Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב

וואו אייזה פרוייקט

למה להביא רכב כזה מחול חפש בארץ בטוחני שתמצא,פחח טוב כמו גם מסגר יעלה את הרכב על אוטו רובוט יפרק את הרכב לגמרי

ויבנה אותו מחדש יחתוך את הקורות החלודות וילחים חדשות זה בר ביצוע אך דורש איש מקצוע בעל מיומנוית גבוהות.

זה נקרא שיחזור רכב,מכיר שניים כאלו שעושים ברמה מאוד גבוהה אם תרצה אכתוב לך בפרטי אפשר והם אינם מעוניינים בחשיפה

כי כפי שקובי ציין לך תדע מה עבר על הרכב השני לפרוק לפעמים עדיף להשקיע ברכב אחד ולהביאו למצב מושלם שוב קבל הערכת מחיר נוספת שלא תשלם כפול בסוף וזה ייצא לא לשביעות רצונך

על כל פנים בהצלחה

עופר בן צבי

פורסם

תודה לכל המאחלים, המתעניינים והממליצים!!

 

אז אתמול הוציאו את המנוע והיום הפחח יתחיל לקחת מידות מהפחים שאמורים לעבור שיחזור.

 

בנתיים, אני מתארגן עם רשימת חלקים להביא מארה"ב ואני מתכנן להביא כמה שיותר עלי בטיסה הקרובה שלי עוד 3 שבועות.

 

חוץ מחלקי הפח, בטח אפשר לראות שגם יתר המכלולים צריכים שיקום מאסיבי. אני כרגע בדילמה מה לעשות מבחינת המנוע. השמועות אומרות שהוא עבד היטב לפני שסגרו אותו. השאלה אם לשלוח את המנוע והגיר לשיפוץ כללי היות והם מחוץ לרכב בכל מקרה, או להביא אותו למצב נסיעה ולהמתין עם אוברול שלוש ארבע שנים....

 

בכל מקרה, כמה תמונות מהיום החולף...

 

אלירן

IMG_2896 (Medium).jpg

IMG_2899 (Medium).jpg

IMG_2900 (Medium).jpg

IMG_2903 (Medium).jpg

IMG_2904 (Medium).jpg

IMG_2911 (Medium).jpg

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
תודה לכל המאחלים, המתעניינים והממליצים!!

 

אז אתמול הוציאו את המנוע והיום הפחח יתחיל לקחת מידות מהפחים שאמורים לעבור שיחזור.

 

בנתיים, אני מתארגן עם רשימת חלקים להביא מארה"ב ואני מתכנן להביא כמה שיותר עלי בטיסה הקרובה שלי עוד 3 שבועות.

 

חוץ מחלקי הפח, בטח אפשר לראות שגם יתר המכלולים צריכים שיקום מאסיבי. אני כרגע בדילמה מה לעשות מבחינת המנוע. השמועות אומרות שהוא עבד היטב לפני שסגרו אותו. השאלה אם לשלוח את המנוע והגיר לשיפוץ כללי היות והם מחוץ לרכב בכל מקרה, או להביא אותו למצב נסיעה ולהמתין עם אוברול שלוש ארבע שנים....

 

בכל מקרה, כמה תמונות מהיום החולף...

 

אלירן

 

וואו

ממש דה ז'ה וו.

בהצלחה!

ושנזכה לראות עוד פוני משופצת ויפה באורווה המועדונית שלנו!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לדעתי עדיף לא ליסמוך על שמועות לגבי המנוע מה גם שהמנוע בחוץ .

בהצלחה בשיפוץ רכב מדהים.:lol:

פורסם

שוב תודה לכל המאחלים....!!

 

אז מביקורי היום אצל הפחח, הוחלטו הדברים הבאים:

1. הרכב, או מה שנשאר ממנו, נשלח לניקוי חול. לדברי המומחה, לא ניתן לקחת מידות מחלקי פח שעוד שניה נעלמים מרוב חלודה....

2. אני מביא מארה"ב את כל צמות החשמל של הרכב. לא רק של איזור המנוע, אלא גם הצמות שהולכות לחלקו האחורי של הרכב .

2. את כל חלקי הגומי, פלסטיק למניהם, במיוחד תפוחים, תושבות, וכל מה שהתייבש לו ב 17 שנה האחרונים.

 

והרשימה רק מתחילה.......

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אל תעשה ניקוי חול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אסור! זה מעווט את הפח וגם גורם לחלודות בהמשך.

הדרך הטובה ביותר זה ניקוי סודה.

יותר יקר אבל הדרך הנכונה לעשות את זה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אל תעשה ניקוי חול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אסור! זה מעווט את הפח וגם גורם לחלודות בהמשך.

הדרך הטובה ביותר זה ניקוי סודה.

יותר יקר אבל הדרך הנכונה לעשות את זה.

 

מסכים עם קובי

אחרי ניקוי חול במצב של הרכב שלך

המעט שנשאר גם לא ישאר

והפחח שלך יתחיל לנחש קווים

 

מבחינת מנוע

אני לא מבין למה לא הנעת את האוטו ונסעת איתו ?

מה עשית עד עכשיו? תבנה סטנד מאולתר ותניע את המנוע תראה אם הוא מעשן או לא

תבדוק קומפרסיה ואם הכל תקין אל תגע בו חוץ מרענון כללי

בנוגע לגיר

עכשיו אתה לא יכול לבדוק

אבל אם לא עשו בו כלום סביר להניח שהוא גמור או בימייו האחרונים

כי הגומיות שבו מתיבשות והוא עושה השהיות מעצבנות וכל מיני דברים כאלו

ממליץ לך לעבור כבר לגיר AOD שהוא 4 הילוכים מודרני יותר

כל עוד אתה לא מתכוון להשתגע עם הרכב

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

תבדוק גם במונחי עלות/תועלת אם לא כדאי לך להביא חלקי פח תחליפיים מארה"ב.גמני מציע לבדוק את המנוע והקומפרסיה לפני שאתה פותח אותו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בהצלחה שיהיה לך. אני שואל ברצינות - הרכב טבע בים מתישהו ב40 שנים האחרונות?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
אל תעשה ניקוי חול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אסור! זה מעווט את הפח וגם גורם לחלודות בהמשך.

הדרך הטובה ביותר זה ניקוי סודה.

יותר יקר אבל הדרך הנכונה לעשות את זה.

 

תודה על הרעיון.

 

למשהו יש מושג קצת יותר מעמיק ממה שמצאתי כאן?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=121521

http://calsodaclean.com/about_soda_cleaning.html

http://www.chesapeakesodaclean.com/

 

לא מצאתי אף פרוייקט שיפוץ רכב שעשו את כל הרכב עם סודה... למשהו יש מושג למה? ומה הסיבה?

ישנן הרבה המלצות על ניקוי לחלקים (רדיאטור, בקאקס, דריישפטים וכן הלאה), אבל לא מצאתי שום פרוייקט גדול. השאלה אם זה עניין של עלות? או של מיכשור? או איכות? או יכולת?

 

אשמח אם למשהו יש ניסיון אמיתי לגבי רכב שלם ולא לחלקים....

 

בכל מקרה, תודה על ההמלצה!!

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

המוסטאנג שלי שופצה בארהב,היא קיבלה ניקוי סודה יסודי ואחרי זה טבלו את כל המרכב באמבטית אבץ.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...