי במקרה הטוב (וזה רע מספיק), ומשהו שיקרוס, אפילו באמצע נסיעה במקרה הרע (וזה רע מאוד מאוד)

 

בקיצור, אם הקורות הרקובות לא נחתכו החוצה ונבנו במקומן קורות חדשות מחומר מתאים, כל העבודה הקשה והבאמת יפה הזו תגרום צרות צרורות.

 

חשוב לי להדגיש שאין כאן חלילה חוסר פרגון, להיפך. הפרוייקט מדהים, והמסירות וההשקעה יוצאים מהכלל. מה שכן, אם ההערות שלנו נכונות, כדאי שתקח אותן מהר מאוד לתשומת לבך לפני שהתהליך מתקדם, ואם לא, תעמיד אותנו על טעותינו...

 

ואגב, בענין הניקוי, קודמי צודק גם כאן. יש הרבה מאוד מקומות ברכב כל כך נגוע שגם אם הפח, בעיקר הרצפה נראים בסדר, ניקוי יגלה שזו בעצם מסננת מלאה חורים, וגם בזה חייבים לטפל. היית צריך לראות מה קרה אחרי שעשיתי ניקוי חול לבודי של ווספה שהיה נראה סביר, אחרי שכל מה שהיה עליו ירד הרצפה התגלתה כיעילה מאוד, בעיקר בתור מסננת לפסטה.

 

ומעבר לכל זה, שוב כל הכבוד על העבודה, ההשקעה והיסודיות.

 

חברים יקרים! שלום רב.

כל הפחים החלודים נחתכו ושום פח לא כוסה. גם האומגה שמשמשת כשלד למבנה האחוד, הוחלפה.

מי שקרא בתחילת השרשור, נכתב על הכוונה לשלוח את הרכב לניקוי חול ואפילו הועלו תמונות של האסקורט שלי בתהליך הניקוי. לאחר מחשבה החלטנו לחכות עם ניקוי החול בשלב זה. כעת שעיה הפחח חותך ומשלים כדי לסגור את את החורים ברצפה. החשש שלנו היה כפול: א) שהרכב לא ישרוד את ההובלה לניקוי החול ויתקפל. ב) שהחול המותז מלמטה יחדור ויפגע בגג הרך. קשה להאמין אבל לפני שהתחלנו לחזק את הרצפה הגג הוא שהחזיק את כל המבנה ולכן לא יכולנו לשלוח את הרכב לניקוי חול עם גג מקופל או מפורק.

אחרי סיום הפרק הנוכחי (סגירת החורים ברצפה), החלק התחתון, תא המנוע ובתי הגלגלים יעברו ניקוי חול לחשיפת חוליים נוספים.

 

וכדי לספק את החבר ששאל, עובי הפח בו אנו משתמשים הוא 1.5 ממ'.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

נראה שיפוץ מקצועי

1וחצי מילימטר מספיק?

צריך לפחות עובי של 5 או 6 לדעתי תזכרו את העומס על השלדה כאשר המנוע והמכללים הנוספים יורכבו ,מומנט פיתול ועוד תחשבו על הכל עדיף כעת מאשר לחוות אחר כך דברים .וליישר קוו לבדוק את שארית הקורה שנשארה

בהצלחה

עופר בן צבי

פורסם

אני חייב לציין את האומץ של בעל המוסך לחשוף כאן, גם לביקורת, את כל תהליך השיפוץ וכמו כן את התגובה המכובדת והראויה למה שנכתב.

 

רק הערה אחת נוספת, לא חייבים לשלוח את הרכב לניקוי חול, יש מכשיר נייד שבעזרתו אפשר לעשות ניקוי חול מקומי מה שייקל מאוד, במיוחד שבשביל דבר כזה לא צריך להוציא את הרכב מהסטנד.

פורסם

מבחן התוצאה לאחר העבודה וההרכבה יקבע

באמת אומץ של בעל המוסך

מקווה שהתוצאה באמת תוכיח את עצמה

עופר בן צבי

פורסם

לא צריך לומר אומץ של בעל המוסך להראות את התהליך.

אלא אמונה בעצמו ובתהליך על הבאת הרכב לרמה גבוהה אם לא היה חושב כך לא היה מעלה תמונות.

צריך לומר כל הכבוד על השיתוף ועל ההתיחסות לשאלות ולהערות שנכתבות.

פורסם

מעניין אם ישאר משהו מהאוטו הזה אחרי הניקוי, אחת המכוניות הכי חלודות שראיתי ברמה שהמתלים חלודים למוות מילא הפחים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אנשים ריאלים.

ברגע שהנבה , המשולשים , האנטירול וכו כבר חלודים (מעבר לבודי ולשלדה) המצב בעייתי.

 

מסקרן אכן מה ישאר אחרי ניקוי חול יסודי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אנשים ריאלים.

ברגע שהנבה , המשולשים , האנטירול וכו כבר חלודים (מעבר לבודי ולשלדה) המצב בעייתי.

 

מסקרן אכן מה ישאר אחרי ניקוי חול יסודי.

 

ליביו

לפי המיקצועיות המוצגת כאן יישאר הרבה והרכב יהיה יותר משופץ מכל מוסטנג שנמצאת בארץ הזאת (כה אמר בני הספל...כן?)

תשפוט לפי התוצאנ ואני מניח שכל משולש "אבוד" יוחזר למקומו או שמשולש אחר..

המצב בעייתי? לכן איש המקצוע פותר בעיות...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני גם סמוך ובטוח שתעשה עבודה טובה, וזאת על פי תוצאות שראיתי שנעשו במוסך כמו הרכב של ניר ושל בועז.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...