Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכות על הרכב.

 

בהצלחה עם השיפוץ.

 

8)

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז זהו,

 

למרות שזו אחת התקופות היותר לחוצות שהיו לי אי פעם בעבודה, סיימתי עם בחינת המצב המכאני והרקבונות של המוסטנג.

 

אז המצב המכאני הרבה יותר טוב משחשבתי. המנוע לא תפוס, כל החלקים המכאנים, ללא יוצר מן הכלל נמצאים. כל הפנים של הרכב קיים ואפילו במצב מעולה. חלונות, דלתות, וכן האלה.

 

המה,מה? הפח של הרכב רקוב ברמה קשה.

 

אז לאחר מספר התיעצויות, החלטתי שלא תהיה ברירה, ואזמין מארה"ב את כל חלקי ריצפת הרכב אשר לא ניתן יהיה לשקם. יחד עם זאת, החלטתי שלא להתחיל עם השיפוץ המאסיבי, לפני שאסגור עם פחח. הסיבה היא שאני רוצה לקבל הנחיות מהפחח כיצד בדיוק הוא אמור לקבל את הרכב. לדוגמא, האם להוריד דלתות? כנפיים? וכן הלאה? יש לכך משמעות מבחינתי באופן שבו אעבוד על הרכב וגם מבחינת המקום בו אעבוד על הרכב (אם צריך להפשיט את כל חלקי הפח, ממילא לא יספיק לי המוסך שלי בבית ואצטרך לעבור מקום).

 

קבלתי המלצה חמה על פחח מהצפון. שלוש בעיות איתו. האחת, הוא מהצפון... (כבר אמרתי... לא?) ואני מאזור השרון. כך שכאשר ארצה לראות התקדמות, זה יצריך ממני אופרציה ותוכניות מראש. והשניה - הממליצים הזהירו אותי מראש שהוא יקר בטירוף.... והשלישית, כדי לקבל הצעת מחיר הוא לא מגיע אל הרכב, אלא הרכב מגיע אליו..... נו יופי... להזכירכם, הרכב לא נסע 18 שנה....

 

אולם, ההמלצות עליו חמות במיוחד ואני עדיין מתלבט למרות שכנראה אביא לו את הרכב לקבלת הצעת מחיר בכל מקרה.

 

האם יש למשהו המלצות בנושא?

פחח אומן מהמרכז?

משהו שאפשר לסמוך עליו במאה אחוז.

אני מחפש בעל מקצוע - אומן ולא מישהו בזול שיעלה לי ביוקר...!!!

 

תודה,

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

בס"ד



 

הי אלירן.

אני יודע שהפחח ישראל גנה מאלקנה עושה לפעמים עב' שיקום אצלו במוסך- מהיכרות אישית הוא זול ואדם אמין.

לגבי המלצות על איכות כדאי לשאול את מי שכבר נהנה משרותיו..לדעתי יש כמה בפורום שכבר התנסו.

הטלפון במוסך: 03-9362443

בועז.

פורסם
הדבר האחרון שהייתי מביא זה רצפה

אבל לשיקולך

לא לגמרי..אני לא הייתי מביא את כל הרצפה אבל חלקים ממנה, כן. אל תשכח שהרצפה זה אחד החלקים הכי פגיעים ברכב והכי לא מטופלים.

ממילא אם אילן מביא קונטיינר אז חלקי הרצפה הם תוספת שולית.

הנה תמונה של הרצפה ברכב שלי, החלק הימני חדש והשמאלי בנוי מחדש.

(אגב, הגעתי למסקנה שחלקי הרצפה הימניים קדמיים הכי נפגעים בגלל שהג'יפה והרטיבות בכביש מתרכזים בצד ימין...)

IMG_3735 - עותק.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

יכול להיות שזה בגלל שהמרזבים מפנים את המים לצד הימני וזה לאט לאט גורם לרקבון שמגיע עד לרצפה? (הרכב לא צעיר והיה לו זמן לזה נראה לי:lol:)

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

אולי בגלל שזה שיושב לצד הנהג הוא זה שאוכל ושותה בזמן הנסיעה. הוא לא בעל הרכב ואם נשפך לו משהו הוא פחות שם לב. תחשבו מה קולה תעשה....

פורסם

בס"ד

 

 

 

הי אלירן.



אני יודע שהפחח ישראל גנה מאלקנה עושה לפעמים עב' שיקום אצלו במוסך- מהיכרות אישית הוא זול ואדם אמין.

לגבי המלצות על איכות כדאי לשאול את מי שכבר נהנה משרותיו..לדעתי יש כמה בפורום שכבר התנסו.

הטלפון במוסך: 03-9362443

 

בועז.

 

תודה! האם משהו מקוראי הפורום מכיר? אני אתקשר ואקבע איתו בכל מקרה, אך הייתי שמח לקבל המלצה ממי שעבר איתו עבודה מורכבת...

 

הדבר האחרון שהייתי מביא זה רצפה

אבל לשיקולך

 

למה? זה מה שמחזיק ותורם ליציבות של הרכב. על פניו, זה נראה לי חושב יותר מכל דבר אחר. אני טועה? אגב, הייתי שמח לו הייתי מוצא פחח שיוכל להתעמת עם מצב הריקבון של הרכב, לא בשל שיקולי "יבוא" מחו"ל, אלא על מנת לשמור ככל האפשר על המקוריות של הרכב...

 

יותר קל תביא אתה את הפחח אליך .לא יודע מי הפחח שהמליצו לך עליו אבל גם לי יש פחח טוב שגם הוא מהקריות

 

היה לך נסיון איתו בעבודה יסודית ומורכבת? (רקבונות מתקדמים, חיזוקי קורות ריצפה וקורות דלתות וכדומה?). בכל מקרה אשמח לשם ומספר טלפון.

