Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע מה מצב הפנלים שלך

בכל אופן אם הם במצב לא משהו ואתה מתכנן להחליף אותם פשוט תקרע אותו

גם ככה זה עולה 30 דולר זוג

במידה ואתה עדיין רוצה לשמור עליהם

אתה יכול לפתוח מעל ל 3/4 מהפנל ולהכניס יד ולפתוח את זה

הפנל המקורי הוא יחסית גמשי ואפשר להכניס שם יד .

המיקום של הפתיחה יהיה בקו ישר מהלוק העליון של הדלת ובגובה של המנעולה בצד ימין של הדלת

יהיה שם מוט שתצטרך להרים למעלה ולאחר מכן תוכל לפתוח ,

נשמע מסובך קצת אבל זה שטויות חפש תמונות באינטרנט של המנגנון ויהיה לך יותר קל לחפש את זה

mustang 67 GT, 302 engine t5

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול למצוא בקניון עזריאלי תקנו אותי אם אני טועה, חנות רק של דגמים .קוראים לחנות דגמים.

אני משם קניתי דגם של מוסטנג 64.5 אדומה וגם boos 302

פורסם

אלירן

 

ראה את הלינקים המצורפים , בכל מקרה על כל עזרה שתצטרך תיהיה בקשר :

 

http://www.mustangmonthly.com/thehistoryof/mustang_1964/index.html

 

http://www.vintage-mustang.com/topics/decode/decode.html

 

http://www.mustangmonthly.com/index.html

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם
לא יודע מה מצב הפנלים שלך

בכל אופן אם הם במצב לא משהו ואתה מתכנן להחליף אותם פשוט תקרע אותו

גם ככה זה עולה 30 דולר זוג

במידה ואתה עדיין רוצה לשמור עליהם

אתה יכול לפתוח מעל ל 3/4 מהפנל ולהכניס יד ולפתוח את זה

הפנל המקורי הוא יחסית גמשי ואפשר להכניס שם יד .

המיקום של הפתיחה יהיה בקו ישר מהלוק העליון של הדלת ובגובה של המנעולה בצד ימין של הדלת

יהיה שם מוט שתצטרך להרים למעלה ולאחר מכן תוכל לפתוח ,

נשמע מסובך קצת אבל זה שטויות חפש תמונות באינטרנט של המנגנון ויהיה לך יותר קל לחפש את זה

 

מעולה.

 

פתחתי 3/4 ודי בקלות מצאתי את המקום אליו מתחבר המוט והכל הסתדר (האמת היא שלא חשבתי שזה ניתן לפתיחה מהצד הזה. אבל לומדים...)

 

תודה.

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
אלירן

 

ראה את הלינקים המצורפים , בכל מקרה על כל עזרה שתצטרך תיהיה בקשר :

 

http://www.mustangmonthly.com/thehistoryof/mustang_1964/index.html

 

http://www.vintage-mustang.com/topics/decode/decode.html

 

http://www.mustangmonthly.com/index.html

 

מעוז תודה רבה!

 

יצא לך להביא חלקים בדאר? מה לגבי חלקים גדולים/כבדים?

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

רצ"ב מספר תמונות של חלודה במקומות הגרועים ביותר ברכב. יתר המקומות לא כל כך קריטיים....

 

מעניין האם אזורים אלו ניתנים לתיקון על-ידי פחח אומן, או שאני חייב להחליף. אם בכלל אפשר להחליף.....

 

תמונה ימנית, מצולמת מהחלק האחורי שמאלי של הרכב. באזור מיכל הדלק. זה נראה כמו הקורה השמאלית של הרכב, אלא שבמוסטנג הקורה לא אמורה להגיע עד לאזור זה...

 

תמונה אמצעית. אותה קורה, אך התמונה צולמה מלמעלה כלפי מטה.

 

תמונה שמאלית. הפאנל השמאלי (צמוד לאזור כיסא הנהג).

 

תודה,

אלירן

IMG_0830.jpg

IMG_0827.jpg

IMG_0826.jpg

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
רצ"ב מספר תמונות של חלודה במקומות הגרועים ביותר ברכב. יתר המקומות לא כל כך קריטיים....

