Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלירן אני חושב שיש לך עוד טעות במחשבה שעדיף שהוא יהיה מכאנית טוב, ופחות חשוב הבודי \שילדה שיהיו במצב טוב. לדעתי הפוך, עדיף בודי\שילדה במצב כמה שיותר טוב ממנוע ושאר המכלולים המכאנים, תמיד אפשר לתקן והרבה יותר בקלות מבודי במצב כמו שלך.

וכמעט בטוח שאם הבודי במצב כמו שלך אז גם המנוע ושאר המכלולים לא במצב מזהיר.

 

למה נינעלת דווקא אל הדגם והשנה הנ"ל ?

 

הבולמי קפיץ שיש לך נפוצים ברכבי שטח וטנדרים הם נועדו לתת תיגבור לקפיץ המקורי, יש כאלה שמרכיבים ברכב פרטי בשביל להקשיחו.

 

בהצלחה בשיפוץ !

 

טל

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אלירן אני חושב שיש לך עוד טעות במחשבה שעדיף שהוא יהיה מכאנית טוב, ופחות חשוב הבודי \שילדה שיהיו במצב טוב. לדעתי הפוך, עדיף בודי\שילדה במצב כמה שיותר טוב ממנוע ושאר המכלולים המכאנים, תמיד אפשר לתקן והרבה יותר בקלות מבודי במצב כמו שלך.

וכמעט בטוח שאם הבודי במצב כמו שלך אז גם המנוע ושאר המכלולים לא במצב מזהיר.

 

למה נינעלת דווקא אל הדגם והשנה הנ"ל ?

 

הבולמי קפיץ שיש לך נפוצים ברכבי שטח וטנדרים הם נועדו לתת תיגבור לקפיץ המקורי, יש כאלה שמרכיבים ברכב פרטי בשביל להקשיחו.

 

בהצלחה בשיפוץ !

 

טל

 

היי טל,

 

מעולם לא אמרתי שחשוב לי יותר המצב המכאני מהפח/מרכב וחוזק הבודי. ההיפך הוא הנכון - אני חושב בדיוק כפי שאמרת.

 

מכאניקה תמיד אפשר לסדר, להחליף לשפר. פחחות לא עושים "תלאים". כשאעשה את הפחחות, זה יהיה הכי טוב שיכול להיות, בלי פשרות ובלי קיצורי דרך. כך גם לגבי המכונאות, אולם אותה אפשר לעשות לאורך זמן וכל פעם חלק אחר...

 

לגבי הקפיץ על הבולם, אני מודע לקיומו במספר וריאציות ובמספר רכבים, אולם השאלה היא האם זה היה כך במקור במוסטנג 64?

 

תודה על האיחולים.

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

דרך אגב המוסטאנג הראשונה שירדה מהפס יצור איי פעם ונמסרה לקונה הייתה 64 וחצי פתוחה

http://www.myusedmustang.com/mustang-convertible-built-mustang-sold/

 

מאיפה אתם מוצאים את הכתבות המדהימות האלה?

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אני יכול להגיד לך שמהצד אני חושב שהפרוייקט הזה קצת גדול עליך

ואתה עדיין לא מכיר את האוטו שלך בשביל להבין את זה.

אם אתה רוצה להעמיד את המוסטנג הזו מקורית לרמת הבורג אני יכול להגיד לך שלפי דעתי

זה דבר מדהים (ובאמת אני חושב ככה ) אבל המקום היחידי שהיא צריכה להיות הוא במוזיאון ולזרוק את המפתחות לים שגם בחניה לא יהיה אפשר להוזיז אותה כי זה סכנת נפשות שהיא תעלה לכביש

 

ההגה הוא לא הגה הברקסים הם לא ברקסים ואני לא אמשיך על שאר המכלולים

לחברך שקרתה לו תאונה יש דיסקים קדימה והיה במהירות חוקית הבעייה הייתה שהאוטו משך חזק שמאלה ,אם הבעייה הייתה רק המרחק עצירה רוב הסיכויים שהאוטו היה שלם היום (רק שתבין עד כמה המערכת בלימה הזו גרועה )

 

