Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת גם אני די נבהלתי כשראיתי תמונות של מצב הרכב, אני מסכים עם דודי שגובה ההשקעה כאן גדול מאד,

ודי סקפטי לגבי טיב תוצאות השיפוץ.

 

הביקורת של דודי חיובית, במיוחד ממישהו שמבין, בעל הרכב יכול להתחשב בביקורת ויכול להתעלם, אישית אני

תמיד מחפש את דעות הנגד והבעיות, על מנת להיות מוכן יותר טוב לקבל את המציאות טוב יותר.

 

רכישה באי ביי היא סוג של הימור, ויכול להיות שהיתה כאן נפילה, לכן חשוב שהבחור ידע לאיזה כיוון מושך אותו השיפוץ

ומה האלטרנטיבות.

 

לגבי הוויכוח בין סוגי השיפוץ ושפת השיפוץ, אני מכיר רק שיפוץ טוב אחד,והוא זה שבעל הרכב מרוצה ממנו וגאה בו.

השיפוץ של בני היה לשביעות רצונו והוא שמח בו הרי שהשיג את שלו.

 

ודודי היה נוהג אחרת כיוון שדודי אדם אחר עם צרכיים אחרים, תובנות אחרות ותקציב אחר,

 

תמיד אפשר להוסיף עוד משהו לשנות משהו או לעשות קצת אחרת, וזה היופי שבעניין המוס של בני יחודי ואופיני לבני

והמוס של דודי שייך כולו לדודי ומשקף אותו-שניהם זוכים, שניהם אוהבי מוסטנג גאים, ולכל אחד מהם הפרשנות שלו.

מי שבוכה זה נוסעי האוטובוס...והווספה שאחריו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האמת גם אני די נבהלתי כשראיתי תמונות של מצב הרכב, אני מסכים עם דודי שגובה ההשקעה כאן גדול מאד,

ודי סקפטי לגבי טיב תוצאות השיפוץ.

 

הביקורת של דודי חיובית, במיוחד ממישהו שמבין, בעל הרכב יכול להתחשב בביקורת ויכול להתעלם, אישית אני

תמיד מחפש את דעות הנגד והבעיות, על מנת להיות מוכן יותר טוב לקבל את המציאות טוב יותר.

 

רכישה באי ביי היא סוג של הימור, ויכול להיות שהיתה כאן נפילה, לכן חשוב שהבחור ידע לאיזה כיוון מושך אותו השיפוץ

ומה האלטרנטיבות.

 

לגבי הוויכוח בין סוגי השיפוץ ושפת השיפוץ, אני מכיר רק שיפוץ טוב אחד,והוא זה שבעל הרכב מרוצה ממנו וגאה בו.

השיפוץ של בני היה לשביעות רצונו והוא שמח בו הרי שהשיג את שלו.

 

ודודי היה נוהג אחרת כיוון שדודי אדם אחר עם צרכיים אחרים, תובנות אחרות ותקציב אחר,

 

תמיד אפשר להוסיף עוד משהו לשנות משהו או לעשות קצת אחרת, וזה היופי שבעניין המוס של בני יחודי ואופיני לבני

והמוס של דודי שייך כולו לדודי ומשקף אותו-שניהם זוכים, שניהם אוהבי מוסטנג גאים, ולכל אחד מהם הפרשנות שלו.

מי שבוכה זה נוסעי האוטובוס...והווספה שאחריו-רן

 

אכן כל מילה בסלע.

בנוגע לאי ביי, למיטב זכרוני הבחור ראה את הרכב בעיניים.

גם כשאני התחלתי את השיפוץ הרכב היה במצב לא רע אבל עם הפירוק התגלו דברים שלא נדע ולכן התקציב לא היה תקציב והלוגיסטיקה המתוכננת היתה בסיס רחב מאד לשינויים. זה כשמתגלים דברים אחרי 15 שנה של בעלות, קל וחומר אחרי הצצה די שיטחית בהרשי או אפילו אצל המוכר.

היות ולא קונים רכב ליום יום, אז מה שקובע הוא אם אתה נדלק על האוטו ויכול כלכלית להתמודד עם כל אתגר.

ואגב אוטובוס, יש אוטובוס אחד שהנוסעים בו לא בוכים...

‏‏עותק של IMG_4835.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

וואוו...

לא יאמן, השארתי אתכם לבד ל 15 שעות ותראו מה קרה....

