Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני - חלק מהבעיות שם צריכות להיפתר על ידי חלקים חדשים, כי חלקם יציקות כבר , לא פחים וקורות, אם זה יעשה - יהיה טוב.

 

מה שנותר לנו זה לחכות ולהנות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ושוב , להתקנא .........

 

אולי בשנה האזרחית הבאה גם המוסטנג שלי יזכה לעבור חוויה דומה .......:beerchug:

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

שלום.

 

 

קודם כול סחטן ומברוק.

מין כמוני יודע להעריך עבודה סבלנית ויסודית!!!

אבל לתשומת לבך ולכולם הניקוי חול מעולה אבל טומן בחובו סכנה ניסתרת והיא גרגרי חול {והרבה גרגרי חול}

נישארים תקועים בכול הסדקים והחיבורית בכול החללים הכפולים ולכול מקום שהם חודרים.

חיבים להוציא אותם בסבלנות עד האחרון שבהם גם אם צריך לפתוח חלונות לגישה. אסור שישער ולו גרגיר אחד של חול.

למה? חול יבש הוא כמו ספוג ברגע שהוא {מריח} לחות או מים הוא סופג אותה ואז הוא מיתנפח ומקרין את הרטיבות.

מה קורה אחרי זמן קצר החול הלח או רטוב מתחיל לחפור את הפח גם ביגלל שהוא מיתנפח וגם החלודה עושה שמות.

לכן חייבים אם הרבה סבלנות לו לבתר ולהוצא את כול גרגרי החול.

חוץ מיזה בהצלחה בהמשך השיפוץ

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אלירן,

ראיתי אותה אתמול, מסרה לך ד''ש,

בהצלחה, אין ספק שנעשית שם עבודה יסודית מכל הלב.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

חשוב מאוד ליידע כללי

אחרי ניקוי חול חייבים לשפשף את המקום שעבר ניקוי חול עם סקוטש לפני שצובעים את המקום עם צבע פילר אחרת הצבע לא תופס טוב!!!!

 

עבודה מדהימה כל הכבוד!!!!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

תודה לכולם...!!

 

אז חזרתי אתמול מארה"ב עם קרוב ל 80 ק"ג של חלקים לרכב, הכולל סיפור שלם עם הצ'ק אין ב JFK, שבסופו, נאלצתי לוותר על שני חלקים שלא היו לי כל כך חשובים לשלב הנוכחי ולא ממש נראה לי שאראה אותם שוב חזרה (הלכו 60$ ? אעדכן בהמשך...).

 

עשיתי שלושה משלוחים מכל רחבי ארה"ב, אשר כולם תואמו ל 3 ימים שבהם שהיתי בניו יורק והייתה התרגשות גדולה כשנכנסתי לחדר ובקשתי מה"בל-בואי" שיביא לי את הארגזים. הוא הגיע כעבור 20 דקות עם ארגזים בגובה של 1.5 כ"א ואני, כמו ילד קטן, פשוט פיזרתי הכל על המיטה והתחלתי לבדוק את המקטים, מול ההזמנה ולהינות מכל החלקים החדשים והנוצצים...

 

למרות שלא הייתי חייב להביא כרגע (אני מגיע לארה"ב כל חודש), הבאתי גם חלקי ניקל, פנסים, ויתר קישוטים שבהחלט יכלו לחכות עוד חודשים-שלושה... אבל הייתי חייב. נו, מה? לא אקנה מראה ימנית מדהימה מניקל (בשנת 64' לא היה סטנדרטי מראות בצד ימין...).

 

אז מה כן היה לנו כאן? המול חלקי פח, שחלקם הבאתי כי המקורי היה כל כך חלוד, שלא הצלחנו להבין מה הייתה הצורה המקורית וחלקם קשה מאוד לשחזור כי אלו כל מיני חלקים קטנים ומעצבנים וחלקם האחר, הם יציקות מחומרי מתכת כלשהם, כמו למשל הבית מנורות הקדמיות. לא הניקל שמסביב, אלא הבית שמתחבר לחלקי הפח האחרים ועליו מתיישב הבית מנורה וחלקי הניקל. זוהי איזושהי סגסוגת מתכתית שלא הבנתי ממה עשויה, אבל לא ניתן לתקן עליה עם ריתוכים למניהם...