אישית במקומך עם כמה שזה נשמע הזוי הייתי מחזיר לפחות חצי ממחיר הרכב ששילמת , אם זה מכירה באיבאי או מכירה בארץ , ומזמין מוסטנג חדשה במצב הרבה יותר טוב

במצב שלך כרגע לפי אופי השיפוץ שלך אתה הולך לעבור את ההשקעה של ה 150 אלף בקלות

במחיר כזה אני מביא לך מוסטנג משופצת במצב טוב (לא מצת תצוגה ) ואתה מתחיל להנות מהרגע הראשון ומשפר דברים לאט לאט

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

דודי, עם כל הכבוד להטפות המוסר שלך, הוא ילד גדול ויודע בדיוק מה שהוא רוצה ואני משער שגם מה שעומד בפניו.

הדבר היחיד הנכון בכל דבריך הוא עניין בלמי התוף ומתוך נסיון אישי כדאי מאד לקנות ערכת דיסק לברקסים הקדמיים ולסגור עניין.

אני לא מסכים גם עם אניני המוסטנג ביחס ל"זבל מסין". אינני יודע כמה כנפיים NOS טובות יותר או מתאימות יותר לרכב שכבר נמצא ארבעים ומשהו שנים על הכביש וממילא יש דה-פורמציה כמעט בכל מקום. אז בכל מקרה יצטרכו לעשות התאמות.

ברכב שלי אין בעיות עם ההגה. במידה והצמיגים מתוחזקים אזי ההיגוי קל ומדוייק. מנסיון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני כתב ברכב שלי אין בעיות עם ההגה. במידה והצמיגים מתוחזקים אזי ההיגוי קל ומדוייק. מנסיון

הצחקת אותי

חבר מס 14400

פורסם
דודי, עם כל הכבוד להטפות המוסר שלך, הוא ילד גדול ויודע בדיוק מה שהוא רוצה ואני משער שגם מה שעומד בפניו.

הדבר היחיד הנכון בכל דבריך הוא עניין בלמי התוף ומתוך נסיון אישי כדאי מאד לקנות ערכת דיסק לברקסים הקדמיים ולסגור עניין.

אני לא מסכים גם עם אניני המוסטנג ביחס ל"זבל מסין". אינני יודע כמה כנפיים NOS טובות יותר או מתאימות יותר לרכב שכבר נמצא ארבעים ומשהו שנים על הכביש וממילא יש דה-פורמציה כמעט בכל מקום. אז בכל מקרה יצטרכו לעשות התאמות.

ברכב שלי אין בעיות עם ההגה. במידה והצמיגים מתוחזקים אזי ההיגוי קל ומדוייק. מנסיון.

 

 

שמע אני לא יודע למה אתה כל הזמן חושב שאני מטיף פה לאנשים

סה"כ אני הבעתי את דעתי , ונותן פה המלצות מניסיון וידע

עם כל הכבוד לבחור ואני מאחל לו את כל ההצלחה שיכולה בעולם ואם הוא יצטרך עזרה אני יעזור לו כמו שעזרתי לו בעבר

אבל לדעתי השיפוץ הזה קצת גדול עליו .

בניגוד אליך בני והרבה אנשים ששיפצו את האוטו ( וכן ירבו ) , אני אישית פירקתי שיפצתי והרכבתי את כל האוטו הזה (והעבודה היחידה שהתבצעה בחוץ היא ריפודים) , ככה שבנסוף לכל התאוריה של האוטו הזה אני גם יודע איך הדברים עובדים ומורכבים בו.

 

בנושא הברקסים , אני אוותר על חיפוש בשרשורי שיפוץ שלך ששללת את דעתי נחרצות וקבעת שאין בעייה עם דרם ברקס

עם בוסטר, מה קרה שנית את דעתך ?

אז ככה אם אתה כבר מחליף לדיסקים אני יכול לתת לך עוד המלצה והיא שתחליף את המחלק ברקסים שלך אתה לא חייב אם אתה לא רוצה לשמוע להטפות שלי או שאתה יודע

 

 

אתה בהמשך עוד תבין שגם ההיגוי שלך במוסטנג הוא פשוט פשע לאנשות וסכנת נפשות , ואם אתה רוצה לבדוק את זה תעלה את מחוג המהירות שלך לקצת מעל ה 130 ותראה איך האוטו מתנהג , .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

דודי, מה שאתה כתבת כאן זאת לא עצה. זאת לדעתי התנשאות

"אני יכול להגיד לך שמהצד אני חושב שהפרוייקט הזה קצת גדול עליך

ואתה עדיין לא מכיר את האוטו שלך בשביל להבין את זה."