 

אשמח אם לא יהיו התנגחויות אישיות אצלי בפורום. אני רוצה לשמור את השרשור כזכרון לפרוייקט שקיים אצלי בחלומות מגיל מאוד צעיר וישנן התבטאויות שלא הייתי רוצה שיהיו חלק מהזכרון.

 

אני מעריך כל דעה באשר היא דעה ענינית ומנומסת. אני ער לכך שיתכן שאשנה את דעתי בהמשך בייחס לענינים שונים, אולם טרם הגעתי למסקנה כזו.

 

רובכם הגדול כלל אינו מכיר אותי ו/או את יתר המשפצים כדי לדעת מה הנסיון, ההסטוריה והיכולות האישיות/כלכליות של המשפץ ואם גדול/קטן/מתאים לו הפרוייקט וכל שאני עושה באמצעות הפורום הוא לקבל רעיונות מכאלו שעברו את זה בהצלחה, כאלה שעברו את זה עם הלשון בחוץ וכאלו שבעלי נסיון גדול משלי.

 

בני צודק במאה אחוז בכך שסוג מסויים של אמירות, קצת פוגעות ואכן הייתי שמח שלא לשמוע ביטוי של "גדול עלייך" (לפחות תגיד את זה לאחר שיחה של 5 דקות אתי...), אולם אין ספק שמעצם החשיפה כאן בפורום, אני מוכן מקבל באהבה כל התבטאות כמו שהיא. אז הכל בסבבה....

 

אגב, בני גם צודק (מן הסתם מידיעה אישית), שאת הרכב ראיתי בארה"ב לאחר שזכיתי במכרז דרך איביי אבל לפני ששלמתי ולכן - "בגדול" הייתי ער למצב הרקבון והכל נלקח בחשבון. זה עדיין לא אומר שאתן את העבודה לפחח הראשון שאמצא....

 

אז שוב, תודה לכל המציעים ולא רק למפרגנים

ונסו להשאיר את הפאן האישי לשרשורים המיועדים לכך... :-D ),

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

או כמה שזה מזכיר לי את עצמי...

 

פעם גם אני חשבתי כמוך, הייתי מכור למקוריות ברמת הבורג. עם הזמן למדתי שפתרונות קטנים ולא מקוריים משדרגים מחלות ילדות של רכבים שמה לעשות, נולדו מזמן. הפתרונות הקטנים עושים לפעמים שינויים עצומים שדוקא הם נותנים לרכב להוציא את הפוטנציאל והאופי האמיתי שלו בצורה הכי טובה.

 

עם הזמן שאלתי את עצמי, מה בעצם הרעיון של להתעקש בצורה כל כך פנאטית (ואני מדבר על עצמי...) על מקוריות. מה יש במקוריות הזו שכל כך קדוש. התשובה שנתתי לעצמי, שבעצם שום דבר. את הרכב כבר יצרו, אז שחזור ל"רמת הבורג" פשוט יעשה משהו שכבר נעשה. מצד שני, שיפוץ עם אופי ייחודי, עם תוספות קטנות ומשמעותיות אבל צנועות עד כמה שאפשר במראה, כך שהיופי המקורי לא יפגע, מוציא החוצה את פוטנציאל הנהיגה האמיתי של הרכב המקורי, זו יצירה אמיתית. כזה עוד לא היה.

 

אבל כל אחד ודעתו. כמכור שנגמל למקוריות, אני מכבד ןמעריך את מי שמוכן ללכת את כל דרך הייסורים (היקרה מאאווודד!!) ולהגיע לתוצאה סופית כל כך מרשימה.

 

ומכאן, איך אני הייתי פועל במצב הזה, כמובן שזו רק דעתי.

 

שיפוץ של פח ברמה כזו, יעלה סכומים מאוד גבוהים. חוץ מזה, ככל שרמת הפח בעייתית יותר, העבודה תצא (ברוב המוחלט של המקרים) פחות טוב, ותקח יותר זמן. כל זה בלי לקחת בחשבון באגים נוספים שעלולים לצוץ.

 

אז איך פותרים את הבעיה בצורה הטובה ביותר, שתתן תוצאה מושלמת, עם פח יפה וקורות מקוריות מושלמות, ובמחיר הנמוך ביותר? מביאים עוד מוסטאנג.