 

לא לגמרי..אני לא הייתי מביא את כל הרצפה אבל חלקים ממנה, כן. אל תשכח שהרצפה זה אחד החלקים הכי פגיעים ברכב והכי לא מטופלים.

ממילא אם אילן מביא קונטיינר אז חלקי הרצפה הם תוספת שולית.

הנה תמונה של הרצפה ברכב שלי, החלק הימני חדש והשמאלי בנוי מחדש.

(אגב, הגעתי למסקנה שחלקי הרצפה הימניים קדמיים הכי נפגעים בגלל שהג'יפה והרטיבות בכביש מתרכזים בצד ימין...)

 

א. הבעיה היא שהרצפה כל כך רקובה, שאני מפחד שלא אמצא פחח שיהיה מוכן/מסוגל/רוצה להתעמת עם סוג כזה של עבודה. בגלל זה הגעתי ל"הוא" מהצפון והבנתי ממנו (גם בשיחות הטלפוניות איתו), שהוא לא יגיד "לא" לשום סוג של קושי ומורכבות.

 

ב. מי זה אילן? יש מצב ליפול עליו עם תוספת למשלוח?

 

תודה לכל המגיבים והעוזרים.

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

מפאת חוסר זמן קראתי רק את מה שהגבת לי

אז ככה

הריצפה זה החלק הכי חשוב באוטו שלך אפשר להגיד אחרי המיני קורות שלדה שיש לך ולכל המוסטנגים בשנים האלו

מכיוון שאין לך בקונברטיבל חיזוקים משמעותים לעומת הקופה והפסטבק

הייתי בונה כבר רצפה עם חיבור השסי כמו שצריך ואפילו הייתי שוקל לנתק את הקורות שסי במידה והם במצב גרוע ולייצר חדשות מחומר עבה ובריא יותר

כך בחשבון שיש נושא של עייפות חומרים וצפיפות חלקיקים במתכת

אם תביא את כל הפחים האלו אתה תשאר עם אותו חרא שיצא האוטו

דבר שני כל החלקים היום הם חרא אם זה לא נוס

ככה שרצפה חדשה לא ממש תהיה אפקטיבית לדעתי

 

 

בנושא פחחים הכל עניין של תקציב

אם אתה מוכן לשלם יש מספיק בעלי מקצוע טובים שיכולים לעשות לך מהגרוטאה הזאת אוטו

כמו שאמרתי לך אז עשית טעות שהבאת רכב במצב כזה גרוע

ואתה עכשיו תבין את זה

אני שיפצתי רכב במצב כזה ולא פחות גרוע אם לא יותר

ולא החלפתי שום פח באוטו

 

אבל שוב שיהיה בהצלחה להחזיר את האוטו ולהביא אחר במקומו זה לא על הפרק

אז צריך לעשות את המייטב עם מה שיש

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

...הייתי בונה כבר רצפה עם חיבור השסי כמו שצריך ואפילו הייתי שוקל לנתק את הקורות שסי במידה והם במצב גרוע ולייצר חדשות מחומר עבה ובריא יותר...

 

...ככה שרצפה חדשה לא ממש תהיה אפקטיבית לדעתי ...

 

היי דודי,

 

תוכל להרחיב ולהסביר את נושא חיבורי השאסי, ניתוק קורות שאסי והשתלת חדשות?

 

ברור לי כל נושא המרכב האחוד וכן הלאה, אבל "לנתק קורות"? יש מצב להחזיר את הרכב בכלל לקווים מקוריים אחרי זה?

 

אני לא מתכוון לחסוך על פחחות, אך אני גם לא מתכוון לשלם על עבודה לא מושלמת.

 

תודה,

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
היי דודי,

 

תוכל להרחיב ולהסביר את נושא חיבורי השאסי, ניתוק קורות שאסי והשתלת חדשות?

 

ברור לי כל נושא המרכב האחוד וכן הלאה, אבל "לנתק קורות"? יש מצב להחזיר את הרכב בכלל לקווים מקוריים אחרי זה?

 

אני לא מתכוון לחסוך על פחחות, אך אני גם לא מתכוון לשלם על עבודה לא מושלמת.

 

תודה,

אלירן

 

הכל תלוי במצב של הקורות שלך

אם הם רקובות צריך לטפל בזה

הכל תפוס שם עם פונקשוויס ככה שאתה קודח אותם ואז מחזיר אותם לאותו מקום

חיבור שסי זה לחבר בן הקדימה לאחורה

יש כל מיני שיטות לעשות את זה וראיתי גם כבר כאלו שגם עשו X באמצע בשביל לחזק את הכל

 

שוב כל הדברים האלו שאני מדבר איתך זה דברים שלא עושים בדרך כלל ובודדים האנשים שמסוגלים באמת לבצע פרויקטים כאלו בארץ

השאלה מה הרמת ציפיה שלך להוציא את האוטו וכמה אתה מוכן לשלם על פחחות

מה הביצועים שאתה דורש מהאוטו ועד כמה חשוב לך עניין הבטיחות , ואם אתה מוכן לפגוע במקוריות על חשבון בטיחות

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

הנה תמונות מחיזוק ושיפוץ התת שילדה במוס שלי

באלבום התמונות שהלינק שלו מופיע למטה תוכל לשאוב מידע על השיפוץ

2231856500046224776jFoNdR_ph.jpg

2961637030046224776WJwWXE_ph.jpg

2761369560046224776synVVg_ph.jpg

2149126120046224776TpUQxW_fs.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...