 

אתה לא מכיר את הבנאדם ואם הוא שואל שאלות ומתלבט יחד, זה לזכותו בלבד. בזמנו כשהתלבטתי או שיתפתי זכיתי גם כן ל"מחמאות" ממך וזה כבר אז די נמאס,עם כל הכבוד לנסיון שלך.

 

ואכן, שיניתי את דעתי ביחס למעצורים ואני מסכים איתך, גם זה לא בסדר?

אז תעשה לי טובה ואל תטיף לי מוסר, גם בנוגע ליידע שלי בפירוק כלי רכב והרכבתם. לא התחילתי את הקריירה שלי עם המוסטנג, כידוע.

היות ואני לא נוסע עם הרכב שלי יותר מ 100 אז החוו"ד שלך בענייני פשע נגד האנושות לא כל כך רלוונטית. גם לא אומר לך מתי נסעתי פעם אחרונה עם המוס במהירות של יותר, בוא נאמר..מממ..120. זה היה לא מזמן והנסיון שלי בנהיגה מספיק גדול כדי להבחין באיכויות של הגה.

בקיצור דודי, אל תכנס לעניין האישי, חבל.

ומה זה "המחלק ברקסים"?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

המחלק היינו אותו ווסת שהזכרתי קודם.

בקשר להיגוי בני אולי אצלך אתה נהנה וחושב שההיגוי ברכב לפי ראות ענייך

יאמר לזכותנו שגם לי ,לגיורא ולדודי יש מספיק שנים ונסיון מגוון כדי להגיד ההיגוי במוסטאנג לא משהו במיוחד בין 64 -66

ובקשר לשיוני דעה, גם אני התהפכתי בדעה לגבי ויכוח עתיק שיש לנו באמת השנתון של 64-66 זה פאלקון בתחפושת עם טכנולגיה והתנהגות של פאלקון.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
דודי, מה שאתה כתבת כאן זאת לא עצה. זאת לדעתי התנשאות

"אני יכול להגיד לך שמהצד אני חושב שהפרוייקט הזה קצת גדול עליך

ואתה עדיין לא מכיר את האוטו שלך בשביל להבין את זה."

 

אתה לא מכיר את הבנאדם ואם הוא שואל שאלות ומתלבט יחד, זה לזכותו בלבד. בזמנו כשהתלבטתי או שיתפתי זכיתי גם כן ל"מחמאות" ממך וזה כבר אז די נמאס,עם כל הכבוד לנסיון שלך.

 

ואכן, שיניתי את דעתי ביחס למעצורים ואני מסכים איתך, גם זה לא בסדר?

אז תעשה לי טובה ואל תטיף לי מוסר, גם בנוגע ליידע שלי בפירוק כלי רכב והרכבתם. לא התחילתי את הקריירה שלי עם המוסטנג, כידוע.

היות ואני לא נוסע עם הרכב שלי יותר מ 100 אז החוו"ד שלך בענייני פשע נגד האנושות לא כל כך רלוונטית. גם לא אומר לך מתי נסעתי פעם אחרונה עם המוס במהירות של יותר, בוא נאמר..מממ..120. זה היה לא מזמן והנסיון שלי בנהיגה מספיק גדול כדי להבחין באיכויות של הגה.

בקיצור דודי, אל תכנס לעניין האישי, חבל.

ומה זה "המחלק ברקסים"?

 

תגדיר את זה איך שאתה רוצה מתנשא או לא, זו דעתי ואני עדיין חושב ככה

כמות הפרוייקטים שהתחילו במצב כזה של רכב והסתיימו לרכב ברמה טובה אצל אותו מתחיל שיפוץ אפשר לספור על כף יד אחת לדעתי

בנושא ה"מחמאות" יישמת כמה מהביקורות שנתתי לך

הכי כיף זה לקבל תגובות איזה יופי ופוצי שמוצי למינהם , אני תמיד הערכתי והתיחסתי לתגובות שבאות לעזור ונותנות לך חומר למחשבה ולכן אלו התגובות שאני נותן .