 

 

לא זאת לא בדיחה. עכשיו שיש לך וסטאנג יחסית מושלמת כמו שרצית, כל מה שאתה צריך זה בודי שלא הכיר משהו חוץ מאריזונה. אתה יכול להביא אוטו מת לחלוטין (ואולי לקבל רמה 6 כי אין צורך במ.ב.) אבל עם בודי יפה ופתוח. יש כאלה באריזונה ונבאדה בלי סוף. החלודה מעולם לא הגיעה לשם, גם רכבים שעמדו חשופים לחלוטין לא נרקבו אפילו טיפה. יש שם מגרשים עצומים של גרוטאות אירופאיות והם מוכרים לכל העולם חלקי בודי במצב חדש.

 

אז תעשה חשבון כמה זה יעלה וכמה שיפוץ חיצוני יעלה, ותראה שזו האופציה הזולה ביותר, וגם המקורית ביותר!

 

וזו אופציה שמה שלא יהיה תשאיר לך טון חלקי חילוף יקרי המציאות כספייר או כהשלמה איפה שאין.

 

ואם לא...אתה מוזמן להתקשר בה.פ. ואתן לך שם של פחח שלדעתי מסוגל לבצע את העבודה. חלק מאילו שהומלצו לך, לעניות דעתי בלבד אבל מנסיון, לא בנויים לפרוייקט כזה.

 

בהצלחה, איזה פרויקט מעניין...

פורסם
או כמה שזה מזכיר לי את עצמי...

 

פעם גם אני חשבתי כמוך, הייתי מכור למקוריות ברמת הבורג. עם הזמן למדתי שפתרונות קטנים ולא מקוריים משדרגים מחלות ילדות של רכבים שמה לעשות, נולדו מזמן. הפתרונות הקטנים עושים לפעמים שינויים עצומים שדוקא הם נותנים לרכב להוציא את הפוטנציאל והאופי האמיתי שלו בצורה הכי טובה.

 

עם הזמן שאלתי את עצמי, מה בעצם הרעיון של להתעקש בצורה כל כך פנאטית (ואני מדבר על עצמי...) על מקוריות. מה יש במקוריות הזו שכל כך קדוש. התשובה שנתתי לעצמי, שבעצם שום דבר. את הרכב כבר יצרו, אז שחזור ל"רמת הבורג" פשוט יעשה משהו שכבר נעשה. מצד שני, שיפוץ עם אופי ייחודי, עם תוספות קטנות ומשמעותיות אבל צנועות עד כמה שאפשר במראה, כך שהיופי המקורי לא יפגע, מוציא החוצה את פוטנציאל הנהיגה האמיתי של הרכב המקורי, זו יצירה אמיתית. כזה עוד לא היה.

 

אבל כל אחד ודעתו. כמכור שנגמל למקוריות, אני מכבד ןמעריך את מי שמוכן ללכת את כל דרך הייסורים (היקרה מאאווודד!!) ולהגיע לתוצאה סופית כל כך מרשימה.

 

ומכאן, איך אני הייתי פועל במצב הזה, כמובן שזו רק דעתי.

 

שיפוץ של פח ברמה כזו, יעלה סכומים מאוד גבוהים. חוץ מזה, ככל שרמת הפח בעייתית יותר, העבודה תצא (ברוב המוחלט של המקרים) פחות טוב, ותקח יותר זמן. כל זה בלי לקחת בחשבון באגים נוספים שעלולים לצוץ.

 

אז איך פותרים את הבעיה בצורה הטובה ביותר, שתתן תוצאה מושלמת, עם פח יפה וקורות מקוריות מושלמות, ובמחיר הנמוך ביותר? מביאים עוד מוסטאנג.

 

 

לא זאת לא בדיחה. עכשיו שיש לך וסטאנג יחסית מושלמת כמו שרצית, כל מה שאתה צריך זה בודי שלא הכיר משהו חוץ מאריזונה. אתה יכול להביא אוטו מת לחלוטין (ואולי לקבל רמה 6 כי אין צורך במ.ב.) אבל עם בודי יפה ופתוח. יש כאלה באריזונה ונבאדה בלי סוף. החלודה מעולם לא הגיעה לשם, גם רכבים שעמדו חשופים לחלוטין לא נרקבו אפילו טיפה. יש שם מגרשים עצומים של גרוטאות אירופאיות והם מוכרים לכל העולם חלקי בודי במצב חדש.

