Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ותהנה!

אני לא מבין איך לא ראו ישר שזה 2009! פנסים אחוריים שקופים, גג שקוף, צבע רב גווני בטח אני טועה 2010!

שלמה דן גדרון

פורסם

מברוק, :beerchug:

משמח לראות שנפתרו כל הבעיות עם ה title במכס בארה"ב ושסוף סוף המוסטנג אצלך בחניה.

אני מאחל לך שתהנה מכל רגע בתהליך השיפוץ וכמובן תעדכן.

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

אלירן

 

דגם בקנ"מ 1/12 רכשת כבר ?

112.jpg

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

סוף סוף. תתחדש ותהנה!

 

ואת כל הנרווים על ה"אורוולים הקטנים" תוציא על האוטו בזמן שאתה משפשף אותו לקראת פחחות :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מזל טוב, תתחדש.

''הלידות הקשות ביותר - מביאות את הילדים היפים ביותר''

יש גניקולוגים בפורום? :-D

ברכות...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

תתחדש ותהנה,כל הכבוד על העיקביות,הנחישות וההתמדה מרגע בחירתך בו באיביי ועד להבאתו אלייך לביתך,עלה והצלח

עופר בן צבי

פורסם

וואוו... !!

 

איזה כיף לראות את כל התגובות. המון תודה לכולם.

 

אני גם חושב שכאן זה המקום גם להגיד שאילולא העזרה הרבה שקבלתי בפורום ומחברי המועדון, אני משוכנע שלא הייתי מצליח. זה התחיל מהחששות שהיו לי כשהתברר שפרטים שהמוכר כתב באיביי לא נכונים, זה המשיך בכך שנאלצתי להנפיק טיטל חדש בעצמי במשרד הרישוי האמרקאי וזה נגמר בעזרה הרבה שנתנו לי חברים במועדון לגבי עלויות גרירה, עלויות שילוח וטיפים לגבי המעבר ה"בטוח" במסלול המיסוי הישראלי, אשר ללא שום ספק חסך לי אלפי דולרים.

 

חומר למחשבה - האם לא כדאי להקים גוף של המועדון אשר יגיש עזרה וליווי של מי שרוצה ליבא רכב? במיוחד בפעם הראשונה?

 

בכל מקרה, כפי שכתב נמרוד, עכשיו אני לוקח נשימה ארוכה לפני התחלת הליך השיפוץ.

 

אתמול, התחלתי בהכנת סביבת העבודה. התקנתי ארון כלים כדי שלא אצטרך להכנס ולצאת מהבית בשביל כל מברג. החלפתי את התאורה כדי שאוכל לעבוד גם בשעות הלילה והתחלתי בהתקנת שולחן עבודה. גליתי שקצת צפוף לי שם ואני מתלבט האם לא כדאי לשכור מחסן בסביבה ולעשות את השיפוץ שם.

 

בנתיים, התחלתי גם בבחינת מצב הרכב. מתברר שהמצב המכאני נראה טוב יותר ממה שזכרתי כשראיתי את הרכב לפני חצי שנה בניו יורק, אולם מצב הפחחות גרוע בהרבה. באזור הרצפה של הנהג, הרצפה, בחלקה, פשוט מנותקת מדפנות הרכב. בנוסף, שתי הקורות אשר מגיעות עד לאזור תא המטען (בצידי מיכל הדלק), כל כך חלודות שאחת מהן נראית כמו גבינה שוויצרית (רק בצבע אחר...).

 

נראה לי שאביא מארה"ב את כל חלקי הריצפה התחתונה של הרכב, למרות שזה לא היה בתוכנית המקורית שלי. קשה לי להאמין שפחח יוכל לתפור חלקים כל כך גדולים.

 

התוכנית שלי היא לשפץ למצב המקורי את כל הקיים. בנתיים, חוץ מחלקי פח ומנעול לדלת הנהג, לא נראה לי שחסרם ברכב חלקים כלשהם ואם יהיו חוסרים כאלו, אנסה למצוא מקוריים ולא רפרודוקציות (למרות הפרשי המחירים).

 

זהו בנתיים. תיכף אצא החוצה למשש עוד קצת את הביבי החדש ולראות איך פיסת היסטוריה שנולדה וחייה בשנת 1964 הגיעה לחניה שלי...

 

בסוף היום אעלה תמונות של מצב הריקבון ואזור המנוע.

 

בנתיים שאלה. דלת הנוסע שיד הנהג לא נפתחת. נראה שהמנעול השתחרר בתוך הדלת. הבעיה היא שכאשר הדלת סגורה, לא ניתן לפרק את הכיסוי הפנימי של הדלת כדי להגיע למכלולים. למשהו יש רעיונות?

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אגב,

 

דודי - עברתי את ה 20 אלף, אבל לא בהרבה. אני נמצא בחריגה קטנה מאוד מהתקציב שעשיתי לעצמי.

 

בועז - ישנן המלצות לגבי המכס - והרבה. דבר איתי בה"פ.

 

דרור - בשלב כלשהו במכס גם אמרתי את זה למוכס. אני לא מבין את ההתעקשות על משהו שהוא לא אריתמטי. הרי אין דרך נכונה להעריך מצב של רכב כשהוא לא חדש. לאחד זה נראה גרוטאה והשני חושב שקצת פחחות תעשה אותו חדש. אז על מה ההתעקשות?? זה נראה כאילו הוויכוח הוא לצורך הוויכוח.

 

gluk - רציתי לעשות הכל לבד. זה חלק מהחוויה וזה אכן היה כך. לא היו לי צפיות שיהיה קל או קצר יותר ולכן, בסופו של דבר, אפילו נהנתי.

 

מעוז - רשלנות שלי. אני מיד קונה... עד כמה הפרטים שם נכונים? יש ידוע לך אם יש הבדלים בין 65' ל 64.5'? יש לך המלצה היכן לקנות?

 

ביי בנתיים, אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אלירן

כאוסף דגמים וכבעל מוסטנג 64.5 אני מעיד על כך שהדגם של המוסטנג 1/12 הינו דגם מפורט הדגם שברשותי הינו של מוסטנג 64.5 ולא 65 למרות שבאינטרנט תוכל למצוא השוואה בין השנים

http://www.vintage-mustang.com/topics/faq/64-65diff.html

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG


×
×
  • תוכן חדש...