Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

לדעתי עלות העבודה לשיפוץ רכב במצב הזה יהיה מאד יקר בטוח מעל ה30.000 ש"ח לפני חלקים, וצריך הרבה חלקים חדשים לייבא.

 

בסופו של שיפוץ לאחר שיכלול כל העלויות ככל הניראה תגיע למסקנה שיותר זול ושווה היה לחפש רכב אחר לייבא במצב סביר+ מאשר לשפץ את מה שהבאת לארץ,

 

בטוח שבסוף הרכב יהיה מושולם אבל יעלה כמו 2 רכבים לייבא.(במיקרה הטוב)

 

 

בהצלחה טל

 

אני לא בטוח שאתה צודק.

 

ראשית, הערכה גסה שלי ללא כל התחייבות - השיפוץ יעלה יותר מ 30K.

 

שנית, בסופו של החשבון, כנראה שיותר משתלם לקנות ולייבא אוטו עם גוף מתפורר שמקבל הערכה נמוכה מאוד במכס, מאשר לייבא אוטו מושלם, כזה למשל, כי אז משלמים פעמיים וחצי את מחיר השיפוץ בגלל מכפלות המס.

 

שלישית, עלות שיפוץ רכב יקר ורכב פושט די קרובים בסופו של דבר, לכן מוסטנג פתוחה, מנוע 289, שנת 1964 ששוויה הסופי יהיה (נגיד) 150K ש"ח זה השקעה יותר טובה של אותם השקלים מאשר אוטו שיהיה שווה בסוף 75K.

 

נמרוד

פורסם

על מה אתם מדברים , אתם חיים בסרט שהוא יסיים ב30

הוא מסיים שורה תחתונה לא פחות מ 150 אלף אם הוא רוצה רכב ברמה גבוה

 

לפחח אני לא מזלזל בך בכלל אבל בנוגע להנעת המנוע בלי כל מה שאמרת אז

זה קרב אתה יכול להניע עם בקבוק דלק חשמל עושים גשרים ומחווטים רק מה שצריך שזה סיטרובוטיר

ומערכת מים גם אם הרדיאטור נוזל עבודה של 10 דקות בעמידה לא מביאה למצב של התחממות במידה והמנוע תקין

בזמן הזה התרמוסטט לא נפתח בכלל

להוציא מנוע ולהכניס אחרי פחחות זה הטעות הכי גדולה

תמיד שעובדים על רכב מניחים כלים על הכנפים סריטוט וכל החרא הזה שהורס פחחות

 

 

שיהיה לכם בהצלחה בהמשך

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
על מה אתם מדברים , אתם חיים בסרט שהוא יסיים ב30

הוא מסיים שורה תחתונה לא פחות מ 150 אלף אם הוא רוצה רכב ברמה גבוה

 

לפחח אני לא מזלזל בך בכלל אבל בנוגע להנעת המנוע בלי כל מה שאמרת אז

זה קרב אתה יכול להניע עם בקבוק דלק חשמל עושים גשרים ומחווטים רק מה שצריך שזה סיטרובוטיר

ומערכת מים גם אם הרדיאטור נוזל עבודה של 10 דקות בעמידה לא מביאה למצב של התחממות במידה והמנוע תקין

בזמן הזה התרמוסטט לא נפתח בכלל

להוציא מנוע ולהכניס אחרי פחחות זה הטעות הכי גדולה

תמיד שעובדים על רכב מניחים כלים על הכנפים סריטוט וכל החרא הזה שהורס פחחות

 

 

שיהיה לכם בהצלחה בהמשך

האם התכוונת ל Distributor? (מפלג)

ובעניין הוצאת המנוע. אני חושב שחובה להוציא אותו בזמן הפחחות ולהכניס אותו חזרה לפני הצבע. יש גם אמצעים להגן על הכנפיים.

את חושב באמת שיכולתי להגיע לכל הפינות כשהמנוע בתוך הרכב?

IMG_3733.JPG

2380138030046224776nHOiFQ_ph.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

דודי לא רצתי לבאס את הבחור אז רשמתי רק עבודה בלי חלקים וכו יתחיל מ30.000 ש"ח והשמים הם הגבול.