 

חוץ מזה, הבאתי גם את כל הצירים לדלתות (למרות שבטעות שכחו להביא לי את כל החלקים ואני מקווה שזה יגיע בדאר בתקופה הקרובה). וגם את ארבעת בולמי הזעזועים, את כל צמות החשמל של הרכב (מא' ועד ת'), כולל בתי פיוזים וחיבורי קצוות, הבאתי גם את כל חלקי הגומי של הרכב, כמו: תושבות מנוע, תושבות לבולמי זעזועים ולעלי קפיצים, כל הגומיות של התפוחים, משולשים ובקיצור, אמרתי כבר הכל?

 

זהו, היה מאוד כיף לקבל את זה במלון ולאחר מלחמה של שעה וחצי, הצלחתי להכניס את הכל לשני תיקים שרכשתי במיוחד לצורך ההובלה בצ'ינה-טאון....

 

עכשיו, ממשיכים לעקוב אחר עבודותו המדהימה של הפחח. מי שלא ראה שיפוץ כזה מעולם, לא יכול להבין על מה מדובר. אני מודה ומתוודא, שלא חשבתי שככה הדברים עובדים. כהדיוט גמור בנושא פחחות, חשבתי שהחלקים החלודים יורדו ובמקומם שמים חדשים ובא לציון גואל.... המה-מה, זה לא עובד ככה.

לדוגמא - הקורה השמאלית אחורית של הרכב הייתה כל כך רקובה, שהחלק האחורי שלה פשוט נפל מהרכב בזמן ההובלה לארץ. ממש ככה... כשהגעתי אתמול לראות מה קרה בזמן שלא הייתי בארץ, ראיתי שהפחח פשוט בנה קורה חדשה. נו, טוב. מה ביג-דיל? אז זהו - זה כן ביג דיל! מסתבר - שבתוך הקורה, באים כל מיני קורות אורך ורוחב כדי למנוע עיוות של הקורה, כדי למנוע מעיכה שלה וכדי להקנות לה חוזק הן במשיכה והן בפיטול. כשהדיוט כמוני מסתכל על זה מבחוץ, זה נראה עבודה של שעה. חותכים, מרתכים, צובעים ושלום.... רק לאחר שמסתכלים על הפרטים הקטנים, על צינורות שהוכנסו לתוך הקורה, רותכו בתוכה, עם חיתוכים של החלקים כלפי חוץ וריתוך נוסף מבחוץ, מבינים שצריך לדעת מה לעשות....

 

רצ"ב תמונות לפני ואחרי...... :lol:

 

אז זהו. חוויה כיפית אמיתית!

 

אלירן

IMG_3113 (Medium).jpg

IMG_3122 (Medium).jpg

Picture 225 (Medium).jpg

Picture 199 (Medium).jpg

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אלירן היי,

איפה הניקוי חול הזה? ה.ח.צ. ? על יד גבעת השלושה? ראיתי שהם שמו יריעת הגנה על השמשה הקדמית? מדוע לא פירקתם? כדי לשמור על '' ריבועיות''? איזה פריימר הם התיזו?

 

 

יורם

פורסם

האם לפני ניקוי חול לא צריך לפרק את המנגנונים המכניים? מכלולי ההיגוי וההנעה עברו ניקוי חול יחד עם השלדה וחלקי הפח במצב מורכב? יעברו גם צבע ביחד? לא נכנס חול במעברים? אין דאגה שיש באיזורי החיבור חלודה שלא מקבלת טיפול?

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

 

חזרתי אתמול מארה"ב עם קרוב ל 80 ק"ג של חלקים לרכב

 

היתה פעם סדרה בטלוויזיה שעסקה במלחמת קוריאה, ושמה MASH (המשך של ספר וסרט באותו השם). באחד מהפרקים הסתבר שאחד מהגיבורים בשם radar , שולח הביתה ג'יפ שלם שגנב מהצבא. מאחר וזה לא היה אפשרי כמובן בחתיכה אחת, הוא שלח לאט-לאט ובחלקים - כל חודש משהו.

 

נראה לי שגם אתה לאט-לאט תביא מוסטנג חדשה לארץ באותה הצורה :wink:

 

כיף לראות את ההתקדמות.

 

נמרוד


×
×
  • תוכן חדש...