 

מעניין האם אזורים אלו ניתנים לתיקון על-ידי פחח אומן, או שאני חייב להחליף. אם בכלל אפשר להחליף.....

 

תמונה ימנית, מצולמת מהחלק האחורי שמאלי של הרכב. באזור מיכל הדלק. זה נראה כמו הקורה השמאלית של הרכב, אלא שבמוסטנג הקורה לא אמורה להגיע עד לאזור זה...

 

תמונה אמצעית. אותה קורה, אך התמונה צולמה מלמעלה כלפי מטה.

 

תמונה שמאלית. הפאנל השמאלי (צמוד לאזור כיסא הנהג).

 

תודה,

אלירן

 

 

הבאת אוטו

אתה מפחד להביא חלקים ?

בכל אופן בנוגע לרקבונו ת

התחלתי עם מצב יותר קשה מזה אז הכל בר שיפוץ

מה שכן כך בחשבון שקורות של האוטו הזה הם לא פחות חשובים מהשלדה

אז תדאג שיתנו שם חיזוקים וריתוכים כמו שצריך

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אלירן!!! יא תותח!!!!!!!!!!!!!!!

סחטיין ומזל טוב על הכלה\אישה. מאחל לך בהצלחה והמון אהבה עם המוסטנג החדשה\ישנה.

ותזכור, כל שאלה\בקשה לייעוץ ועזרה אני כאן.

מזל טוב

מאיר

פורסם
בס"ד

אתה יכול להמליץ על החברה שאיתה עבדת?

תודה, בועז: 050-7344146

 

חברת מנטפילד. היו הכי זולים עם הכי הרבה המלצות. מיד בתחילת השיחה דגיד להם שאתה רוצה הובלה בשיטת קונסילידציה (מס' רכבים באותה מכולה). טלפון 03-7955666 דבר עם דורית.

 

 

אלירן!!! יא תותח!!!!!!!!!!!!!!!

סחטיין ומזל טוב על הכלה\אישה. מאחל לך בהצלחה והמון אהבה עם המוסטנג החדשה\ישנה.

ותזכור, כל שאלה\בקשה לייעוץ ועזרה אני כאן.

מזל טוב

מאיר

 

המון תודה מאיר!!!

 

כמו שראית במו עינייך, מצב הרקבונות קצת יוצר גרוע ממה שהערכתי מראש. נראה לי שלא אצליח להתחמק מרפרודוקציות. אבל אגמור לעשות הערכת מצב ונראה הלאה. כרגע די התבאסתי בגלל הקורה האחורית ותחתית הרכב במיוחד בצד השמאלי...

 

(אגב, מעניין שהרכב הרבה יותר חלוד בצידו השמאלי מאשר הימני... מה זה אומר? שמפזרים יותר מלח על הכביש בזצד שמאל מאשר בימין?)

 

תודה בנתיים,

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

(אגב, מעניין שהרכב הרבה יותר חלוד בצידו השמאלי מאשר הימני... מה זה אומר? שמפזרים יותר מלח על הכביש בזצד שמאל מאשר בימין?)

 

תודה בנתיים,

אלירן

 

הנהג ישראלי, תקוע בשמאלי.

משכנתא זה קל

פורסם

(אגב, מעניין שהרכב הרבה יותר חלוד בצידו השמאלי מאשר הימני... מה זה אומר? שמפזרים יותר מלח על הכביש בזצד שמאל מאשר בימין?)

 

 

יתכן והחנו הרכב מקביל למדרכה/ "חצי על המדרכה" .

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

את המלח מפזרים בשני כיווני התנועה בכביש, כך יוצא שהאמצע מקבל מנה כפולה - לצד שמאל של האוטו.

לא יודע אם די בזה לגרום לו להחליד יותר מאשר בימין, גם ככה העיסה של בוץ שלג מלח ושאר ג'יפה נראית רע ונכנסת (וגם נשארת) טוב טוב לכל חור מתחת לאוטו.

כל אחד ועניניו, אבל למה לנסוע עם מוסטנג קבריולט בשלג?


×
×
  • תוכן חדש...