הרכב בסוף כולל העלות קניה ויבוא הרכב והעבודה והחלקים יגמר בהרבה גם ממה שאתה רשמת.

אני אישית חושב שיש לבחור טעות רצינית שבסיסה הזול הכי יקר בסוף. אבל אני לא יגיד לו מה לעשות ב$ שלו.

 

 

טל

פורסם

בני

בודדים האנשים בארץ שידעו להבדיל בין אפריל 64 ל65

ככה שזה לא ממש משנה באמת והוא לא הולך לפרוט את האוטו בשקלים אחר כך

גם האוטו שלי הוא GT מקורי וזה ממש ממש לא משנה משהו .

 

להוציא מנוע זה ברור שלהוציא אבל לפני שעושים את זה צריך לבדוק את מצבו אם מתכננים להחזירו

אני לא אמרתי שאי אפשר להוציא מנוע ולהכניס אחרי צבע

אבל זה דורש הרבה יותר זהירות ובסוף תמיד תהיה איזה סריטה קלה או 2

 

 

טל אין פה שום כוונה לבאס את הבחור

אני פשוט מציאותי ועשיתי פרוייקט כזה ואין לי בעייה להראות לו רשימת קניות ללא בעלי מקצוע

לכמה הגעתי

עוד שהרכב היה בארהב ייעצתי לו להשאירו שם, אבל הוא בחר שלו

אז שיהיה לו בהצלחה

mustang 67 GT, 302 engine t5

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כל הכבוד אכן שיפוץ לטעמי

לפעמים תהליך השיפוץ הופך להיות העיקר ,מעין הצלת "נשמות" אבודות ,וכאשר הרכב מוכן הופך להיות מעט משעמם,וזמן מה לאחר מכן מחפשים את הדבר הבא

שיקולים הגיוניים ? אנחנו בפורום אספנות !

כל הכבוד על לקיחת הפרוייקט ,זו עבודה קשה אך מספקת עד מאוד

פורסם

מרשים , ממש להתקנא !!!!!!!!!!!!!!!!:beerchug:

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

משהו משהו...

רק חבל שהפחח לא כל כך מבין מה הוא עושה.. אבל הכל משהו משהו..

 

א) להחליף קורות אורך של הרכב בפח מילימטר? ועוד ברכב קבריולט?!?!

ב) לעשות את כל העבודה הזאת בלי לעשות לאוטו ניקוי חול לפני זה?!?!

ג) לרתך על חלודה?!?!

ד) לעשות ריתוחי שילדה לרכב קבריולט בלי חיזוקים למרכב?!?!

 

לרגל החג.. אני אפסיק לרשום סעיפים.. עם כבר הגעת לרמות כאלה של שיפור.. תעשה את זה כמו שצריך..

בהצלחה בסיבובים.. והכי חשוב.. חג שמח!

פורסם

מצד אחד, באמת כל הכבוד על ההשקעה והעבודה היפה כולל הסטנד. (נבנה במיוחד?)

 

מצד שני, אני חייב לציין שכשראיתי את התמונות עלו אצלי אותן השאלות ששאל קודמי.

 

ממה שזה נראה (למרות שזה לא לגמרי ברור) התמונה מראה כאילו הפחח מלחים על הקורות הרקובות, ובמיוחד על הימנית שנראתה במצב קשה, כיסוי פח.

 

אם זה המצב התוצאה עלולה להיות בעייתית בלשון המעטה.

 

קורה רקובה כזו צריך לחתוך ולבנות מחדש מחומר מתאים, אין פתרון אחר. כל פיתרון אחר יהיה מלכודת רקבון שלא תראה בעיין בגלל הכיסוי במקרה הטוב (וזה רע מספיק), ומשהו שיקרוס, אפילו באמצע נסיעה במקרה הרע (וזה רע מאוד מאוד)

 

יש לי נסיון מר עם מקרה דומה באלפא שהיתה לי שחטפה פיצוץ באחת הקורות, כנראה כשהרכב היה עוד בחברה. התיקון היה יפה מאוד, ולא אני ולא הבדיקה שעשיתי בתור כיסוי, עלינו על זה.