 

אז תעשה חשבון כמה זה יעלה וכמה שיפוץ חיצוני יעלה, ותראה שזו האופציה הזולה ביותר, וגם המקורית ביותר!

 

וזו אופציה שמה שלא יהיה תשאיר לך טון חלקי חילוף יקרי המציאות כספייר או כהשלמה איפה שאין.

 

ואם לא...אתה מוזמן להתקשר בה.פ. ואתן לך שם של פחח שלדעתי מסוגל לבצע את העבודה. חלק מאילו שהומלצו לך, לעניות דעתי בלבד אבל מנסיון, לא בנויים לפרוייקט כזה.

 

בהצלחה, איזה פרויקט מעניין...

 

רעיון מעולה!

 

אני מודה שבאמת לא חשבתי על זה כך. כשהתחלתי לקרוא את שכתבת, היה נשמע קצת מנותק. אבל נכנסתי לאיביי והסתכלתי בכל מיני הצעות שהגשתי בעבר למוסטנגים מושלמים ברמת הבודי, אולם חסרים את כל המכלולים המכאנים ואולי זו אחת ההצעות היותר טובות שנתנו לי.

 

מצאתי מכרז שלא זכיתי בו, מאוגוסט 2008 (ערב המשבר הפננסי), על בודי מושלם, בלי שום ריתוכים ובלי שום תוספות לא מקוריות (לדברי המוכר), והיה צריך לעבור פחחות וצבע בסיסיים ביותר. המכרז נסגר ב 1050$....

 

תוסיף על זה הובלה פנימית לניו יורק 700$

הובלה לארץ 1,800$

מכס 3,000$

שונות 1,000$

ויוצא שבסכום של 7,550$ (קצת יותר מ 30,000 ש"ח) יש לי בארץ בודי מושלם ומקורי.......

 

סוכריה נוספת - אפשר להעמיס עליו חלקים לפני המשלוח ולחסוך בכך הובלה (לי ולחברים אחרים מהמועדון) וכמובן גם מכס....

 

איך לא חשבתי על זה קודם...

 

הנושא בבדיקה ואדווח על התפתחויות... (כמובן שבמקביל אני ממשיך לקבל הצעות מחיר לעבודה בארץ...).

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

לפי דעתי יש פה עוד סוג של הרפתקה כי בכל זאת אתה לא יודע מה עשו ולא עשו ברכב המפורק השני

 

נסה ליצור קשר עם החברה הזאת

http://www.dynacorn.com/

הם מייצרים גוף חדש ומרכב מלא לחלוטין ל פאסטבק 67 תשאל אולי הם מייצרים גם ל64-65 פתוחות

 

החברה זאת

http://www.goodmarkindustries.com/home/index.html

היא החברה היחידה שקיבלה חותמת של OER מ GM

והם התחילו ליצר גם למוסטאנגים מבית פורד מין הסתם כנ סלאתר יש שם ממש את כל החלקים שאתה צריך לפחחות במחיר הוגן והמוצרים אייכותים לגמרי

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

יש גם נקודות נגד

בודי בן 40 זה בודי בן 40.אוטו משומש בן 40 זה אוטו משומש בן 40. לא מדבר רק על חלודות אלא על תאונות, המצאותו של הרכב במשך חייו (מי מבטיח שלא היו לו 10 שנים בקליפורניה?) וכו וכו.

כנף מספק מוכר ואמין כמו CJ עולה 324 דולר כשהיא מיוצרת מהמכונות המקוריות

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort

 

או ב 130 דולר, כנראה תחליפי מסין

 

 

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~dyndetail~Z5Z5Z50000016e~Z5Z5Z5ACTTO~P129.95~~~~S2OG065BGZ21713217516e~Z5Z5Z5~Z5Z5Z50000016e

 

בכל מקרה להביא רכב גרוטאה זה להביא המון דברים שאתה לא צריך...

כאן אתה מתמקד

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
יש גם נקודות נגד

בודי בן 40 זה בודי בן 40.אוטו משומש בן 40 זה אוטו משומש בן 40. לא מדבר רק על חלודות אלא על תאונות, המצאותו של הרכב במשך חייו (מי מבטיח שלא היו לו 10 שנים בקליפורניה?) וכו וכו.