בנושא ההגה בתגובתך אתה סותר את עצמך : מצד אחד אתה טוען שאתה לא נוסע מעל 100 קמש ושורה מתחת אתה רושם שב120 שיטת לא מזמן . אז עם נסיונך האישי בוא תשווה אותו עם רכבים אחרים

אני לא נכנס לזה אישית פשוט נמאס לי כל פעם שאני מגיב משהו אתה ישר חושב שתוקפים או מטיפים לך

 

ודבר אחרון בנוגע למחלק ברקסים

הדבר הזה נמצא על קיר הכנף בצד נהג. המסטר צילינדר שלך מתחברת אליו וממנו יוצאים צינורות 2 צינורות לדראמים קדימה וצינור אחד לדראמים אחורה (כאשר בהמשך הדרך) על הבקקס יש לך עוד צמצם שמפחית לך את הלחץ לברקסים אחורים .

בתוך המחלק הזה יש שם בוכנה עם 2 גומיות שאמורה לנוע קדימה אחורה בהתאם ללחצים שאתה מפעיל על המסטר צילנדר וכך היא מווסטת את השמן בין קדמיה לאחורה .

ברוב המחלקים שאני נתקלתי בהם הישנים הבוכנה הזו תפוסה מגומיות שהתנפחו ולא מתפקדת ויש ירידה בבלימה , בנוסף לכף

ברגע שמבצעים החלפה לדיסקים צריך להחליף גם את המחלק הזה כי כעת התזמון ההספק וויסות הלחצים שמגיעים משתנים .

אופציה אחרת היא חיבור ישיר על ידי T של הדיסקים קדימה ואת הברקסים אחורה לווסת בעזרת ברז ואותו לסגור כמעט עד הסוף במידה ויש לך דראמים אחורה .

שיטה נפוצה שגם כן נתקלתי בה בארץ היא חיבור "אמבטיה" פשוט מעיפים את הבוכנה מהמחלק מחברים ונוסעים

בתכלס אין בעייה עם השיטה הזו כיוון שיש לנו ווסת על הבקאקס אבל במקרה של פיצוץ במשאבה אתה נשאר ללא ברקסים .

 

עכשיו אם אתה כבר בהסבה ממליץ לך להעיף גם את הדראמים אחורה ולשנות לדיסקים אבל זה באמת פחות חשוב מדיסקים קדימה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
יאמר לזכותנו שגם לי ,לגיורא ולדודי יש מספיק שנים ונסיון מגוון .

 

Wellcome to the club

 

דודי, תודה על תשובה ענינית ומפורטת. אם תוכל לאמר לי מה שמו של החלק באנגלית, אשמח.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

חייב לציין, שאם אתה שיפצת את המוסטנג שלך, ואין לך מושג מה זה מחלק ברקסים:shock: אז .... אני חושב שניתן להטיף לך.

ודרך אגב, זה באמת נראה קצת אישי התגובות שלך.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
חייב לציין, שאם אתה שיפצת את המוסטנג שלך, ואין לך מושג מה זה מחלק ברקסים:shock: אז .... אני חושב שניתן להטיף לך.

ודרך אגב, זה באמת נראה קצת אישי התגובות שלך.

עם כל הכבוד ניתן גם להטיף על שימוש בשפת המקור. "המחלק ברקסים" זה לא מונח שמוכר לי.

מה לעשות ואני שיפצתי את הרכב באנגלית, אבל אל תיקח את זה אישית..או קיי?

ודודי, שוב, תודה!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אם כל הכבוד לזה ששיפצת באנגלית, בתור אחד ששיפץ את הרכב לבד ועבר על כל חלק בו, לפי ההסבר של דודי, היית צריך להבין במה מדובר, אפילו אם הוא לא נתן לך את שמו באנגלית. אבל עזוב לא באתי להתווכח איתך, סתם פשוט נראה כאילו התגובות שלך היו בפן האישי.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989


×
×
  • תוכן חדש...