 

האלפא לא התנהגה לגמרי בסדר מהיום שקניתי אותה. בגלל שזו 75 (טווין ספארק מקורית אגב) חשבתי שאולי אי אפשר להשוות אותה לאלפתא הנפלאה שהיתה לי, ושזה פשוט אוטו שונה שמתנהג הרבה פחות טוב. מצד שני, לא הצלחתי להבין איך אוטו שאמור להיות כל כך נייטרלי וחד מתנהג בפתאומיות כזו, וכל כך קשה לצפות את התגובות שלו, אבל בגלל שלא מצאתי את הבעיה גם אחרי שהחלפתי כל חלק אפשרי במתלה הקדמי עזבתי את זה.

 

קיצורו של סיפור, במשך השנים התיקון הגרוע שנעשה גרם לרקבון שהתפשט בחצי מהקורה, וכשעליתי על זה הזדעזעתי, כי האוטו היה יכול להתקפל עלי לשניים, פשוטו כמשמעו, ובוודאי בלחצים שהפעלתי עליו. הקורה היתה פשוט מרגרינה, ולא היה לה שום סיכוי להחזיק את הלחץ של הרכב, לכן הוא התנהג בצורה בעייתית, הקורה פשוט היתה זזה. התיקון היפה אבל הכל כך לא נכון גרם למלכודת חלודה כזו שהאוטו פשוט היה גמור. השבתתי אותו מיד למרות שמכל שאר הבחינות, כולל פח וברזל, הוא היה הכי מושלם שיש.

 

בקיצור, אם הקורות הרקובות לא נחתכו החוצה ונבנו במקומן קורות חדשות מחומר מתאים, כל העבודה הקשה והבאמת יפה הזו תגרום צרות צרורות.

 

היה כאן פעם שרשור מדהים של שיפוץ אלפא ג'וליה, שאמנם לא הראה טיפול בשלדה, אבל הראה איך עושים את זה נכון. איך חותכים כל חלק נגוע החוצה, ומתאימים חדש במקומו. השרשור ההוא גם הראה כמה קשה היה לו להסיר טלאים שהולחמו על פח נגוע בלי לחתוך אותו החוצה.

 

חשוב לי להדגיש שאין כאן חלילה חוסר פרגון, להיפך. הפרוייקט מדהים, והמסירות וההשקעה יוצאים מהכלל. מה שכן, אם ההערות שלנו נכונות, כדאי שתקח אותן מהר מאוד לתשומת לבך לפני שהתהליך מתקדם, ואם לא, תעמיד אותנו על טעותינו...

 

ואגב, בענין הניקוי, קודמי צודק גם כאן. יש הרבה מאוד מקומות ברכב כל כך נגוע שגם אם הפח, בעיקר הרצפה נראים בסדר, ניקוי יגלה שזו בעצם מסננת מלאה חורים, וגם בזה חייבים לטפל. היית צריך לראות מה קרה אחרי שעשיתי ניקוי חול לבודי של ווספה שהיה נראה סביר, אחרי שכל מה שהיה עליו ירד הרצפה התגלתה כיעילה מאוד, בעיקר בתור מסננת לפסטה.

 

ומעבר לכל זה, שוב כל הכבוד על העבודה, ההשקעה והיסודיות.

פורסם

גם לי התיקון ניראה בעייתי צריך לחתוך את כל החלקים שנגועים בחלודה עמוקה, ולכן כתבתי פה בעבר שתיקון כמו שצריך (כלומר להחליף %90 מהפח והריצפה והקורות) יעלה כמו לייבא עוד רכב במצב הרבה יותר טוב, גם אם הוא לא בדיוק משנת יצור מסוימת.

אבל בו נחכה וניראה את סוף העבודה.

לדעתי כדאי לאנשים שעומדים לייבא רכב מסויים ומחפשים מציאות לקרוא טוב טוב את השרשור הזה ולדעת באמת ממה להיזהר מאד. הזול שם יהיה יקר מאד פה.

 

טל


×
×
  • תוכן חדש...