כנף מספק מוכר ואמין כמו CJ עולה 324 דולר כשהיא מיוצרת מהמכונות המקוריות

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort

 

או ב 130 דולר, כנראה תחליפי מסין

 

 

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~dyndetail~Z5Z5Z50000016e~Z5Z5Z5ACTTO~P129.95~~~~S2OG065BGZ21713217516e~Z5Z5Z5~Z5Z5Z50000016e

 

בכל מקרה להביא רכב גרוטאה זה להביא המון דברים שאתה לא צריך...

כאן אתה מתמקד

 

 

נכון.

 

החלטתי עם עצמי שאם העלויות המשוערות של הבאת בודי קומפלט יהיו נמוכות מ 10,000 ש"ח מהצעת המחיר שקבלתי מפחח אומן מומלץ ועם נסיון בישראל, אעשה את העבודה בארץ.

 

יש גם נקודה נוספת.

 

בזמנו משהו מכר בודי קומפלט (כולל כל חלקי הפח ולא כולל את חלקי החזית והתחת), ריק לחלוטין מכל מכלול, רק מחובר לגלגלים (בלי ברקסים), כפי שכתבתי לעיל.

 

מהתמונות ומההתכתבויות שלי איתו, הבנתי שכל חלקי המתכת והפח במצב מצויין וצריכים רק פחחות קלה וצבע. איזה סיכוי יש לי למצוא עוד אחד כזה בחצי שנה הקרובה? אם בכלל....

 

אגב, למרות שהוא היה מפלסינבניה, הרכב הגיע לשם שנה קודם לכן מווגאס....

 

אבל, בכל מקרה, הנושא בהחלט שווה בדיקה...!!!

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אגב, עוד כמה דברים.

 

קראתי את מה שבני כתב, ולמרות שנכון שעל רכב בן 40 עברו אולי כמה דברים, אין בעיה גדולה לבדוק את זה. צילום מכל הזויות הנכונות, מלמעלה ומלמטה מבפנים ומבחוץ, יתן תמונה מספקת למדי. מנסיון, הפורשה שלי הגיעה עם בודי שאין לרכב בן 5, ואין שום דבר שישתווה לבודי מקורי טוב, גם עם הפח הטוב ביותר שיש, בוודאי בארץ.

 

ולמרות זה, העבודה להעביר את כל המכלולים מרכב לרכב היא עצומה וצריך לקחת את זה בחשבון, וגם את עלות הצביעה שבכל מקרה תצטרך להעשות.

 

ועוד דבר: רול און רול אוף 1100 דולר במקום 1800, רמה 6 היא לא 3000 דולר (לא ניסיתי אבל שווה בדיקה) והשילוב של שניהם מוזיל בצורה סופר משמעותית את המכס

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב,

אז הרבה זמן לא עדכנתי.... קצת לחץ בעבודה, קצת חיפושים אחרי הדרך הטובה ביותר להתחיל את השיפוץ ובעצם... קצת מהכל...

 

אז ביום שלישי האחרון (קצת פחות משבוע), חבר שלח לי הודעה שהמוסטנג שלו עומדת לצאת מצבע, לאחר השקעה של (?) כספים ו (?) שנים.... והתמונות עשו לי חשק, אז החלטתי!!!

 

הרמתי טלפון לפחח שבחרתי (לאחר עשרות פחחים שנבדקו על-ידי) והודעתי לו שאפשר להתחיל.

 

ואכן, ביום שישי האחרון הוא הגיע עם גרר והעמיס את ה"חלודמוסטנג" שלי על נגרר וכאן התחיל פרק השיפוץ.

 

אז ככה - בתמונה הראשונה, כמובן, החלודמוסטנג שלי יוצאת אל דרכה החדשה. ביתר התמונות, אפשר לראות מה נעשה בתוך יומיים של עבודה. יומיים בלבד.... האמת היא, שלא חשבתי שאפשרי לפרק ככה רכב בתוך יומיים. הברגים לא ממש משתחררים, הפחים רקובים וצריך להמנע מלשבור חלקים שעדיין אפשר לעשות איתם משהו וכן הלאה.

 

אבל, הכי נחמד, היה, לראות סרטון שצולם, בו מחברים מצבר למנוע של הגג החשמלי והגג עולה ויורד כמו חדש.... קטעים.... כל הרכב רקוב עד ליסוד, אבל החשמל - עובד כמו פצצה...

 

אז, אנסה לעדכן ככל שהזמן יאפשר לי.

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

וואי, מפחיד כמות החלודה,

שיהיה בהצלחה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...